Dat was Piastri ook in z,n eerste 2 jaren , en Max crashte ook 3 keer in het weekend van 2016quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef Gremen het volgende:
Antonelli is sowieso overrated.
Doet het in trainingen en kwali's vaak wel oke, maar valt in de race meestal terug.
En nu dit....
Anton aus Tirolquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anton..![]()
![]()
![]()
Zeg dan in jezusnaam maar Kimi..
Loop je 2 minuten achter ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
Hamilton impeding Verstappen kan niet veel geweest zijn als we nog steeds geen beelden gezien hebben
Ik zeg ook Antonquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anton..![]()
![]()
![]()
Zeg dan in jezusnaam maar Kimi..
Nee hoor op de lijn. Waarom denk je dat HAM boos is op het team?!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja Lewis reed naast de racelijn toch. Bijna geen ruimte daar ook
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
Hamilton impeding Verstappen kan niet veel geweest zijn als we nog steeds geen beelden gezien hebben
Dan beter ergens anders aan de kant gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja Lewis reed naast de racelijn toch. Bijna geen ruimte daar ook
en toch verdiend Ham de strafquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan beter ergens anders aan de kant gaan.
Maar was fout van engineer
Ik denk het. En ik had bij mijn geboorte tien minuten lang geen zuurstof. Dat laatste kan 't ook verklaren.quote:
Brits en GOAT gelden andere regels.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedereen en hun moeder krijgt straf voor de kleinste impeding en Lewis gaat weer wegkomen terwijl Max z'n auto bijna in de muur parkeert door zijn actie
Was weinig aan de hand om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedereen en hun moeder krijgt straf voor de kleinste impeding en Lewis gaat weer wegkomen terwijl Max z'n auto bijna in de muur parkeert door zijn actie
Max deed het verstandigste door meteen van het gas te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
True, true
Zow lijpe actie van Lewis inderdaad ....
aah dan kan Delulu ookquote:
Die zuipt op zijn boot met vrienden en familie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |