eens. Wel transfervrij en je weet wat je binnen haalt. Ook op een vleugel of op 10 wel van waarde nog denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo voor, al opperde iemand eerder hier hem als spits, dat zou nog wel kunnen.
…..quote:“Waar ik vooral verder op wil gaan bouwen? De discipline, een bepaalde togetherness... Je ziet echt een team staan en dat is iets waar ik en wij voor staan. Dat zijn dingen die je terug hebt gezien en daar willen we op voortborduren.”
Jaap en Sjon, gegarandeerdsuccesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook nog een poging gedaan bij mokerdomme Jaap als assistent .
Niets, maar niemand wil nu naar Ajax als trainer. Kunt alleen maar mislukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
Fijn dat het vroeg bekend is voor de duidelijkheid...
...Maar
...
.... maar kommop! Heitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Wat maakt nu dat ze beter zijn?
Klopt dat? Hebben ze een echte kans gehad?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
eitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Wat is er precies ‘walgelijk’?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt dat? Hebben ze een echte kans gehad?
En zeker Heitinga heeft toch als assistent mooie stappen kunnen maken.
Ben benieuwd of ze het gaan waarmaken.
Maar meegaan in de bijna walgelijke tendens hier
Van Persie heeft langer met Slot gewerkt, dat gaat de doorslag gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Heitinga en Keizer, een keuze voor stabiliteit en plek 2-5. In principe 3-5 maar Feyenoord heeft een ongeveer even helder licht dus dat zal allemaal dicht bij elkaar gaan liggen.
Alles draait om Slot in het hedendaagse Nederlandse voetbalquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie heeft langer met Slot gewerkt, dat gaat de doorslag geven
Ze hebben beiden met Slot gewerkt, dan is kwartfinale Champions League zowat gegarandeerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
Fijn dat het vroeg bekend is voor de duidelijkheid...
...Maar
...
.... maar kommop! Heitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Dit kan echt, echt, echt nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Iedereen wil een vleugje Arne. Wat channant
Daar heeft @GewieldeStrijder vaker last van.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Engels typen op een Nederlands forum.
Pepijntje Lijnders won ooit een CL met Klopp maar liet Salzburg dobberen in de middenmoot van de Oostenrijkse competitie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze hebben beiden met Slot gewerkt, dan is kwartfinale Champions League zowat gegarandeerd.
Iedereen die Arne een beetje kent weet dat hij zichzelf vermoedelijk rukkend in slaap helpt op dit soort berichtenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:36 schreef Makamba_ het volgende:
Slot is echt een nieuwe religie die concurrerende clubs ontstijgt inmiddels
Zou zelfs Slot het inmiddels niet ietwat chanant vinden worden?
Een groet van mij vanuit Roffa, waar ik mezelf denkend aan Arne rukkend in slaap zal krijgen vannacht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Dat hele stadiondossier is tot in den treure beschreven en beschikbaar voor allen maar ik trek het natuurlijk allemaal uit mijn reet.quote:
Ik zou dat ook doen tbh.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die Arne een beetje kent weet dat hij zichzelf vermoedelijk rukkend in slaap helpt op dit soort berichten
Volgens mij zijn jullie zijn over het algemeen hier niet weg te slaan. Maar goed ik vraag waarom je lacht dat de schutting scheef staat als je eigen gevel op omvallen staat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:14 schreef Document1 het volgende:
Wotboy begint snel de nieuwe tongboy te worden. Meer bezig met Feyenoord dan zijn eigen clubje.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie zijn over het algemeen hier niet weg te slaan. Maar goed ik vraag waarom je lacht dat de schutting scheef staat als je eigen gevel op omvallen staat.
Ik snap het oprecht niet.
Aldus user @Wotte met ongeveer 700 posts in het Feyenoord topic sinds augustus '24.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie zijn over het algemeen hier niet weg te slaan. Maar goed ik vraag waarom je lacht dat de schutting scheef staat als je eigen gevel op omvallen staat.
Ik snap het oprecht niet.
En jij hier? Geen idee hoe je dat kunt zien aangezien ik geen nerd, nerd afgekeurd ben.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Aldus user @:Wotte met ongeveer 700 posts in het Feyenoord topic sinds augustus '24.
Als je het niet kan zien dan ben je dat schijnbaar wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En jij hier? Geen idee hoe je dat kunt zien aangezien ik geen nerd, nerd afgekeurd ben.
Tadic op rechts, dat was een succes en hij is er vast niet sneller op geworden.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef mitt het volgende:
Roefs
Tete, Sutalo, Blind, Hato
Klaassen, Eriksen, Mokio
Tadic, Dolberg, Godts
NIKS MEER AAN DOEN
Geweldig. Ik zou het alleen voor het all time record van oudste ploeg ter wereld ooit Pasveer gewoon lekker laten staan.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef mitt het volgende:
Roefs
Tete, Sutalo, Blind, Hato
Klaassen, Eriksen, Mokio
Tadic, Dolberg, Godts
NIKS MEER AAN DOEN
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pepijntje Lijnders won ooit een CL met Klopp maar liet Salzburg dobberen in de middenmoot van de Oostenrijkse competitie.
Hato nog eruit en dan Tagliafico halen.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geweldig. Ik zou het alleen voor het all time record van oudste ploeg ter wereld ooit Pasveer gewoon lekker laten staan.
Net als domme Sjon met Slot . De 1 zat naar een scherm te turen terwijl de ander zich naar een PL titel coachte .quote:Op zondag 1 juni 2025 14:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klopp won een CL en Lijnders zat op de bank.
Tagliafico zou ik dan wel weer een hele goede aankoop vinden. En dan Hato weer lekker centraal.quote:
Je snapt ook niet hoe dom de beleidsbepalers in het voetbalwereldje dan zijn he. Dus omdat Pepijn Lijnders goed naast Klopp kan zitten en goede veldtrainingen kan verzorgen is hij vast ook een goede hoofdcoach (met alles wat erbij komt kijken).quote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als domme Sjon met Slot . De 1 zat naar een scherm te turen terwijl de ander zich naar een PL titel coachte .
Liverpool wist niet hoe snel ze moesten meewerken.
Red Bull is met sporten dan ook een zinkend schip. Kroes is verder dan ook een simpele ironische populist die eerder Mislinrat van hetzelfde beschuldigde .quote:Op zondag 1 juni 2025 14:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tagliafico zou ik dan wel weer een hele goede aankoop vinden. En dan Hato weer lekker centraal.
Maar Eriksen en Tadic? Nee, die waren een aantal jaar geleden al op het randje van 'te oud' maar nu zijn ze daar zeker overheen.
[..]
Je snapt ook niet hoe dom de beleidsbepalers in het voetbalwereldje dan zijn he. Dus omdat Pepijn Lijnders goed naast Klopp kan zitten en goede veldtrainingen kan verzorgen is hij vast ook een goede hoofdcoach (met alles wat erbij komt kijken).
Dit is echt intens schrijnend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Zou Hato blijven?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tagliafico zou ik dan wel weer een hele goede aankoop vinden. En dan Hato weer lekker centraal.
Maar Eriksen en Tadic? Nee, die waren een aantal jaar geleden al op het randje van 'te oud' maar nu zijn ze daar zeker overheen.
[..]
Je snapt ook niet hoe dom de beleidsbepalers in het voetbalwereldje dan zijn he. Dus omdat Pepijn Lijnders goed naast Klopp kan zitten en goede veldtrainingen kan verzorgen is hij vast ook een goede hoofdcoach (met alles wat erbij komt kijken).
mee eensquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:14 schreef Document1 het volgende:
Wotboy begint snel de nieuwe tongboy te worden. Meer bezig met Feyenoord dan zijn eigen clubje.
Als Hato blijft dan gaat ajax bijna faillietquote:
Denk dat het van zijn perspectief afhangt. Als hij dit jaar gewoon lekker centraal mag gaan spelen, zou ik blijven als ik hem was. Als hij weer naar linksback geduwd wordt, wil 'ie denk ik vertrekken. Hangt er dus ook een beetje vanaf of Sutalo blijft of nietquote:
In het buitenland gaan ze hem waarschijnlijk ook linksback zetten. Hij heeft niet het gewenste fysiek/profiel van een centrale verdediger in het moderne voetbal. Jurriën Timber overkwam hetzelfde.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat het van zijn perspectief afhangt. Als hij dit jaar gewoon lekker centraal mag gaan spelen, zou ik blijven als ik hem was. Als hij weer naar linksback geduwd wordt, wil 'ie denk ik vertrekken. Hangt er dus ook een beetje vanaf of Sutalo blijft of niet
Zo kijk ik er ook tegen aan. Al die gespannen poesjes hier..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:15 schreef mitt het volgende:
PSV onder Bosz kan niet goed blijven gaan.
Feyenoord verliest teveel spelers.
Dus Ajax kan gewoon met Heitinga kampioen worden.
En niemand lult er meer over
hij kan daar ook wel een voorbeeld aan nemen iddquote:Op maandag 2 juni 2025 09:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In het buitenland gaan ze hem waarschijnlijk ook linksback zetten. Hij heeft niet het gewenste fysiek/profiel van een centrale verdediger in het moderne voetbal. Jurriën Timber overkwam hetzelfde.
Volgens mij was FC Groningen v Ajax een perfect voorbeeld van waarom Hato geen geschikte CV is.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hij kan daar ook wel een voorbeeld aan nemen idd
Tactisch ook wel ietsjes slimmer, en dat is best een understatement.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:31 schreef -XOR- het volgende:
Timber is natuurlijk wel veel meer een bijtertje dan Hato, maar het plafond van Hato als CV is niet bepaald hoog.
Niet te filmen wat er gebeurt..quote:Ajax heeft inmiddels al contact gezocht met Daley Blind over een mogelijke terugkeer van de routinier bij zijn club. De verdediger staat momenteel nog onder contract bij het Spaanse Girona, maar staat naar verluidt te springen om terug te keren bij Ajax om daar zijn actieve spelersloopbaan af te sluiten. Diverse bronnen rondom Ajax melden nu dat Ajax contact heeft opgenomen met Blind over een terugkeer deze zomer.
Niet alleen Blind maar ook zijn familie ziet een terugkeer naar Amsterdam erg zitten. Hoewel de verdediger nog beschikt over een doorlopend contract in Spanje, lijkt zijn huidige werkgever Girona wel mee te willen werken aan een voortijds vertrek van zijn routinier. Desondanks is een hereniging allesbehalve een zekerheid. Ajax heeft nog veel knopen door te hakken over de invulling van zijn selectie voor het komende seizoen dus of het tot een terugkeer komt is nog niet te zeggen. De speler heeft intussen maar één duidelijk wens: Zijn carrière af te sluiten bij Ajax.
Blind verruilde Ajax in 2014 voor het eerst voor een mooie transfer naar Manchester United. Vervolgens keerde hij in de zomer van 2018 terug in Amsterdam. Daar vertrok hij in de zomer van 2023 vervolgens weer om naar Bayern München te gaan, om vanuit daar de stap naar Girona te wagen. Daar plaatste hij zich in zijn debuutseizoen voor de Champions League, waarbij ook Blind een belangrijke rol speelde. Het afgelopen seizoen verliep een stuk moeizamer voor Girona, mede doordat enkele bepalende spelers vertrokken na het succes van de voorgaande jaargang.
Een terugkeer van Blind bij Ajax zou dus het derde Amsterdamse hoofdstuk voor de routinier betekenen. In totaal speelde hij al driehonderddrieëndertig officiële wedstrijden namens Ajax. Daarin maakte Blind al zestien goals en leverde hij vierendertig assists af. Blind won met Ajax zeven landstitels, twee KNVB Bekers en Johan Cruijff Schalen.
Eens. Een seizoen en dan de jeugdopleiding in.quote:
Kan me een paar wedstrijdjes herinneren afgelopen seizoen waar je dolgraag meneer Daley erbij had willen hebben in de opbouw. Maar op CL niveau is het vrees ik, niet meer goed genoeg.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Een seizoen en dan de jeugdopleiding in.
Ook eens, maar het maakt onze selectie wel meer ervaren. Dus je wordt er niet slechter op. En in mijn scenario is het maar voor 1 jaar he.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:56 schreef manny het volgende:
[..]
Kan me een paar wedstrijdjes herinneren afgelopen seizoen waar je dolgraag meneer Daley erbij had willen hebben in de opbouw. Maar op CL niveau is het vrees ik, niet meer goed genoeg.
Snel naar huis halen danquote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gewoon huis hoorheeft zelf kennelijk dat gevoel
zijn we kennelijk mee bezigquote:Op maandag 2 juni 2025 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Snel naar huis halen dan![]()
Groetjes uit de voetbalhoofdstad #26
Meer ervaring is lang niet altijd per definitie beter voor je selectie.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ook eens, maar het maakt onze selectie wel meer ervaren. Dus je wordt er niet slechter op. En in mijn scenario is het maar voor 1 jaar he.
Zolang De Telegraaf, VI of Fabrizio Romano er niets over meldt, zou ik er nog niet teveel rekening mee houden.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zijn we kennelijk mee bezighad je vast wel gelezen.
Ik zie het als het zover is. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt een mening over. Leuk hoor een echte Ajacied terug, maar voor welke positie, in welke staat, wat is de toegevoegde waarde als het zover is? Veel vragen en twijfelsquote:Op maandag 2 juni 2025 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang De Telegraaf, VI of Fabrizio Romano er niets over meldt, zou ik er nog niet teveel rekening mee houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |