oh das leukquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
die Belgen spreken alles anders uit!
de mol kijken via iptv en dan krijg je de belgische reclame er bij kado... je lacht je de buus uut
ohnee stop, ik wil deze allemaal.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan je beter een split laten smelten
Idd jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en fanta met bacardi razz is een raketje![]()
heb ze nog niet gehad sinds de galblaas er uit is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met de klachten die je had nizno? zijn die weg?
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurdquote:
En altijd een bob beschikbaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurd
quote:
op de fiets jaquote:
ja die houden we nog een lange tijd in gedachtenquote:
ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ze nog niet gehad sinds de galblaas er uit is.
dus tot dusver gaat het prima
Met name door jouquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die houden we nog een lange tijd in gedachten
nee hoor laatst was het LTVDKquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name door jou
Ik was het weer vergeten
Gemenerikenquote:
gewoon goed geheugenquote:
en dat het beter is voor je lichaamquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat ik in elk geval degene ben die nog weet wat er de avond er voor is gebeurd
oh oke, nou tot over een uurtje dan ben ik er wel uitquote:
Ze gebruiken voor die radiocommercials van Jumbo in Nederland opeens de stem van de Discovery reclamesquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclame
he jammer, soms heb je liever dat je die dingen niet ziet want dan heb je ook geen verwachting en dus ook geen 'ahww moet een dagje wachten'. Zo stom hoe dat werktquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
Pakketje staat nog steeds op ”niet ontvangen of verwerkt door PostNL", denk dat het morgen wordt
Dat had jk vroeger ookquote:
joh is die drugbaron van Brabant niet meer de radiostem?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gebruiken voor die radiocommercials van Jumbo in Nederland opeens de stem van de Discovery reclames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |