Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij koos ik het omdat er genoeg te doen is en het is een vrije wereld maar wel met opdrachten, dat vind ik heerlijk![]()
thanks!
[..]
hmm, maar waarnaar? Wat er in diegene zn broek zit, want i dont care?kan wel hoor, onbewust ofzo, maar nu ik er over nadenk weet ik het eigenlijk niet
Ja. Alles staat uitgelegd op het moment dat je het wilt zien.quote:
Misschien eens een kans gevenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Alles staat uitgelegd op het moment dat je het wilt zien.
Er zijn enkele dingen die wat ingewikkeld zijn, maar die kun je links laten liggen. Zijn optioneel.
ditquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet überhaupt niet wat dat is.
Ah ark ook. Er is een grote vrije wereld waar je kan doen en laten wat je wilt. Het gros van de mensen zal ook nooit de doelen behalen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij koos ik het omdat er genoeg te doen is en het is een vrije wereld maar wel met opdrachten, dat vind ik heerlijk![]()
Komt wel goed balliequote:
Oei, ben daar met games altijd moeilijk mee waarom ik het leuk vind.quote:
nou normaal was je condioner na het laten intrekken er weer uit maar je hebt dus nu ook 1 die je niet hoeft uit te wassenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet überhaupt niet wat dat is.
De Chinese, zegt mijn app.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
@:kaneelstokje weet jij welke dit is? Het is een weigela maar welke?en ziet ie er in het echt ook zo uit?
Ik ga toch weer switchen van een rhodondendron naar weigela, denk ik. Rhondondendron groeit te breeden bloeit te vroeg
Gewoon lekker op makkelijk spelen, beetje leren hie het zit met turn-based en hoe je wilt spelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien eens een kans geven
de enige die ik daar van gebruikt heb was dat ik mijn haar de avond er na graag weer wilde wassen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou normaal was je condioner na het laten intrekken er weer uit maar je hebt dus nu ook 1 die je niet hoeft uit te wassen
weet je nog wel merk dat was?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige die ik daar van gebruikt heb was dat ik mijn haar de avond er na graag weer wilde wassen.
voelde vreselijk onnatuurlijk aan
neuj is al meer dan 10 jaar geledenquote:
Ik hou het in mijn achterhoofd, thanksquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker op makkelijk spelen, beetje leren hie het zit met turn-based en hoe je wilt spelen.
Daarna eventueel op een hogere moeilijkheidsgraad.
ik ook, gaat best snel. En is leukquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Chinese, zegt mijn app.
En geen idee, weet niet veel van planten, ben nog aan het leren.
Maar je stond toch onder de douche?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
Een leave-in conditioner (conditioner die je niet hoeft uit te spoelen) heeft een aantal duidelijke voordelen, afhankelijk van je haartype en behoeften:
Voordelen van leave-in conditioner:
Langdurige hydratatie
– Omdat je het niet uitspoelt, blijft het product langer in je haar en biedt het langdurige voeding en vocht, wat vooral goed is voor droog of beschadigd haar.
Minder tijdrovend
– Je hoeft geen extra stap in de douche te doen. Handig als je snel klaar wilt zijn.
Ontklitten en makkelijk doorkambaar haar
– Leave-in conditioners werken vaak ook als een ontklitter, wat kammen gemakkelijker en minder schadelijk maakt.
Hittebescherming
– Veel leave-in conditioners bevatten ingrediënten die het haar beschermen tegen föhns, stijltangen of zonlicht.
Pluiscontrole en gladheid
– Ze helpen kroes en pluizig haar te temmen, en geven vaak een zachtere textuur en wat extra glans.
Verzwaart minder dan gewone conditioner
– Omdat ze lichter zijn (vooral sprays), zijn ze ideaal voor fijn haar dat snel slap wordt van zware producten.
Wanneer is het handig?
Bij krullend of droog haar, voor extra vocht.
Als je vaak je haar warmtstijlt of verft.
Als je ’s ochtends snel iets in je haar wilt doen zonder te douchen.
misschien heb ik er wel wat aan
ja omdat ik er 1 heb die je moet uitspoelenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je stond toch onder de douche?![]()
Aha.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik er 1 heb die je moet uitspoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |