Ja, echt heeerrrlijkquote:
Ambar alertquote:
Die wil je ook liever niet hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die alert meldingen zijn al erg genoeg van Ambar
Voor je vinger?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
Nou hier in het ziekenhuis hoef ik niet eerst niet meer terug te komen tenzij ik weer pijn krijg ofzo. Verder gaat ze een verwijsbrief schrijven nu voor het UMCG. Top.
Kan wel een tijdje duren voor ik daar terecht kan maar het is niet anders.
Zeker niet als het weer om zo'n misselijke vent gaat als vorige weekquote:
O dan zal ze wel terminaal zijn, anders post je zoiets niet lijkt mij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb iemand op fb die kanker heeft. weet niet wat voor kanker. En met elke update plaatst ze: still above the ground
Zoveel zielige verhalen van meerdere mensen erover, ze doet het net even iets anders.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb iemand op fb die kanker heeft. weet niet wat voor kanker. En met elke update plaatst ze: still above the ground
met crematie ben je ook still above the groundquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Ja omdat ik er niet echt goed mee kan leven zoals het er nu uitziet. Dus gaat zij me doorverwijzen naar de plastische chirurg daar om te kijken of het "mooier" kan zodat ik er wel naar durf te kijken en het niet wil verbergen voor de buitenwereld.quote:
Denk je? weet niet of ze dat is want ze heeft het wel over vakantie plannen elke keer. Ik ken haar vanuit thailandquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zal ze wel terminaal zijn, anders post je zoiets niet lijkt mij.
lijkt mij ook, maar sommige mensen..... gelukkig wel echt de uitzonderingquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zal ze wel terminaal zijn, anders post je zoiets niet lijkt mij.
In en in triest. Maar als ik dan gistern op tv hoorde dat ze bekend waren bij instanties.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker niet als het weer om zo'n misselijke vent gaat als vorige week
als je weet dat je terminaal bent kun je gewoon op vakantie, betekent niet dat je morgen dood neer zal vallen. Kan nog jaren duren, kan ook zo klaar zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je? weet niet of ze dat is want ze heeft het wel over vakantie plannen elke keer. Ik ken haar vanuit thailand
IK heb he tniet helemaal gevolgd, maar wat is er precies met je vinger gebeurd?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik er niet echt goed mee kan leven zoals het er nu uitziet. Dus gaat zij me doorverwijzen naar de plastische chirurg daar om te kijken of het "mooier" kan zodat ik er wel naar durf te kijken en het niet wil verbergen voor de buitenwereld.
Ik ben nog jong en ik moet er hopelijk toch nog minstens 40 jaar mee rondlopen.
O waarom post je dan zoiets? Rare post welquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je? weet niet of ze dat is want ze heeft het wel over vakantie plannen elke keer. Ik ken haar vanuit thailand
nee dat weet ik maar ze geeft mij niet die indruk, laat ik het dan zo zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je weet dat je terminaal bent kun je gewoon op vakantie, betekent niet dat je morgen dood neer zal vallen. Kan nog jaren duren, kan ook zo klaar zijn. Sommige mensen zijn lang ziek, sommige mensen niet, zoveel variaties
Ik dacht dat jij een kattenmagneet was.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog nooit een overvloed aan kut gehad, moet ik zeggen.
Ja lang verhaal en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om het helemaal weer allemaal te vertellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb he tniet helemaal gevolgd, maar wat is er precies met je vinger gebeurd?
Ik was in de buurt toen het gebeurdequote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In en in triest. Maar als ik dan gistern op tv hoorde dat ze bekend waren bij instanties.
Moeder het ouderlijkgezag alleen had. Kinderen eigenlijk bij de moeder waren en vader de kinderen mee had genomen. Er allerlei alarmbellen zijn afgegaan, de politie aan de deur is geweest snap ik niet dat het zover is gekomen
ja de post was dat ze op het terras zat met haar zoon en een check up had gehad van iets. Niet de kanker zelf geloof ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom post je dan zoiets? Rare post wel
Geeft ook niet. Niets moet natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lang verhaal en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om het helemaal weer allemaal te vertellen.
Er worden genoeg rare dingen op het internet gezetquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom post je dan zoiets? Rare post wel
Thanksquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Niets moet natuurlijk.
Ik hoop dat je snel terecht kan daar en dat ze je kunnen helpen.
Gewoon elke keer als ernaar gevraagd wordt zeggen dat je hem te lang in een dijk hebt laten zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lang verhaal en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om het helemaal weer allemaal te vertellen.
O echt. Dat is dan toch wel raar he dat zoiets gebeurd als je er dicht bij bentquote:
ik ook niet, weet ook niet hoe dat er uit zou zienquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog nooit een overvloed aan kut gehad, moet ik zeggen.
Ik pas zelf altijd heel erg op met dat soort uitspraken maar begrijp wel wat je bedoeld. Ook al is het waar, ik vind het wat weird als mensen daar veel en raar aandacht voor gaan vragen. Daar kun je niet zoveel meequote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weet ik maar ze geeft mij niet die indruk, laat ik het dan zo zeggen
zal ik het doenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |