Begint die mooi fit aan het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heb trouwens nog een hele kleine scoop met wat inside information. Vooral voor het enige lid van de Forbs fanclub @:wotte
Ik woon sinds kort naast de voormalig materiaalman van Wolverhampton. Dus heb hem maar eens gevraagd hoe het zit met Forbs en waarom die niet speelt. Blijkbaar zitten er een paar mensen hogerop die een enorm harde plasser van Portugeesjes krijgen.
En ze hadden een buitenspeler nodig voor op de bank. SNEL. MAN CITY. AJAX. En dat was het zeg maar. Geen overleg met de staf. En de nieuwe coach sinds december ziet al helemaal niets in Forbs.
Management wilde blijkbaar wel de koopoptie lichten en uit rancune zit die dus niet meer bij de wedstrijdselectie.
We waren echt serieus dichtbij om hem te lozen, maar helaas. Nieuwe coach is helaas niet blind. Want Forbs kan er natuurlijk helemaal niks van.
if you cant find the sucker, your the suckerquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heb trouwens nog een hele kleine scoop met wat inside information. Vooral voor het enige lid van de Forbs fanclub @:wotte
Ik woon sinds kort naast de voormalig materiaalman van Wolverhampton. Dus heb hem maar eens gevraagd hoe het zit met Forbs en waarom die niet speelt. Blijkbaar zitten er een paar mensen hogerop die een enorm harde plasser van Portugeesjes krijgen.
En ze hadden een buitenspeler nodig voor op de bank. SNEL. MAN CITY. AJAX. En dat was het zeg maar. Geen overleg met de staf. En de nieuwe coach sinds december ziet al helemaal niets in Forbs.
Management wilde blijkbaar wel de koopoptie lichten en uit rancune zit die dus niet meer bij de wedstrijdselectie.
We waren echt serieus dichtbij om hem te lozen, maar helaas. Nieuwe coach is helaas niet blind. Want Forbs kan er natuurlijk helemaal niks van.
Ramaj verovert dubbel na Ajax-vertrek: 'Ik ben beste keeper van deze generatie'quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:37 schreef mitt het volgende:
Cillissen voor Pasveer?
Stukje verjonging als keeper
De voorzitter van de fanclub is blij dat Carlos nog altijd het Ajax shirt kan gaan dragen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
"your"quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
if you cant find the sucker, your the sucker
Als je de Engelse taal niet begrijpt, blijf er dan bij uit de buurt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tsja jij weet het vaak door die piemel in je mond.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Yo geef me 150.000 of ik bel de vriend van brobbey.quote:
https://sportnieuws.nl/vo(...)2024110910443056783/quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Yo geef me 150.000 of ik bel de vriend van brobbey.
(Wat een verhaal weer: https://www.parool.nl/aja(...)nders-doen~bd7163df/ ).
Lekker verkopen voor 22 en naar de hood in Londen sturen joh.
Toch wel interessante reconstructie nu met namen hoe er binnen Ajax werd omgegaan met alles. Zal de marktwaarde weinig goed gedaan hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/vo(...)2024110910443056783/
Ik heb een vermoedde om wie dit ging, maar dat maakt het tevens niet heel actueel.
"De officier van justitie is van mening dat de Ajacied eerst door een groep Marokkanen is afgeperst. Hij kreeg in het begin nog bescherming van een groep uit Amsterdam-Zuidoost, maar diezelfde groep perste de voetballer vervolgens zelf af."quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/vo(...)2024110910443056783/
Ik heb een vermoedde om wie dit ging, maar dat maakt het tevens niet heel actueel.
daarnaast is als ik het goed las meerdere keren door brub aangegeven geen hulp te willen krijgen. Wat moet je dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Grootstedelijke problematiek kennen ze inderdaad in Eindhoven niet.
Godzijdank, hier is het op de voertaal van Indiërs na heerlijk vertoeven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Grootstedelijke problematiek kennen ze inderdaad in Eindhoven niet.
Jonathan Reis hield wel van een poedertje toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godzijdank, hier is het op de voertaal van Indiërs na heerlijk vertoeven.
De Brabantse drugsbendes hebben hun problemen ergens anders.
Ik weet niet wat het is maar ik voel me niet thuis in Brabant. Altijd blij als ik weg mag.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godzijdank, hier is het op de voertaal van Indiërs na heerlijk vertoeven.
De Brabantse drugsbendes hebben hun problemen ergens anders.
en fons van jonge jochiesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jonathan Reis hield wel van een poedertje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |