Ze komen beidequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan mij toch niet voorstellen dat dit als tweede keeper is dus dan zal Olij wel niet doorgaan?

Zie hier niks over Olij? Kan mij niet voorstellen dan 1 van beide de rol van tweede keeper wil accepteren.quote:

Zionist gaat het doel bezetten ben ik bang. Heb liever Olij als eerste keeperquote:

Olij is ook geen moslim en dus dood moet, toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:
@:makamba_
Olij is al zo goed als rondt volgens Rik E. Die komt samen met toplevel-talent Young naar PSV. Drommel gaat op huurbasis richting de club van Rotterdam.
[..]
Zionist gaat het doel bezetten ben ik bang. Heb liever Olij als eerste keeper

Schijnt weer een zeer goed meevoetballende keeper te zijn. Tja, houd eerst die ballen maar tegen denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:

Ja, dat was ook het verhaal bij Drommels dat 'ie goed mee kon voetballen...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schijnt weer een zeer goed meevoetballende keeper te zijn. Tja, houd eerst die ballen maar tegen denk ik dan

Ja, beetje vreemd om Olij alleen bekerpotjes te laten spelen. Van potentiele oranje-keeper naar bank warm houden...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:

Misschien wordt ie gewoon de eerste keeper. Die van Bayern wordt gehuurd..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd om Olij alleen bekerpotjes te laten spelen. Van potentiele oranje-keeper naar bank warm houden...

Doe maar niet, goeie keeper.. en anders moet PSV weer verder verder zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Olij is ook geen moslim en dus dood moet, toch?

Is Celtic ineens je maatje door Palestina?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doe maar niet, goeie keeper.. en anders moet PSV weer verder verder zoeken.

quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is Celtic ineens je maatje door Palestina?

Frankrijk heeft een krankzinnig toptarief qua belasting toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Betalen wij hem 3 miljoen netto? Of blijft die voor minder? Flink bedrag anders, niet dat die het niet waard is overigens.

Die wacht nog wel even met tekenen, dat is makkelijk met een bod op zak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:13 schreef Buitendam het volgende:
Ivan wil gewoon nog een jaartje lekker worstenbroodjes eten en gasolina’s drinken op het Stratumseind.

Gewaagde uitspraak!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wacht nog wel even met tekenen, dat is makkelijk met een bod op zak.

Cola voor de kleur genotquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:13 schreef Buitendam het volgende:
Ivan wil gewoon nog een jaartje lekker worstenbroodjes eten en gasolina’s drinken op het Stratumseind.

Ik denk eerder dat zijn zaakwaarnemer nog een lijntje heeft uitgegooid.quote:

Was een mooie club geweest dan zou ik het hem nog wel gunnen, maar Barcelona is de meest walgelijke kutclub die er is.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zijn zaakwaarnemer nog een lijntje heeft uitgegooid.
Met alle respect, maar voor Barcelona is hij geen logische keuze.

Ok…quote:Op zondag 8 juni 2025 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was een mooie club geweest dan zou ik het hem nog wel gunnen, maar Barcelona is de meest walgelijke kutclub die er is.

Hij wil alleen naar een topclub las ik eerder. Maar daar gaat ie nauwelijks spelen, welke club dat ook is. Dus bij PSV blijven, ook met het oog op het WK is dan toch eigenlijk een nobrainer.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok…
Ik denk dat Barca er geen trek in heeft en hijzelf ook liever speelt dan af en toe wat invallen.

Loopt vast nog een leuke Amerikaan bij DC United of misschien is iets van Willem 2 een optie voor Earnie.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Hij kan herenigd worden met Flick en zijn carrière afsluiten bij Barça. Dan wordt het wel heel lastig om ‘m binnenboord te houden. Hopelijk heeft Ernie al een mooi backup plan voor die positie.

Dat zal hij vooraf ook wel hebben bedacht toen hij zei graag nog eens bij Barca of Real te spelen.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok…
Ik denk dat Barca er geen trek in heeft en hijzelf ook liever speelt dan af en toe wat invallen.

Misschien Tchaouna.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Loopt vast nog een leuke Amerikaan bij DC United of misschien is iets van Willem 2 een optie voor Earnie.

Betaal jij zijn salaris?quote:

50 euro per maand kan ik wel missen, de rest is voor Vd Wallen, die heeft genoeg knaken. Of 1 van de Brainport sponsoren (asml/philips)quote:

Kan die Tchaouna er wat van? Ik ken hem niet, het kan wat mij betreft net zo goed Bruma II zijn.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:44 schreef ISVV het volgende:
Olij binnen en volgens Italiaanse bronnen is er een persoonlijk akuna er wat vankoord met Tchaouna bereikt.

Ja, prima gedaan van Ernie.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:09 schreef PSVCL het volgende:
3 miljoen voor de beste keeper in de eredivisie is een koopje

Prima aankoop inderdaad, vorig jaar heeft die er ook 1 gedaan (Flamingo). Gaan zien wat hij de rest van de window doet, want als je de huidige namen in de geruchtenmolen ziet..quote:

Een buitenspeler met 2 goal en 1 assists in 37 wedstrijden. Zal vast een topper zijn ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan die Tchaouna er wat van? Ik ken hem niet, het kan wat mij betreft net zo goed Bruma II zijn.

Misschien moet je even kijken naar hoeveel hij in die 37 wedstrijden daadwerkelijk gespeeld heeft. Hij was voornamelijk wisselspeler, wat gelet op zijn leeftijd en waar hij speelt helemaal niet zo gek is.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een buitenspeler met 2 goal en 1 assists in 37 wedstrijden. Zal vast een topper zijn ja.Bruma II klinkt een stuk aannemelijker.

37 wedstrijden? 37 momenten in een wedstrijd waarin hij heeft mogen invallen zo ongeveer. Kijk voor de aardigheid eens hoeveel minuten hij binnen die 37 wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een buitenspeler met 2 goal en 1 assists in 37 wedstrijden. Zal vast een topper zijn ja.Bruma II klinkt een stuk aannemelijker.

Ja, zo'n leuke speler bij zo'n kutclub zou jammer zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:31 schreef ISVV het volgende:
Perisic naar Barcelona zou wel erg jammer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |