Is er gezeik geweest om Zahavi toen ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Niet die Israelische keeper aub. Brengt alleen maar onrust in een team. Was bij onze spitsvriend ook al zo.
Meer staat mij ook niet bij.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hooguit toen hij in Amsterdam beroofd werd in mijn herinnering.
Moet het uiteraard wel je eerste keeper worden. Dat gedoe binnen halen als backup is dat wel weer verspilde energie, hoe lullig dat ook voor de speler in kwestie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Meer staat mij ook niet bij.
Een speler niet halen omdat hij een bepaalde nationaliteit heeft
En met 3/4 overdreven deugend Nederland. En dat was in een tijd dat Israëlische soldaten zich nog niet met staatsbevolen genocide bezig hielden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja intern met de ‘moslimjongens’. Niet iedereen pruimde hem even goed.
Moslimjongerenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja intern met de ‘moslimjongens’. Niet iedereen pruimde hem even goed.
Kun je wel lezen schele?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Moslimjongeren![]()
Rosario en Malen zijn geen Moslims en Ihattaren is ook aardig verwesterd
Ben jij een atheistjongeren?
Ze hebben zijn socials al nagekeken, behalve medeleven met slachtoffers en nabestaanden van die moordpartij op dat festival, heeft hij er niks over gepost.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En met 3/4 overdreven deugend Nederland. En dat was in een tijd dat Israëlische soldaten zich nog niet met staatsbevolen genocide bezig hielden.
Kun je nagaan hoe een Israëlische speler nu binnenkomt, zeker als hij openlijk zijn politiek leider steunt. Al weet ik natuurlijk niet of dat bij deze kerel zo is.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:28 schreef PSVCL het volgende:
De man die 4 keer in 1 seizoen van PSV verloor wordt de nieuwe coach van onze titel concurrent![]()
[ afbeelding ]
Wie nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lekker man. Die heeft het volgens mij ook meer dan prima naar zijn zin in Eindhoven.
Vorig jaar had die ook Flamingo redelijk snel gehaald, het probleem kwam meer daarnaquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Earnie lijkt een keer in juni al zaken te doen @:GotenSSJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |