met wat voor ijsjes? dan kom ik even langsquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe verrassend rustig aan met het ijs, vriezer zit nog ruim half vol
jumboquote:
dat klinkt een schappelijke prijsquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij de dirkie gekocht, vijf nog wat per kilo
En dat voor die prijs.quote:
isniequote:
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de marktquote:
JUUMMMBOOOOquote:
ja op de markt vorige week twee voor2 euroquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
isnie
[..]
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de markt
[..]
quote:JUUMMMBOOOO
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclamequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
isnie
[..]
ja, ik vind verse duur joh. Koop die alleen nog maar van de markt
[..]
JUUMMMBOOOO
die Belgen spreken alles anders uit!quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel mooi dat ze die slogan in België hetzelfde hebben gemaakt, maar dat wel jumbo anders uitspreken in de reclame
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met wat voor ijsjes? dan kom ik even langs
ijsjes is echt mijn grootste zwakte in de zomer, ik vind het zoooooooooooooooooo lekker. Enkel waterijs tho
splits zijn ook lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Split, Festini en de Magnum Double Gold Caramel Billionaire.
in dit geval niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
splits zijn ook lekker
in een glas laten smelten is dat ook zo lekker
ik heb niets met alcoholquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ook
Doe je liever de spagaat of split?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar nu wil ik split
snel heb t over iets anders
oke dat klopt niet idd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit geval niet.
hier is het jùùùmbo
en daar is het djúúúmbo
of een jurk met een hoge split er inquote:
en fanta met bacardi razz is een raketjequote:Op donderdag 22 mei 2025 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Licor 43 met een scheutje jus d'orange en een beetje slagroom. Dat komt op hetzelfde neer maar maakt je nog dronken ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |