Reclame folie wat op de vangrails zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft Hamilton nou om zijn achterband zitten.
plastic van de boardingquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft Hamilton nou om zijn achterband zitten.
Ook een muur. Kwalificatie gaat lang duren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
gisteren de muur
vandaag de muur
wat wordt de quali
Leeft die een beetje in je hoofd?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
gisteren de muur
vandaag de muur
wat wordt de quali
ik blijkbaar wel in het jouwequote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leeft die een beetje in je hoofd?
Hey vriend jij ook hierquote:
Zwembadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
gisteren de muur
vandaag de muur
wat wordt de quali
Milieu-vervuiling.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is wat men noemt "boated"
[ afbeelding ]
Als die eenmaal bij de pit isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton nam de vangrail mee en band eraf. Ze kunnen aan het werk met zijn auto.
Ja. Verschrikkelijk!quote:
10 plaatsen straf incoming.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:41 schreef Starflyer het volgende:
Colapinto under investigation voor een red flag infringement.
Integendeel.quote:
Ook de kortste racequote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Integendeel.
zolang die bootjes daar liggen, vervuilen ze stukken minder.
En aangezien Monaco een circuit is waar de coureurs het minst vol gas rijden, is Monaco nog eens het meest milieuvriendelijke circuit op de kalender.
Leclerc heeft ook de meeste kans op pole hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:45 schreef bedachtzaam het volgende:
Leclerc is trouwens de eerste sinds Mexico 2023 die in alle drie de trainingen p1 staat als de statistieken kloppen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:41 schreef Starflyer het volgende:
Je weet dat een motor relatief gezien juist efficiënter is bij een wat hogere constante snelheid? Het optrekken kost juist extra veel brandstof.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Integendeel.
zolang die bootjes daar liggen, vervuilen ze stukken minder.
En aangezien Monaco een circuit is waar de coureurs het minst vol gas rijden, is Monaco nog eens het meest milieuvriendelijke circuit op de kalender.
En voor het blokkeren van Bearman?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:41 schreef Starflyer het volgende:
Ze trekken wel op tot minder hoge snelheden op Monaco, en het percentage volgas is ook minder, 25% ipv normaal 60.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je weet dat een motor relatief gezien juist efficiënter is bij een wat hogere constante snelheid? Het optrekken kost juist extra veel brandstof.
Niet gezien. Maar Bearman zat ook nog niet in een snelle ronde.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En voor het blokkeren van Bearman?
Dat zag er echt dubieus uit
Edit. Bewegend beeld
https://streamin.me/v/50f1a7b1
Ah. Aangezien het Max niet is zal het nu vast geen probleem zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar Bearman zat ook nog niet in een snelle ronde.
Zoveel geld bij elkaar, en zo veel lelijkheid bij elkaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is wat men noemt "boated"
[ afbeelding ]
Jij hebt toch niets met sprintraces, optochten en zaterdagen?quote:
Monaco=Monaco natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt toch niets met sprintraces, optochten en zaterdagen?
quote:
quote:
Ja is ook maar de vraag of je daar wat aan hebt. Beetje laatste nieuwtjes ofzo maar op F1TV gewoon wat gewauwel nu dat niet echt super interessant is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:50 schreef Jane het volgende:
[..]Ik ben er ook hoor, maar ik kijk nooit naar die voorbeschouwingen.
goed voor de budgetcapquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:54 schreef Perox het volgende:
Wow Lewis heeft toch behoorlijk wat moeten vervangen - zelfs de versnellingsbak.
Goed dat hij zo handig is dat hij dat zelf allemaal kanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:54 schreef Perox het volgende:
Wow Lewis heeft toch behoorlijk wat moeten vervangen - zelfs de versnellingsbak.
Al die luitjes op die jachten bedoel je?quote:
Ja, op de valreep toch nog even de muur in. Goed voor het vertrouwen, enzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zag Hamilton een halve seconde achter Leclerc dus ik dacht niks bijzonders, business as usual, maar begrijp ik goed dat de goat weer een zeldzaam foutje heeft gemaakt?
Dat was wel schrikken hoor kom je de heuvel op rijden daar 2 eikels op de racelijn 80 te rijden. Maar ja niet iedereen parkeert zijn auto dan in de vangrail.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zag Hamilton een halve seconde achter Leclerc dus ik dacht niks bijzonders, business as usual, maar begrijp ik goed dat de goat weer een zeldzaam foutje heeft gemaakt?
jupquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al die luitjes op die jachten bedoel je?
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:59 schreef vosss het volgende:
Ff offtopic, maar morgenavond is toch Indy500 of heb ik dat mis?
Waar kan ik dat kijken?
Ja, ziggo sportquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:59 schreef vosss het volgende:
Ff offtopic, maar morgenavond is toch Indy500 of heb ik dat mis?
Waar kan ik dat kijken?
Ach alleen maar aandacht. Al kreeg ik geld toe dan ging ik er nog niet bij zitten.quote:
Merk je niks van.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zijn er niet voor het racen
Rare dingen hoor jij over mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt toch niets met sprintraces, optochten en zaterdagen?
fuck themquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:01 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is de toplaag van de samenleving. Een beetje respect!![]()
![]()
Yuki, hold my beer!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:01 schreef Ferry_76 het volgende:
Colapinto of Bortoleto voor de eerste geel of rood.
Die vrouwtjes dan toch?quote:
Ik ga voor Stroll.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:01 schreef Ferry_76 het volgende:
Colapinto of Bortoleto voor de eerste geel of rood.
Das een mooiertquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:01 schreef raptorix het volgende:
Had hem al eerder gepost, maar dit blijft een tof dashboard: https://f1-dash.com/dashboard
* greysbones kijkt even in de spiegel , neuhhh dan toch liever een manquote:
Is greysbones lesbisch?quote:
Die kende ik nog niet, thanks!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:01 schreef raptorix het volgende:
Had hem al eerder gepost, maar dit blijft een tof dashboard: https://f1-dash.com/dashboard
* greysbones kijkt naast zich, nope zit echt een manquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is greysbones lesbisch? Nooit geweten..
Monaco is best leukquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
'Visit Monaco' Ja leuk, wat apartementengebouwen bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt naast zich, nope zit echt een man
Kopje koffie drinken op een terrasje aan het water. Althans, dat is wat ik heb gedaan die paar uurtjes dat ik er ooit was.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
Gelijk het hele vakantiebudget wegquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Kopje koffie drinken op een terrasje aan het water. Althans, dat is wat ik heb gedaan die paar uurtjes dat ik er ooit was.
Mwah Monaco is toch zeker wel een bezienswaardigheid.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Kopje koffie drinken op een terrasje aan het water. Althans, dat is wat ik heb gedaan die paar uurtjes dat ik er ooit was.
Zitten ook F1-wagens in die collectie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Monaco is best leuk
Extra leuk als je ook F1-fan bent. Mooie autocollectie vd prins ook. Paleis is ook wel aardig
40 euro verder voor 2 kopjesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan loop je leegquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Zal wel wachten op een gunstig moment met weinig traffic.quote:
Viel raar genoeg enorm mee.quote:
Ja als je toch op bezoek gaat bij Max is dat wel geinig maar de indruk die je verder krijgt van op tv... dan zijn er wel leukere plekken op de wereld om te bezoeken denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh in dat geval..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt even in de spiegel , neuhhh dan toch liever een man
Nee hoorquote:
Hebben ze het nog over de 4e plaats van Clay Regazzoni in 1974?quote:
Zeker nice! Bij m'n favorieten gezet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:01 schreef raptorix het volgende:
Ze hebben daar ook een McDonalds?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor
Wij hebben geluncht voor normale prijzen.
Elke vrouw toch wel een beetje?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is greysbones lesbisch?![]()
Nooit geweten..
Ik wel, mijn vader ging bruut hard met de caravan door Piscinequote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat, ben er zelf nooit geweest
Bedankt voor de spoiler..quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wel, mijn vader ging bruut hard met de caravan door Piscine
Nogmaals:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja als je toch op bezoek gaat bij Max is dat wel geinig maar de indruk die je verder krijgt van op tv... dan zijn er wel leukere plekken op de wereld om te bezoeken denk ik dan.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Monaco is best leuk
Extra leuk als je ook F1-fan bent. Mooie autocollectie vd prins ook. Zitten ook F1 auto's bij. Paleis is ook wel aardig
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wel, mijn vader ging bruut hard met de caravan door Piscine
@Tijn en ik hadden het plan opgevat om alle micro-staatjes in Europa een keer te bezoeken. Alleen Andorra moet nog steeds, maar omdat dat ons ook saai lijkt, hebben we het nog steeds niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja als je toch op bezoek gaat bij Max is dat wel geinig maar de indruk die je verder krijgt van op tv... dan zijn er wel leukere plekken op de wereld om te bezoeken denk ik dan.
In mannenfantasietjes wel jaquote:
Tuurlijk....gelul van viaplay dat medium weleens sneller kan zijn....quote:
Zal wel een muurtje worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef -XOR- het volgende:
Yuki moet nog wel even wat vinden als hij nog achter Bearman zit.
ow daar luister ik sowieso niet naarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk....gelul van viaplay dat medium weleens sneller kan zijn....
Hij is zelfs tweede geworden in Monaco.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hebben ze het nog over de 4e plaats van Clay Regazzoni in 1974?
Eén van de weinige Zwitserse F1 prestaties.
Leclerc was ooit het slachtoffer van trackevolution.quote:
Andere teams hadden succes met gescrubte softs. Misschien ook iets voor Max.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow daar luister ik sowieso niet naar
vanmiddag wilden de softs echt niet bij Max
de 1.11.2 reed hij op de medium
Verrek, je hebt gelijk. Maar dat was niet met Ferrari, dus irrelevant.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij is zelfs tweede geworden in Monaco.
Zal wel weer bij een waarschuwing blijven..quote:
Als het goed is degene die als eerste wordt genoemd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:19 schreef Evenstar het volgende:
Was het Max die fout zat of Lewis? Niks gezien, behalve de under investigation.
Waarschijnlijk Lewis, Max begon eerder met z'n ronde.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:19 schreef Evenstar het volgende:
Was het Max die fout zat of Lewis? Niks gezien, behalve de under investigation.
kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Lewis, Max begon eerder met z'n ronde.
Mwah ik denk van de rookies wel het grootste talent in de F1.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef Gremen het volgende:
Antonelli is sowieso overrated.
Doet het in trainingen en kwali's vaak wel oke, maar valt in de race meestal terug.
En nu dit....
Dat was HAMquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is degene die als eerste wordt genoemd.
gut gemacht von Lewisquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
Max moest ronde afbreken vanwege Lewis
Nee dat is Lewisquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef Mansjester het volgende:
Colapinto met afstand meest overschatte rijder van het veld
Aardiger dan bij dat andere team 😏quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef Perox het volgende:
Ze zijn wel heul lief voor Kimi bij Mercedes,
Voorlopig geen verbetering ten opzichte van Doohanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef Mansjester het volgende:
Colapinto met afstand meest overschatte rijder van het veld
Hadjar doet het imo ook zeer goedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Mwah, overhyped misschien, maar Anton is van de rookies misschien wel de beste hoor. Shit happens.
Anton..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Mwah, overhyped misschien, maar Anton is van de rookies misschien wel de beste hoor. Shit happens.
True, truequote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hadjar doet het imo ook zeer goed
Dat was Piastri ook in z,n eerste 2 jaren , en Max crashte ook 3 keer in het weekend van 2016quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef Gremen het volgende:
Antonelli is sowieso overrated.
Doet het in trainingen en kwali's vaak wel oke, maar valt in de race meestal terug.
En nu dit....
Anton aus Tirolquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anton..![]()
![]()
![]()
Zeg dan in jezusnaam maar Kimi..
Loop je 2 minuten achter ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
Hamilton impeding Verstappen kan niet veel geweest zijn als we nog steeds geen beelden gezien hebben
Ik zeg ook Antonquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anton..![]()
![]()
![]()
Zeg dan in jezusnaam maar Kimi..
Nee hoor op de lijn. Waarom denk je dat HAM boos is op het team?!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja Lewis reed naast de racelijn toch. Bijna geen ruimte daar ook
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
Hamilton impeding Verstappen kan niet veel geweest zijn als we nog steeds geen beelden gezien hebben
Dan beter ergens anders aan de kant gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja Lewis reed naast de racelijn toch. Bijna geen ruimte daar ook
en toch verdiend Ham de strafquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan beter ergens anders aan de kant gaan.
Maar was fout van engineer
Ik denk het. En ik had bij mijn geboorte tien minuten lang geen zuurstof. Dat laatste kan 't ook verklaren.quote:
Brits en GOAT gelden andere regels.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedereen en hun moeder krijgt straf voor de kleinste impeding en Lewis gaat weer wegkomen terwijl Max z'n auto bijna in de muur parkeert door zijn actie
Was weinig aan de hand om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedereen en hun moeder krijgt straf voor de kleinste impeding en Lewis gaat weer wegkomen terwijl Max z'n auto bijna in de muur parkeert door zijn actie
Max deed het verstandigste door meteen van het gas te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
True, true
Zow lijpe actie van Lewis inderdaad ....
Die zuipt op zijn boot met vrienden en familie.quote:
Dat is iets heel anders 😉quote:
Ah kom op, zelfs Lewis geeft toe dat hij fout zat en legt de schuld bij zijn engineer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was weinig aan de hand om heel eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |