Ik heb ook een sering besteld. Eentje die klein zou blijven. Palibin ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Links is sering met bloeiperiode in mei juni, dan weigela met bloeiperiode in april - juli, dan altheastruik met bloeiperiode in juli - september en daarnaast weer rhondondendron met bloeiperiode in april - mei
jaaaaaa, daar heb ik ook naar gekeken maar die was weer te klein. Volgens mij is het redelijk dezelfde maar dan ander formaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook een sering besteld. Eentje die klein zou blijven. Palibin ofzo.
Voor zover mijn bijdrage.
Steamdeck?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
opstarten van de deck gaat wat lastig vandaag
Steam lijkt hier gewoon te werken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , staat nu al op meerdere minuten dat die mij aan het inloggen is
ja heb em aan en uitgezet en ben er weerquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steam lijkt hier gewoon te werken.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb em aan en uitgezet en ben er weer
ik zie allemaal nieuwe spellen
Brrrrquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Oef, er is vanmorgen iemand aangereden op de Rijksweg iets verderopTraumaheli, alles.
nee die moet ik allemaal kopen , dat gaat wat ver :p en meeste zijn niet specifiek voor de deckquote:
Leuke game dat. Al vond ik de Griekse era beter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die moet ik allemaal kopen , dat gaat wat ver :p en meeste zijn niet specifiek voor de deck
Ga nu maar verder met god of war
God of Warquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die moet ik allemaal kopen , dat gaat wat ver :p en meeste zijn niet specifiek voor de deck
Ga nu maar verder met god of war
Ik hoop echt dat ze weer een beetje terug gaan naar de gameplay van de eerdere games. En van Kratos weer een beetje een ongeremd woedend beest maken.quote:
Feit:quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuke game dat. Al vond ik de Griekse era beter.
Smaken verschillenquote:
wie? wat? waar?quote:
Zie edit.quote:
Ik ben best vervelend en dat mag je echt wel tegen me zeggen. Maar mijn een trol noemen gaat te ver hoor.quote:
Hou ook van jouquote:
Welke?quote:
Wist helemaal niet dat je een tuinset hadquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn tuinsetkussens zijn net natgeregend door een spontane plensbui
Die eerste pasquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou
[..]
Welke?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij nog wel dat ik nog Ambar merchandise moet maken voor op werk zodat ik nooit meer zonder hem hoef.
Een mok met foto met daarbij de tekst: best mom ever
Een lijstje met foto
Tshirt.
Klopt best frisjes buitenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Wel verneukeratief, want je denkt ZON BLAUWE LUCHT en dan is het 12 graden.
regen is altijd leuk in droogtetijdquote:
Dit was een druppel op een gloeiende plaat. Maar voor mij niet minder kut.quote:
gewoon buiten laten liggen. droogt vanzelfquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een druppel op een gloeiende plaat. Maar voor mij niet minder kut.
Had je maar geen trol moeten noemenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Succes met de restquote:
zit er dan ook koek in de trommel?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Muismat
Bureauonderlegger
Sleutelhanger
Mokken
Koektrommels
Tshirts
Tassen
Kan allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |