quote:
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WELquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker restje tomatenrijst opgegeten. Beetje zwarte peper, en wat verse koriander en peterselie erdoor.
Weer even vol tot het avondeten.
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werkt
ik las tomatenijsquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker restje tomatenrijst opgegeten. Beetje zwarte peper, en wat verse koriander en peterselie erdoor.
geen snack tussendoor?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja was wel aardigquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WEL
Nee dat is alleen nog het stukje op het einde van 'Jumbo'. Maar die Discovery stem is er al 20 jaar ofzo, dus heel irritant om die opeens bij iets anders te horenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh is die drugbaron van Brabant niet meer de radiostem?
Wat plaag je mijquote:
ow...quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen nog het stukje op het einde van 'Jumbo'. Maar die Discovery stem is er al 20 jaar ofzo, dus heel irritant om die opeens bij iets anders te horen
Ik begrijp dat ik dit wel wil, ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je een glaasje van mijn vlierbloesemsiroop? sorry, niet? Jawel hoor, dit wil je wel. Je wil WEL
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werkt
Tomaatquote:
Ben je weer zelf aan het koken? Wat een armoedequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ik eet vanaaf voor het eerst weer een kip krokant schnitzel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |