Is er gezeik geweest om Zahavi toen ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Niet die Israelische keeper aub. Brengt alleen maar onrust in een team. Was bij onze spitsvriend ook al zo.
Meer staat mij ook niet bij.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hooguit toen hij in Amsterdam beroofd werd in mijn herinnering.
Moet het uiteraard wel je eerste keeper worden. Dat gedoe binnen halen als backup is dat wel weer verspilde energie, hoe lullig dat ook voor de speler in kwestie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Meer staat mij ook niet bij.
Een speler niet halen omdat hij een bepaalde nationaliteit heeft
En met 3/4 overdreven deugend Nederland. En dat was in een tijd dat Israëlische soldaten zich nog niet met staatsbevolen genocide bezig hielden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja intern met de ‘moslimjongens’. Niet iedereen pruimde hem even goed.
Moslimjongerenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja intern met de ‘moslimjongens’. Niet iedereen pruimde hem even goed.
Kun je wel lezen schele?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Moslimjongeren![]()
Rosario en Malen zijn geen Moslims en Ihattaren is ook aardig verwesterd
Ben jij een atheistjongeren?
Ze hebben zijn socials al nagekeken, behalve medeleven met slachtoffers en nabestaanden van die moordpartij op dat festival, heeft hij er niks over gepost.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En met 3/4 overdreven deugend Nederland. En dat was in een tijd dat Israëlische soldaten zich nog niet met staatsbevolen genocide bezig hielden.
Kun je nagaan hoe een Israëlische speler nu binnenkomt, zeker als hij openlijk zijn politiek leider steunt. Al weet ik natuurlijk niet of dat bij deze kerel zo is.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:28 schreef PSVCL het volgende:
De man die 4 keer in 1 seizoen van PSV verloor wordt de nieuwe coach van onze titel concurrent![]()
[ afbeelding ]
Wie nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lekker man. Die heeft het volgens mij ook meer dan prima naar zijn zin in Eindhoven.
Vorig jaar had die ook Flamingo redelijk snel gehaald, het probleem kwam meer daarnaquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie lijkt een keer in juni al zaken te doen @:GotenSSJ
Die zakte bij Parma behoorlijk door het ijs. Speelt nu in de ren-je-rot competitie toch? Fenerbahçe ofzo?quote:
Pepi? Die heeft afgelopen februari z’n contract verlengd tot 2030?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Volgens mij ook alweer ontkracht. Gelukkig maar.
Wordt wel gezegd dat Fulham aardig concreet is voor Pepi.
Lijkt mij een prima gok hoor mits de transfersom een beetje oke is dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
Met een contract voor 2030 mogen ze een mooie zak geld leverenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pepi? Die heeft afgelopen februari z’n contract verlengd tot 2030?
Precies, wat mij betreft een van de laatsten die weg zou mogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een contract voor 2030 mogen ze een mooie zak geld leveren
Anthony achtige bedragen, dan mogen ze komen praten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een contract voor 2030 mogen ze een mooie zak geld leveren
Weinig aan gelogen toch? Om die reden gaat hij natuurlijk ook nooit naar zo'n club; daar is hij gewoon te goed voor.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens @:Solispolar en @:Wotte wil dit zeggen dat die er niets van kan.
Wotte is groot fan van Thijmen Blokzijlquote:Op zondag 1 juni 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens @:Solispolar en @:Wotte wil dit zeggen dat die er niets van kan.
Lijkt me wat vroeg, je weet niet of die zin heeft in nog een overstap voor een paar centen. Maar helemaal uitsluiten kun je het ook niet natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic in de belangstelling van Marseille, daar kunnen we dus voorzichtig afscheid van gaan nemen vrees ik.
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic in de belangstelling van Marseille, daar kunnen we dus voorzichtig afscheid van gaan nemen vrees ik.
Spelen wel CL. Wellicht kan hij er meer vangen. Dat bijtekenen geloof ik pas als z'n handtekening staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?Ivan gaat gewoon lekker nog een jaartje vlammen in de Eredivisie en op voor de 3de PSV titel op rij
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spelen wel CL. Wellicht kan hij er meer vangen. Dat bijtekenen geloof ik pas als z'n handtekening staat.
Ik ken hem niet persoonlijk. Kan me voorstellen dat als je voor jezelf hebt bepaald dat je in Nederland wil blijven met je gezin in de toekomst, dat je het dan nu niet doet, maar dat zal bij hem ook wel weer niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.
En ik schat hem niet in als een speler die voor 1 of 2 miljoen meer gaat verkassen.
Spelen CL, betalen meer, en het lijkt mij een stuk lekkerder wonen aan de Cote D’azur als miljonair dan in regenachtig Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Marseille zo'n wereldploeg is?Ivan gaat gewoon lekker nog een jaartje vlammen in de Eredivisie en op voor de 3de PSV titel op rij
Zou wat zijn als die zou zeggen dat hij het kut vind he chef. Dat zeggen die buitenlandse jongens toch gewoon allemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV speelt ook CL en hij weet wat hij hier heeft; hij geeft ook aan dat hij het leven in-/rondom Eindhoven fijn vindt en dat dat ook een rol speelt in zijn overweging.
En ik schat hem niet in als een speler die voor 1 of 2 miljoen meer gaat verkassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |