abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:31:56 #251
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217799026
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Volgens mij ligt de waarheid ergens in het midden. Ik snap de beweegredenen van Luigi Mangione en vind de manier van werken van de grote Amerikaanse zorgverzekeraars deplorabel. Maar dat praat het plegen van een moord nog niet goed. Ik vind het zo vermoeiend dat je of helemaal aan aan de ene kant van het spectrum moet staan of aan het andere, zo lijkt het.
Ik vind het veel vreemder dat we in een beschaafd land aan een van onze medeburgers moeten uitleggen waarom moord moord is en zo genoemd mag worden en ons dan moeten gaan verdedigen tegenover een psychopaat, die deze moordenaar een held noemt, die uit “zelfverdediging” _O- een ongewapend iemand in de rug schiet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217799546
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik vind het veel vreemder dat we in een beschaafd land aan een van onze medeburgers moeten uitleggen waarom moord moord is en zo genoemd mag worden en ons dan moeten gaan verdedigen tegenover een psychopaat, die deze moordenaar een held noemt, die uit “zelfverdediging” _O- een ongewapend iemand in de rug schiet.
Je bent zelf een psychopaat. Je verdedigt massamoord en veroordeelt een held roept zelfs op hem te vermoorden. Je hebt geen wapen nodig om te moorden dat kan ook met pennenstreek zoals de verzekeraar deed. Je legt verder niks uit, ik heb jou geprobeerd iets uit te leggen. Je bent niet in staat tot deze discussie blijkbaar. Je negeert elk argument met je dooddoener.
Ik heb gewoon een wetenschappelijke opleiding afgerond, ik vrees dat jij na de basisschool bent afgetaaid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 30-05-2025 17:27:01 ]
  vrijdag 30 mei 2025 @ 17:34:17 #253
323401 Kijkertje
met filter
pi_217799692
quote:

[..]
Moord is moord is ook wel een beetje een kort door de bocht standpunt. Zo eenvoudig is dat niet. Iemand doden kan wel degelijk moreel te verdedigen zijn in bepaalde omstandigheden, een bekend punt van discussie in de filosofie.

Michael Sandel had daar nog een interessante lezing over in zijn serie 'What's The Right Thing To Do':

Bekijk deze YouTube-video

quote:
'The Moral Side of Murder'

Professor Michael Sandel presents the first in a series of lectures from his Harvard undergraduate course in Political Philosophy. He explores the morality of murder and asks whether there can ever be a case for killing.
Overigens denk ik ook niet dat de moord van Mangione onder zelfverdediging valt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 30-05-2025 17:48:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 mei 2025 @ 17:38:08 #254
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217799727
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 17:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je bent zelf een psychopaat. Je verdedigt massamoord en veroordeelt een held roept zelfs op hem te vermoorden. Je hebt geen wapen nodig om te moorden dat kan ook met pennenstreek zoals de verzekeraar deed. Je legt verder niks uit, ik heb jou geprobeerd iets uit te leggen. Je bent niet in staat tot deze discussie blijkbaar. Je negeert elk argument met je dooddoener.
Ik heb gewoon een wetenschappelijke opleiding afgerond, ik vrees dat jij na de basisschool bent afgetaaid.
Dat jij hiervan overtuigd bent, is duidelijk. Prima, er zal niemand zijn die je op andere gedachten gaat brengen. Hoeft ook niet.

Gewoon een oprechte vraag, niet om ruzie te zoeken of elkaar voor rotte vis uit te maken. Maar stel dat iemand verslaafd is aan roken, of dierbaren heeft verloren aan kanker als gevolg van roken. Diegene houdt de sigarettenfabrikant verantwoordelijk voor het verstrekken van dat schadelijke/dodelijke verslavende middel en besluit daarop de CEO in de rug te schieten, onder het mom van zelfverdediging. Zou je het in dat geval ook terecht vinden, of niet?
pi_217799837
Free speech in Amerika
twitter
pi_217800024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 17:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat jij hiervan overtuigd bent, is duidelijk. Prima, er zal niemand zijn die je op andere gedachten gaat brengen. Hoeft ook niet.

Gewoon een oprechte vraag, niet om ruzie te zoeken of elkaar voor rotte vis uit te maken. Maar stel dat iemand verslaafd is aan roken, of dierbaren heeft verloren aan kanker als gevolg van roken. Diegene houdt de sigarettenfabrikant verantwoordelijk voor het verstrekken van dat schadelijke/dodelijke verslavende middel en besluit daarop de CEO in de rug te schieten, onder het mom van zelfverdediging. Zou je het in dat geval ook terecht vinden, of niet?
Ik denk dat bij roken nog een groot verschil is dat de verslaafde op enig moment zelf bewust de keuze heeft gemaakt dat te doen. Roken is een genotsmiddel niet noodzakelijk om te leven. Een zorgverzekering is dat wel.
Ik denk dat bij roken ook een groot verschil is dat er toch enigzins perk en paal is gesteld met regulering.
Maar de CEO's die bewust de schadelijke effecten van roken hebben ontkend nadat voor hen wel duidelijk was hoe schadelijk het was. Die zich in hebben gezet om via lobby's of nepwetenschap mensen te overtuigen dat het niet schadelijk was ja dat vind ik zeker moordenaars die vervolgd zouden hebben moeten worden. Met hun beleid hebben ze tot in 90's volgehouden dat het niet zo schadelijk zou zijn terwijl ze in de 50's al wisten dat het wel zo was. Ja dan heb je wat mij betreft veel bloed aan je handen. Misschien zien anderen dat als onschuldig en gewoon je baan doen, ja dat kan.
In die zin ja ik kan me best voorstellen dat ik ook clementie zou hebben voor iemand die zo'n directeur aanpakt. Als het gaat om een CEO die niet verbergt hoe schadelijk het product is, nouja dan niet want dan levert dat bedrijf gewoon waar vraag naar is vanuit de maatschappij. Het hangt af van de context. Vandaar dat Vetinari ook wanhopig probeert alle context te negeren. Heel de tijd met Volkert komt, die een politiek moord pleegde en daar nooit verantwoording voor aflegde ik vind dat een walgelijke vent. Pim verdiende felle tegenstand door politici en had dat, hij verdiende absoluut geen kogel voor zijn denkbeelden. Uberhaupt iemand doodmaken om denkbeelden vind ik niet kunnen. Maar volgens mij gaat het in dit geval niet om denkbeelden maar om acties met dodelijke gevolgen.
pi_217800218
quote:

[..]
Hij vecht tegen het corrupte systeem, dus dan is moorden prima.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 30 mei 2025 @ 18:43:37 #258
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217800227
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik denk dat bij roken nog een groot verschil is dat de verslaafde op enig moment zelf bewust de keuze heeft gemaakt dat te doen. Roken is een genotsmiddel niet noodzakelijk om te leven. Een zorgverzekering is dat wel.
Ik denk dat bij roken ook een groot verschil is dat er toch enigzins perk en paal is gesteld met regulering.
Maar de CEO's die bewust de schadelijke effecten van roken hebben ontkend nadat voor hen wel duidelijk was hoe schadelijk het was. Die zich in hebben gezet om via lobby's of nepwetenschap mensen te overtuigen dat het niet schadelijk was ja dat vind ik zeker moordenaars die vervolgd zouden hebben moeten worden. Met hun beleid hebben ze tot in 90's volgehouden dat het niet zo schadelijk zou zijn terwijl ze in de 50's al wisten dat het wel zo was. Ja dan heb je wat mij betreft veel bloed aan je handen. Misschien zien anderen dat als onschuldig en gewoon je baan doen, ja dat kan.
In die zin ja ik kan me best voorstellen dat ik ook clementie zou hebben voor iemand die zo'n directeur aanpakt. Als het gaat om een CEO die niet verbergt hoe schadelijk het product is, nouja dan niet want dan levert dat bedrijf gewoon waar vraag naar is vanuit de maatschappij. Het hangt af van de context. Vandaar dat Vetinari ook wanhopig probeert alle context te negeren. Heel de tijd met Volkert komt, die een politiek moord pleegde en daar nooit verantwoording voor aflegde ik vind dat een walgelijke vent. Pim verdiende felle tegenstand door politici en had dat, hij verdiende absoluut geen kogel voor zijn denkbeelden. Uberhaupt iemand doodmaken om denkbeelden vind ik niet kunnen. Maar volgens mij gaat het in dit geval niet om denkbeelden maar om acties met dodelijke gevolgen.
Je bent in ieder geval consequent. :) Ik vind het een uiterst onwenselijke situatie, maar dat is een discussie waarbinnen je toch geen overeenstemming gaat bereiken. Agree to disagree.

Ik hoop alleen dat het niet velen gaat aanmoedigen om soortgelijke acties uit te halen, wanneer ze vinden dat ze in hun recht staan maar zich niet beschermd voelen door de rechtsstaat.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 19:20:12 #259
13309 nostra
ask why
pi_217800454
On the Campaign Trail, Elon Musk Juggled Drugs and Family Drama https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 30 mei 2025 @ 19:30:07 #260
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217800531
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 19:20 schreef nostra het volgende:
On the Campaign Trail, Elon Musk Juggled Drugs and Family Drama https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Jammer dat hij niet in de goot is geëindigd zoals zoveel verslaafden in dat land, maar zijn ellendigheid naar de hele wereld heeft verspreid met vermoedelijk duizenden doden tot gevolg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Szura op 30-05-2025 19:39:09 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 mei 2025 @ 19:31:59 #261
862 Arcee
Look closer
pi_217800546
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:41 schreef Chivaz het volgende:
Waarom zijn dit soort mensen overigens zo zwak, een totaal gebrek aan testosteron. Je ziet het in zijn gezicht, zijn slappe kin, zijn houding, zijn manier van spreken etc.
Dit zijn niet het soort mensen waar je naar moet luisteren/advies van aan moet nemen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
het valt mij gewoon op dat de meest slappe figuren kiezen voor de slachtofferrol en vluchtgedrag.
Scherp, fijn dat jij nu ook inziet wat een slappe zak Trump is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217800671
quote:
Het enige goede dat hier uit te halen is, is dat men aan Republikeinse kant kennelijk helemaal niet de grote problemen met drugsgebruik hebben die ze normaal veinzen. Met hypocriesie heeft dit allemaal niks te maken uiteraard. :+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217800992
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Goed antwoord op goede vraag. Die zag ik niet langskomen.
Groot verschil is ook dat de sigarettenfabrikanten verantwoordelijk zijn gesteld en ook schadevergoedingen hebben moeten uitbetalen.
Dus daar kun je zeggen dat het recht wel heeft gezegevierd.

Ik wil wel erbij zeggen dat, hoewel ik je redenering in de zaak Luigi wel snap het toch niet goedkeur.

Er schieten me gelijk 3 redenen binnen.
- Onschuldig tot tegendeel bewezen is.
- De strafmaat kun je niet zelf bepalen.
- Welke andere opties had hij al geprobeerd om zijn recht te halen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ITs_relative op 30-05-2025 20:27:24 ]
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:31:51 #264
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217801119
quote:
Musks werk voor DOGE leverde uiteindelijk vooral chaos en theater op

Elon Musk stopt bij het Amerikaanse departement van overheidsefficiëntie (DOGE). Geld besparen bij de overheid is op zich geen gek idee. Maar Musks aanpak is een "gigantisch mislukt project" geworden waarbij het vooral om theater draaide, zeggen experts tegen NU.nl.
Na 130 dagen legt Musk vrijdag officieel zijn werk voor DOGE neer. "Nu mijn tijd als speciale overheidsmedewerker ten einde loopt, wil ik president Donald Trump bedanken voor de kans om verspilling bij de overheid terug te dringen", schreef Musk daar eerder deze week over op X.
Kort nadat Donald Trump voor de tweede keer president van de Verenigde Staten was geworden, denderde de Tesla-baas bij verschillende overheidsonderdelen naar binnen. DOGE-medewerkers plugden hun computers in en kregen toegang tot belangrijke systemen vol gevoelige data. "Hij is met een sloophamer tekeergegaan", zegt Amerikakenner Diederik Brink over de werkzaamheden van Musk.
Kirsten Verdel, die zich voor een boek verdiepte in de eerste honderd dagen van Trump in het Witte Huis, sluit zich daarbij aan. Beide deskundigen zeggen dat het besparen op overheidsuitgaven niet per se een verkeerd idee was, en dat het bovendien geen nieuw idee is.
"Het moderniseren en efficiënter maken van de federale overheid is geen overbodige luxe. Vriend en vijand zijn het daarover eens", zegt Brink. Verdel: "Het is helemaal geen gek idee om te kijken welke kosten de overheid maakt en wat eventueel minder kan."
Maar 2 biljoen dollar besparen in zo'n korte tijd, wat aanvankelijk Musks doel was, is volgens beide experts onmogelijk. En dat is gebleken. DOGE zelf stelt dat het ongeveer 175 miljard heeft bezuinigd, maar zelfs die fractie van het oorspronkelijke doel wankelt. Zo schreven Amerikaanse media eerder dat de bedragen niet te controleren zijn. "Er is geen bewijs voor", zegt Verdel. Brink sluit zich daarbij aan.
Honderdduizenden ambtenaren ontslagen

Wie terugdenkt aan het begin van dit jaar, zal zich misschien nog herinneren hoe de bijl in het ene na het andere overheidsonderdeel werd gezet. De meeste onrust ontstond misschien wel toen Musk aankondigde hulporganisatie USAID te gaan ontmantelen. "USAID is een criminele organisatie. Het is tijd dat het sterft", schreef Musk daarover op X.
Minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio sprak van een "historische hervorming", waarbij duizenden buitenlandse hulpprogramma's stopgezet werden. Hulporganisaties hadden grote zorgen.
Ook de enorme ontslagrondes bij veel verschillende overheidsorganen sprongen in het oog, zegt Verdel. "Zo'n 250.000 mensen hebben inmiddels hun baan verloren. Sommigen kregen te horen dat ze waren ontslagen en moesten een kwartier later al hun kantoor hebben verlaten." Ook hadden Musk en Trump hun pijlen gericht op regelgeving en toezichthouders.
DOGE is een 'gigantisch mislukt project'

Volgens beide experts is het bezuinigingsproject van het tweetal niet gelukt. Brink spreekt van een "gigantisch mislukt project". Verdel sluit zich daarbij aan. Dat komt volgens haar doordat er op veel plekken lukraak mensen zijn weggestuurd en belangrijke organisaties zomaar zijn geschrapt. Daarbij lijkt niet goed te zijn nagedacht over consequenties.
"Normaal kijk je rustig wat waar eventueel weg kan. Dat is nu niet gebeurd. Daardoor zagen we bijvoorbeeld meermaals dat ontslagen personeel weer opnieuw moest worden aangenomen, omdat acute problemen ontstonden die niet waren voorzien."
Of Musks werk de Amerikaanse schatkist echt 175 miljard heeft opgeleverd, blijft vanwege gebrek aan transparantie dus onduidelijk. Bovendien zijn de kosten van de schade door Musks werkwijze volgens sommigen op de lange termijn groter dan wat ze nu snel hebben opgeleverd, zegt zowel Verdel als Brink.
Maar daar ging het volgens de experts ook helemaal niet om. Brink: "Het doel van Trump en Musk was niet om het efficiënt aan te pakken, maar om effectief over te komen. Het is theater. Het beeld van Trump die aanpakt is wel gezet. Die overweldigende entree hebben we nooit eerder gezien."
Musk haalde veel nieuwe opdrachten binnen

Musk zelf lijkt wel geprofiteerd te hebben van zijn tijdelijke klus voor de regering. Met zijn bedrijven heeft hij voor miljarden aan overheidsopdrachten binnengehaald. Daarnaast heeft hij toegang gehad tot veel gevoelige Amerikaanse data, wat handig kan zijn voor zijn AI-plannen. Daarbij moet wel gezegd worden dat de beurswaardes van zijn bedrijven in de afgelopen maanden gekelderd zijn, wat Musk veel geld gekost heeft.
Dat komt doordat lang niet iedereen gecharmeerd was van zijn manier van doen. "Zo'n beetje de helft van de Amerikanen heeft niet op Trump gestemd en veel van die mensen hebben door Musks acties een hekel aan hem gekregen", zegt Verdel. Verkopen van Tesla liepen terug omdat mensen de elektrische auto's lieten staan.
Musks vertrek is volgens beide experts voor een groot deel te verklaren door de weerstand tegen Musk die in de Amerikaanse samenleving is ontstaan. "Zelfs Trump-aanhangers zijn hem gaan haten om zijn roekeloze manier van werken. Dat is voor Trump een politiek risico geworden", zegt Brink. Verdel denkt ook dat Trump Musk daarom de deur gewezen heeft. Al zullen Trump en Musk elkaar voorlopig niet helemaal loslaten, verwachten beide experts.
Alsof je experts nodig hebt om dat te zien….
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:07:14 #265
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217801554
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217801566
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:21 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Ik wil wel erbij zeggen dat, hoewel ik je redenering in de zaak Luigi wel snap het toch niet goedkeur.

Dat lijken me meer redenen voor de Luigi op dit moment _O-

Als dit het niveau is van zijn verdediging dan heeft hij een enorm probleem :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 mei 2025 @ 21:57:17 #267
862 Arcee
Look closer
pi_217801914
Elon Musk verlaat Witte Huis met blauw oog. :o
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:02:38 #268
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217801962
Lol.

quote:
quote:
White House Deputy Chief of Staff Stephen Miller rejected speculation that the Trump administration had concerns about Elon Musk’s drug use as his wife is set to work for the tech billionaire.

“Did this White House have concerns about drug use by Elon Musk?” a reporter asked Miller outside the White House on Friday.
quote:
“The drugs that we’re concerned about are the drugs pouring across the southern border,” Miller responded sharply before moving quickly to another question.
quote:
Katie Miller is one of several DOGE employees who will be following him out the door, as she was also a special government employee, but it has not stopped unsubstantiated speculation on the internet about the Millers and Musk.

The White House did not respond to Daily Beast’s inquiry about Miller’s departure, but she has been posting about Musk’s other businesses and has reportedly been helping him with the string of interviews he has done unrelated to DOGE on his way out the door.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:08:25 #269
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_217802024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:57 schreef Arcee het volgende:
De drugs voorraad is op in het Witte Huis.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:14:26 #270
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217802085
quote:
1 maar? Dan hadden ze harder moeten slaan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:21:56 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217802150
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:21 schreef ITs_relative het volgende:

[..]
Goed antwoord op goede vraag. Die zag ik niet langskomen.
Groot verschil is ook dat de sigarettenfabrikanten verantwoordelijk zijn gesteld en ook schadevergoedingen hebben moeten uitbetalen.
Dus daar kun je zeggen dat het recht wel heeft gezegevierd.

En sowieso: Het blind aannemen van een eenzijdig verhaal van iemand die een ander zo koelbloedig neerschiet, is al op zichzelf discutabel. Die gast die die Poolse man en Nederlandse vrouw voor de ogen van hun kinderen vermoorde, stelde ook dat hij zichzelf aan het verdedigen was. Meteen waren er veel mensen toch erg gevoelig voor zijn verhaal en spraken meteen van 'hoe een persoon je zo ver kan drijven dat je hem vermoordt'. Blijk toch (shocking, i know, na het doden van twee mensen) dat ie zelf 'ook' niet helemaal 'schoon' was in het verhaal.

Er kunnen zoveel verhalen spelen die uiteraard niet in zijn 'manifest' werden beschreven, om zo een bepaald beeld te schetsen. Kijk naar Breivik, ook hij dacht dat ie het zogenaamd goed deed, maar het speelde vooral in zijn verrotte hoofd af.

Feit is gewoon dat uitzoeken waar iemand op een bepaalde plek komt, wapen meenemen, hem meteen neerschieten zonder enige woordwisseling echt nooit 'zelfverdediging' kan zijn. Het is een slippery slope van jewelste, waarbij iets niet krijgen al voor een moord kan zorgen.

Dat wil niet zeggen dat ik de zorgsituatie geweldig vind in de VS, integendeel. Maar dat is meer dan die CEO alleen en uiteindelijk begint het bij wet- en regelgeving. Nogmaals, door de toeslagenaffaire door erg veel shit gegaan, en ik denk niet dat ik mijn dochter en vrouw een plezier had gedaan als ik de rest van mijn leven in de gevangenis zat of erger.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:25:07 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217802173
Oh en voor Stephen Miller zou ik het wel grappig vinden als iedereen op het internet AI foto's laat maken van hem als transgender en online plaatst.

Edit: Trump denkt er ook over na om naar de 'feiten' (lees: de hoogte van het bedrag dat Diddy bereid is te betalen aan Trump) te kijken in de P.Diddy-zaak.

quote:
"Nobody's asked...l know people are thinking about it...l haven't been watching it too closely... l haven't spoken to him in years...I would certainly look at the facts."
Als je rijk bent, kom je met alles weg, als je arm bent moet je als een beest behandeld worden in een buitenlandse martelgevangenis.

[ Bericht 65% gewijzigd door Vis1980 op 30-05-2025 22:44:58 ]
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:27:36 #273
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217802193
quote:

'Dit heeft mijn vijfjarige zoon gedaan'.
pi_217802602
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

'Dit heeft mijn vijfjarige zoon gedaan'.
Dat kan, ik heb een keer zo'n blauw oog gehad van mijn pup.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 30 mei 2025 @ 23:14:20 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217802625
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 23:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat kan, ik heb een keer zo'n blauw oog gehad van mijn pup.
Zat je toen ook aan de ketamine? ;)
  vrijdag 30 mei 2025 @ 23:15:32 #276
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217802636

Mooi plaatje om het weekend mee door te komen. Ik zocht op 86 taco, in de hoop een ongerelateerd fotootje te kunnen scoren, maar dit werkt ook prima.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 00:00:05 #277
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217802827
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqg2liytps2x

Space Karen high as a kite t'day :')

Gelukkig stond ie dit keer niet onhandig met zijn armen te gooien _O-
pi_217802845
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:00 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqg2liytps2x

Space Karen high as a kite t'day :')

Gelukkig stond ie dit keer niet onhandig met zijn armen te gooien _O-
Nice k hole.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_217802869
-Edit -
Laat ook maar. Gekkies gonna gekkie

[ Bericht 94% gewijzigd door Knipoogje op 31-05-2025 00:50:59 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 31 mei 2025 @ 00:18:54 #280
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217802879
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lqapa7tkmk2c

Haha..goede vraag van CNBC.
En ook weer een enorme berg zinzaagsel uit zijn puddingbrein daarna. Hij vergeet gewoon wat hij 2 seconden ervoor gezegd heeft en plakt at random zinnen aan elkaar...daar is een mooi Amerikaans woord voor: "Gibberish".
pi_217802895
Nu staal weer naar 50%.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 01:07:50 #282
323401 Kijkertje
met filter
pi_217802997
Alweer eentje:

A court halted his deportation. The Trump administration deported him 28 minutes later.

Officials blamed “administrative errors.” It’s the fourth known case of an improper deportation by the Trump administration.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 31 mei 2025 @ 01:11:39 #283
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217803005
Cruelty is the point.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 01:28:24 #284
323401 Kijkertje
met filter
pi_217803040
Bij de town hall van Sen. Joni Ernst:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqfgfjzsi22d

zaterdag 31 mei 2025 @ 01:33:17 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217803047
quote:
83s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 01:28 schreef Kijkertje het volgende:
Bij de town hall van Sen. Joni Ernst:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqfgfjzsi22d

[ afbeelding ]
Jammer dat ze haar niet ter plekke gelyncht hebben.
Want hé, we gaan toch een keer dood |:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 01:44:22 #286
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217803055

Ik vroeg meteen wat er met zijn 'MS-13' tattoo gaat gebeuren en hier het bewijs!

zaterdag 31 mei 2025 @ 02:02:57 #287
323401 Kijkertje
met filter
pi_217803060
Goeie vraag van Rep. Dan Goldman:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqe5pcwgvo2i

En dit dan :X

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 31-05-2025 02:10:05 ]
pi_217803221
elon musk had blijkbaar een blauw oog, volgens elon had zijn vijf jarig zoontje hem geslagen !!

:') :') :') :') :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 31 mei 2025 @ 08:26:15 #289
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_217803402
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

Edit: Trump denkt er ook over na om naar de 'feiten' (lees: de hoogte van het bedrag dat Diddy bereid is te betalen aan Trump) te kijken in de P.Diddy-zaak.
[..]
Als je rijk bent, kom je met alles weg, als je arm bent moet je als een beest behandeld worden in een buitenlandse martelgevangenis.

Aan hoeveel oplichters, fraudeurs en gewelddadige criminelen heeft Trump nu al gratie verleend?
Géén kloon van tvlxd!
pi_217803529
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 08:26 schreef Montov het volgende:

[..]
Aan hoeveel oplichters, fraudeurs en gewelddadige criminelen heeft Trump nu al gratie verleend?
1 is al te veel.

Er is een lijstje. All great Americans.

[ Bericht 8% gewijzigd door Barbusse op 31-05-2025 08:54:41 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 09:16:22 #291
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217803808
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 07:24 schreef TLC het volgende:
elon musk had blijkbaar een blauw oog, volgens elon had zijn vijf jarig zoontje hem geslagen !!

Eigen schuld. Had Elon maar van de remote control moeten afblijven toen vijfjarig zoontje golf aan het kijken was.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217803941
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 01:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De allerrijksten willen meer ademruimte en een minder drukke aardbol. Dit werkt ook voordelig in de gaande klimaatverandering. En de scheiding in wie er mag blijven wordt al wat duidelijk uit de tax cuts voor alle miljonairs en daarboven.

Dus alles wat mag blijven en geruimd mag worden is al duidelijk uit wat ze omlijnen.
pi_217804029
quote:

Weinig testosteron.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 31 mei 2025 @ 09:37:35 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217804054
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 01:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het verbaast me dat zoiets in dat met wapens volgepompte shithole nog steeds niet is gebeurd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 10:26:56 #295
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217804599
quote:

En stond ook goed te trippen:

https://twitter.com/MysterySolvents/status/1928523025298739638
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_217804882
quote:
Er komen al berichten naar buiten over zijn medicijndoos en dat zijn keta gebruik zijn blaas aan heeft getast. Dus ze zijn al bezig hem te slachotfferen. Helemaal prima wat mij betreft, die lul laat 4 miljoen mensen aan aids doodgaan en heeft dan het lef om te claimen dat hij nooit iemand heeft kwaad gedaan. Beetje huilen dat mensen zijn auto's niet meer kopen en dat dat echt kwaadaardig is. Die vent hoort levenslang achter de tralies.
pi_217805119
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Er komen al berichten naar buiten over zijn medicijndoos en dat zijn keta gebruik zijn blaas aan heeft getast. Dus ze zijn al bezig hem te slachotfferen. Helemaal prima wat mij betreft, die lul laat 4 miljoen mensen aan aids doodgaan en heeft dan het lef om te claimen dat hij nooit iemand heeft kwaad gedaan. Beetje huilen dat mensen zijn auto's niet meer kopen en dat dat echt kwaadaardig is. Die vent hoort levenslang achter de tralies.
Er is iets echt mis met deze man inderdaad
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217805130
quote:
niet hard genoeg....zijn kinderen haten hem ook

die zullen jaren achtervolgd worden door wat zijn vader ooit gedaan heeft
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_217805132
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
En tegelijkertijd tekeer gaan tegen de NY Times als die een vraag stelt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217805140
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De allerrijksten willen meer ademruimte en een minder drukke aardbol. Dit werkt ook voordelig in de gaande klimaatverandering. En de scheiding in wie er mag blijven wordt al wat duidelijk uit de tax cuts voor alle miljonairs en daarboven.

Dus alles wat mag blijven en geruimd mag worden is al duidelijk uit wat ze omlijnen.
Trump geeft niets om klimaat nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')