De optredenquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV zichzelf geen dienst heeft bewezen met de 1-7 tegen Arsenal. Wellicht de meest schandalige optreden van een Nederlandse club in Europa van de laatste 10/15 jaar?

Bayern mag sowieso matchen, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet logisch dat denk dat Bayer hem voor 35 miljoen op kan pikken. Dat is toch ook voor Bayern een ongunstige deal?

Inderdaad, je kan beter met 6-1 van Lille verliezen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV zichzelf geen dienst heeft bewezen met de 1-7 tegen Arsenal. Wellicht de meest schandalige optreden van een Nederlandse club in Europa van de laatste 10/15 jaar?

Terwijl je al geplaatst bent inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan beter met 6-1 van Lille verliezen.

De vergelijking is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk omdat Feyenoord bijna nooit CL speeltquote:

Het is ook niet eerlijk om een vergelijking te maken met een club die gemiddeld genomen moet vechten voor plek 3 in de Eredivisie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De vergelijking is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk omdat Feyenoord bijna nooit CL speelt![]()
Maar als we dan toch even de uitslagen erbij pakken:
-12/13: uitgeschakeld in de voorronde door Kiev.
-14/15: uitgeschakeld door Besiktas in de voorronde.
-17/18: 6 potten 1 overwinning, 5x verlies.
-23/24: als laatste geëindigd waardoor ook geen EL.
Dus eigenlijk alleen vorig jaar een redelijk jaar in de CL. En zelfs dat was hoge pieken en diepe dalen.
Conclusie: nouja, dat is wel duidelijk denk ik

Ernie dacht dat het een typo was, Bayer(n)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:37 schreef Caland het volgende:
Ik snap het bericht niet helemaal
Bayer wil hem hebben maar alleen Bayern heeft die clausule

quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De vergelijking is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk omdat Feyenoord bijna nooit CL speelt![]()
Maar als we dan toch even de uitslagen erbij pakken:
-12/13: uitgeschakeld in de voorronde door Kiev.
-14/15: uitgeschakeld door Besiktas in de voorronde.
-17/18: 6 potten 1 overwinning, 5x verlies.
-23/24: als laatste geëindigd waardoor ook geen EL.
Dus eigenlijk alleen vorig jaar een redelijk jaar in de CL. En zelfs dat was hoge pieken en diepe dalen.
Conclusie: nouja, dat is wel duidelijk denk ik
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk om een vergelijking te maken met een club die gemiddeld genomen moet vechten voor plek 3 in de Eredivisie.
Feyenoord is toch een soort Twente of AZ. Soms een leuke uitschieter naar boven, maar doorgaans over een seizoen toch gewoon veel minder dan PSV en Ajax.
2020 beldequote:

Wel een leuke rubriek. Ook steeds dezelfde die happen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, er reageren wat mensen op de zinloze troep van CR7. Je weet toch dat die man altijd maar selectief dingen roept om mensen te laten happen?

Ik lees anders dat hij elke vorm van fysiek contact ontkent en dat hij nooit schuldig is bevonden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan hij op de Herdgang jeugdspelers gaan mishandelen.

Oh wowquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees anders dat hij elke vorm van fysiek contact ontkent en dat hij nooit schuldig is bevonden.
En volgens mij ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel is bewezen toch?

4-0 verliezen van Trecin is ergerquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:16 schreef CR7 het volgende:
[..]

Die twee jeugdspelers zijn vast voor de lol in het ziekenhuis beland.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees anders dat hij elke vorm van fysiek contact ontkent en dat hij nooit schuldig is bevonden.
En volgens mij ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel is bewezen toch?

Het punt is: je kent het verhaal niet. Je weet totaal niet wat de aanleiding was, wat is er gezegd/gebeurd is en je gaat met halve kennis een heel verhaal fabriceren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die twee jeugdspelers zijn vast voor de lol in het ziekenhuis beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |