SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
ZeauxI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kreeg een bericht van mijn BoermanWe moeten allemaal even rustig aan doen met Bolken want Aloa wil weer terug komen
![]()
![]()
Ik heb er geen moeite mee. Iedereen lekker laten posten waar ie wil.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb hem ook gewoon keihard uitgelachen en een pater gepakt![]()
Ik hoor een James Bond liedje in mn hoofd
Iets met when we were young we used to say live and let live
And live and let die
Ik gok op Duran duran.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik gok op Grolschquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor een James Bond liedje in mn hoofd
Iets met when we were young we used to say live and let live
And live and let die
Ik gok op Duran duran.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Paul McCartney and Wings
Nooit van gehoord, naja die vleugels dan, paultje wel natuurlijkIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ooh deze was van Duran duran
Dit gaan we nooit meer vergeten hopelijk heeft de volgende pubquiz 007 themesongs als vragenronde
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Over Grolsch gesproken, wisten jullie wel dat na de vuurwerkramp er door Heineken, Bavaria, Palm, Dommelsch en Brand flesjes Grolsch gevuld werden? De flesjes wijkten wel wat af qua smaak en etiketten, maar toch wel mooi dat de andere brouwers te hulp schoten.
Voor meer nutteloze weetjes, volg mn onlyfans pagina
Ok, ik ga slapen, dit komt niet meer goed vannacht
Lekker Lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, ik ga slapen, dit komt niet meer goed vannacht![]()
![]()
Wist ik niet. Leuk weetje en leuke pagina. Ben al abonneequote:Op donderdag 22 mei 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Over Grolsch gesproken, wisten jullie wel dat na de vuurwerkramp er door Heineken, Bavaria, Palm, Dommelsch en Brand flesjes Grolsch gevuld werden? De flesjes wijkten wel wat af qua smaak en etiketten, maar toch wel mooi dat de andere brouwers te hulp schoten.
Voor meer nutteloze weetjes, volg mn onlyfans paginaBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Valse card gebruiktquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wist ik niet. Leuk weetje en leuke pagina. Ben al abonnee![]()
![]()
Of gewoon in drop geld betaaldquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welterusten Amy en alle andere slaperts!![]()
Ik ga zo denk ik ook maar eens proberen te snurken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ben een droogkloot. Geen droogneuker.
Trust nobody![]()
drooggeiler sorryquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ben een droogkloot. Geen droogneuker.![]()
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik allemaal zeg en dat is helemaal oke want dit is ONZUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En ik maar wachten op de nudes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Voor meer nutteloze weetjes, volg mn onlyfans pagina
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
PaOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is genieten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Foto’s van m’n scharrels.
[ afbeelding ]![]()
![]()
GenotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Not![]()
Maar maakt niet uit.![]()
zz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jep. Proost hè.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 903 / +84 / +11 / 1550 / 2111
3. devzero / 767 / +81 / +0 / 555 / 754
4. KillemWieft / 676 / +5 / +23 / 219 / 388
5. Lovely / 639 / +48 / +0 / 1715 / 2156
6. hemarookworst / 613 / +11 / +12 / 922 / 1333
7. gebrokenglas / 595 / +29 / +0 / 1408 / 1911
8. HappyCharly / 583 / +10 / +28 / 435 / 605
9. Harrie / 535 / +21 / +12 / 657 / 887
10. Dr.Mikey / 483 / +44 / +7 / 246 / 392
11. _UserName_ / 480 / +10 / +0 / 371 / 553
12. mario390 / 425 / +27 / +0 / 138 / 254
13. KoningWouter / 382 / +8 / +0 / 950 / 1194
14. Fogel / 330 / +50 / +0 / 341 / 528
15. Sally / 320 / +35 / +0 / 127 / 208
16. kree / 309 / +0 / +0 / 476 / 657
17. Rob / 302 / +0 / +0 / 182 / 271
18. StevenHyde / 278 / +13 / +3 / 771 / 972
19. sp3c / 278 / +40 / +0 / 233 / 324
20. MizzezAmy / 249 / +15 / +0 / 1007 / 1278SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik een komma verkeerd typ, heb ik het gedaan en zeg je dat ik wekenlang ga lopen zeiken. Volgens mij was er helemaal niets aan de hand vandaag, maar je blijft maar je insinuerende plaatjes posten. Prima bijdrage. Lachen.![]()
![]()
Wat ik post heeft helemaal niks met jou te maken. Weet ik veel dat je hangtieten hebt. Jij denkt echt dat alles om jou draait. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 02:57 schreef Shii het volgende:
Als ik een komma verkeerd typ, heb ik het gedaan en zeg je dat ik wekenlang ga lopen zeiken. Volgens mij was er helemaal niets aan de hand vandaag, maar je blijft maar je insinuerende plaatjes posten. Prima bijdrage. Lachen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je post plaatjes met being a cunt, zoveel andere users posten nu niet. Of wel? Om wie zou het dan wel draaien. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat ik post heeft helemaal niks met jou te maken. Weet ik veel dat je hangtieten hebt. Jij denkt echt dat alles om jou draait. Ongelooflijk.![]()
Bijzonder ook die verwensingen met mongool en kut alcholist en kutuser enz. Volgens mij heb ik het nooit zo persoonlijk gemaakt met dat soort beschuldigingen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee mongool. Ik post ook een cunt gifje na HEMA. Als ik je een cunt wil noemen doe ik dat gewoon. Dit is een van de redenen waarom ik je een kutuser vind. Er is godverdomme niks aan de hand en dan ga jij drama maken. Flikker toch op! Kut alcoholist!![]()
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 03:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Bijzonder ook die verwensingen met mongool en kut alcholist en kutuser enz. Volgens mij heb ik het nooit zo persoonlijk gemaakt met dat soort beschuldigingen.
NEXT!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En dat vindt je man okay?quote:Op donderdag 22 mei 2025 03:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou, als ze er perse om vraagt, dan zou het wel mogelijk zijn
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nou, gezellig geloof ik.
Maar hiero lukt het nog steeds niet om de slaap te vatten...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vervelend.quote:Op donderdag 22 mei 2025 04:54 schreef Sally het volgende:
Nou, gezellig geloof ik.
Maar hiero lukt het nog steeds niet om de slaap te vatten...![]()
![]()
Slaap lekker
[ Bericht 8% gewijzigd door sp3c op 22-05-2025 05:05:20 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mist mist man verdommeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mogguhh
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Mogguuuuh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Koffie
quote:Op donderdag 22 mei 2025 06:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zonnestraaltjes
Te vroeg?quote:Op donderdag 22 mei 2025 06:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lekker bakje koffie
Veel te vroeg nog
Het is nooit te vroeg voor koffie!
How can I make this topic about me?![]()
Goedemorgen
Kitty wake up call
Het nadeel van vroeg opstaan is dat het rode draakje nu mij standaard om 6.15 wakker maakt, om te zeggen *hey vrouwtje geef mij eten*
Maarja liefde, dan maar vroeg wakker worden
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
True Thatquote:Op donderdag 22 mei 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Te vroeg?
Het is nooit te vroeg voor koffie!
[ afbeelding ]
Koffiewaarheid'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Rustig rustig. Maar fijn dat het zijn gangetje gaat, is ook prima toch.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 06:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
No shade, was een oprechte vraag.
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 06:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Rustig rustig. Maar fijn dat het zijn gangetje gaat, is ook prima toch.
Heb je een nieuwe kitten?
Nou het kleine geval is inmiddels een jaar oud, echt mijn engeltje. Heb een flamepoint siamese kat (dus een rode/crème achtig siamese).quote:Op donderdag 22 mei 2025 06:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks mis mee idd.
Heb je een nieuwe kitten?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee gg
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Neehoorquote:
Niks te maken met ja geen idee, heb geen ruzie met hem en geen idee wat er verder speelt.
Dus wat is dan het probleem?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hee Dot
Kattenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou het kleine geval is inmiddels een jaar oud, echt mijn engeltje. Heb een flamepoint siamese kat (dus een rode/crème achtig siamese).![]()
Ik heb er hier vier lopen.Don't follow me. I am lost too
Hij, makkelijke vraag wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Neehoor
Niks te maken met ja geen idee, heb geen ruzie met hem en geen idee wat er verder speelt.
Dus wat is dan het probleem?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Even Gegoogled, die zien er prachtig uit. Blauwe ogen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou het kleine geval is inmiddels een jaar oud, echt mijn engeltje. Heb een flamepoint siamese kat (dus een rode/crème achtig siamese).How can I make this topic about me?![]()
Elke kat heeft weer zijn eigen karakterquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah geweldig, the Joy it brings. Mooi man
Hou is op, dat jij een probleem met hem hebt ok prima. Hoeft dan niet mijn probleem te zijn. Geen idee wat er speelt.quote:
Verder gewoon proberen mensen in de waarde te laten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, ze halen elk op hun eigen manier uit naar je.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Elke kat heeft weer zijn eigen karakter
Ze slapen wel veel
Mooi is dat, maar jij hebt ook kattengroepsdynamiek met 4, roedel kattenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Elke kat heeft weer zijn eigen karakter
Dat laatste is nou exact het probleem.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hou is op, dat jij een probleem met hem hebt ok prima. Hoeft dan niet mijn probleem te zijn. Geen idee wat er speelt.
Verder gewoon proberen mensen in de waarde te laten.
En ik heb nergens gezegd dat het jouw probleem is, dat maak je er zelf van.
De oudste kan weleens onverwacht uithalen, maar de rest doet dat niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ze halen elk op hun eigen manier uit naar je.
Maar blijft altijd oppassen bij katten.Don't follow me. I am lost too
Ja als je zo begint met dat ik vroeg aan hem alles goed sorry maar ik heb daar ff geen zin in, no drama today. Je snapt mij wel verder.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat laatste is nou exact het probleem.
En ik heb nergens gezegd dat het jouw probleem is, dat maak je er zelf van.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daarom die nageltjes korthouden. Scheelt weer bij zo'n onverwachte aanvalquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De oudste kan weleens onverwacht uithalen, maar de rest doet dat niet.
Maar blijft altijd oppassen bij katten.
Nee eigenlijk niet want ik zeg alleen dat dat jammer is. Jij stelt mij vervolgens een vraag erover.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja als je zo begint met dat ik vroeg aan hem alles goed sorry maar ik heb daar ff geen zin in, no drama today. Je snapt mij wel verder.
Ok is goed, dan had ik het niet moeten vragen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet want ik zeg alleen dat dat jammer is. Jij stelt mij vervolgens een vraag erover.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar hier wat Thursday blessings met glitters.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok is goed, dan had ik het niet moeten vragen.
Dat vind ik wel echt lief van je, word gewaardeerd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hier wat Thursday blessings met glitters.
[ afbeelding ]
THURSDAY BLESSINGS!!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Knip je de nagels?quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Daarom die nageltjes korthouden. Scheelt weer bij zo'n onverwachte aanval
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Zal wel schelen idd, maar echt tot bloedens toe haalt hij niet uit gelukkig.Don't follow me. I am lost too
Al loopt mijn brein een dag achter want ik was ervan overtuigd dat het woensdag was.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, heb zo'n speciaal knipschaartje gekocht. Ziet er klein uit werkt als een soort mini tang (lijkt het op). Scheelt enorm qua krassenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Knip je de nagels?
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Zal wel schelen idd, maar echt tot bloedens toe haalt hij niet uit gelukkig.
Lekkerrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds ik een keer een kat zomaar aan mijn arm had hangen heb ik ze liever op een afstand.
De kat van de buren was wel heel lief.How can I make this topic about me?![]()
Soms heb je van die dagenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:13 schreef aeque het volgende:
Al loopt mijn brein een dag achter want ik was ervan overtuigd dat het woensdag was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker dan met die scherpe nagelsquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Sinds ik een keer een kat zomaar aan mijn arm had hangen heb ik ze liever op een afstand.
De kat van de buren was wel heel lief.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat je denkt dat het een andere dag is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaste afspraak op woensdag die een keer naar donderdag verschoven is, dan krijg je dat. Gelukkig zijn we geen gewoonte dieren.quote:
Mooi zo hemelsbreedquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:17 schreef bondage het volgende:
Zowaar wat regen vanmorgen. En mocht hier van genieten:
[ afbeelding ]'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zal het eens proberen, al zal het bij één zeker niet lukken denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n speciaal knipschaartje gekocht. Ziet er klein uit werkt als een soort mini tang (lijkt het op). Scheelt enorm qua krassen
Herken dat. Heb jaren lang op woensdag morgen fysiotherapeut gehad en dat ging opeens naar dinsdag. En hulp op vrijdag wat naar donderdag ging. Heeft echt een tijdje geduurd voor ik er aan gewend was. 🤣quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Vaste afspraak op woensdag die een keer naar donderdag verschoven is, dan krijg je dat. Gelukkig zijn we geen gewoonte dieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kleine beetje wat is of nog gaat vallen zal weinig uithalen ben ik bang. Misschien voor sommige tuinen net genoeg, dat wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kan mij voorstellen dat dat geen pretje wasquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ze hing vol met haar nagels aan mijn arm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Safetyrules. Brokjes als afleiding, handschoenen aan, niet te kort knippen want er zit ook netzoals wij soort grens tot waar je kan knippenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, al zal het bij één zeker niet lukken denk ikje kan ook de dierenarts het laten doen natuurlijk
Morguh. Bondage mooi uitzichtquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:17 schreef bondage het volgende:
Zowaar wat regen vanmorgen. En mocht hier van genieten:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het mooie stralende weer word wel een stuk wisselvalliger.
Maar zal locaal wel verschillen met wat er valt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Na 5 min. was het alweer voorbij dus zet geen zoden aan de dijk helaas. Tuin kan het echt wel gebruiken en onze 1000 liter vat is al een tijdje leeg.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kleine beetje wat is of nog gaat vallen zal weinig uithalen ben ik bang. Misschien voor sommige tuinen net genoeg, dat wel.![]()
Maar waarom zou je? Bij katten vallen ze er zelf af itt bij mijn konijnen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Safetyrules. Brokjes als afleiding, handschoenen aan, niet te kort knippen want er zit ook netzoals wij soort grens tot waar je kan knippenje kan ook de dierenarts het laten doen natuurlijk
Is dat zo? Wist ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom zou je? Bij katten vallen ze er zelf af itt bij mijn konijnen.![]()
Maar ieder zijn ding toch, ik wil niet helemaal open liggen. Het kan dus waarom niet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Tijd uit heg 0og verloren. Tijd om te gaan.
Rustig aan allemaal.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je moet ook niet vechten met de kat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is dat zo? Wist ik niet![]()
Maar ieder zijn ding toch, ik wil niet helemaal open liggen. Het kan dus waarom niet.
Altijd fijn om je dag goed te beginnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotbolk is ook goed begin van de dag
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 937 / +84 / +45 / 1560 / 2130
3. devzero / 782 / +81 / +15 / 555 / 757
4. KillemWieft / 705 / +5 / +52 / 229 / 406
5. Lovely / 639 / +48 / +0 / 1715 / 2156
6. hemarookworst / 616 / +11 / +15 / 923 / 1334
7. gebrokenglas / 602 / +29 / +7 / 1417 / 1924
8. HappyCharly / 583 / +10 / +28 / 435 / 605
9. Harrie / 535 / +21 / +12 / 657 / 887
10. Dr.Mikey / 518 / +44 / +42 / 247 / 394
11. _UserName_ / 480 / +10 / +0 / 374 / 556
12. mario390 / 436 / +27 / +11 / 138 / 255
13. KoningWouter / 382 / +8 / +0 / 950 / 1194
14. Fogel / 330 / +50 / +0 / 341 / 528
15. Sally / 322 / +35 / +2 / 128 / 210
16. kree / 309 / +0 / +0 / 476 / 657
17. Rob / 302 / +0 / +0 / 182 / 271
18. sp3c / 292 / +40 / +14 / 233 / 329
19. StevenHyde / 278 / +13 / +3 / 771 / 972
20. MizzezAmy / 249 / +15 / +0 / 1007 / 1278SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Komend weekend tot aan woensdag gaat er wel wat vallen, zondag zelfs 80% neerslag in Groningen.How can I make this topic about me?![]()
Fijn dat ik jou dag goed laat beginnenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind de hoeveelheid belangrijker dan de % wat ik op het nieuws hoorde is dat het behoorlijk moet regenen om de droogte op te lossen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Komend weekend tot aan woensdag gaat er wel wat vallen, zondag zelfs 80% neerslag in Groningen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet er vandoor.
Ziekenhuisbezoek...
Laters![]()
Da's een goeie opmerking.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de hoeveelheid belangrijker dan de % wat ik op het nieuws hoorde is dat het behoorlijk moet regenen om de droogte op te lossen.
Er valt volgens de voorspelling 8 mm, aankomende zaterdag en zondag.How can I make this topic about me?![]()
Succes!quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:33 schreef RedShoe het volgende:
Ik moet er vandoor.
Ziekenhuisbezoek...
Laters
80% van wat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Komend weekend tot aan woensdag gaat er wel wat vallen, zondag zelfs 80% neerslag in Groningen.
80% kans op regen. Dus het kan zondag ook nog droog blijven....quote:
Maar is het dan 80% kans op regen de hele dag of 80% rond een bepaald tijdstip? Zoveel vragen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
80% kans op regen. Dus het kan zondag ook nog droog blijven....
Dat stat dan weer nergens , wel hoeveel mm er valt rond watvoor tijdquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar is het dan 80% kans op regen de hele dag of 80% rond een bepaald tijdstip? Zoveel vragen.
Ik ga vandaag vragen ook beantwoorden met percentages. Omdat het kan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat stat dan weer nergens , wel hoeveel mm er valt rond watvoor tijd
Yeahhh weer eens wat andersquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga vandaag vragen ook beantwoorden met percentages. Omdat het kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
100% goedemorgenquote:
Nou dat is fijn, ik wens je het zelfdequote:Op donderdag 22 mei 2025 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moonlight, ik wens je voor de volle 100% een goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Ik geef het 10%quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is 60% 80% kans dat dit topic voor 8 uur vol is.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou dat is fijn, ik wens je het zelfde
Mijn dag is nu al goed.
Nog 9 posts. Dat is nog 3% van het totaal aantal posts van een heel topic.How can I make this topic about me?![]()
Zeg er wat van moonmoon.quote:
O hier was hij 57% de nachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ze mijn idee stelen en dat niet lief is.quote:
Ja dat mag echt nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ze mijn idee stelen en dat niet lief is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: