Sinds begin februari in ieder geval geen minuut gemist bij Girona.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik zie het als het zover is. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt een mening over. Leuk hoor een echte Ajacied terug, maar voor welke positie, in welke staat, wat is de toegevoegde waarde als het zover is? Veel vragen en twijfels
Vooral weer geen zin in de eindeloze discussie over Daley Blind, mocht hij terugkeren. Standaard Pavlovhoekjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik zie het als het zover is. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt een mening over. Leuk hoor een echte Ajacied terug, maar voor welke positie, in welke staat, wat is de toegevoegde waarde als het zover is? Veel vragen en twijfels
Gewoon driekwart van jong Ajax inpassen scheelt weer in de kosten.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef mitt het volgende:
Roefs
Tete, Sutalo, Blind, Hato
Klaassen, Eriksen, Mokio
Tadic, Dolberg, Godts
NIKS MEER AAN DOEN
Wie is bij Ajax wel goed genoeg voor CL niveau?quote:Op maandag 2 juni 2025 14:56 schreef manny het volgende:
[..]
Kan me een paar wedstrijdjes herinneren afgelopen seizoen waar je dolgraag meneer Daley erbij had willen hebben in de opbouw. Maar op CL niveau is het vrees ik, niet meer goed genoeg.
Henderson lijkt te vertrekken. En Berghuis, Blind en Tadic hoef je natuurlijk niet tegelijk op te stellen. Daar zou ik wel goede afspraken over maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is bij Ajax wel goed genoeg voor CL niveau?
Blind is geweldig in de opbouw, maar verdedigend wel een zwakke schakel, verder weet ik niet wie er allemaal blijven of weggaan, maar met Henderson, Berghuis, Blind en Tadic heb je toch wel wat te weinig dynamiek in huis en het zijn ook allen spelers waar anderen voor in dienst moeten spelen en dat gaat niet als je er 4 van hebt.
Tadic en Berghuis kan je niet eens beiden opstellen, nou ja igg niet allebei op een vleugel, maar dat zijn geen goedkope jongens en hoe los je dan op dat je ene wedstrijd diepgang hebt op rechts en de andere wedstrijd op links?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Henderson lijkt te vertrekken. En Berghuis, Blind en Tadic hoef je natuurlijk niet tegelijk op te stellen. Daar zou ik wel goede afspraken over maken.
Los daarvan zijn dit juist wel de spelers die hebben wil (zeker Blind en Tadic) om de jonge spelers mee te nemen naar een veel hoger niveau.
Of dat genoeg is voor in de CL is wel een dingetje.
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zijn we kennelijk mee bezighad je vast wel gelezen.
Jullie beste speler is/was 36, al zegt dat natuurlijk veel over onze topclubs en de competitie.quote:
Die voetballend nog alsof is mid 20 is.. Blind daarentegen speelde 2 jaar terug als een oude vedette.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie beste speler is/was 36, al zegt dat natuurlijk veel over onze topclubs en de competitie.
Blind is een geval apart, die moet eigenlijk een vrije rol in of net voor de laatste linie hebben, dan gaat het erom wie staan er nog meer bij die laatste 4-5.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die voetballend nog alsof is mid 20 is.. Blind daarentegen speelde 2 jaar terug als een oude vedette.
Tadic terughalen zou wel een goeie move zijn van ajax.
Je hebt ook nog opa Klaassen. Hoe erg wil je stilstaand voetbal gaan hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Henderson lijkt te vertrekken. En Berghuis, Blind en Tadic hoef je natuurlijk niet tegelijk op te stellen. Daar zou ik wel goede afspraken over maken.
Los daarvan zijn dit juist wel de spelers die hebben wil (zeker Blind en Tadic) om de jonge spelers mee te nemen naar een veel hoger niveau.
Of dat genoeg is voor in de CL is wel een dingetje.
Klaassen verlengen is gewoon een slimme zet, die klaagt niet en kan ook prima vanaf de bank toevoegen. Het is niet alsof je het met een selectie van 11 goede spelers en jonge talenten gaat redden hequote:Op maandag 2 juni 2025 18:12 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog opa Klaassen. Hoe erg wil je stilstaand voetbal gaan hebben.
Ze hadden Berghuis en Klaassen nooit moeten verlengen, die dan inruilen voor Blind en Tadic is prima.
Ik snap dat we op z'n zachts gezegd geen wereldteam hebben maar Klaassen voetbalt alsof ie 40 is. Als ie niet z'n doelpuntje er in frommelt dan speel je gewoon met 10 man. Een nummer 10 die een keer of 20 de bal raakt, als je geluk hebt. Hij speelt ook bijna alles terwijl we genoeg ervaring hebben in het team. Zeker als je ook nog eens Blind en Tadic wilt halen. En opa's Berghuis en Pasveer heb je dan ook nog.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen verlengen is gewoon een slimme zet, die klaagt niet en kan ook prima vanaf de bank toevoegen. Het is niet alsof je het met een selectie van 11 goede spelers en jonge talenten gaat redden he
ze hoeven niet allemaal basis te staan he? Klaassen kan je er prima bij hebben. Berghuis had ik niet verlengd zelf denk ikquote:Op maandag 2 juni 2025 21:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik snap dat we op z'n zachts gezegd geen wereldteam hebben maar Klaassen voetbalt alsof ie 40 is. Als ie niet z'n doelpuntje er in frommelt dan speel je gewoon met 10 man. Een nummer 10 die een keer of 20 de bal raakt, als je geluk hebt. Hij speelt ook bijna alles terwijl we genoeg ervaring hebben in het team. Zeker als je ook nog eens Blind en Tadic wilt halen. En opa's Berghuis en Pasveer heb je dan ook nog.
Fitz-Jim is ook niet goed genoeg maar hij brengt qua type spel wel meer bij Ajax. Slechte versie van een jonge Eriksen. Met hem heb je ook betere wedstrijden, voetballend gezien, gespeeld dan met Klaassen. Klaassen is gewoon een oude versie van Til.
Mijn vertrouwen hebben ze ook (nog). Over die spelers, Rosa moet het nog wel laten zien hoor. Daar kan het nog alle kanten mee op.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:30 schreef Wotte het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Kroes en consorten. Ze hebben tot op heden in de transferwindows nog geen speler gehaald die er echt niks van kon. Maar goed zijn voorgangers haalden van der Boomen dan ligt de lat niet hoog.
Dat ligt er natuurlijk maar een hoe je zijn zwaktes afdekt in het systeem. Ik zou hem niet meer lb tegen een snelle vleugel zetten, maar zijn pass is zodanig goed dat het loont om hem defensief te ondersteunen.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:56 schreef manny het volgende:
[..]
Kan me een paar wedstrijdjes herinneren afgelopen seizoen waar je dolgraag meneer Daley erbij had willen hebben in de opbouw. Maar op CL niveau is het vrees ik, niet meer goed genoeg.
Daley in de Henderson-rol is de enige positie die ik zou snappen...quote:Op maandag 2 juni 2025 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar een hoe je zijn zwaktes afdekt in het systeem. Ik zou hem niet meer lb tegen een snelle vleugel zetten, maar zijn pass is zodanig goed dat het loont om hem defensief te ondersteunen.
Nee, dat kan zeker ook het geval zijn. Maar daar gaan we niet van uit hequote:Op maandag 2 juni 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer ervaring is lang niet altijd per definitie beter voor je selectie.
En dan Klaassen er voor. Berghuis en Tadic op de flanken. Wout in de spits. Pasveer in de goal. Bejaardenteam.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daley in de Henderson-rol is de enige positie die ik zou snappen...
Vergeet Blind niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan Klaassen er voor. Berghuis en Tadic op de flanken. Wout in de spits. Pasveer in de goal. Bejaardenteam.
Eriksen terughalenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan Klaassen er voor. Berghuis en Tadic op de flanken. Wout in de spits. Pasveer in de goal. Bejaardenteam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |