Ja ik maak er waarschijnlijk een groter probleem van dan nodig, maar het stoort mijquote:
Hopelijk weet je nog hoe je ze moet bakkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ik eet vanaaf voor het eerst weer een kip krokant schnitzel
Waar vandaan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ik eet vanaaf voor het eerst weer een kip krokant schnitzel
gewoon geen radio meer luisterenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik maak er waarschijnlijk een groter probleem van dan nodig, maar het stoort mij
nope, maar toch hequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook, ik ben al bijna 3 jaar ziek, dus dan maakt die ene dag ook echt niets uit. Maar toch wil ik het wel vandaag hebben ipv morgen
jij ook?quote:
ja vind ik ook cequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer zelf aan het koken? Wat een armoede
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik dit wel wil, ja.
provenciaalse groentenmixquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk weet je nog hoe je ze moet bakkenEn wat erbij?
Dit is ook stom van het menselijke brein, weten dat je er zelf een te groot probleem van maakt maar toch $^&$&$^%$#quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik maak er waarschijnlijk een groter probleem van dan nodig, maar het stoort mij
jaquote:
Vlierbloesemsmaak is heerlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]! nu ik de vlier herken zie ik ook dat ie echt OVERAL staat
hmm nee op werkplekken zijn er goede inpandige circulatiesystemen zie van slag zijn als er ramen open gaanquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het raam open want "lekker fris"
Hier ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het raam open want "lekker fris"
Hier zijn wel wat users waarmee je kunt levellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef Näsenbar het volgende:
ARGH waarom moet het leven als intellectueel nou altijd zo lastig zijn..
Nee je snapt het niet!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn wel wat users waarmee je kunt levellen.
Ja, het zou leuk zijn als die er hier waren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm nee op werkplekken zijn er goede inpandige circulatiesystemen zie van slag zijn als er ramen open gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |