Toby Alderweireld denkt aan stoppen, maar misschien kan Ajax hem nog overhalen er nog een paar jaar aan vast te plakken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Eriksen terughalen
Jammer dat Vertonghen gestopt is
Gratis geld? Hij leverde jullie 10 miljoen op en gaat een jaar later voor 27 weg. Volgens mij heb je dan 17 miljoen verloren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:52 schreef tong80 het volgende:
Gratis geld.......
https://www.voetbalzone.n(...)/blt4f53c99cb281d712
En dan hebben we Sjaak Swart ook nog op de bank zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan Klaassen er voor. Berghuis en Tadic op de flanken. Wout in de spits. Pasveer in de goal. Bejaardenteam.
girl math ditquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gratis geld? Hij leverde jullie 10 miljoen op en gaat een jaar later voor 27 weg. Volgens mij heb je dan 17 miljoen verloren.
Ik mag toch hopen dat je geen financiėle functie bekleed.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gratis geld? Hij leverde jullie 10 miljoen op en gaat een jaar later voor 27 weg. Volgens mij heb je dan 17 miljoen verloren.
"ja was met 50% korting dus 50% bespaard"quote:
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je geen financiėle functie bekleed.
Het is te hopen dat hij zelfs thuis niet de administratie doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je geen financiėle functie bekleed.
Vincent Janssen erbij, stukje ervaringquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toby Alderweireld denkt aan stoppen, maar misschien kan Ajax hem nog overhalen er nog een paar jaar aan vast te plakken.
quote:Ajax lijkt deze zomer definitief afscheid te kunnen nemen van Gaston Įvila. De in Amsterdam geflopte aankoop van Sven Mislintat wordt volgens Argentijnse media gevolgd en begeerd door zijn oude club Boca Juniors. Onder andere het Argentijnse medium Cronica besteedt hier aandacht aan en ziet een transfer in de maak.
Ajax betaalde in de zomer van 2023 nog 12,5 miljoen euro voor Įvila, die overkwam van het Belgische Royal Antwerp FC. De verdediger heeft dat prijskaartje echter nooit waar weten te maken in Amsterdam. Hij liep in januari 2024 een ernstige blessure op, waarna hij sinds begin dit jaar uitkwam voor het Braziliaanse Fortaleza. Die club lijkt niet geļnteresseerd de back definitief in te lijven, maar mogelijk biedt Boca Juniors nu een uitweg aan Ajax.
De Argentijnse topclub heeft maandag Miguel Įngel Russo aangesteld als nieuwe trainer, die ook de coach was toen Avila nog voor Boca speelde. De trainer is fan van Įvila en zou graag met hem herenigd worden bij Boca Juniors deze zomer. Het zou voor Įvila een terugkeer betekenen op het oude nest. Eerder verdedigde hij de blauw-gele clubkleuren al tussen 2020 en 2022.
De verdediger wordt in principe nog tot einde van dit jaar gehuurd door Fortaleza, die ook een optie tot koop hebben bedongen. In principe kan Boca zijn voormalige speler toch ophalen deze zomer. Bij Fortaleza is Įvila zelden een basisspeler, hij speelde tot op heden slechts negen duels voor de Braziliaanse club, waardoor een voortijds vertrek tot de mogelijkheden lijkt te behoren.
Mocht Boca Juniors er onverhoopt in slagen de transfer in de komende week af te ronden, is het zomaar mogelijk dat Įvila deze zomer in actie komt tijdens het WK voor Clubteams, waar Boca Juniors ook aan meedoet. De Argentijnen zijn ingedeeld in een groep met Benfica, Bayern München en Auckland City.
Via CDG dan naar EZE. KLM heeft geen 1ste klasse.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:40 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Strik erom met een doosje chocola erbij en 1e klasse terug laten vliegen.
Zou er meer scoren dan Brobbeyquote:
Lief dagboek.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heb trouwens nog een hele kleine scoop met wat inside information. Vooral voor het enige lid van de Forbs fanclub @:wotte
Ik woon sinds kort naast de voormalig materiaalman van Wolverhampton. Dus heb hem maar eens gevraagd hoe het zit met Forbs en waarom die niet speelt. Blijkbaar zitten er een paar mensen hogerop die een enorm harde plasser van Portugeesjes krijgen.
En ze hadden een buitenspeler nodig voor op de bank. SNEL. MAN CITY. AJAX. En dat was het zeg maar. Geen overleg met de staf. En de nieuwe coach sinds december ziet al helemaal niets in Forbs.
Management wilde blijkbaar wel de koopoptie lichten en uit rancune zit die dus niet meer bij de wedstrijdselectie.
We waren echt serieus dichtbij om hem te lozen, maar helaas. Nieuwe coach is helaas niet blind. Want Forbs kan er natuurlijk helemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |