SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
quote:
hahahahahahaquote:
moet je doosjes kopen waar meer in zittenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel graag ijsjes kopen maar ik ben te zwak en heb deze week al te veel ijsjes op, nee echt té veelzo'n pak moet er schijnbaar binnen een dag doorheen, dat wil ik niet
ik had een doos met 12quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je doosjes kopen waar meer in zitten
Zelf ijs makenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel graag ijsjes kopen maar ik ben te zwak en heb deze week al te veel ijsjes op, nee echt té veelzo'n pak moet er schijnbaar binnen een dag doorheen, dat wil ik niet
je bent een beetje raarquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had een doos met 12
en een met 6
ik heb mn vriezer bijna ondersteboven gehaald zo van 'ja maar wacht, waar zijn ze heen'![]()
![]()
Dat stond ook op mn planning! Nadeel daarvan is wel weer dat je een tijd moet wachten tot ze zijn bevrorenquote:
Ik doe verrassend rustig aan met het ijs, vriezer zit nog ruim half volquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Zo simpel. zo wijs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je doosjes kopen waar meer in zitten
bananenschilijsquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
Kijk uit, glad.quote:
kosta?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:46 schreef Crack_ het volgende:
ohja, heb ook bevroren mango gekocht. oke we gaan ijs eten vandaag
met wat voor ijsjes? dan kom ik even langsquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe verrassend rustig aan met het ijs, vriezer zit nog ruim half vol
jumboquote:
dat klinkt een schappelijke prijsquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij de dirkie gekocht, vijf nog wat per kilo
En dat voor die prijs.quote:
isniequote:
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de marktquote:
JUUMMMBOOOOquote:
ja op de markt vorige week twee voor2 euroquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
isnie
[..]
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de markt
[..]
quote:JUUMMMBOOOO
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclamequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
isnie
[..]
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de markt
[..]
JUUMMMBOOOO
die Belgen spreken alles anders uit!quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclame
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met wat voor ijsjes? dan kom ik even langs
ijsjes is echt mijn grootste zwakte in de zomer, ik vind het zoooooooooooooooooo lekker. Enkel waterijs tho
splits zijn ook lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.
in dit geval niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
splits zijn ook lekker
in een glas laten smelten is dat ook zo lekker
ik heb niets met alcoholquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ook
Doe je liever de spagaat of split?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar nu wil ik split
snel heb t over iets anders
oke dat klopt niet idd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit geval niet.
hier is het jùùùmbo
en daar is het djúúúmbo
of een jurk met een hoge split er inquote:
en fanta met bacardi razz is een raketjequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ook
oh das leukquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
die Belgen spreken alles anders uit!
de mol kijken via iptv en dan krijg je de belgische reclame er bij kado... je lacht je de buus uut
ohnee stop, ik wil deze allemaal.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan je beter een split laten smelten
Idd jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en fanta met bacardi razz is een raketje![]()
heb ze nog niet gehad sinds de galblaas er uit is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met de klachten die je had nizno? zijn die weg?
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurdquote:
En altijd een bob beschikbaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurd
quote:
op de fiets jaquote:
ja die houden we nog een lange tijd in gedachtenquote:
ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ze nog niet gehad sinds de galblaas er uit is.
dus tot dusver gaat het prima
Met name door jouquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die houden we nog een lange tijd in gedachten
nee hoor laatst was het LTVDKquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name door jou
Ik was het weer vergeten
Gemenerikenquote:
gewoon goed geheugenquote:
en dat het beter is voor je lichaamquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurd
oh oke, nou tot over een uurtje dan ben ik er wel uitquote:
Ze gebruiken voor die radiocommercials van Jumbo in Nederland opeens de stem van de Discovery reclamesquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclame
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werktquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
Pakketje staat nog steeds op ”niet ontvangen of verwerkt door PostNL", denk dat het morgen wordt
Dat had jk vroeger ookquote:
joh is die drugbaron van Brabant niet meer de radiostem?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gebruiken voor die radiocommercials van Jumbo in Nederland opeens de stem van de Discovery reclames
quote:
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WELquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker restje tomatenrijst opgegeten. Beetje zwarte peper, en wat verse koriander en peterselie erdoor.
Weer even vol tot het avondeten.
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werkt
ik las tomatenijsquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker restje tomatenrijst opgegeten. Beetje zwarte peper, en wat verse koriander en peterselie erdoor.
geen snack tussendoor?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja was wel aardigquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WEL
Nee dat is alleen nog het stukje op het einde van 'Jumbo'. Maar die Discovery stem is er al 20 jaar ofzo, dus heel irritant om die opeens bij iets anders te horenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh is die drugbaron van Brabant niet meer de radiostem?
Wat plaag je mijquote:
ow...quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen nog het stukje op het einde van 'Jumbo'. Maar die Discovery stem is er al 20 jaar ofzo, dus heel irritant om die opeens bij iets anders te horen
Ik begrijp dat ik dit wel wil, ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WEL
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werkt
Tomaatquote:
Ben je weer zelf aan het koken? Wat een armoedequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ik eet vanaaf voor het eerst weer een kip krokant schnitzel
quote:
Ja ik maak er waarschijnlijk een groter probleem van dan nodig, maar het stoort mijquote:
Hopelijk weet je nog hoe je ze moet bakkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Waar vandaan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
gewoon geen radio meer luisterenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik maak er waarschijnlijk een groter probleem van dan nodig, maar het stoort mij
nope, maar toch hequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook, ik ben al bijna 3 jaar ziek, dus dan maakt die ene dag ook echt niets uit. Maar toch wil ik het wel vandaag hebben ipv morgen
jij ook?quote:
ja vind ik ook cequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer zelf aan het koken? Wat een armoede
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik dit wel wil, ja.
provenciaalse groentenmixquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk weet je nog hoe je ze moet bakkenEn wat erbij?
Dit is ook stom van het menselijke brein, weten dat je er zelf een te groot probleem van maakt maar toch $^&$&$^%$#quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik maak er waarschijnlijk een groter probleem van dan nodig, maar het stoort mij
jaquote:
Vlierbloesemsmaak is heerlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]! nu ik de vlier herken zie ik ook dat ie echt OVERAL staat
hmm nee op werkplekken zijn er goede inpandige circulatiesystemen zie van slag zijn als er ramen open gaanquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het raam open want "lekker fris"
Hier ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het raam open want "lekker fris"
Hier zijn wel wat users waarmee je kunt levellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef Näsenbar het volgende:
ARGH waarom moet het leven als intellectueel nou altijd zo lastig zijn..
Nee je snapt het niet!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn wel wat users waarmee je kunt levellen.
Ja, het zou leuk zijn als die er hier waren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm nee op werkplekken zijn er goede inpandige circulatiesystemen zie van slag zijn als er ramen open gaan
ja dan moeten ramen open op dagen dat het fris isquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het zou leuk zijn als die er hier waren.
geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef Näsenbar het volgende:
ARGH waarom moet het leven als intellectueel nou altijd zo lastig zijn..
hij vindt een vage kennis lastigquote:
Gaan we gamen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb candy crush levens te vergevenquote:
Dat is geen echte gamequote:
Nu druk in Titan Questquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond weer een uurtje of wat
Oh ja,die is leuk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu druk in Titan Quest
Heb weer even een ARPG-bui
Benieuwd naar deel 2 welquote:
zijn de bessen zoet of de toegevoegde suikers?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlierbloesemsmaak is heerlijk.
Vlierbessensmaak is mier- en mier- en mierzoet.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blauwe bessen, focaccia, ijsje, blikje Dr. Pepper.
* TheStigsDutchCousin noteertquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
rustig schatje *geeft snoepjequote:
ijsjes doen het beter?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin noteert
Altijd.quote:
Ik heb nog een te grote backlogquote:
Dan moet je zeker geen Ark spelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb nog een te grote backlog
Dat heb ik met elke game zowatquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je zeker geen Ark spelen.
Ark noemen wij de tijdmachine, dat start je op en als je daarna op de klok kijkt ben je ergens te laat voor.
Oh, komt er een deel 2.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd naar deel 2 wel
PICSquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
bikini pastmaar achterkant is wel bijna string achtig
dus daar moet ik nog voorbruinen anders ziet het er raar uit
Ja, gaat deze zomer in Early Access.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Mijn backlog is big te lang. Ik ben bezig met Stranded Alien Dawnquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, gaat deze zomer in Early Access.
Maar Grim Dawn is een goed alternatief
Haha, moest gniffelenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al meerdere dagen geen nieuwe Ambar spam voor jullie.
Dat klinkt chill, ik zoek nog een nieuwe om mezelf in te verliezenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je zeker geen Ark spelen.
Ark noemen wij de tijdmachine, dat start je op en als je daarna op de klok kijkt ben je ergens te laat voor.
yesss, en bijbruinen is niet vervelendquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
waar geweest? Visa? das volgende week donderdag pasquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat terzijde, ben je al geweest en zo ja, hoe ging het?
Hij heeft op dit moment 20% korting ook nog eensquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Dat klinkt chill, ik zoek nog een nieuwe om mezelf in te verliezen
ik dacht dat Kingdoms of Amalur misschien oke was hiervoor. Iemand daar ervaringen mee?
Dat zijn van die plakkers!quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik eet happy strawbs, zo heten ze. Strawbs
Dat is een leuke gamequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moest gniffelen
[..]
[..]
ik dacht dat Kingdoms of Amalur misschien oke was hiervoor. Iemand daar ervaringen mee?
[..]
yesss, en bijbruinen is niet vervelendik krijg nu bij mn nek zo'n rode vlek van de zon, lelijk
Ik zeg: Baldurs Gate 3.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moest gniffelen
[..]
[..]
[..]
yesss, en bijbruinen is niet vervelendik krijg nu bij mn nek zo'n rode vlek van de zon, lelijk
Ooooooh ik dacht vandaag gezien het onderwerp vanmorgen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar geweest? Visa? das volgende week donderdag pas
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moest gniffelen
[..]
[..]
[..]
Die wil ik wel maar ik ben bang dat het te complex is voor mequote:
Origineel uitgespeeld op de 360 nogquote:
nee helaas nog een week stressenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht vandaag gezien het onderwerp vanmorgen.
krijg het idee dat zowat alle spellen vaker in de aanbieding zijn dan nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft op dit moment 20% korting ook nog eens
Hier niet!
aan je tanden? Deze vallen mee, halfplakkersquote:
Top, de intro duurt wat lang en daar heb ik weinig geduld voorquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een leuke game
Skyrim light zeg maar
*slaat opquote:
wat je er van vindt en waaromquote:
PS3 hier inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil ik wel maar ik ben bang dat het te complex is voor me
[..]
Origineel uitgespeeld op de 360 nog
Is marginaal meer complex dan pokemon.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil ik wel maar ik ben bang dat het te complex is voor me
[..]
Origineel uitgespeeld op de 360 nog
Iddquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:04 schreef aeque het volgende:
[..]
PS3 hier inderdaad.Zwaar underrated game in ieder geval.
Serieus?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is marginaal meer complex dan pokemon.
Nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Oh, oeps. Ik luister naar een artiest en vroeg me af of het een man of een vrouw was, ik googelen. Eerste hit is een soort van 'IK GA HET NOG EEN KEER ZEGGEN, ik ben trans, leave me the fuck alone'en toen vroeg ik me af waarom ik zo graag wil weten of iemand een man of vrouw is. Heb eigenlijk geen antwoord op die vraag
Sowieso als ze al wat langer op de markt zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg het idee dat zowat alle spellen vaker in de aanbieding zijn dan niet
Volgens mij koos ik het omdat er genoeg te doen is en het is een vrije wereld maar wel met opdrachten, dat vind ik heerlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd
@:Crack_
Ik vond het een leuke game. De wereld was best groot, er was genoeg te doen, combat is eenvoudig en je class uitbouwen is verrassend uitgebreid
hmm, maar waarnaar? Wat er in diegene zn broek zit, want i dont care?quote:
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij koos ik het omdat er genoeg te doen is en het is een vrije wereld maar wel met opdrachten, dat vind ik heerlijk![]()
thanks!
[..]
hmm, maar waarnaar? Wat er in diegene zn broek zit, want i dont care?kan wel hoor, onbewust ofzo, maar nu ik er over nadenk weet ik het eigenlijk niet
Ja. Alles staat uitgelegd op het moment dat je het wilt zien.quote:
Misschien eens een kans gevenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Alles staat uitgelegd op het moment dat je het wilt zien.
Er zijn enkele dingen die wat ingewikkeld zijn, maar die kun je links laten liggen. Zijn optioneel.
ditquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet überhaupt niet wat dat is.
Ah ark ook. Er is een grote vrije wereld waar je kan doen en laten wat je wilt. Het gros van de mensen zal ook nooit de doelen behalen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij koos ik het omdat er genoeg te doen is en het is een vrije wereld maar wel met opdrachten, dat vind ik heerlijk![]()
Komt wel goed balliequote:
Oei, ben daar met games altijd moeilijk mee waarom ik het leuk vind.quote:
nou normaal was je condioner na het laten intrekken er weer uit maar je hebt dus nu ook 1 die je niet hoeft uit te wassenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet überhaupt niet wat dat is.
De Chinese, zegt mijn app.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
@:kaneelstokje weet jij welke dit is? Het is een weigela maar welke?en ziet ie er in het echt ook zo uit?
Ik ga toch weer switchen van een rhodondendron naar weigela, denk ik. Rhondondendron groeit te breeden bloeit te vroeg
Gewoon lekker op makkelijk spelen, beetje leren hie het zit met turn-based en hoe je wilt spelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien eens een kans geven
de enige die ik daar van gebruikt heb was dat ik mijn haar de avond er na graag weer wilde wassen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou normaal was je condioner na het laten intrekken er weer uit maar je hebt dus nu ook 1 die je niet hoeft uit te wassen
weet je nog wel merk dat was?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige die ik daar van gebruikt heb was dat ik mijn haar de avond er na graag weer wilde wassen.
voelde vreselijk onnatuurlijk aan
neuj is al meer dan 10 jaar geledenquote:
Ik hou het in mijn achterhoofd, thanksquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker op makkelijk spelen, beetje leren hie het zit met turn-based en hoe je wilt spelen.
Daarna eventueel op een hogere moeilijkheidsgraad.
ik ook, gaat best snel. En is leukquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Chinese, zegt mijn app.
En geen idee, weet niet veel van planten, ben nog aan het leren.
Maar je stond toch onder de douche?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
Een leave-in conditioner (conditioner die je niet hoeft uit te spoelen) heeft een aantal duidelijke voordelen, afhankelijk van je haartype en behoeften:
Voordelen van leave-in conditioner:
Langdurige hydratatie
– Omdat je het niet uitspoelt, blijft het product langer in je haar en biedt het langdurige voeding en vocht, wat vooral goed is voor droog of beschadigd haar.
Minder tijdrovend
– Je hoeft geen extra stap in de douche te doen. Handig als je snel klaar wilt zijn.
Ontklitten en makkelijk doorkambaar haar
– Leave-in conditioners werken vaak ook als een ontklitter, wat kammen gemakkelijker en minder schadelijk maakt.
Hittebescherming
– Veel leave-in conditioners bevatten ingrediënten die het haar beschermen tegen föhns, stijltangen of zonlicht.
Pluiscontrole en gladheid
– Ze helpen kroes en pluizig haar te temmen, en geven vaak een zachtere textuur en wat extra glans.
Verzwaart minder dan gewone conditioner
– Omdat ze lichter zijn (vooral sprays), zijn ze ideaal voor fijn haar dat snel slap wordt van zware producten.
Wanneer is het handig?
Bij krullend of droog haar, voor extra vocht.
Als je vaak je haar warmtstijlt of verft.
Als je ’s ochtends snel iets in je haar wilt doen zonder te douchen.
misschien heb ik er wel wat aan
ja omdat ik er 1 heb die je moet uitspoelenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je stond toch onder de douche?![]()
Aha.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik er 1 heb die je moet uitspoelen
Ik heb ook een sering besteld. Eentje die klein zou blijven. Palibin ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Links is sering met bloeiperiode in mei juni, dan weigela met bloeiperiode in april - juli, dan altheastruik met bloeiperiode in juli - september en daarnaast weer rhondondendron met bloeiperiode in april - mei
jaaaaaa, daar heb ik ook naar gekeken maar die was weer te klein. Volgens mij is het redelijk dezelfde maar dan ander formaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook een sering besteld. Eentje die klein zou blijven. Palibin ofzo.
Voor zover mijn bijdrage.
Steamdeck?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
opstarten van de deck gaat wat lastig vandaag
Steam lijkt hier gewoon te werken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , staat nu al op meerdere minuten dat die mij aan het inloggen is
ja heb em aan en uitgezet en ben er weerquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steam lijkt hier gewoon te werken.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb em aan en uitgezet en ben er weer
ik zie allemaal nieuwe spellen
Brrrrquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Oef, er is vanmorgen iemand aangereden op de Rijksweg iets verderopTraumaheli, alles.
nee die moet ik allemaal kopen , dat gaat wat ver :p en meeste zijn niet specifiek voor de deckquote:
Leuke game dat. Al vond ik de Griekse era beter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die moet ik allemaal kopen , dat gaat wat ver :p en meeste zijn niet specifiek voor de deck
Ga nu maar verder met god of war
God of Warquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die moet ik allemaal kopen , dat gaat wat ver :p en meeste zijn niet specifiek voor de deck
Ga nu maar verder met god of war
Ik hoop echt dat ze weer een beetje terug gaan naar de gameplay van de eerdere games. En van Kratos weer een beetje een ongeremd woedend beest maken.quote:
Feit:quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke game dat. Al vond ik de Griekse era beter.
Smaken verschillenquote:
wie? wat? waar?quote:
Zie edit.quote:
Ik ben best vervelend en dat mag je echt wel tegen me zeggen. Maar mijn een trol noemen gaat te ver hoor.quote:
Hou ook van jouquote:
Welke?quote:
Wist helemaal niet dat je een tuinset hadquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn tuinsetkussens zijn net natgeregend door een spontane plensbui
Die eerste pasquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou
[..]
Welke?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij nog wel dat ik nog Ambar merchandise moet maken voor op werk zodat ik nooit meer zonder hem hoef.
Een mok met foto met daarbij de tekst: best mom ever
Een lijstje met foto
Tshirt.
Klopt best frisjes buitenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Wel verneukeratief, want je denkt ZON BLAUWE LUCHT en dan is het 12 graden.
regen is altijd leuk in droogtetijdquote:
Dit was een druppel op een gloeiende plaat. Maar voor mij niet minder kut.quote:
gewoon buiten laten liggen. droogt vanzelfquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een druppel op een gloeiende plaat. Maar voor mij niet minder kut.
Had je maar geen trol moeten noemenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Succes met de restquote:
zit er dan ook koek in de trommel?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Muismat
Bureauonderlegger
Sleutelhanger
Mokken
Koektrommels
Tshirts
Tassen
Kan allemaal
Koekjes in een hondenvormquote:
en dan straks schoppen ze je hele schenen blauwquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
ben maar mijn thai aan het oefenen ipv trollen vermoorden
Was daarvoor al.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je maar geen trol moeten noemen
[..]
Succes met de rest
Ligt wel in de schaduw nu, en vanavond zou ik ze sowieso al naar binnen halen vanwege regen dat wel voorspeld is. Dus het is wel even duimen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon buiten laten liggen. droogt vanzelf
vind ik nog minder naar dat gesprek denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan straks schoppen ze je hele schenen blauw![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoe gaat het met je been verder?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind ik nog minder naar dat gesprek denk ik
ja wel oke. Het is nu behoorlijk dik dus lopen is soms wat vervelend maar verder okequote:Op donderdag 22 mei 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je been verder?
woont gewoon in een villa die jongenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je een tuinset had
jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie straks interesse in fanclubartikelen van Ambar?
kut in overvloedquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een druppel op een gloeiende plaat. Maar voor mij niet minder kut.
Als er veel wind staat zoals hier is het zo droog gewaaidquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt wel in de schaduw nu, en vanavond zou ik ze sowieso al naar binnen halen vanwege regen dat wel voorspeld is. Dus het is wel even duimen.
Ik ben geen fan van Ambarquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie straks interesse in fanclubartikelen van Ambar?
Ruikt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier morgenochtend regenen staat er, vanavond even grasmaaien dus. Oooh wat fijn zeg
Die alert meldingen zijn al erg genoeg van Ambarquote:
Hehquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die alert meldingen zijn al erg genoeg van Ambar
Ja, echt heeerrrlijkquote:
Ambar alertquote:
Die wil je ook liever niet hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die alert meldingen zijn al erg genoeg van Ambar
Voor je vinger?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
Nou hier in het ziekenhuis hoef ik niet eerst niet meer terug te komen tenzij ik weer pijn krijg ofzo. Verder gaat ze een verwijsbrief schrijven nu voor het UMCG. Top.
Kan wel een tijdje duren voor ik daar terecht kan maar het is niet anders.
Zeker niet als het weer om zo'n misselijke vent gaat als vorige weekquote:
O dan zal ze wel terminaal zijn, anders post je zoiets niet lijkt mij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb iemand op fb die kanker heeft. weet niet wat voor kanker. En met elke update plaatst ze: still above the ground
Zoveel zielige verhalen van meerdere mensen erover, ze doet het net even iets anders.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb iemand op fb die kanker heeft. weet niet wat voor kanker. En met elke update plaatst ze: still above the ground
met crematie ben je ook still above the groundquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Ja omdat ik er niet echt goed mee kan leven zoals het er nu uitziet. Dus gaat zij me doorverwijzen naar de plastische chirurg daar om te kijken of het "mooier" kan zodat ik er wel naar durf te kijken en het niet wil verbergen voor de buitenwereld.quote:
Denk je? weet niet of ze dat is want ze heeft het wel over vakantie plannen elke keer. Ik ken haar vanuit thailandquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zal ze wel terminaal zijn, anders post je zoiets niet lijkt mij.
lijkt mij ook, maar sommige mensen..... gelukkig wel echt de uitzonderingquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zal ze wel terminaal zijn, anders post je zoiets niet lijkt mij.
In en in triest. Maar als ik dan gistern op tv hoorde dat ze bekend waren bij instanties.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker niet als het weer om zo'n misselijke vent gaat als vorige week
als je weet dat je terminaal bent kun je gewoon op vakantie, betekent niet dat je morgen dood neer zal vallen. Kan nog jaren duren, kan ook zo klaar zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je? weet niet of ze dat is want ze heeft het wel over vakantie plannen elke keer. Ik ken haar vanuit thailand
IK heb he tniet helemaal gevolgd, maar wat is er precies met je vinger gebeurd?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik er niet echt goed mee kan leven zoals het er nu uitziet. Dus gaat zij me doorverwijzen naar de plastische chirurg daar om te kijken of het "mooier" kan zodat ik er wel naar durf te kijken en het niet wil verbergen voor de buitenwereld.
Ik ben nog jong en ik moet er hopelijk toch nog minstens 40 jaar mee rondlopen.
O waarom post je dan zoiets? Rare post welquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je? weet niet of ze dat is want ze heeft het wel over vakantie plannen elke keer. Ik ken haar vanuit thailand
nee dat weet ik maar ze geeft mij niet die indruk, laat ik het dan zo zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je weet dat je terminaal bent kun je gewoon op vakantie, betekent niet dat je morgen dood neer zal vallen. Kan nog jaren duren, kan ook zo klaar zijn. Sommige mensen zijn lang ziek, sommige mensen niet, zoveel variaties
Ik dacht dat jij een kattenmagneet was.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog nooit een overvloed aan kut gehad, moet ik zeggen.
Ja lang verhaal en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om het helemaal weer allemaal te vertellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb he tniet helemaal gevolgd, maar wat is er precies met je vinger gebeurd?
Ik was in de buurt toen het gebeurdequote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In en in triest. Maar als ik dan gistern op tv hoorde dat ze bekend waren bij instanties.
Moeder het ouderlijkgezag alleen had. Kinderen eigenlijk bij de moeder waren en vader de kinderen mee had genomen. Er allerlei alarmbellen zijn afgegaan, de politie aan de deur is geweest snap ik niet dat het zover is gekomen
ja de post was dat ze op het terras zat met haar zoon en een check up had gehad van iets. Niet de kanker zelf geloof ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom post je dan zoiets? Rare post wel
Geeft ook niet. Niets moet natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lang verhaal en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om het helemaal weer allemaal te vertellen.
Er worden genoeg rare dingen op het internet gezetquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom post je dan zoiets? Rare post wel
Thanksquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Niets moet natuurlijk.
Ik hoop dat je snel terecht kan daar en dat ze je kunnen helpen.
Gewoon elke keer als ernaar gevraagd wordt zeggen dat je hem te lang in een dijk hebt laten zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lang verhaal en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om het helemaal weer allemaal te vertellen.
O echt. Dat is dan toch wel raar he dat zoiets gebeurd als je er dicht bij bentquote:
ik ook niet, weet ook niet hoe dat er uit zou zienquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog nooit een overvloed aan kut gehad, moet ik zeggen.
Ik pas zelf altijd heel erg op met dat soort uitspraken maar begrijp wel wat je bedoeld. Ook al is het waar, ik vind het wat weird als mensen daar veel en raar aandacht voor gaan vragen. Daar kun je niet zoveel meequote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weet ik maar ze geeft mij niet die indruk, laat ik het dan zo zeggen
zal ik het doenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Misschien heeft ze het overwonnen en zegt ze het daaromquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de post was dat ze op het terras zat met haar zoon en een check up had gehad van iets. Niet de kanker zelf geloof ik
nou ja goed weet het ook niet maar vond het wat opmerkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |