Ik wel, mijn vader ging bruut hard met de caravan door Piscinequote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat, ben er zelf nooit geweest
en toch op de softsquote:
Bedankt voor de spoiler..quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wel, mijn vader ging bruut hard met de caravan door Piscine
Nogmaals:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja als je toch op bezoek gaat bij Max is dat wel geinig maar de indruk die je verder krijgt van op tv... dan zijn er wel leukere plekken op de wereld om te bezoeken denk ik dan.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Monaco is best leuk
Extra leuk als je ook F1-fan bent. Mooie autocollectie vd prins ook. Zitten ook F1 auto's bij. Paleis is ook wel aardig
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wel, mijn vader ging bruut hard met de caravan door Piscine
@Tijn en ik hadden het plan opgevat om alle micro-staatjes in Europa een keer te bezoeken. Alleen Andorra moet nog steeds, maar omdat dat ons ook saai lijkt, hebben we het nog steeds niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja als je toch op bezoek gaat bij Max is dat wel geinig maar de indruk die je verder krijgt van op tv... dan zijn er wel leukere plekken op de wereld om te bezoeken denk ik dan.
In mannenfantasietjes wel jaquote:
Tuurlijk....gelul van viaplay dat medium weleens sneller kan zijn....quote:
Zal wel een muurtje worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef -XOR- het volgende:
Yuki moet nog wel even wat vinden als hij nog achter Bearman zit.
ow daar luister ik sowieso niet naarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk....gelul van viaplay dat medium weleens sneller kan zijn....
Hij is zelfs tweede geworden in Monaco.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hebben ze het nog over de 4e plaats van Clay Regazzoni in 1974?
Eén van de weinige Zwitserse F1 prestaties.
Leclerc was ooit het slachtoffer van trackevolution.quote:
Andere teams hadden succes met gescrubte softs. Misschien ook iets voor Max.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow daar luister ik sowieso niet naar
vanmiddag wilden de softs echt niet bij Max
de 1.11.2 reed hij op de medium
Verrek, je hebt gelijk. Maar dat was niet met Ferrari, dus irrelevant.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij is zelfs tweede geworden in Monaco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |