Anthony achtige bedragen, dan mogen ze komen praten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een contract voor 2030 mogen ze een mooie zak geld leveren
Weinig aan gelogen toch? Om die reden gaat hij natuurlijk ook nooit naar zo'n club; daar is hij gewoon te goed voor.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens @:Solispolar en @:Wotte wil dit zeggen dat die er niets van kan.
Wotte is groot fan van Thijmen Blokzijlquote:Op zondag 1 juni 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens @:Solispolar en @:Wotte wil dit zeggen dat die er niets van kan.
Lijkt me wat vroeg, je weet niet of die zin heeft in nog een overstap voor een paar centen. Maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic in de belangstelling van Marseille, daar kunnen we dus voorzichtig afscheid van gaan nemen vrees ik.
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic in de belangstelling van Marseille, daar kunnen we dus voorzichtig afscheid van gaan nemen vrees ik.
Spelen wel CL. Wellicht kan hij er meer vangen. Dat bijtekenen geloof ik pas als z'n handtekening staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?Ivan gaat gewoon lekker nog een jaartje vlammen in de Eredivisie en op voor de 3de PSV titel op rij
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spelen wel CL. Wellicht kan hij er meer vangen. Dat bijtekenen geloof ik pas als z'n handtekening staat.
Ik ken hem niet persoonlijk. Kan me voorstellen dat als je voor jezelf hebt bepaald dat je in Nederland wil blijven met je gezin in de toekomst, dat je het dan nu niet doet, maar dat zal bij hem ook wel weer niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.
En ik schat hem niet in als een speler die voor 1 of 2 miljoen meer gaat verkassen.
Spelen CL, betalen meer, en het lijkt mij een stuk lekkerder wonen aan de Cote D’azur als miljonair dan in regenachtig Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?Ivan gaat gewoon lekker nog een jaartje vlammen in de Eredivisie en op voor de 3de PSV titel op rij
Zou wat zijn als die zou zeggen dat hij het kut vind he chef. Dat zeggen die buitenlandse jongens toch gewoon allemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.
En ik schat hem niet in als een speler die voor 1 of 2 miljoen meer gaat verkassen.
Kan mij toch niet voorstellen dat dit als tweede keeper is dus dan zal Olij wel niet doorgaan?quote:PSV nadert akkoord met Bayern over komst doelman Peretz
Ze komen beidequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan mij toch niet voorstellen dat dit als tweede keeper is dus dan zal Olij wel niet doorgaan?
Zie hier niks over Olij? Kan mij niet voorstellen dan 1 van beide de rol van tweede keeper wil accepteren.quote:
Zionist gaat het doel bezetten ben ik bang. Heb liever Olij als eerste keeperquote:
Olij is ook geen moslim en dus dood moet, toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:
@:makamba_
Olij is al zo goed als rondt volgens Rik E. Die komt samen met toplevel-talent Young naar PSV. Drommel gaat op huurbasis richting de club van Rotterdam.
[..]
Zionist gaat het doel bezetten ben ik bang. Heb liever Olij als eerste keeper
Schijnt weer een zeer goed meevoetballende keeper te zijn. Tja, houd eerst die ballen maar tegen denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Ja, dat was ook het verhaal bij Drommels dat 'ie goed mee kon voetballen...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schijnt weer een zeer goed meevoetballende keeper te zijn. Tja, houd eerst die ballen maar tegen denk ik dan
Ja, beetje vreemd om Olij alleen bekerpotjes te laten spelen. Van potentiele oranje-keeper naar bank warm houden...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Misschien wordt ie gewoon de eerste keeper. Die van Bayern wordt gehuurd..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd om Olij alleen bekerpotjes te laten spelen. Van potentiele oranje-keeper naar bank warm houden...
Doe maar niet, goeie keeper.. en anders moet PSV weer verder verder zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Olij is ook geen moslim en dus dood moet, toch?
Is Celtic ineens je maatje door Palestina?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doe maar niet, goeie keeper.. en anders moet PSV weer verder verder zoeken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is Celtic ineens je maatje door Palestina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |