Is er gezeik geweest om Zahavi toen ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Niet die Israelische keeper aub. Brengt alleen maar onrust in een team. Was bij onze spitsvriend ook al zo.
Meer staat mij ook niet bij.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hooguit toen hij in Amsterdam beroofd werd in mijn herinnering.
Moet het uiteraard wel je eerste keeper worden. Dat gedoe binnen halen als backup is dat wel weer verspilde energie, hoe lullig dat ook voor de speler in kwestie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Meer staat mij ook niet bij.
Een speler niet halen omdat hij een bepaalde nationaliteit heeft
En met 3/4 overdreven deugend Nederland. En dat was in een tijd dat Israëlische soldaten zich nog niet met staatsbevolen genocide bezig hielden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja intern met de ‘moslimjongens’. Niet iedereen pruimde hem even goed.
Moslimjongerenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja intern met de ‘moslimjongens’. Niet iedereen pruimde hem even goed.
Kun je wel lezen schele?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Moslimjongeren![]()
Rosario en Malen zijn geen Moslims en Ihattaren is ook aardig verwesterd
Ben jij een atheistjongeren?
Ze hebben zijn socials al nagekeken, behalve medeleven met slachtoffers en nabestaanden van die moordpartij op dat festival, heeft hij er niks over gepost.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En met 3/4 overdreven deugend Nederland. En dat was in een tijd dat Israëlische soldaten zich nog niet met staatsbevolen genocide bezig hielden.
Kun je nagaan hoe een Israëlische speler nu binnenkomt, zeker als hij openlijk zijn politiek leider steunt. Al weet ik natuurlijk niet of dat bij deze kerel zo is.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:28 schreef PSVCL het volgende:
De man die 4 keer in 1 seizoen van PSV verloor wordt de nieuwe coach van onze titel concurrent![]()
[ afbeelding ]
Wie nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lekker man. Die heeft het volgens mij ook meer dan prima naar zijn zin in Eindhoven.
Vorig jaar had die ook Flamingo redelijk snel gehaald, het probleem kwam meer daarnaquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie lijkt een keer in juni al zaken te doen @:GotenSSJ
Die zakte bij Parma behoorlijk door het ijs. Speelt nu in de ren-je-rot competitie toch? Fenerbahçe ofzo?quote:
Pepi? Die heeft afgelopen februari z’n contract verlengd tot 2030?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Volgens mij ook alweer ontkracht. Gelukkig maar.
Wordt wel gezegd dat Fulham aardig concreet is voor Pepi.
Lijkt mij een prima gok hoor mits de transfersom een beetje oke is dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Met een contract voor 2030 mogen ze een mooie zak geld leverenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pepi? Die heeft afgelopen februari z’n contract verlengd tot 2030?
Precies, wat mij betreft een van de laatsten die weg zou mogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een contract voor 2030 mogen ze een mooie zak geld leveren
Anthony achtige bedragen, dan mogen ze komen praten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een contract voor 2030 mogen ze een mooie zak geld leveren
Weinig aan gelogen toch? Om die reden gaat hij natuurlijk ook nooit naar zo'n club; daar is hij gewoon te goed voor.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens @:Solispolar en @:Wotte wil dit zeggen dat die er niets van kan.
Wotte is groot fan van Thijmen Blokzijlquote:Op zondag 1 juni 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens @:Solispolar en @:Wotte wil dit zeggen dat die er niets van kan.
Lijkt me wat vroeg, je weet niet of die zin heeft in nog een overstap voor een paar centen. Maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic in de belangstelling van Marseille, daar kunnen we dus voorzichtig afscheid van gaan nemen vrees ik.
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic in de belangstelling van Marseille, daar kunnen we dus voorzichtig afscheid van gaan nemen vrees ik.
Spelen wel CL. Wellicht kan hij er meer vangen. Dat bijtekenen geloof ik pas als z'n handtekening staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?Ivan gaat gewoon lekker nog een jaartje vlammen in de Eredivisie en op voor de 3de PSV titel op rij
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spelen wel CL. Wellicht kan hij er meer vangen. Dat bijtekenen geloof ik pas als z'n handtekening staat.
Ik ken hem niet persoonlijk. Kan me voorstellen dat als je voor jezelf hebt bepaald dat je in Nederland wil blijven met je gezin in de toekomst, dat je het dan nu niet doet, maar dat zal bij hem ook wel weer niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.
En ik schat hem niet in als een speler die voor 1 of 2 miljoen meer gaat verkassen.
Spelen CL, betalen meer, en het lijkt mij een stuk lekkerder wonen aan de Cote D’azur als miljonair dan in regenachtig Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?Ivan gaat gewoon lekker nog een jaartje vlammen in de Eredivisie en op voor de 3de PSV titel op rij
Zou wat zijn als die zou zeggen dat hij het kut vind he chef. Dat zeggen die buitenlandse jongens toch gewoon allemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.
En ik schat hem niet in als een speler die voor 1 of 2 miljoen meer gaat verkassen.
Kan mij toch niet voorstellen dat dit als tweede keeper is dus dan zal Olij wel niet doorgaan?quote:PSV nadert akkoord met Bayern over komst doelman Peretz
Ze komen beidequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan mij toch niet voorstellen dat dit als tweede keeper is dus dan zal Olij wel niet doorgaan?
Zie hier niks over Olij? Kan mij niet voorstellen dan 1 van beide de rol van tweede keeper wil accepteren.quote:
Zionist gaat het doel bezetten ben ik bang. Heb liever Olij als eerste keeperquote:
Olij is ook geen moslim en dus dood moet, toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:
@:makamba_
Olij is al zo goed als rondt volgens Rik E. Die komt samen met toplevel-talent Young naar PSV. Drommel gaat op huurbasis richting de club van Rotterdam.
[..]
Zionist gaat het doel bezetten ben ik bang. Heb liever Olij als eerste keeper
Schijnt weer een zeer goed meevoetballende keeper te zijn. Tja, houd eerst die ballen maar tegen denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Ja, dat was ook het verhaal bij Drommels dat 'ie goed mee kon voetballen...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schijnt weer een zeer goed meevoetballende keeper te zijn. Tja, houd eerst die ballen maar tegen denk ik dan
Ja, beetje vreemd om Olij alleen bekerpotjes te laten spelen. Van potentiele oranje-keeper naar bank warm houden...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Misschien wordt ie gewoon de eerste keeper. Die van Bayern wordt gehuurd..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd om Olij alleen bekerpotjes te laten spelen. Van potentiele oranje-keeper naar bank warm houden...
Doe maar niet, goeie keeper.. en anders moet PSV weer verder verder zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Olij is ook geen moslim en dus dood moet, toch?
Is Celtic ineens je maatje door Palestina?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doe maar niet, goeie keeper.. en anders moet PSV weer verder verder zoeken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is Celtic ineens je maatje door Palestina?
Frankrijk heeft een krankzinnig toptarief qua belasting toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Betalen wij hem 3 miljoen netto? Of blijft die voor minder? Flink bedrag anders, niet dat die het niet waard is overigens.
Die wacht nog wel even met tekenen, dat is makkelijk met een bod op zak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:13 schreef Buitendam het volgende:
Ivan wil gewoon nog een jaartje lekker worstenbroodjes eten en gasolina’s drinken op het Stratumseind.
Gewaagde uitspraak!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wacht nog wel even met tekenen, dat is makkelijk met een bod op zak.
Cola voor de kleur genotquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:13 schreef Buitendam het volgende:
Ivan wil gewoon nog een jaartje lekker worstenbroodjes eten en gasolina’s drinken op het Stratumseind.
Ik denk eerder dat zijn zaakwaarnemer nog een lijntje heeft uitgegooid.quote:
Was een mooie club geweest dan zou ik het hem nog wel gunnen, maar Barcelona is de meest walgelijke kutclub die er is.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zijn zaakwaarnemer nog een lijntje heeft uitgegooid.
Met alle respect, maar voor Barcelona is hij geen logische keuze.
Ok…quote:Op zondag 8 juni 2025 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was een mooie club geweest dan zou ik het hem nog wel gunnen, maar Barcelona is de meest walgelijke kutclub die er is.
Hij wil alleen naar een topclub las ik eerder. Maar daar gaat ie nauwelijks spelen, welke club dat ook is. Dus bij PSV blijven, ook met het oog op het WK is dan toch eigenlijk een nobrainer.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok…
Ik denk dat Barca er geen trek in heeft en hijzelf ook liever speelt dan af en toe wat invallen.
Loopt vast nog een leuke Amerikaan bij DC United of misschien is iets van Willem 2 een optie voor Earnie.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Hij kan herenigd worden met Flick en zijn carrière afsluiten bij Barça. Dan wordt het wel heel lastig om ‘m binnenboord te houden. Hopelijk heeft Ernie al een mooi backup plan voor die positie.
Dat zal hij vooraf ook wel hebben bedacht toen hij zei graag nog eens bij Barca of Real te spelen.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok…
Ik denk dat Barca er geen trek in heeft en hijzelf ook liever speelt dan af en toe wat invallen.
Misschien Tchaouna.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Loopt vast nog een leuke Amerikaan bij DC United of misschien is iets van Willem 2 een optie voor Earnie.
Betaal jij zijn salaris?quote:
50 euro per maand kan ik wel missen, de rest is voor Vd Wallen, die heeft genoeg knaken. Of 1 van de Brainport sponsoren (asml/philips)quote:
Kan die Tchaouna er wat van? Ik ken hem niet, het kan wat mij betreft net zo goed Bruma II zijn.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:44 schreef ISVV het volgende:
Olij binnen en volgens Italiaanse bronnen is er een persoonlijk akuna er wat vankoord met Tchaouna bereikt.
Ja, prima gedaan van Ernie.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:09 schreef PSVCL het volgende:
3 miljoen voor de beste keeper in de eredivisie is een koopje
Prima aankoop inderdaad, vorig jaar heeft die er ook 1 gedaan (Flamingo). Gaan zien wat hij de rest van de window doet, want als je de huidige namen in de geruchtenmolen ziet..quote:
Een buitenspeler met 2 goal en 1 assists in 37 wedstrijden. Zal vast een topper zijn ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan die Tchaouna er wat van? Ik ken hem niet, het kan wat mij betreft net zo goed Bruma II zijn.
Misschien moet je even kijken naar hoeveel hij in die 37 wedstrijden daadwerkelijk gespeeld heeft. Hij was voornamelijk wisselspeler, wat gelet op zijn leeftijd en waar hij speelt helemaal niet zo gek is.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een buitenspeler met 2 goal en 1 assists in 37 wedstrijden. Zal vast een topper zijn ja.Bruma II klinkt een stuk aannemelijker.
37 wedstrijden? 37 momenten in een wedstrijd waarin hij heeft mogen invallen zo ongeveer. Kijk voor de aardigheid eens hoeveel minuten hij binnen die 37 wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een buitenspeler met 2 goal en 1 assists in 37 wedstrijden. Zal vast een topper zijn ja.Bruma II klinkt een stuk aannemelijker.
Ja, zo'n leuke speler bij zo'n kutclub zou jammer zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:31 schreef ISVV het volgende:
Perisic naar Barcelona zou wel erg jammer zijn
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken naar hoeveel hij in die 37 wedstrijden daadwerkelijk gespeeld heeft. Hij was voornamelijk wisselspeler, wat gelet op zijn leeftijd en waar hij speelt helemaal niet zo gek is.
Maar goed, jij hebt hem al weer afgeschreven. Uiteraard nadat je hem uitgebreid gescout hebt omdat je expert bent op het gebied van jong Frankrijk en de Italiaanse competitie.
Bijna 1400 minuten gespeeld. Is er niet bepaald beter op aan het worden eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken naar hoeveel hij in die 37 wedstrijden daadwerkelijk gespeeld heeft. Hij was voornamelijk wisselspeler, wat gelet op zijn leeftijd en waar hij speelt helemaal niet zo gek is.
Maar goed, jij hebt hem al weer afgeschreven. Uiteraard nadat je hem uitgebreid gescout hebt omdat je expert bent op het gebied van jong Frankrijk en de Italiaanse competitie.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:58 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de nieuwe @:GotenSSJ is uit. Vermoeiende act-genot.
Waarom zou Bayern die Peretz dan naar ons laten gaan? Van hun bank naar die van ons is voor die jongen immers een stap achteruit.quote:
Die worden denk ik beide als nummer 1 gehaald waarbij de beste zal keepen. Zo'n rugnummer zal daar niet bepalend in zijn mag ik hopen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom zou Bayern die Peretz dan naar ons laten gaan? Van hun bank naar die van ons is voor die jongen immers een stap achteruit.
Alsof er iets in zijn hoofd gebeurt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit leek in je hoofd vast heel leuk.
Dat hele schijten met je broek op je enkels terwijl je nog een andere broek aan hebt is het sowieso niet echt voor mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit leek in je hoofd vast heel leuk.
Toen ik het "kunstwerk" zag had ik ook direct zoiets van, huh, wat doet Memphis op die tekening?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:47 schreef tong80 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltb5414192b426dc0d
Laten we het iets minder spannend maken dan afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:33 schreef Buitendam het volgende:
Ajax en Twente in de laatste 3 speelrondes. Niks mis mee.
Zou goed voor hem zijn, matige spits die het nooit echt waar gaat maken natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Fulham heeft interesse lees ik. Opzich wel een mooie club voor hem.
Blijft gewoon. Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zou goed voor hem zijn, matige spits die het nooit echt waar gaat maken natuurlijk.
Schiet nog geen deuk in een pakje boterquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Blijft gewoon. Verstandige jongen die ver gaat komen.
Schiet ze allemaal in het netje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Schiet nog geen deuk in een pakje boter
Daar liggen geen pakjes boter, dus wat dat betreft heeft ie wel een punt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Schiet ze allemaal in het netje.
Giminez flop mag alweer oprotten bij Milal.. altijd al gezegd dat het een overschatte spits is die teert op een paar lucky goals tegen wat grote clubsquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denk dat het zwaardere CL programma van afgelopen seizoen wel impact heeft gehad, eigenlijk moet je daar een bredere selectie op niveau voor hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:01 schreef PSVCL het volgende:
Twente, Feyenoord, Utrecht, AZ, NEC en Heerenveen uit allemaal voor de winterstop is mooi meegenomen, zeker omdat PSV voor de winter altijd op zn sterkst is..
Prima programma
Schiet je moeder nog een keer zwangerquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die wil al sinds de geboorte geen contact meer met hem.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schiet je moeder nog een keer zwanger
Man man wat ben jij soms treurig zeg.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schiet je moeder nog een keer zwanger
KLopt. Maar vind maar eens kwalitatief goeie spelers voor de breedte, is best lastig.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het zwaardere CL programma van afgelopen seizoen wel impact heeft gehad, eigenlijk moet je daar een bredere selectie op niveau voor hebben.
In de praktijk zijn die dan toch vaak net wat minder. Of niet en dan worden ze ontevreden met een plek op de bank.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
KLopt. Maar vind maar eens kwalitatief goeie spelers voor de breedte, is best lastig.
Ik zei het al in het eerste half jaar bij Gimenez: die heeft niet de specifieke kwaliteiten om te slagen op een hoger niveau. Redelijk schot, redelijke dribbel, redelijke snelheid, redelijke kopkwaliteiten. Alles redelijk maar niks waarvan je denkt: wauw.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Giminez flop mag alweer oprotten bij Milal.. altijd al gezegd dat het een overschatte spits is die teert op een paar lucky goals tegen wat grote clubs
Niveautje Toivonen. Alleen dan net ietsje sympathieker.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zei het al in het eerste half jaar bij Gimenez: die heeft niet de specifieke kwaliteiten om te slagen op een hoger niveau. Redelijk schot, redelijke dribbel, redelijke snelheid, redelijke kopkwaliteiten. Alles redelijk maar niks waarvan je denkt: wauw.
Neem zo'n Openda. Redelijke dribbel, redelijke kopper. Maar bloedjesnel en een ontzettend goed schot. 2 specifieke kwaliteiten waardoor je een stapje hoger wél kan slagen.
Waarom? We hadden een meer dan prima selectie vorig jaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
'De club was liever al iets verder geweest'. Zijn Malacia en Lucas Perez nog vrij?
Nee, juni is altijd kut, maar de selectie moet dit jaar wel wat eerder op orde zijn dan vorig jaar.
te weinig verversing en teveel geblesseerde backs gehaald, brak je bijna nog op ook tegen de kneuzenselectie van Ajax.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? We hadden een meer dan prima selectie vorig jaar.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? We hadden een meer dan prima selectie vorig jaar.
Mwa, een offday kan altijd. We hebben het vooral laten liggen in de periode na de winterstop en dat had echt geen reet te maken met de kwaliteit van de selectie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
te weinig verversing en teveel geblesseerde backs gehaald, brak je bijna nog op ook tegen de kneuzenselectie van Ajax.
Ik bedoel niet de wedstrijden tegen Ajax want toen werd PSV gewoon 2 keer afgetroefd, maar over de competitie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa, een offday kan altijd. We hebben het vooral laten liggen in de periode na de winterstop en dat had echt geen reet te maken met de kwaliteit van de selectie.
Edit: met die verversing ben ik het wel eens trouwens. Zeker omdat er een aantal spelers echt gedemotiveerd waren door het uitblijven van transfers. Zeker na de winterstop heeft dat veel effect gehad op het teamspel/teamgevoel.
Ja, en dan kan ik het verversings argument wel volgen. Daar ligt de kern en dat werd vooral na de winterstop duidelijk toen een aantal spelers met zichtbare tegenzin en teleurstelling op het veld stonden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de wedstrijden tegen Ajax want toen werd PSV gewoon 2 keer afgetroefd, maar over de competitie.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en dan kan ik het verversings argument wel volgen. Daar ligt de kern en dat werd vooral na de winterstop duidelijk toen een aantal spelers met zichtbare tegenzin en teleurstelling op het veld stonden.
Maar dat staat helemaal los van het feit dat de selectie sterk genoeg was, zeker aan het begin van het seizoen en daar ging de discussie over.
Blijkt dus van wel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]of de selectie sterk genoeg was, weet je toch pas aan het einde van het seizoen.
Mwa, dat had veel beter gekund, maar ook dat zei ik in augustus 24 al, Ernie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen zomer.quote:
Op papier was de selectie aan het begin van het seizoen meer dan prima en dat was ook te zien aan de stand bij de winterstop. Dat het daarna inkakte had duidelijk een andere reden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, dat had veel beter gekund, maar ook dat zei ik in augustus 24 al, Ernie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen zomer.
Qua verdedigers kan je hem dat zeker aanrekenen, Karsdorp, geen behoorlijke vervanger Dest, Malacia ook nog halen, nog een kreupele erbij. Prima gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op papier was de selectie aan het begin van het seizoen meer dan prima en dat was ook te zien aan de stand bij de winterstop. Dat het daarna inkakte had duidelijk een andere reden.
Sterker nog, de selectie was beter dan die het seizoen daarvoor. Alleen leverde een aantal spelers gewoon veel minder dan een seizoen eerder. Bakayoko, Veerman, Schouten, Boscagli. Eigenlijk alle sterkhouder van 2023-2024 zakte om verschillende redenen door het ijs.
Stukje verversing, pijntjes, teleurstelling. Allemaal waar, maar niet perse iets wat je Stewart kunt aanrekenen wat mij betreft.
Dat soort spelers zijn altijd een gokje. Het is jammer dat je twee gokjes waagt en het allebei tegenvalt. Back posities waren niet best bezet inderdaad, althans, in verdedigend opzicht.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua verdedigers kan je hem dat zeker aanrekenen, Karsdorp, geen behoorlijke vervanger Dest, Malacia ook nog halen, nog een kreupele erbij. Prima gedaan hoor.
Het is echt van de gekke wat je hier af en toe leest. Tripje Hans Anders zou geen overbodige luxe zijn voor sommigen.quote:
Hoop goede punten, en ben het ook op veel vlakken met je eens. Echter snap ik niet hoe je kunt zeggen dat op de back positie geen echt sprake is van verzwakking wanneer je van Dest/Teze naar Dams en tot aan speeldag 6 geen rechtsback gaat. Karsdorp had ik ook meer van verwacht, maar daar zaten ze behoorlijk naast en was ook nog eens niet echt fit to aan speelronde 10 oid. Dat is een 3de van de competitie dat je zonder echte back hebt gespeeld. Volgens mij zijn dat toch vrij cruciale posities in het hedendaagse voetbal. Dat je er wonderbaarlijk goed door heen bent gekomen houdt niet per se in dat er goed werk is gedaan imo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volgens mij is de taak van een TD om een selectie samen te stellen waarmee je kampioen wordt en waarmee je in Europa overwintert.
Stewart is in maart 2023 gekomen en heeft in no-time een selectie samengesteld die de hele Eredivisie in het jaar 2023-2024 compleet naar zijn grootje speelde. Maar dan ook echt zonder enige twijfel een selectie die in de top 3 past van wat we de afgelopen 25 jaar in de Eredivisie hebben gezien. Meeste van zijn aankopen veroveren een basisplaats, of zijn als invaller waardevol. Ja, een paar aankopen slagen niet, maar dat is inherent aan een topclub die moet shoppen on a budget. Hoe dan ook, hij is met vlag en wimpel geslaagd voor zijn eerste seizoen bij PSV.
Hij weet de meeste van dat stel bij elkaar te houden en zelfs hier en daar de selectie te versterken voor 2024-2025. Ja, op de back-positie laat hij wat liggen, al is er daar ook niet echt sprake van verzwakking. Meer een zwakte van het seizoen daarvoor die niet echt opgelost wordt. Klopt, maar verder is de selectie aan het begin van het seizoen meer dan goed genoeg om weer makkelijk kampioen te worden.
Maar de hoeveelheid balverlies op het middenveld door wanprestaties daar zorgen voor te veel kansen voor tegenstanders. Als Veerman en Schouten dezelfde prestatie hadden geleverd dan het jaar daarvoor, had niemand een seconde opgemerkt dat de backposities matig bezet waren. Dat geldt ook voor Boscagli en Benitez, die geen schim waren van wie ze een seizoen eerder waren. Kun je dat Stewart aanrekenen? Dat hij er vanuit gaat dat spelers in ieder geval een niveau halen vergelijkbaar aan het jaar daarvoor?
Het is niet Stewarts taak om op elke positie de beste speler van de wereld of zelfs de Eredivisie te vinden. Hij moet een selectie samenstellen en daarin maak je keuzes met de middelen die je beschikbaar hebt. Dat heeft hij al twee jaar prima gedaan.
Waarom de spits van AC milan hier ter sprake word gebracht is mij een raadsel. Feit is wel dat die Pepi lang niet goed genoeg is voor de top van de eredivisie.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Giminez flop mag alweer oprotten bij Milal.. altijd al gezegd dat het een overschatte spits is die teert op een paar lucky goals tegen wat grote clubs
Nota bene Tarado moet het uitleggen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is echt van de gekke wat je hier af en toe leest. Tripje Hans Anders zou geen overbodige luxe zijn voor sommigen.
En die clausule geldt tegen alleen voor Bayern? Mis ik nu iets? 30 miljoenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:22 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltaf7f55515011e70d
30 miljoen vragen bij een club die net zelf 130 miljoen heeft gevangenPSV kijk eens dom? ja ho maar.
Klopt.. maar blijkbaar 'mikt' PSV ook op een dergelijk bedrag. Maar zelfs voor 40 zou dit natuurlijk ridicuul zijn. PSV heeft geld genoeg en is dit jaar ook weer verzekerd van CL voetbal. Durf dan eens Portugese bedragen voor zo'n gast te vragen. Die gaat natuurlijk voor 30 miljoen naar een subtopper om vervolgens voor 100 miljoen naar een topclub te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
En die clausule geldt tegen alleen voor Bayern? Mis ik nu iets? 30 miljoen
Wie zegt dat er ook maar iets klopt van dit soort bedragen? Tenzij er een keiharde contractuele afspraak met Tillman ligt, gaat PSV hem natuurlijk nooit voor 30 of 35 verkopen dit jaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klopt.. maar blijkbaar 'mikt' PSV ook op een dergelijk bedrag. Maar zelfs voor 40 zou dit natuurlijk ridicuul zijn. PSV heeft geld genoeg en is dit jaar ook weer verzekerd van CL voetbal. Durf dan eens Portugese bedragen voor zo'n gast te vragen. Die gaat natuurlijk voor 30 miljoen naar een subtopper om vervolgens voor 100 miljoen naar een topclub te gaan.
Zorgt er wel vaak voor dat je spelers kunt halen/houden die anders niet komen of na een jaar weglopen. En die je elftal en andere spelers beter maken.quote:
Ik denk dat hij uiteindelijk gewoon voor 35 naar Bayern (terug)gaat.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klopt.. maar blijkbaar 'mikt' PSV ook op een dergelijk bedrag. Maar zelfs voor 40 zou dit natuurlijk ridicuul zijn. PSV heeft geld genoeg en is dit jaar ook weer verzekerd van CL voetbal. Durf dan eens Portugese bedragen voor zo'n gast te vragen. Die gaat natuurlijk voor 30 miljoen naar een subtopper om vervolgens voor 100 miljoen naar een topclub te gaan.
Wie zegt dat bayern volgend jaar interesse heeft?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:51 schreef Zorro het volgende:
Als Bayern VOLGEND jaar, dus met een jaar korter contract, een terugkoopclausule heeft voor 35 miljoen dan ga je hem nu toch niet voor minder verkopen?
Als dat gebeurt mag Ernie naar het Pieter Baan Centrum voor onderzoek hoor.
Niemand, maar zo'n clausule is over het algemeen een "vriendenprijsje" dus dat mag je zeker als uitgangspunt nemen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie zegt dat bayern volgend jaar interesse heeft?
Edit: Excuus, helemaal verkeerd gelezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:51 schreef Zorro het volgende:
Als Bayern VOLGEND jaar, dus met een jaar korter contract, een terugkoopclausule heeft voor 35 miljoen dan ga je hem nu toch niet voor minder verkopen?
Eens, ik zou hem helemaal niet verkopen deze zomer, tenzij Ten Hag met Antony bedragen gaat komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:51 schreef Zorro het volgende:
Wat een wedstrijd tegen Trinidad en Tobago wel niet met fans doet.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die 33 bijdragen aan doelpunten in de afgelopen 2 seizoenen zullen daar los van staan iddquote:Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd tegen Trinidad en Tobago wel niet met fans doet.
Edit: en Haiti natuurlijk.
Hij speelde gewoon mee tegen Brest, Heerenveen uit, AZ thuis, Ajax uit en Excelsior in de beker?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die 33 bijdragen aan doelpunten in de afgelopen 2 seizoenen zullen daar los van staan iddEn het feit dat PSV weer begon te draaien toen hij terug kwam in de ploeg vast ook
Hij liet het niet altijd zien, heeft wat laconieks, maar echt een goeie speler, blessures daargelaten gaat hij de top wel halen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon mee tegen Brest, Heerenveen uit, AZ thuis, Ajax uit en Excelsior in de beker?
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon mee tegen Brest, Heerenveen uit, AZ thuis, Ajax uit en Excelsior in de beker?
Hij speelde Feyenoord in de Kuip ook he-le-maal dronkenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
quote:Malik Tillman en PSV: dat is in de afgelopen twee jaar een succesverhaal geworden. De Amerikaan kwam in 2023 op huurbasis naar Eindhoven en werd vorig jaar tot 2028 vastgelegd. Nu is Bayer Leverkusen volle bak bezig om hem aan te trekken. De Duitse club heeft zich gemeld bij zijn management en bereidt naar verwachting een bod voor. PSV denkt deze zomer te kunnen vragen wat de club wil. Maar er is volgens doorgaans betrouwbare Duitse bronnen tóch een adder onder het gras.
PSV heeft zich absoluut niet in de vingers gesneden door vorig jaar Malik Tillman aan te trekken. De prijs (14 miljoen) was vergeleken met zijn verwachte opbrengst in deze zomer (meer dan 35 miljoen euro) uitstekend. Tóch valt het verkoopbedrag misschien wat tegen. En misschien ook wel niet.
Bayern München en een terugkoop
Tot vandaag werd in Eindhoven aangenomen dat PSV voor Tillman deze zomer kon vragen wat de club wil. Op het moment dat Bayern München zich niet voor Tillman meldt, kan dat overigens ook. Met geen enkele andere club heeft PSV voor de zomer van 2025 een afspraak gemaakt, zo wordt meerdere kanten bevestigd. Duitse bronnen bezweren echter dat Bayern hem ook deze zomer tijdens een hele korte periode voor 35 miljoen euro kan terugkopen. Daar zit hem de kneep: andere clubs en het management van Tillman menen daar rechten aan te kunnen ontlenen.
Geen goede vrienden
Duidelijk is dat de Duitse mededelingen strijden met meldingen die uit de schoot van PSV in de lente van 2024 naar buiten kwamen. Destijds werd gemeld dat Bayern hem pas in 2026 kon terugkopen voor 35 miljoen euro.
PSV en verkoopclausules: dat zijn geen goede vrienden sinds de komst van Xavi Simons naar Eindhoven. Zijn opbrengst was vergeleken met die van Tillman overigens een lachertje: zo’n 6 miljoen euro. Tillman gaat PSV hoe dan ook goed geld opleveren, dat is duidelijk. Maar die winst zal normaliter geen 40 of 50 miljoen zijn, afgaand op beweringen over de landsgrenzen.
Knappe deal
Technisch directeur Earnest Stewart heeft in 2024 een knappe deal gemaakt met Bayern, waarbij het mes aan twee kanten sneed. PSV werd twee keer op rij kampioen met de middenvelder, die zeker in de eindfase van dit seizoen nog zeer bepalend was. PSV profiteert ook van de enorme waardestijging die de transferrechten van Tillman hebben doorgemaakt. Alleen is er dus tóch een maar, kijkend naar de verhalen vanuit Duitsland.
Tillman wil wil terug naar Bayern
PSV heeft sinds het Simons-echec als officieel standpunt dat niet gereageerd kan worden op bedragen rondom transfers. Opvallend genoeg kwam vorig jaar desondanks een aantal precieze details over de deal rond Tillman naar buiten. Die zijn volgens Duitse bronnen echter onvolledig, waardoor de Amerikaan voor een lager bedrag zou kunnen vertrekken dan rondom PSV lange tijd aangenomen.
Dat hij deze zomer wel even 60 of 70 miljoen zou opleveren, lijkt sowieso niet realistisch. Bayern München heeft in de zomer van 2026 sowieso een terugkoopclausule voor 35 miljoen euro bedongen. Het is altijd de droom van Tillman geweest om nog eens voor de club uit Beieren uit te komen.
Bod van 35 miljoen
Of hij dat ook voor Bayer Leverkusen wil? Dat is niet onaannemelijk. De Bundesliga wordt vaak gezien als een stap hogerop, hoewel PSV internationaal in dezelfde competitie speelt. De club van de nieuwe manager Erik ten Hag wil er alles aan doen om hem in te lijven en PSV kan binnenkort een serieus bod verwachten. Dat zal normaliter in de buurt van de 35 miljoen euro liggen. PSV zal dat normaal gesproken afwijzen, waarna het afwachten is wat Bayern München gaat doen.
Als je nu naar Leverkusen gaat kom je uiteindelijk toch wel in München terechtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is natuurlijk zo dat voor Tillman de keuze is: wil hij nu hogerop of een jaartje wachten en dan lekker bij Bayern ballen, want dat komt hem wel halen voor 35 miljoen.
Er kwam een duidelijk omslagpunt toen Tillman weer fit raakte.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Uiteindelijk groeit hij wel naar dat niveau toe denk ik. De vraag is of hij al een meerwaarde is t.a.v. Musiala (en het antwoord is nee).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je nu naar Leverkusen gaat kom je uiteindelijk toch wel in München terecht
Al vraag ik mij af of Tillman dat niveau aankan.
Dan is bijvoorbeeld Leverkusen een prima tussenstap en eigenlijk alleen maar verstandig. Groeit hij inderdaad nog en doet hij het daar goed, dan neemt Bayern 'm wel over.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Uiteindelijk groeit hij wel naar dat niveau toe denk ik. De vraag is of hij al een meerwaarde is t.a.v. Musiala (en het antwoord is nee).
Zeker, dat zou een goede stap zijn. Al is er ook niks mis met nog een jaartje PSV.. de vraag is dan wat beter zou zijn vanuit Eindhovens perspectief. Nu 40-45 miljoen vangen of volgend jaar hem zeker kwijt zijn aan Bayern voor 30.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is bijvoorbeeld Leverkusen een prima tussenstap en eigenlijk alleen maar verstandig. Groeit hij inderdaad nog en doet hij het daar goed, dan neemt Bayern 'm wel over.
Misschien als Bayern echt concreet is, dat hij nog wel een jaartje wacht. Hij weet dat, normaal gesproken, Bayern hem toch wel oppikt. Die gaan hem nu niet voor 40 mio naar Leverkusen gaan om 'm dan volgend jaar of over twee jaar voor minimaal het dubbele van die 30m weer te moeten kopen van Leverkusen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker, dat zou een goede stap zijn. Al is er ook niks mis met nog een jaartje PSV.. de vraag is dan wat beter zou zijn vanuit Eindhovens perspectief. Nu 40-45 miljoen vangen of volgend jaar hem zeker kwijt zijn aan Bayern voor 30.
Ik denk optie 2. Dit jaar ga je hem kwalitatief sowieso niet kunnen vervangen.
Wel benieuwd wat dan die "korte periode" behelst. Een korte periode nadat een andere club een officieel bod heeft uitgebracht of een korte specifieke periode in de transferwindow? Of weer iets anders?quote:
Was een belachelijke groot succes.quote:
Dat laatste zou wel heel triest zijn. Hij kan immers ook in de voorbereiding zijn kruisband afscheuren. Heb je hem ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker, dat zou een goede stap zijn. Al is er ook niks mis met nog een jaartje PSV.. de vraag is dan wat beter zou zijn vanuit Eindhovens perspectief. Nu 40-45 miljoen vangen of volgend jaar hem zeker kwijt zijn aan Bayern voor 30.
Ik denk optie 2. Dit jaar ga je hem kwalitatief sowieso niet kunnen vervangen.
Zal je zien dat Bayer hem voor 25 miljoen koopt en volgend jaar voor 75 doorverkoopt aan Bayern.quote:
Als de speler aanneemt dat het kan en hij wil, dan hou je dat moeilijk tegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gedoe rondom Simons wordt ook genoemd. Die gaat dus gewoon naar Leverkusen.
Beetje Lost in translationquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:09 schreef ISVV het volgende:
Hoe moeilijk kan het nou zijn, deze clausule? Die kan je toch wel dusdanig formuleren dat ie niet voor interpretatie vatbaar is lijkt me.
Ik vind het ook niet logisch dat denk dat Bayer hem voor 35 miljoen op kan pikken. Dat is toch ook voor Bayern een ongunstige deal?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:20 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me ook wat gek dat een clausule die alleen voor Bayern geldt multi-interpretabel is
Of is Ernie een N vergeten?
Maar je hebt ook een zak geld om iets te halen. Moet je dan wel doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Bakayoko in de belangstelling van Marseille blijkbaar. Die willen elke speler van PSV hebben geloof ik![]()
Echter als Lang en Tillman weggaan, en dan eventueel ook nog Perisic die niet terug kom, heb je wel een groot probleem. Spelers van dat kaliber ga je nooit kunnen betalen.
Baka kun je prima missen, maar Lang is toch een speler die ik persoonlijk er graag bij heb.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je hebt ook een zak geld om iets te halen. Moet je dan wel doen natuurlijk.
Zo bijzonder vind ik Lang en Baka ook weer niet.
Wanneer veel spelers liever naar een promovendus gaan in Engeland gaan dan naar de Nederlandse top (Tchaouna naar Burnley), dan wordt het niet eenvoudig kwaliteit te kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je hebt ook een zak geld om iets te halen. Moet je dan wel doen natuurlijk.
Zo bijzonder vind ik Lang en Baka ook weer niet.
Ik denk dat PSV zichzelf geen dienst heeft bewezen met de 1-7 tegen Arsenal. Wellicht de meest schandalige optreden van een Nederlandse club in Europa van de laatste 10/15 jaar?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wanneer veel spelers liever naar een promovendus gaan in Engeland gaan dan naar de Nederlandse top (Tchaouna naar Burnley), dan wordt het niet eenvoudig kwaliteit te kopen.
De optredenquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV zichzelf geen dienst heeft bewezen met de 1-7 tegen Arsenal. Wellicht de meest schandalige optreden van een Nederlandse club in Europa van de laatste 10/15 jaar?
Bayern mag sowieso matchen, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet logisch dat denk dat Bayer hem voor 35 miljoen op kan pikken. Dat is toch ook voor Bayern een ongunstige deal?
Inderdaad, je kan beter met 6-1 van Lille verliezen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV zichzelf geen dienst heeft bewezen met de 1-7 tegen Arsenal. Wellicht de meest schandalige optreden van een Nederlandse club in Europa van de laatste 10/15 jaar?
Terwijl je al geplaatst bent inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan beter met 6-1 van Lille verliezen.
De vergelijking is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk omdat Feyenoord bijna nooit CL speeltquote:
Het is ook niet eerlijk om een vergelijking te maken met een club die gemiddeld genomen moet vechten voor plek 3 in de Eredivisie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De vergelijking is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk omdat Feyenoord bijna nooit CL speelt![]()
Maar als we dan toch even de uitslagen erbij pakken:
-12/13: uitgeschakeld in de voorronde door Kiev.
-14/15: uitgeschakeld door Besiktas in de voorronde.
-17/18: 6 potten 1 overwinning, 5x verlies.
-23/24: als laatste geëindigd waardoor ook geen EL.
Dus eigenlijk alleen vorig jaar een redelijk jaar in de CL. En zelfs dat was hoge pieken en diepe dalen.
Conclusie: nouja, dat is wel duidelijk denk ik
Ernie dacht dat het een typo was, Bayer(n)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:37 schreef Caland het volgende:
Ik snap het bericht niet helemaal
Bayer wil hem hebben maar alleen Bayern heeft die clausule
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De vergelijking is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk omdat Feyenoord bijna nooit CL speelt![]()
Maar als we dan toch even de uitslagen erbij pakken:
-12/13: uitgeschakeld in de voorronde door Kiev.
-14/15: uitgeschakeld door Besiktas in de voorronde.
-17/18: 6 potten 1 overwinning, 5x verlies.
-23/24: als laatste geëindigd waardoor ook geen EL.
Dus eigenlijk alleen vorig jaar een redelijk jaar in de CL. En zelfs dat was hoge pieken en diepe dalen.
Conclusie: nouja, dat is wel duidelijk denk ik
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk om een vergelijking te maken met een club die gemiddeld genomen moet vechten voor plek 3 in de Eredivisie.
Feyenoord is toch een soort Twente of AZ. Soms een leuke uitschieter naar boven, maar doorgaans over een seizoen toch gewoon veel minder dan PSV en Ajax.
2020 beldequote:
Wel een leuke rubriek. Ook steeds dezelfde die happen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, er reageren wat mensen op de zinloze troep van CR7. Je weet toch dat die man altijd maar selectief dingen roept om mensen te laten happen?
Ik lees anders dat hij elke vorm van fysiek contact ontkent en dat hij nooit schuldig is bevonden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan hij op de Herdgang jeugdspelers gaan mishandelen.
Oh wowquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees anders dat hij elke vorm van fysiek contact ontkent en dat hij nooit schuldig is bevonden.
En volgens mij ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel is bewezen toch?
4-0 verliezen van Trecin is ergerquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die twee jeugdspelers zijn vast voor de lol in het ziekenhuis beland.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees anders dat hij elke vorm van fysiek contact ontkent en dat hij nooit schuldig is bevonden.
En volgens mij ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel is bewezen toch?
Het punt is: je kent het verhaal niet. Je weet totaal niet wat de aanleiding was, wat is er gezegd/gebeurd is en je gaat met halve kennis een heel verhaal fabriceren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die twee jeugdspelers zijn vast voor de lol in het ziekenhuis beland.
Tsja, op de top van de berg is het nu eenmaal vaak kouder dan in het dal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja, volgende keer dan niet verbaasd doen als men weer eens roept wat voor koude club PSV is.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja, volgende keer dan niet verbaasd doen als men weer eens roept wat voor koude club PSV is.
Misschien kan die nog wat bijverdienen door in eigen goal te schieten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Veroordeelde criminelen laten we gelukkig links liggen, maar akkefietjes met jeugdspelers waarin 2 verhalen lijnrecht tegenover elkaar staan zonder bewijsmateriaal en/of een uitspraak is natuurlijk wat anders. Dat moet jij zelfs nog snappen
Dat is het hele punt beste CR7; er is niks bewezen en hij is nergens voor veroordeelt. Dus tot die tijd hoeven 'wij' hem ook niet te veroordelen toch? Of andersom (zoals jij redeneert) iets goed te praten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Misschien kan die nog wat bijverdienen door in eigen goal te schieten.
Maar ok, kinderen slaan goedpraten. Zegt veel over jou.
Karlsson is geflopt bij Bologna en Lecce. Is dat een versterking voor een Nederlandse topclub?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
Lang eruit, Karlsson erin? Zou ik opzich niet heel slecht vinden.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:22 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt53ae857e8523a069
Perisic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik vind spelers die het al eerder in de Eredivisie hebben laten zien altijd wel een streepje voor hebben. Vond hem bij AZ altijd wel een goede speler dus als de prijs van 4 á 5 miljoen klopt dan zou ik het doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Karlsson is geflopt bij Bologna en Lecce. Is dat een versterking voor een Nederlandse topclub?
Yaaaaaaaassss.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:22 schreef Solispolar het volgende:
Perisic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genotquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:22 schreef Solispolar het volgende:
Perisic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is en blijft toch echt de állermooiste van vorig seizoen. Bohhhhh
Die was heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is en blijft toch echt de állermooiste van vorig seizoen. Bohhhhh
Ajax genaaid door het in de tweede helft VOLLEDIG te laten lopen, noem het maar geen rol van betekenis.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die was heerlijk inderdaadSchuimende Rotterdammers sowieso
![]()
![]()
Ik snap überhaupt niet hoe die hele club/achterban zo rustig is gebleven. Die hebben echt gewoon geen (maar dan ook echt 0) rol van betekenis gespeeld dit seizoen. In een seizoen met een kwakkelend PSV en een falend Ajax kom je er gewoon werkelijk geen seconde aan te pas. En toch is het relatief rustig/ontspannen; bijna gelaten. Denk dat bij Ajax /PSV de pleuris zo ongeveer zou zijn uitgebroken.
Als Ajax in een paar potten bijna meer punten laat liggen dan er überhaupt te verdelen zijn dan kan je rustig stellen dat Ajax het zelf ook niet zo goed heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax genaaid door het in de tweede helft VOLLEDIG te laten lopen, noem het maar geen rol van betekenis.
Is ook, maar die overwinning van PSV op Feyenoord was wel 'n beetje het kantelpunt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als Ajax in een paar potten bijna meer punten laat liggen dan er überhaupt te verdelen zijn dan kan je rustig stellen dat Ajax het zelf ook niet zo goed heeft gedaan.
PSV is gewoon veel te sterk. Mentaal zijn ze door het ijs gezakt, maar puur op voetbal, toen het weer ging functioneren, waren ze zo goed als onverslaanbaar. Het is ook niet voor niets dat deze groep meerdere wedstrijden om heeft weten te draaien.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax genaaid door het in de tweede helft VOLLEDIG te laten lopen, noem het maar geen rol van betekenis.
Het hielp dat Ajax thuis een helft lang totaal niet thuisgaf tegen NEC, dat was echt heel pijnlijk, zo werden ze verder alleen in Utrecht met 3-0 achter weggetiktquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook, maar die overwinning van PSV op Feyenoord was wel 'n beetje het kantelpunt.
Mwa veel, dat is ook weer overdreven, want dan pak je wel meer punten, de balans klopt(e) gewoon niet, dan kan je door de ondergrens zakken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV is gewoon veel te sterk. Mentaal zijn ze door het ijs gezakt, maar puur op voetbal, toen het weer ging functioneren, waren ze zo goed als onverslaanbaar. Het is ook niet voor niets dat deze groep meerdere wedstrijden om heeft weten te draaien.
Een fatsoenlijke doelman helpt anders wel hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa veel, dat is ook weer overdreven, want dan pak je wel meer punten, de balans klopt(e) gewoon niet, dan kan je door de ondergrens zakken.
En ik zie nu ook nog geen aankopen (of berichten ervan) die het verdedigend wat stabieler maken, maar dat kan nog komen uiteraard.
Wel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke doelman helpt anders wel hoor.
Volgens rikkert verregaande gesprekken maar het bedrag hoger dan 35 miljoen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:51 schreef ISVV het volgende:
Begint ee toch op te lijken dat Tillman voor 35 miljoen naar Leverkusen gaatwat een ellende
Als ze kunnen vragen wat ze willen een heel stuk hoger neem ik aanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens rikkert verregaande gesprekken maar het bedrag hoger dan 35 miljoen.
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze kunnen vragen wat ze willen een heel stuk hoger neem ik aan
Het is Ten Hag. Die betaalde 100 mio voor een clown uit Amsterdam. Dan zou 250 mio wel reëel zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze kunnen vragen wat ze willen een heel stuk hoger neem ik aan
De speler wil weg, als het klopt dat hij al voor 5 jaar overeenstemming heeft, dan wordt het moeilijk de hoofdprijs vragen, nou ja vragen mag wel maar krijgen is wat anders.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is Ten Hag. Die betaalde 100 mio voor een clown uit Amsterdam. Dan zou 250 mio wel reëel zijn.
(ik vermoed dat die Duitsers er niet intrappen)
Bij die clown gold dat ook. Die liep aardig stennis te maken op het einde, dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
De speler wil weg, als het klopt dat hij al voor 5 jaar overeenstemming heeft, dan wordt het moeilijk de hoofdprijs vragen, nou ja vragen mag wel maar krijgen is wat anders.
Er was natuurlijk ook geen reden om hem niet te laten gaan voor dat geld en het salaris wat die spelers in het vooruitzicht wordt gesteld is ook niet mals, maar ik geloof dat het door vd Sar z'n relatie met ManU kwam dat het de echte hoofdprijs werd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij die clown gold dat ook. Die liep aardig stennis te maken op het einde, dat kan ik mij nog wel herinneren.
Het is volgens mij ook dat Ajax gewoon de poot stijf houdt. En dan met zo'n gekke Ten Hag... Want die clown was hoogstens 10 mio waard.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was natuurlijk ook geen reden om hem niet te laten gaan voor dat geld en het salaris wat die spelers in het vooruitzicht wordt gesteld is ook niet mals, maar ik geloof dat het door vd Sar z'n relatie met ManU kwam dat het de echte hoofdprijs werd.
Ik ga het niet ontkennen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat forumuser @:VEM2012 Anthony een clown vindt.
Daar speelde wel wat meer dan alleen de afwezigheid van Tillman in die periode. We hebben ook met Tillman erbij vreselijke zaadpotten gespeeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd hoe PSV het vertrek van Tillman gaat opvangen. Verschil tussen een PSV met, en zonder hem, was tijdens zijn blessure dit jaar echt mega.
Ik kan het me niet voorstellen in ieder geval, ga er vanuit dat het onzin is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:45 schreef Tarado het volgende:
En Luuk naar Rangers, is daar iets van waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |