Nee eigenlijk niet want ik zeg alleen dat dat jammer is. Jij stelt mij vervolgens een vraag erover.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja als je zo begint met dat ik vroeg aan hem alles goed sorry maar ik heb daar ff geen zin in, no drama today. Je snapt mij wel verder.
Ok is goed, dan had ik het niet moeten vragen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet want ik zeg alleen dat dat jammer is. Jij stelt mij vervolgens een vraag erover.
Maar hier wat Thursday blessings met glitters.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok is goed, dan had ik het niet moeten vragen.
Dat vind ik wel echt lief van je, word gewaardeerd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hier wat Thursday blessings met glitters.
[ afbeelding ]
Knip je de nagels?quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Daarom die nageltjes korthouden. Scheelt weer bij zo'n onverwachte aanval
Ja, heb zo'n speciaal knipschaartje gekocht. Ziet er klein uit werkt als een soort mini tang (lijkt het op). Scheelt enorm qua krassenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Knip je de nagels?
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Zal wel schelen idd, maar echt tot bloedens toe haalt hij niet uit gelukkig.
Lekkerrrrrrquote:
Soms heb je van die dagenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:13 schreef aeque het volgende:
Al loopt mijn brein een dag achter want ik was ervan overtuigd dat het woensdag was.
O lekker dan met die scherpe nagelsquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Sinds ik een keer een kat zomaar aan mijn arm had hangen heb ik ze liever op een afstand.
De kat van de buren was wel heel lief.
Dat je denkt dat het een andere dag is.quote:
Vaste afspraak op woensdag die een keer naar donderdag verschoven is, dan krijg je dat. Gelukkig zijn we geen gewoonte dieren.quote:
Nou, inderdaad. Ze hing vol met haar nagels aan mijn arm.quote:
Mooi zo hemelsbreedquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:17 schreef bondage het volgende:
Zowaar wat regen vanmorgen. En mocht hier van genieten:
[ afbeelding ]
Ik zal het eens proberen, al zal het bij één zeker niet lukken denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n speciaal knipschaartje gekocht. Ziet er klein uit werkt als een soort mini tang (lijkt het op). Scheelt enorm qua krassen
Herken dat. Heb jaren lang op woensdag morgen fysiotherapeut gehad en dat ging opeens naar dinsdag. En hulp op vrijdag wat naar donderdag ging. Heeft echt een tijdje geduurd voor ik er aan gewend was. 🤣quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Vaste afspraak op woensdag die een keer naar donderdag verschoven is, dan krijg je dat. Gelukkig zijn we geen gewoonte dieren.
Dat kleine beetje wat is of nog gaat vallen zal weinig uithalen ben ik bang. Misschien voor sommige tuinen net genoeg, dat wel.quote:
Kan mij voorstellen dat dat geen pretje wasquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ze hing vol met haar nagels aan mijn arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |