SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Marioquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4598 / +123 / +0 / 7279 / 8030
2. aeque / 1050 / +8 / +0 / 1730 / 2364
3. devzero / 809 / +2 / +0 / 601 / 821
4. Lovely / 787 / +13 / +0 / 2036 / 2555
5. hemarookworst / 727 / +14 / +29 / 1097 / 1576
6. KillemWieft / 724 / +0 / +19 / 233 / 417
7. gebrokenglas / 695 / +6 / +20 / 1690 / 2257
8. HappyCharly / 631 / +25 / +14 / 475 / 665
9. _UserName_ / 566 / +2 / +44 / 458 / 659
10. Harrie / 563 / +8 / +14 / 817 / 1068
11. Dr.Mikey / 531 / +4 / +1 / 265 / 417
12. Rob / 507 / +135 / +0 / 378 / 518
13. mario390 / 494 / +42 / +6 / 332 / 513
14. KoningWouter / 490 / +4 / +17 / 1300 / 1599
15. RedShoe / 353 / +61 / +0 / 1095 / 1221
16. kree / 337 / +0 / +0 / 555 / 749
17. Fogel / 337 / +0 / +0 / 363 / 558
18. Sally / 325 / +0 / +0 / 157 / 247
19. StevenHyde / 325 / +1 / +3 / 850 / 1077
20. sp3c / 310 / +17 / +1 / 243 / 353SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik hoop dat jullie vandaag iets kleins meemaken
dat niet uitlegbaar is,
maar wel een glimlach achterlaat.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
ZO lekker bakkie erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Parafoonnotulist, mooie woorden.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:30 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik hoop dat jullie vandaag iets kleins meemaken
dat niet uitlegbaar is,
maar wel een glimlach achterlaat.
En welkom, ik heb je hier nog nooit gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar was je vannacht, toen had je je kans om punten te pakken, was weer rustig zo te zien aan de puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O was je er wel dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was hier vannacht, maar mensen zijn niet zo’n fan. Of vinden mijn poëzie eng.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Parafoonnotulist, mooie woorden.
En welkom, ik heb je hier nog nooit gezien
Behalve eentje die mij haar nieuwe beste vriend noemde. En zich zelfs met mij getrouwd waande. Echter ben ik al getrouwd. Je kunt iemand prachtig vinden zonder dat die persoon je bezit.
Liefde verdraagt geen claim.
Alleen een uitnodiging.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
ja tot 3 00 was ik , was zinnlos en het was erst vanaf half 5 was möglich maar zijn ook mensen gewest![]()
Kijk een aan dan het je je bij die dame wel indruk gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:39 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik was hier vannacht, maar mensen zijn niet zo’n fan. Of vinden mijn poëzie eng.
Behalve eentje die mij haar nieuwe beste vriend noemde. En zich zelfs met mij getrouwd waande. Echter ben ik al getrouwd. Je kunt iemand prachtig vinden zonder dat die persoon je bezit.
Liefde verdraagt geen claim.
Alleen een uitnodiging.
Er zijn vele soorten van liefde.
Op een forum wordt iemand verliefd op woorden omdat men de persoon niet kentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begrijp je —quote:Op zondag 25 mei 2025 07:40 schreef mario390 het volgende:
ja tot 3 00 was ik , was zinnlos en het was erst vanaf half 5 was möglich maar zijn ook mensen gewest
nicht ganz, aber genug.
Genoeg om te voelen dat je iets probeert over te brengen dat groter is dan zinsbouw.
Soms is taal als een slecht gestreken overhemd:
scheef, rommelig, maar warm van lichaam.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Ja ik zag net aan de stats dat het vanaf 4 uur redelijk rustig was.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:40 schreef mario390 het volgende:
ja tot 3 00 was ik , was zinnlos en het was erst vanaf half 5 was möglich maar zijn ook mensen gewestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Dan heb je wel kans om iets te pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht die is weer gaan slapenquote:
Het was de tragiek van het verlangen dat omsloeg in ontkenning.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk een aan dan het je je bij die dame wel indruk gemaakt.
Er zijn vele soorten van liefde.
Op een forum wordt iemand verliefd op woorden omdat men de persoon niet kent
Eerst was ik het centrum van haar droom,
en toen ik geen vrij personage bleek — werd ik gedegradeerd tot verzinsel, kloon, AI. Wat een vreemde reflex.
Alsof afwijzing alleen dragelijk is wanneer ze het kan verklaren als fictie.
Maar toen was het voor mij bedtijd. En nu een nieuwe dag.“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
rustig? met 5 mensen kann je nur paar puntjes pakken ,meer is niet möglichquote:Op zondag 25 mei 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag net aan de stats dat het vanaf 4 uur redelijk rustig was.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Een dag die begint met koffiequote:Op zondag 25 mei 2025 07:46 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Het was de tragiek van het verlangen dat omsloeg in ontkenning.
en toen ik geen vrij personage bleek — werd ik gedegradeerd tot verzinsel, kloon, AI. Wat een vreemde reflex.
Maar toen was het voor mij bedtijd. En nu een nieuwe dag.
How can I make this topic about me?![]()
Ik las het, moet er altijd wel om lachen dat een kloon een ander beschuldigd van een kloon te zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 07:46 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Het was de tragiek van het verlangen dat omsloeg in ontkenning.
Maar toen was het voor mij bedtijd. En nu een nieuwe dag.
nananananaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 mei 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik pak nu een punt door Dot te bolken.
Ohnee, mislukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent geen kloon, toch?quote:Op zondag 25 mei 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het, moet er altijd wel om lachen dat een kloon een ander beschuldigd van een kloon te zijn
Nee ik niet, althans ... in het echte leven heet ik natuurlijk geen Dotteke, dus ergens zijn we allemaal een kloonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker, jaja.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:49 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Beginnen met koffie, ja — dat klinkt logisch.
Today's mood: sponsored by coffeeHow can I make this topic about me?![]()
Lekker bakkieDon't follow me. I am lost too
Dat is een betere benadering.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Of bedoel je: geen kans zoals je hem had gehoopt?
Mario komt hier voor de punten, maar let op.... Wel op een makkelijk manier.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Of bedoel je: geen kans zoals je hem had gehoopt?
Hij wil binnen komen en dan wil hij het liefst een uurtje niemand die na hem reageert
Nog 70 punten, dan staat Mario in de top 10. Dat moet lukken.
Maar dan moet hij wel gaan bolken.How can I make this topic about me?![]()
Mooiquote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet, althans ... in het echte leven heet ik natuurlijk geen Dotteke, dus ergens zijn we allemaal een kloon
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”![]()
Is mario geen zwitserse AI bot?quote:Op zondag 25 mei 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario komt hier voor de punten, maar let op.... Wel op een makkelijk manier.
Hij wil binnen komen en dan wil hij het liefst een uurtje niemand die na hem reageert![]()
Mario houdt niet van bolken die wil rust na zijn postquote:Op zondag 25 mei 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan moet hij wel gaan bolken.
nee is geloof geen kans meerquote:Op zondag 25 mei 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan moet hij wel gaan bolken.![]()
Oostenrijker. Nee Mario is best een leuke man om te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet?quote:Op zondag 25 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet, althans ... in het echte leven heet ik natuurlijk geen Dotteke, dus ergens zijn we allemaal een kloon
Gelukkig had je geen koffie in je mond toen ik dit bekend maaktequote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: