SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Marioquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4598 / +123 / +0 / 7279 / 8030
2. aeque / 1050 / +8 / +0 / 1730 / 2364
3. devzero / 809 / +2 / +0 / 601 / 821
4. Lovely / 787 / +13 / +0 / 2036 / 2555
5. hemarookworst / 727 / +14 / +29 / 1097 / 1576
6. KillemWieft / 724 / +0 / +19 / 233 / 417
7. gebrokenglas / 695 / +6 / +20 / 1690 / 2257
8. HappyCharly / 631 / +25 / +14 / 475 / 665
9. _UserName_ / 566 / +2 / +44 / 458 / 659
10. Harrie / 563 / +8 / +14 / 817 / 1068
11. Dr.Mikey / 531 / +4 / +1 / 265 / 417
12. Rob / 507 / +135 / +0 / 378 / 518
13. mario390 / 494 / +42 / +6 / 332 / 513
14. KoningWouter / 490 / +4 / +17 / 1300 / 1599
15. RedShoe / 353 / +61 / +0 / 1095 / 1221
16. kree / 337 / +0 / +0 / 555 / 749
17. Fogel / 337 / +0 / +0 / 363 / 558
18. Sally / 325 / +0 / +0 / 157 / 247
19. StevenHyde / 325 / +1 / +3 / 850 / 1077
20. sp3c / 310 / +17 / +1 / 243 / 353SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik hoop dat jullie vandaag iets kleins meemaken
dat niet uitlegbaar is,
maar wel een glimlach achterlaat.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
ZO lekker bakkie erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Parafoonnotulist, mooie woorden.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:30 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik hoop dat jullie vandaag iets kleins meemaken
dat niet uitlegbaar is,
maar wel een glimlach achterlaat.
En welkom, ik heb je hier nog nooit gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar was je vannacht, toen had je je kans om punten te pakken, was weer rustig zo te zien aan de puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O was je er wel dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was hier vannacht, maar mensen zijn niet zo’n fan. Of vinden mijn poëzie eng.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Parafoonnotulist, mooie woorden.
En welkom, ik heb je hier nog nooit gezien
Behalve eentje die mij haar nieuwe beste vriend noemde. En zich zelfs met mij getrouwd waande. Echter ben ik al getrouwd. Je kunt iemand prachtig vinden zonder dat die persoon je bezit.
Liefde verdraagt geen claim.
Alleen een uitnodiging.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
ja tot 3 00 was ik , was zinnlos en het was erst vanaf half 5 was möglich maar zijn ook mensen gewest![]()
Kijk een aan dan het je je bij die dame wel indruk gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:39 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik was hier vannacht, maar mensen zijn niet zo’n fan. Of vinden mijn poëzie eng.
Behalve eentje die mij haar nieuwe beste vriend noemde. En zich zelfs met mij getrouwd waande. Echter ben ik al getrouwd. Je kunt iemand prachtig vinden zonder dat die persoon je bezit.
Liefde verdraagt geen claim.
Alleen een uitnodiging.
Er zijn vele soorten van liefde.
Op een forum wordt iemand verliefd op woorden omdat men de persoon niet kentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begrijp je —quote:Op zondag 25 mei 2025 07:40 schreef mario390 het volgende:
ja tot 3 00 was ik , was zinnlos en het was erst vanaf half 5 was möglich maar zijn ook mensen gewest
nicht ganz, aber genug.
Genoeg om te voelen dat je iets probeert over te brengen dat groter is dan zinsbouw.
Soms is taal als een slecht gestreken overhemd:
scheef, rommelig, maar warm van lichaam.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Ja ik zag net aan de stats dat het vanaf 4 uur redelijk rustig was.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:40 schreef mario390 het volgende:
ja tot 3 00 was ik , was zinnlos en het was erst vanaf half 5 was möglich maar zijn ook mensen gewestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Dan heb je wel kans om iets te pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht die is weer gaan slapenquote:
Het was de tragiek van het verlangen dat omsloeg in ontkenning.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk een aan dan het je je bij die dame wel indruk gemaakt.
Er zijn vele soorten van liefde.
Op een forum wordt iemand verliefd op woorden omdat men de persoon niet kent
Eerst was ik het centrum van haar droom,
en toen ik geen vrij personage bleek — werd ik gedegradeerd tot verzinsel, kloon, AI. Wat een vreemde reflex.
Alsof afwijzing alleen dragelijk is wanneer ze het kan verklaren als fictie.
Maar toen was het voor mij bedtijd. En nu een nieuwe dag.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
rustig? met 5 mensen kann je nur paar puntjes pakken ,meer is niet möglichquote:Op zondag 25 mei 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag net aan de stats dat het vanaf 4 uur redelijk rustig was.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Een dag die begint met koffiequote:Op zondag 25 mei 2025 07:46 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Het was de tragiek van het verlangen dat omsloeg in ontkenning.
en toen ik geen vrij personage bleek — werd ik gedegradeerd tot verzinsel, kloon, AI. Wat een vreemde reflex.
Maar toen was het voor mij bedtijd. En nu een nieuwe dag.
How can I make this topic about me?![]()
Ik las het, moet er altijd wel om lachen dat een kloon een ander beschuldigd van een kloon te zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 07:46 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Het was de tragiek van het verlangen dat omsloeg in ontkenning.
Maar toen was het voor mij bedtijd. En nu een nieuwe dag.
nananananaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 mei 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik pak nu een punt door Dot te bolken.
Ohnee, mislukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent geen kloon, toch?quote:Op zondag 25 mei 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het, moet er altijd wel om lachen dat een kloon een ander beschuldigd van een kloon te zijn
Nee ik niet, althans ... in het echte leven heet ik natuurlijk geen Dotteke, dus ergens zijn we allemaal een kloonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker, jaja.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:49 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Beginnen met koffie, ja — dat klinkt logisch.
Today's mood: sponsored by coffeeHow can I make this topic about me?![]()
Lekker bakkieDon't follow me. I am lost too
Dat is een betere benadering.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Of bedoel je: geen kans zoals je hem had gehoopt?
Mario komt hier voor de punten, maar let op.... Wel op een makkelijk manier.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Of bedoel je: geen kans zoals je hem had gehoopt?
Hij wil binnen komen en dan wil hij het liefst een uurtje niemand die na hem reageert
Nog 70 punten, dan staat Mario in de top 10. Dat moet lukken.
Maar dan moet hij wel gaan bolken.How can I make this topic about me?![]()
Mooiquote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet, althans ... in het echte leven heet ik natuurlijk geen Dotteke, dus ergens zijn we allemaal een kloon
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Is mario geen zwitserse AI bot?quote:Op zondag 25 mei 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario komt hier voor de punten, maar let op.... Wel op een makkelijk manier.
Hij wil binnen komen en dan wil hij het liefst een uurtje niemand die na hem reageert![]()
Mario houdt niet van bolken die wil rust na zijn postquote:Op zondag 25 mei 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan moet hij wel gaan bolken.
nee is geloof geen kans meerquote:Op zondag 25 mei 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan moet hij wel gaan bolken.![]()
Oostenrijker. Nee Mario is best een leuke man om te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet?quote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet, althans ... in het echte leven heet ik natuurlijk geen Dotteke, dus ergens zijn we allemaal een kloon
Gelukkig had je geen koffie in je mond toen ik dit bekend maaktequote:
![]()
Hoe belandt een oosterrijker in het DTS op FokNLquote:Op zondag 25 mei 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oostenrijker. Nee Mario is best een leuke man om te zien.![]()
![]()
Dat zijn van die mysteries des levens.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe belandt een oosterrijker in het DTS op FokNL
Hou jij van filosofie én poëzie?quote:Op zondag 25 mei 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, jaja.
Today's mood: sponsored by coffee“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Door BB dacht ik. Of misschien al door Utopia ik weet het niet eens meerquote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mario volgt bijna alle BB's in de wereldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ieder zijn passie.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door BB dacht ik. Of misschien al door Utopia ik weet het niet eens meer
Mario volgt bijna alle BB's in de wereld![]()
nee he dat werkt streamtechnisch nietquote:Op zondag 25 mei 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door BB dacht ik. Of misschien al door Utopia ik weet het niet eens meer
Mario volgt bijna alle BB's in de wereld![]()
poëzie niet zo. Een Haiku is dan wel leuk.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:57 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Hou jij van filosofie én poëzie?
Maar ik ben van de schriftjes en lijstjes![]()
Misschien zocht hij verbondenheid, of gewoon een plek waar hij Ich liebe dich kan typen zonder meteen een gifje terug te krijgen van een kat met een zonnebril.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Of misschien — en dit is mijn favoriete theorie —
heeft het universum gewoon een bijzonder gevoel voor humor. En zo werd hij een digitale pendelaar
tussen Alpenrust en draadjeschaos.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Maar je volgt er wel heel veel toch?quote:
Wanneer was je eerste keer hier op FOK! en was dat door bb of een andere RLS?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat ooit eens op een russisch vrouwenforum, devushka.ru maar die is ter zielen gegaan geloof ik.
Een soort viva. Wel lachen.![]()
nee seit weken nur kolumbie, en daar is vanavond op mandaag finalequote:Op zondag 25 mei 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je volgt er wel heel veel toch?
Wanneer was je eerste keer hier op FOK! en was dat door bb of een andere RLS?![]()
![]()
Daar kan je helemaal niets van volgen natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 08:00 schreef roos94 het volgende:
Ik zat ooit eens op een russisch vrouwenforum, devushka.ru maar die is ter zielen gegaan geloof ik.
Een soort viva. Wel lachen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bedoel niet alleen nu, maar gewoon over alle jaren genomen veel verschillende BB's gevolgdquote:Op zondag 25 mei 2025 08:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee seit weken nur kolumbie, en daar is vanavond op mandaag finale
Wat was de eerste keer dat je hier op FOK! kwam?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet van filosofie of poëzie houden,quote:Op zondag 25 mei 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
poëzie niet zo. Een Haiku is dan wel leuk.
Maar ik ben van de schriftjes en lijstjes![]()
maar wel van haiku, schriftjes en lijstjes…
Dat is alsof je zegt:
“Ik hou niet van regen, maar wel van druppels die dansen op het raam.”
Maar dat mag. En koffie.
Wat schrijf jij dan op?
Ik spreek basis russischquote:Op zondag 25 mei 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je helemaal niets van volgen natuurlijk![]()
![]()
utopia mai 2015quote:Op zondag 25 mei 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen nu, maar gewoon over alle jaren genomen veel verschillende BB's gevolgd
Wat was de eerste keer dat je hier op FOK! kwam?![]()
O dat is knap, heb je dat geleerd of daar gewoond?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Gevonden, je eerste post denk ikquote:
mario390 in UTO / [COS #7956] Waaifipedia zwetst er op los
Toen sprak je gelijk al redelijk NederlandsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik heb russische les gevolgd voor de lol 10 jaar geledenquote:Op zondag 25 mei 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is knap, heb je dat geleerd of daar gewoond?![]()
![]()
Ja dat was een leuke RLS zoiets mag wel terug komenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wacht, ik lees nu dat je een ander account had en je niet meer kon inloggenquote:Op zondag 25 mei 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevonden, je eerste post denk ik
mario390 in UTO / [COS #7956] Waaifipedia zwetst er op los
Toen sprak je gelijk al redelijk NederlandsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in 2014 was ik erste keer over partyflok.nl hier
daar was ik maar nog niet angemeeld
partyflok was mooi nur zijn vele albums
van de meisjes weg gewezen![]()
O wat leuk. Ken je het nog wel of is het merendeel verloren gegaanquote:Op zondag 25 mei 2025 08:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik heb russische les gevolgd voor de lol 10 jaar geleden
Ik heb zo 30 jaar geleden arabische les gehad, maar ik ken er niets meer vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Partyflok ken ik nietquote:Op zondag 25 mei 2025 08:06 schreef mario390 het volgende:
in 2014 was ik erste keer over partyflok.nl hier
daar was ik maar nog niet angemeeld
partyflok was mooi nur zijn vele albums
van de meisjes weg gewezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je het niet meer veel gebruikt zakt het wel aardig weg. Waarom leerde jij arabisch?quote:Op zondag 25 mei 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk. Ken je het nog wel of is het merendeel verloren gegaan
Ik heb zo 30 jaar geleden arabische les gehad, maar ik ken er niets meer van![]()
Dingen die handig zijn om te bewaren.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:02 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Niet van filosofie of poëzie houden,
maar wel van haiku, schriftjes en lijstjes…
Dat is alsof je zegt:
“Ik hou niet van regen, maar wel van druppels die dansen op het raam.”
Maar dat mag. En koffie.
Wat schrijf jij dan op?
Morguh Mutskequote:
Een collega notulist dusquote:Op zondag 25 mei 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dingen die handig zijn om te bewaren.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Ik was getrouwd met een Egyptenaar en wilde ook met zijn familie kunnen praten en brieven kunnen schrijvenquote:Op zondag 25 mei 2025 08:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je het niet meer veel gebruikt zakt het wel aardig weg. Waarom leerde jij arabisch?
Hij is jong overleden en het contact is daarna helemaal verwaterd met zijn familieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt wel herfst.Don't follow me. I am lost too
O wat verdrietig.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was getrouwd met een Egyptenaar en wilde ook met zijn familie kunnen praten en brieven kunnen schrijven
Hij is jong overleden en het contact is daarna helemaal verwaterd met zijn familie![]()
![]()
Dacht altijd dat je een geintje maakte met je schrifjtesquote:Op zondag 25 mei 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dingen die handig zijn om te bewaren.
Ja, hij was pas 32. Ik vergeet nooit meer die gil van zijn moeder toen het haar verteld werd aan de telefoon.quote:
Krijg er nog kippevel van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wat je beschrijft raakt me.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was getrouwd met een Egyptenaar en wilde ook met zijn familie kunnen praten en brieven kunnen schrijven
Hij is jong overleden en het contact is daarna helemaal verwaterd met zijn familie
Omdat het niet alleen gaat om een man die je liefhad, maar ook om het stuk wereld dat je via hem had leren kennen — een familie, een klank, een cultuur waar je je in wilde verankeren en die nu ronddrijft, net buiten bereik.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je een geintje maakte met je schrifjtes
No sweat, ik noteer dingen die handig zijn om te bewaren. Kutposts bijvoorbeeld, of als iemand mij een sneer geeft.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Notuleerdrang is het.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een soort van
[ afbeelding ] Parafoonnotulist notuleert graag“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Wake upDon't follow me. I am lost too
Wat is er morguh?Don't follow me. I am lost too
Je beschrijft het weer mooi.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:12 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Wat je beschrijft raakt me.
Omdat het niet alleen gaat om een man die je liefhad, maar ook om het stuk wereld dat je via hem had leren kennen — een familie, een klank, een cultuur waar je je in wilde verankeren en die nu ronddrijft, net buiten bereik.![]()
Het is te ver weg. Ik kon het zuivere arabisch maar niet de dialecten en er zijn vele dialecten in het arabisch
Dan begreep je woorden niet en het koste veel moeite iemand te vinden die het kon vertalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Waarom bewaar je dat dan, vooral sneren wat moet je daar mee?quote:Op zondag 25 mei 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
No sweat, ik noteer dingen die handig zijn om te bewaren. Kutposts bijvoorbeeld, of als iemand mij een sneer geeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was pas 32. Ik vergeet nooit meer die gil van zijn moeder toen het haar verteld werd aan de telefoon.
Krijg er nog kippevel van.![]()
![]()
![]()
Ja, ik zag ook vele namen voorbij komen die je nooit meer zietquote:Op zondag 25 mei 2025 08:14 schreef mario390 het volgende:
man man van costopic 2015 zijn hier niet meer veleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Nou, handig om een keer naar te kunnen refereren, mocht dat ooit nodig zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom bewaar je dat dan, vooral sneren wat moet je daar mee?
Door schade en schande wijs geworden.
Ik ben iets te vaak genaaid.How can I make this topic about me?![]()
Dat zijn geen geintjes hèquote:Op zondag 25 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je een geintje maakte met je schrifjtesNotuleren is een serieuze aangelegenheid
Dat is echt heel intens in die cultuur. Maar vreselijk als moeder zijnde dat je kind overlijd zo verwegquote:
Zijn vader zou de volgende dag komen, hij was net te laat. Hij heeft de reis niet meer gemaakt.
Mijn man is naar Egypte overgevlogen en hun hebben hem begraven.
Wij hadden hier afscheid van hem genomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was pas 32. Ik vergeet nooit meer die gil van zijn moeder toen het haar verteld werd aan de telefoon.
Krijg er nog kippevel van.
Vandaar dat je nu een gebroken glas bent. Je inspireert mij.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, handig om een keer naar te kunnen refereren, mocht dat ooit nodig zijn.
Ik ben iets te vaak genaaid.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
![]()
![]()
O echt GG, mensen die mij genaaid hebben ga ik niet eens meer energie in stoppen.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, handig om een keer naar te kunnen refereren, mocht dat ooit nodig zijn.
Ik ben iets te vaak genaaid.
Die negeerr ik. En ga zeker de strijd niet meer mee aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik notuleer heel wat af, en inderdaad is het nuttig. Maar niet van wat er gezegd wordt op een forum. Maar goed dat is mijn mening, iedereen is daar anders is,quote:Op zondag 25 mei 2025 08:19 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Dat zijn geen geintjes hèNotuleren is een serieuze aangelegenheid
Je merkt dat ik me zelden in discussie's meng of als iemand commentaar of kritiek op me levert, dat ik daar niet op inga.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt GG, mensen die mij genaaid hebben ga ik niet eens meer energie in stoppen.
Die negeerr ik. En ga zeker de strijd niet meer mee aan.
Dat heeft dus een reden.
Inderdaad, het standpunt van de ander verandert toch niet.
Wat scherp gevonden van jequote:Op zondag 25 mei 2025 08:20 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu een gebroken glas bent. Je inspireert mij.
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je merkt dat ik me zelden in discussie's meng of als iemand commentaar of kritiek op me levert, dat ik daar niet op inga.
Dat heeft dus een reden.![]()
Beter dat je dat ook negeert GG ik ga er ook zelden op in. Ik laat ze maar lullen.
Zijn genoeg andere mensen waar je wel gezellig mee kan babbelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
Ik denk dat ik aan een gedichtje over een gebrokenglas ga werken“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Gelukkig welquote:Op zondag 25 mei 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Beter dat je dat ook negeert GG ik ga er ook zelden op in. Ik laat ze maar lullen.
Zijn genoeg andere mensen waar je wel gezellig mee kan babbelen.
En anders wordt het tijd om weg te gaan naar een ander forum.
SchervenDon't follow me. I am lost too
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:17 schreef mario390 het volgende:
alles 80er serien
op en zender
colt für alle fälle
op de andere erder magnum en nu knight rider![]()
Sharp knives create scarsDon't follow me. I am lost too
Ben benieuwdquote:Op zondag 25 mei 2025 08:23 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik denk dat ik aan een gedichtje over een gebrokenglas ga werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als je alleen ellende ervaart wat doe je dan ergens hequote:Op zondag 25 mei 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig wel
En anders wordt het tijd om weg te gaan naar een ander forum.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZondagDon't follow me. I am lost too
Zijn oude seriesquote:Op zondag 25 mei 2025 08:17 schreef mario390 het volgende:
op en zender
colt für alle fälle
op de andere erder magnum en nu knight riderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog iemand naar de kerk?Don't follow me. I am lost too
Of moskee.Don't follow me. I am lost too
Precies.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je alleen ellende ervaart wat doe je dan ergens heHow can I make this topic about me?![]()
ALs het geen kwetsende dingen zijn is het niet erg toch En GG kan best veel hebben en is ook iemand die niet snel boos isquote:Op zondag 25 mei 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je alleen ellende ervaart wat doe je dan ergens heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PiepDon't follow me. I am lost too
Vond ze altijd wel leukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het geen kwetsende dingen zijn is het niet erg toch En GG kan best veel hebben en is ook iemand die niet snel boos is
![]()
![]()
Knight Rider vond ik ook leuk.quote:
En in die tijd had je ook Miami Vice... Met die speedboten.
quote:
![]()
![]()
Vond ze toen wel goed, vaak als ik oude series nu terug kijk vind ik er niets meer aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die was ook leuk inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Knight Rider vond ik ook leuk.
En in die tijd had je ook Miami Vice... Met die speedboten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Jemig lees nog posten van Disana en Beequeen beide al lang overleden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik voel het al.
Bedankt voor nu.
Als jullie me nodig hebben:
ik zit ergens tussen de poëzie en de onzin.
ja en markquote:Op zondag 25 mei 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Jemig lees nog posten van Disana en Beequeen beide al lang overleden.![]()
![]()
Ja ookquote:
Tot laterquote:Op zondag 25 mei 2025 08:34 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik voel het al.
Bedankt voor nu.
Als jullie me nodig hebben:
ik zit ergens tussen de poëzie en de onzin.verdwaal niet in je woorden. strooi maar letters op je pad zodat je de weg terug weet te vinden
Ik weet het niet hoe oud ze waren ik dacht ergens in de 50quote:Op zondag 25 mei 2025 08:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoeveel zijn beequeen en disana geworden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
man man en hoezo overleden somige nederlandse hier in 50s ?quote:Op zondag 25 mei 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe oud ze waren ik dacht ergens in de 50![]()
Door ziekte Mario, ik denk dat dat in jou land ook wel zo isquote:Op zondag 25 mei 2025 08:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man en hoezo overleden somige nederlandse hier in 50s ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie?quote:Op zondag 25 mei 2025 08:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoeveel zijn beequeen en disana geworden?Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar wanneer in e forum somige overleden dann is dat ergquote:Op zondag 25 mei 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door ziekte Mario, ik denk dat dat in jou land ook wel zo is
dann moet je de 50er nog mittelen de niet op fok zijn
ik gloof bij onz zijn de meestal wel wat ouder![]()
Ik heb geen idee wat de levensverwachting bij jullie zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wanneer in e forum somige overleden dann is dat erg
dann moet je de 50er nog mittelen de niet op fok zijn
ik gloof bij onz zijn de meestal wel wat ouderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Google zegt
De gemiddelde leeftijd in Nederland is op 1 januari 2024 42,6 jaar. De bevolking van Nederland bestaat voor een groot deel uit mensen tussen de 45 en 72 jaar, de naoorlogse babyboom. De levensverwachting in Nederland is 81,6 jaar
De gemiddelde leeftijd in Oostenrijk is 41,7 jaar. De levensverwachting is 79,3 jaar voor mannen en 84,0 jaar voor vrouwen (2019)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het sterftecijfer in Oostenrijk voor 2025 is 10,07 per 1000 inwoners. Dit betekent dat ongeveer 10 van de 1000 mensen in Oostenrijk van 50 jaar en ouder overlijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:52 schreef mario390 het volgende:
dat bedoeld bij onz werden meestal ouder ?
en wat is gemidelde leeftheit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toen was ik nog bleu en ongeschonden in de wereld die FOK heetquote:Op zondag 25 mei 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je begon je FOK! carrière met een compliment
Ja, gelukt
En nu ben je nog bleuquote:Op zondag 25 mei 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog bleu en ongeschonden in de wereld die FOK heet
![]()
![]()
![]()
en in julie land betje jonger??quote:Op zondag 25 mei 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het sterftecijfer in Oostenrijk voor 2025 is 10,07 per 1000 inwoners. Dit betekent dat ongeveer 10 van de 1000 mensen in Oostenrijk van 50 jaar en ouder overlijden.![]()
De goede oude tijdquote:Op zondag 25 mei 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog bleu en ongeschonden in de wereld die FOK heet![]()
![]()
Ja echt hequote:
Blij, blij, blij..
Als een koe in de wei
Ik ka het van ons land niet vinden van 50 jaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja waar is die gebleven hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen een begrafenis.Don't follow me. I am lost too
De gemiddelde leeftijd van overlijden is in Nederland ongeveer 82 jaar en in Oostenrijk is dit ongeveer 79,36 jaar. In Nederland is de levensverwachting voor mannen 79,9 jaar en voor vrouwen 83,1 jaar. In Oostenrijk is de levensverwachting bij geboorte 79,36 jaar, met 76,46 jaar voor mannen en 82,41 jaar voor vrouwen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar is alles nog terug te lezen van toen het ooit begonquote:
Toen Dot nog een Dotje wasquote:Op zondag 25 mei 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is alles nog terug te lezen van toen het ooit begon![]()
![]()
Dank je.quote:
Meer uit respect, dat ik erheen ga. De vader van een goede kennis. Leuke vent wel.Don't follow me. I am lost too
Ja toen was het wat hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan allemaal een keer dood.Don't follow me. I am lost too
Volgens mij ben je af en toe nog net zo ondeugend als vroegerquote:
![]()
![]()
dan maar.
okequote:Op zondag 25 mei 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
De gemiddelde leeftijd van overlijden is in Nederland ongeveer 82 jaar en in Oostenrijk is dit ongeveer 79,36 jaar. In Nederland is de levensverwachting voor mannen 79,9 jaar en voor vrouwen 83,1 jaar. In Oostenrijk is de levensverwachting bij geboorte 79,36 jaar, met 76,46 jaar voor mannen en 82,41 jaar voor vrouwen.![]()
Proostquote:
Je moeder is gezond toch?quote:Op zondag 25 mei 2025 09:03 schreef mario390 het volgende:
als moeder laatste jaar 70 werd, zei zij lang werd je me niet meer hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Long timeDon't follow me. I am lost too
Ik kom niet uit bij een post van mij?quote:Op zondag 25 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het goed is dit jou eerste post![]()
TV / Kopspijkers nieuwe stijl. -Deel2-![]()
Ja maar je kan zovaak bij een arts zitten voor kwaaltjes waar je niet dood aan gaatquote:
Maar ja als je 70 bent kom je wel steeds dichter bij de doodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 25 mei 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou eerste post![]()
KLB / Geen richting aangeven
Wat was de reden dat je hier aanmelden en hoe kwam je bij FOK!quote:
Ik ben hier heen gelokt door Beequeen, kende haar van elders was een radio chat weet de naam niet eens meer.
Had toen al een tijdje mee zitten lezen en vond het er maar hard aan toegaan hier.
Duurde best een tijd voor ik lid werdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan had ik je nog nooit gezien, tot je hier een paar maanden geleden ging postenquote:
In je broek zekersssssquote:
Ik was er vroeg bijquote:Op zondag 25 mei 2025 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wie het gelooft
dann was je 2004 minus 3![]()
![]()
Hoe oud was jij ook weer Mario 47 dacht ik of niet?quote:Op zondag 25 mei 2025 09:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wie het gelooft
dann was je 2004 minus 3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toen was je ook al zo vlotquote:eigenlijk nooit veranderd zo te zien
Ik ben voor het eerst een keer op FOK gekomen door nieuws over de steekpartij op Theo van Gogh, eind 2004.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was de reden dat je hier aanmelden en hoe kwam je bij FOK!
Ik ben hier heen gelokt door Beequeen, kende haar van elders was een radio chat weet de naam niet eens meer.
Had toen al een tijdje mee zitten lezen en vond het er maar hard aan toegaan hier.
Duurde best een tijd voor ik lid werd
Maar toen nooit geregistreerd.
De aanleiding om me eindelijk eens op FOK! te gaan aanmelden weet ik niet meer, ik wilde eens gaan reageren denk ik.
En de verzonnen username gebrokenglas is denk ik wel bekend: door een wijnglas dat kapot sprong bij het afwassen.How can I make this topic about me?![]()
Net voordat je je aanmeldde?quote:Op zondag 25 mei 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst een keer op FOK gekomen door nieuws over de steekpartij op Theo van Gogh, eind 2004.
De aanleiding om eindelijk eens op FOK! te gaan aanmelden weet ik niet meer, ik wilde eens gaan reageren denk ik.
En de verzonnen username gebrokenglas is denk ik wel bekend: door een wijnglas dat kapot sprong bij het afwassen.![]()
O dat wist ik niet dat je daardoor je naam had gekozen, wel leukquote:Op zondag 25 mei 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst een keer op FOK gekomen door nieuws over de steekpartij op Theo van Gogh, eind 2004.
De aanleiding om eindelijk eens op FOK! te gaan aanmelden weet ik niet meer, ik wilde eens gaan reageren denk ik.
En de verzonnen username gebrokenglas is denk ik wel bekend: door een wijnglas dat kapot sprong bij het afwassen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JustinK zag ik veel bij de teltopics.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan had ik je nog nooit gezien, tot je hier een paar maanden geleden ging posten
Tot hij ineens hier ging zitten.
Tablet leeg.Don't follow me. I am lost too
44? Ben je morgen jarig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op zondag 25 mei 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JustinK zag ik veel bij de teltopics.
Tot hij ineens hier ging zitten.![]()
![]()
Ja, ik had een half uur daarvoor afgewassen en toen knapte een glas stuk, in de spoelbak. Bloed enzo, pleisters, dat allemaal.quote:How can I make this topic about me?![]()
En geen lader
Ja ik kom daar niet vind dat zo raar ietsquote:Op zondag 25 mei 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JustinK zag ik veel bij de teltopics.
Tot hij ineens hier ging zitten.
Tellen tellen en tellen en dan met zoveel mogelijk kloontje doortellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je was gewond toen je hier kwam a gossiequote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had een half uur daarvoor afgewassen en toen knapte een glas stuk, in de spoelbak. Bloed enzo, pleisters, dat allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat nuDon't follow me. I am lost too
Dat is er eentje die dat doetquote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kom daar niet vind dat zo raar iets
Tellen tellen en tellen en dan met zoveel mogelijk kloontje doortellen![]()
![]()
![]()
A dan wordt je morgen dus 49quote:
Dan volgend jaar een groot feest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je was gewond toen je hier kwam a gossie![]()
Ah, gevonden
Heftig hoorquote:Op zondag 25 mei 2025 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had een half uur daarvoor afgewassen en toen knapte een glas stuk, in de spoelbak. Bloed enzo, pleisters, dat allemaal.![]()
![]()
Nu kan ik weer tellen
En hier posten
Nog plannen deze zondag?Don't follow me. I am lost too
ja betje groter dann sonst welquote:Op zondag 25 mei 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dan wordt je morgen dus 49
Dan volgend jaar een groot feest?![]()
O ik dacht meerdere alleen om maar door te tellenquote:
Tel jij ook nog, of tel je niet meer mee ( mooi he Nederlandsetaal)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Lovelyquote:
Zondag is net zo'n niks dag.Don't follow me. I am lost too
Ja zo nu en danquote:Op zondag 25 mei 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht meerdere alleen om maar door te tellen
Tel jij ook nog, of tel je niet meer mee ( mooi he Nederlandsetaal)![]()
Leuk toch kan je al volop gaan denken wat je wilt gaan doen.quote:
Je kan ook een FOK! meeting organiseren in Oostenrijk voor je 50ste verjaardag en dan allemaal lekker eten van Muttie
Verveling.Don't follow me. I am lost too
Ja met z'n allen naar Oostenrijkquote:Op zondag 25 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch kan je al volop gaan denken wat je wilt gaan doen.
Je kan ook een FOK! meeting organiseren in Oostenrijk voor je 50ste verjaardag en dan allemaal lekker eten van Muttie![]()
![]()
19%Don't follow me. I am lost too
Ja je moet toch watquote:
Gaat snel.Don't follow me. I am lost too
Stijgende lijnDon't follow me. I am lost too
Ja en dan een mooie lange tafel met allemaal gerechten die Mario hier altijd benoemtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feest.Don't follow me. I am lost too
@hemarookworst is er dan ook sowieso bijquote:Op zondag 25 mei 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan een mooie lange tafel met allemaal gerechten die Mario hier altijd benoemt![]()
![]()
Jij welquote:Op zondag 25 mei 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
Moeten we dan ook in Oostenrijkse klederdracht?![]()
![]()
Dan is dit toch leuker je telt hier ook je punten maar je zit wel gezellig te kletsenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Partyhard
Ja die vast en zekerquote:Op zondag 25 mei 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:hemarookworst is er dan ook sowieso bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
JustinK in lederhose hatsikideequote:Op zondag 25 mei 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
Moeten we dan ook in Oostenrijkse klederdracht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, bijna vol.Don't follow me. I am lost too
Lapohunt
![]()