Heerlijk filosofischquote:Ajax. Feyenoord.
ro 27-3-2004
M'n jongere broer veranderde van Ajax naar Feyenoord wanneer Ajax 1 keer slecht speelde.
We waren toen 5 en 9...
Ik heb het hardst gelachen om de fragmenten aan het begin van het programmaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:01 schreef Mike het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig is om te eindigen met dat nieuwe programma-onderdeel wat eigenlijk gewoon niks is. Ze moeten eruit met een knal, en dat was normaal het cabaret.
Niet dat die parenclub een knallend einde was geweest.
dat laat jij echt duidelijk merken aan je smileyquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het hardst gelachen om de fragmenten aan het begin van het programma
quote:JACK IS GEIL
IK WIL JACK NEUKEN 27-3-2004
GEIL GEIL GEIL DAT IS JACK, DIKKE PENIS IN Z"N REET
Kneus.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Mijn bijdrage op het gastenboek:
[..]
Boeiend.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kneus.
Oh ik mag het altijd wel, zeker omdat het vaak gewoon goeie muziek is. En in Kopspijkers vind ik een nummer waar ik om kan lachen in elk geval een stuk leuker dan een verlopen artiest die me niks doet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
die cabaret muziek doet me echt helemaal nix, net als die supermarktenparodie vorig jaar
maargoed ik erger me ook atlijd aan als een cabaretier in z'n show liedjes gaat spelen, waarom moet dat toch altijd, geef mij maar theo maassen dus![]()
Jaja, niet op de stroom meedrijvenquote:En waarom ik Kopspijkers verbouwd heb? Ach, omdat ik daar gewoon zin in had, omdat het weleens tijd werd en omdat je nooit met de stroom mee moet blijven drijven op behaald succes.
+2 interessant.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Mijn bijdrage op het gastenboek:
[..]
Niet mee eens. KS heeft wel degelijk een aantal goede en vooral leuke imitaties gehad (Bedank Paul maar even) en daar draaide KS de laatste paar jaren om. De rest kon me gestolen worden omdat dát juist flauwe, irritante en vooral saaie humor was. Ze hebben zelf ook wat dingen gedaan maar dat viel in het niet vergeleken met het imitatie gedeelte. Niet dat ik het altijd even leuk vond. Mabel, Beatrix.. Bernard.. zucht, onderhand elke uitzending waren die er wel.quote:Op zondag 28 maart 2004 04:01 schreef engessa het volgende:
Imatatie is de goedkoopste humor die er bestaat, wees creatief en origineel en ga van jezelf uit.
Viggo, Peter en LEbbis is het perfecte duo. Ik hoopte echt dat die terug waren (in de reclame van KS hoorde je Peter) dus ik ging met een dikke smile op mijn bek op de bank zitten. Viel me toch eventjes tegen.quote:Peter Heerschop is totaal niet grappig zonder een goede aangever (ala Viggo Waas)
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemistquote:Op zondag 28 maart 2004 09:25 schreef FoXje het volgende:
Ik heb het gemist ... wanneer is de herhaling?
Volgende week doet hij vast weer Jan Maat na.quote:Op zondag 28 maart 2004 09:49 schreef dolle_hond het volgende:
het was niet veel bijzonders, die parenclub was genant slecht en ik vind advocaat toch al een mindere creatie
of willem van hanegemquote:Op zondag 28 maart 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week doet hij vast weer Jan Maat na.![]()
![]()
![]()
Idd, dat had ik ook binnen 2 seconden geraden (letterlijk). Dat die kandidaten het niet wisten verbaasde me nogal.quote:Op zondag 28 maart 2004 03:54 schreef Eitjes het volgende:
goh, allochtoon. Dat had ik echt niet verwacht...
Als dit zo doorgaat, dan zijn er over 2 weken heel wat minder mensen die kijkenquote:Op zondag 28 maart 2004 10:21 schreef Jay_Leno het volgende:
http://www.kijkonderzoek.(...)rs.php?dp-47-18616-0
De kijkcijfers liegen er niet om , 2.4 miljoen kijkers, maar hoeveel zouden er vroegtijdig zijn afgehaakt![]()
trio bedoel jequote:Op zondag 28 maart 2004 04:05 schreef Eitjes het volgende:
Viggo, Peter en LEbbis is het perfecte duo. Ik hoopte echt dat die terug waren
Interessant !!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeiend.
Vanuit een grafkist.quote:Op zondag 28 maart 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week doet hij vast weer Jan Maat na.![]()
![]()
![]()
Alleen hadden ze een nummer met meer vaart moeten gebruiken van Borsato "Ik leef niet meer van jou" ofzo, want nu lag de grapdichtheid op een tragisch laag niveau...quote:Op zondag 28 maart 2004 10:44 schreef Nasonis het volgende:
"Borsato" en "Oosterhuis" was natuurlijk gewoon topklasse
Mjah, sommige mensen verwachten verbetering misschien...quote:Op zondag 28 maart 2004 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
wel leuk, dat iedereen hier nog steeds (net als meerdere voorgaande seizoenen, week na week loopt te zueren hoe slechtKopspijkers is en elke week kijken ze weer en geven ze weer precies dezelfde mening...
Ik vind het niet zo raar dat iedereen veel verwachtte van gisterenavond. Als het zo slecht blijft, dan kijk ik gewoon niet meer. Net zoals bij Jiskefet.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
wel leuk, dat iedereen hier nog steeds (net als meerdere voorgaande seizoenen, week na week loopt te zueren hoe slechtKopspijkers is en elke week kijken ze weer en geven ze weer precies dezelfde mening...
Kopspijkers trekt 2,5 miljoen kijkersquote:Op zondag 28 maart 2004 15:47 schreef funmaster het volgende:
2,5 miljoen mensen hebben ernaar gekeken gisteravond......
Ben ik het niet mee eens, het kwam heel geforceerd over hier en daar, en natuurlijk zijn het startproblemen, zoals de veranderingen een paar jaar terug ook wat startproblemen hadden, maar er moest vooraal veel "nieuw" en "totaal anders" geroepen worden, en dat is jammer...quote:Op zondag 28 maart 2004 16:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kopspijkers trekt 2,5 miljoen kijkers
Ach, alle veranderingen zijn moeilijkHet is even wennen.
Ik vond het leuk hoor!![]()
Duopresentatie KAN goed gaan, getuige Spijkers met koppen op de radio, maar dit was echt crap...quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef Opie het volgende:
Ach gut, wat zwak van Jack zeg.
Altijd maar zeuren dat Robert Jensen makkelijke tv en radio maakt met sidekicks (wat hij al sinds 1998 doet), maar nu zelf anno 2004 toegeven aan de sidekick-hype door Peter Heerschop en Edwin Evers neer te zetten om het gebrek aan humor en gelach uit het publiek te compenseren.
Ja, hoe die gozerd op precies die plek zo'n smiley zet, dat is gewoon kunst.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hilarisch!
quote:Op zondag 28 maart 2004 23:48 schreef -Mk- het volgende:
Waarom is het nu duo spijkeren? Veel te rommelig, doe gewoon in totaal 2 personen.
quote:Evers is niet grappig, Heerschop ook niet in z'n eentje, Muiswinkel is als Advocaat niet grappig, de parenclub was saai en de Marco/Trijntje-persiflage was zap-waardig......
Volgende keer beter (hoop ik)
Allemaal mee eens !!!!quote:Verhaal over heroinehoertjes ronduit saai !
Het doel van de nieuwe opzet was te bepalen wat er nou écht nieuw was die week. Blijkbaar was de plee het nieuwste van de afgelopen week.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
wat was eigenlijk het doel van het uitkiezen van het beste nieuwe 'ding' aan 't eind, die plee won, en toen?
dat was zo'n bewegend roterend perpetual motion.. uh.. dingesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:12 schreef DJ_Fritz het volgende:
En als laatste een misschien wel domme opmerking...dat irritante bewegende ding achter Jack, eeeuh dat heeft wel iets weg van die Nipkow-schijf, maar dat was het niet toch?
Betekent dit nou dat we nog 2 jaar elke week die suffe bar gaan krijgen? Neeee!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
dit zegt Jackie zelf op kopspijkers.nl :
Lieve mensen , ik weet zeker dat als ik over 2 jaar die bar sluit, dezelfde mensen roepen: die bar moet terug.
bronquote:Jack Spijkerman heeft in goed overleg met de VARA besloten om de vernieuwde formule van het satirische programma Kopspijkers te stoppen. Reden voor de plotselinge verandering is dat er veel negatieve reacties zijn binnengekomen.
Jack Spijkerman zal alleen a.s. zaterdag nog met een aflevering van zijn show komen aangezien voor deze uitzending al een aantal stukjes zijn opgenomen. Daarna zendt de VARA een compilatie uit van seizoen 2003, waarna het doek voor de vernieuwde Kopspijkers-formule zal vallen.
Wat er verder met Kopspijkers zal gebeuren, is niet duidelijk. Wél zullen oud-cabaretiers van Kopspijkers, Owen Schumacher en Paul Groot vanaf september met een nieuw satirisch programma komen, uiteraard met veel typetjes en sketches.
jammer dat het een 1 april grap isquote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Goed nieuws, want het was echt tenenkrommende televisie
Dat geloof je toch zeker niet echt?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:08 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Goed nieuws, want het was echt tenenkrommende televisie
Voor wie?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:32 schreef schatje het volgende:
Speel het spelletje nu een beetje mee lieve mensen.
Als het vanavond is zoals het vorige week was dan blijft dat niet zo.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
ik durf er geld op te leggen dat er vrijwel weer geen positieve reacties zullen komen... maar toch gaat iedereen weer kijken...
Oltmansquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:08 schreef Qweraz het volgende:
Erik van muiswinkel... die kan er beter zitten als die oude bejaarde homo.. hoe heet 'ie ook alweer..
Tan,quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig die lach van Tam.
dat kloptquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:34 schreef Qweraz het volgende:
Mirna goossen zei ze volgens mij voor de grap...
Foutje bedankt.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tan,.
Hij doet het inderdaad erg leuk! het blijkt maar weer dat Evers op de radio goed uit de verf kan komen maar op de tv absoluut niet.quote:Leuke uitzending.. Erik van Muiswinkel is echt super..
Hebben we Spuit 11 ook weer. PBerends demoniseert 'Links'quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:46 schreef pberends het volgende:
Saai, matig & slecht.
Benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef R_ON het volgende:
[..]
Hebben we Spuit 11 ook weer. PBerends demoniseert 'Links'
Ja, ben er maar trots op. Ik kan zeggen dat het heel dom over komt, maar das waarschijnlijk alleen nog maar een aanmoediging.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, ben er maar trots op. Ik kan zeggen dat het heel dom over komt, maar das waarschijnlijk alleen nog maar een aanmoediging.
Maar goed: Pberends. we kennen je standpunt he. We weten dat je elke kans aangrijpt om Kopspijkers aan te pakken. Erg vermoeiend.
Ik ook. Beter dan vorige week.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Ik heb het vanaf het spel gezien vandaag maar vind het wel aardig.
Om te bepalen welk nieuwsfeit doormag naar de eindrondequote:Op zaterdag 3 april 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
Waar slaat het eindgesprek op???
Ja, we weten dat je kopspijkers haat. Kijk het dan gewoon niet, en post al die rotzooi ergens anders.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
Waar slaat het eindgesprek op???
Ja, en Wat Opviel In De Media. Vind ik ook altijd leukquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:51 schreef Georges het volgende:
Dat cafe vind ik trouwens totaal niet interessant. Het hamerspel was nog wel het hoogtepunt vanavond.
ja, helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Cafe mogen ze direct mee nokken, voor de rest was deze afl. echt een stuk beter t.o.v. vorige week.
Misschien wel. Als er nog wat meer cabaret zou zijn, en echte muzikanten (zoals vorig seizoen).quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alles was eigenlijk wel een graadje beter, alleen Dick Advocaat vond ik beter vorige week (maar Erik van Muiswinkel zelf is ook leuk natuurlijk). Die club is er al een heel stuk op vooruit gegaan; de voorspelbaarheid van vorige week was dit keer niet echt te bespeuren. Die discussie over seksuele voorlichting was dan weer een beetje kansloos; 'k vond allebei de vrouwen maar dom overkomen eigenlijk.
Ik vind de liedjes wel erg sterk trouwens, dat is wel een pluspuntje.
Ik denk dat het wel goed komt met Kopspijkers
Waarom weet ik elke zaterdag al wat jij hier neer gaat zettenquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:46 schreef pberends het volgende:
Saai, matig & slecht.
Benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
Zou (de imitator van) De Roy van Zuidewijn dit forum ook lezenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:31 schreef yohan.nl het volgende:
[...]
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom de formule van een succesvol programma, dat bommen van kijkcijfers produceert ineens drastisch veranderd moet worden? Wat is de psychologie daarachter?
Leent het programma zich idd niet voor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:08 schreef Abbadon het volgende:
't enige jammere vind ik nog steeds dat er kennelijk verplicht een 'serieuze discussie' gevoerd moet worden....'t programma en de presentator zijn daar imho totaal ongeschikt voor
Er zullen wel mensen zijn diie benieuwd waren of het echt zo kut geworden is.quote:Op zondag 4 april 2004 10:50 schreef Mike het volgende:
Wat apart dat het kijkcijfer toenam deze week...
Ik vond deze aflevering trouwens ook veel beter.
Dat lied was deze keer btw ook minder, en die bar zuigt ook aardig ja, hoewle die dit keer ook wat beter was dan de vorige keer.quote:Op zondag 4 april 2004 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom die bar dat is gewoon niet grappig
Paul Grootquote:Op zondag 4 april 2004 11:31 schreef Tokay het volgende:
Mwah, vond deze uitzending niet echt veel beter of leuker dan de eerste.
Het valt me op dat ik eigenlijk alleen moet lachen om fragmenten die zijn overgenomen uit andere programma's (de onnozele missen, of dat Get The Picture-meisje, bijv.) en dat is toch eigenlijk heel makkelijk scoren voor de makers van Kopspijkers.
Verder heb ik genoten van Humberto Tan, want die man maakt mij altijd vrolijk, met zijn aanstekelijke lach!
Maar het programma an sich, dus presentator Jack Spijkerman, Marianne Weber met een burqua, de parenclub, Edwin de Roy, het serieuze gesprek, ja, zelfs Van Muiswinkel... matig hoor.
God, wat heb ik vorig seizoen gelachen om zoiets als BZN in Bagdad, toen was Kopspijkers echt nog waanzinnig leuk!
Dat is Mike Boddé...cabaretier en vormde vroeger samen een duo met Thomas van Luijn.quote:Op zondag 4 april 2004 13:11 schreef Kapmes het volgende:
Is die barkeeper eigelijk nog ergens bekend van
quote:Op zondag 4 april 2004 11:31 schreef Tokay het volgende:
God, wat heb ik vorig seizoen gelachen om zoiets als BZN in Bagdad, toen was Kopspijkers echt nog waanzinnig leuk!
Een van de betere grappen inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2004 12:59 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die barkeeper over The Passion of the Christ:
'Ik vond dat spijkerspel eigenlijk wel lachen maar je zit toch een beetje op de leuke fragmenten te wachten'
"Sunchaser: ik zag de grappen al 100m van te voren aankomen."quote:Op maandag 5 april 2004 15:21 schreef Josmaestro het volgende:
jack tegen die barkeepster van de ierse pub
"ja maar de ieren hebben het strengste anti-rookbeleid van europa.. "
"nou dan gaan we volgende week toch weer van pub veranderen"
Raar ja. Maar kijkcijfers zeggen niet altijd iets. Misschien omdat veel mensen nog niet wisten dat het alweer begonnen was ofzo.quote:Op zondag 4 april 2004 10:50 schreef Mike het volgende:
Wat apart dat het kijkcijfer toenam deze week...
Ik vond deze aflevering trouwens ook veel beter.
Ja geweldig hequote:Op maandag 5 april 2004 19:07 schreef MadGuy het volgende:
In the lanmd of the Euphrate and the Tigris,
He blew himself to 20.000 pieces
iddquote:Op maandag 5 april 2004 20:15 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ja geweldig heIk hoop dat we snel weer dat soort humor kunnen verwachten...
Helemaal mee eens. Het vertraagt de boel alleen maar en Spijkerman is een te slecht interviewer. Het enige leuke aan deze serie is dat de items met maatschappelijke losers (helderzienden, religieuze fanatici) er niet meer in zitten.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:08 schreef Abbadon het volgende:
't enige jammere vind ik nog steeds dat er kennelijk verplicht een 'serieuze discussie' gevoerd moet worden....'t programma en de presentator zijn daar imho totaal ongeschikt voor
het wordt voorspelbaarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:04 schreef Tijn het volgende:
Oh de cabaret-muziek ipv Jacks's favoriet vond ik wèl een hele verbetering.
[offtopic]Waarom zie ik jou niet meer online op MSN trouwens?[/offtopic]quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:01 schreef JeroenV het volgende:
Het scheelt ook als ze de indeling veranderen heb ik het idee. Als ze nu het cafe beginnen, onder andere voor actualiteiten, dan die vernieuwingen, spijkeren, en afsluiten met de gast en zangers. Dat cafe op het eind komt zo mat over.
Mijn God, die waren dan wel erg slecht.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Nu al meer gelachen dan de twee vorige afleveringen.![]()
![]()
En de nieuwe intelli-look van sylvana..quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat een debiel programma. "Kaft".
Die zit onder de dope joh.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:25 schreef pberends het volgende:
Wat een DROOG wijf![]()
![]()
Smaak verschilt gelukkig.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Visscher is gewoon top.
ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:25 schreef gelly het volgende:
Dat mens hoort in een inrichting thuis
Bril, boeken en kort haar.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:25 schreef Eightball het volgende:
[..]
En de nieuwe intelli-look van sylvana..
Ik hem wel. Ik kon die eerste gast niet uitstaan... die van die zomer/wintertijd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:44 schreef Remzz het volgende:
Kan die Bert VIsscher echt niet uitstaan...
Idd, ik zie alleen maar die types die hij nadeedquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Tering die Paul Groot lijkt echt op Wouter Bos die hij nadeed.:'(
Die liedjes zijn het slechtste van het programma inderdaad. Totaal a-grappig.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:48 schreef belanov het volgende:
jongens jongens hou toch eens op met die liedjes. Straks wordt die parenclub/bar nog het leukste (lees: minst slechtste) van het programma.
Idd! Ik vond dit echt een goede aflevering, alleen dat stukje met die Prem hadden ze eruit mogen laten. Zelfs de parenclub vond ik nu wel aardigquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:50 schreef femmerink het volgende:
Ik vond het liedje deze keer voor het eerste keer wel heel sterk!
Je laatste reacties geven aan dat je die onderdelen zeer vermakelijk vond, maar toch vond je het programma zelf redelijk. Je lijkt wel erg veeleisendquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:00 schreef pberends het volgende:
Een 6 en halfje deze keer. Stukken beter dan die 2's van de vorige 2 afleveringen.
ja maar je komnn daarentegen wel weer een moslim een zelfmoordexplosief ombindenquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Slecht weer dat ze wél een Nederlander lieten zien met een fout over geschiedenis, maar geen JK die denkt dat NL maar 8 provincies heeft. Nee, want dat is zielig, want het is een buitenlander
haha, volgens mij sta je niet zo positief in het leven?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:48 schreef Kaensterle het volgende:
Deze week in de media: wel aardig
Bert Visscher: absoluut onleuk, opmerkingen maken over dingen die sowieso al grappig waren en geen toelichting behoefden, en overal doorheen schreeuwen
Boek over moslims: erg vermakelijk, maar verpest door Visscher
Prem: best leuk, maar verpest door Visscher
Hamerspel: matig, alleen die brood en spelen was echt leuk
Lied: matig
Café: matig
Al met al de slechtste aflevering OOIT. Maar goed, het is pas de derde keer van het nieuwe format...
dat programma begint pas ergens in september, dus nog nix gemistquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:59 schreef mikezwet het volgende:
Maar die paul groot en die schumacher zijn naar de ncrv, ik heb ze nog nooit gezien of moet het nog worden uitgezonden? zoja wanneer? is even langs me heen gegaan.
"Iemand moet het toch leuk maken?!" denk ik dan....quote:Op zondag 11 april 2004 00:03 schreef khazad het volgende:
Op Bert Visscher en Prem na, was het een leuke aflevering. Die 2 waren veels te nadrukkelijk aanwezig.
Overdrijf niet zo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:48 schreef Kaensterle het volgende:
Al met al de slechtste aflevering OOIT. Maar goed, het is pas de derde keer van het nieuwe format...
Flauw, plat en onorgineel ....quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Die liedjes zijn het slechtste van het programma inderdaad. Totaal a-grappig.
ja de vorige 2 aflveringen waren beduidend bedroevend. Deze was wel weer aardig.quote:Op zondag 11 april 2004 00:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Die vorige 2 waren veel slechter.
Ik vond hem zelfs beter dan sommige afleveringen van de oude format.
Verpest door Visscher? Moah, vond ik meevallen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:48 schreef Kaensterle het volgende:
Boek over moslims: erg vermakelijk, maar verpest door Visscher
Ergerlijk inderdaad, de domheid van die manquote:Op zondag 11 april 2004 00:45 schreef MrBean het volgende:
Bert Visscher begreep dat hele verhaal van Prem geeneens ....
"HAHAHAHHA EN DAN GOOIEN WE GERARD JOLING ER ZO VAN 8 METER BOVENIN!!!!!![]()
![]()
"
Ik vind Bert Visscher ook leuk. Maar deze keer was hij gewoon te...quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:03 schreef RemCow het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering,![]()
.
Je moet wel van Bert Visscher houden en ik vind hem echt.
Leuk leuk.
Die droge reacties van die meid, echt geweldig.quote:Op zondag 11 april 2004 14:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Jack: wat heb je allemaal dan gedaan met moslims?
Meisje: ze aaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |