SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
ZeauxI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kreeg een bericht van mijn BoermanWe moeten allemaal even rustig aan doen met Bolken want Aloa wil weer terug komen
![]()
![]()
Ik heb er geen moeite mee. Iedereen lekker laten posten waar ie wil.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb hem ook gewoon keihard uitgelachen en een pater gepakt![]()
Ik hoor een James Bond liedje in mn hoofd
Iets met when we were young we used to say live and let live
And live and let die
Ik gok op Duran duran.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik gok op Grolschquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor een James Bond liedje in mn hoofd
Iets met when we were young we used to say live and let live
And live and let die
Ik gok op Duran duran.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Paul McCartney and Wings
Nooit van gehoord, naja die vleugels dan, paultje wel natuurlijkWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ooh deze was van Duran duran
Dit gaan we nooit meer vergeten hopelijk heeft de volgende pubquiz 007 themesongs als vragenronde
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Over Grolsch gesproken, wisten jullie wel dat na de vuurwerkramp er door Heineken, Bavaria, Palm, Dommelsch en Brand flesjes Grolsch gevuld werden? De flesjes wijkten wel wat af qua smaak en etiketten, maar toch wel mooi dat de andere brouwers te hulp schoten.
Voor meer nutteloze weetjes, volg mn onlyfans pagina
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Lekker Lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, ik ga slapen, dit komt niet meer goed vannacht![]()
![]()
Wist ik niet. Leuk weetje en leuke pagina. Ben al abonneequote:Op donderdag 22 mei 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Over Grolsch gesproken, wisten jullie wel dat na de vuurwerkramp er door Heineken, Bavaria, Palm, Dommelsch en Brand flesjes Grolsch gevuld werden? De flesjes wijkten wel wat af qua smaak en etiketten, maar toch wel mooi dat de andere brouwers te hulp schoten.
Voor meer nutteloze weetjes, volg mn onlyfans paginaBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Valse card gebruiktquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wist ik niet. Leuk weetje en leuke pagina. Ben al abonnee![]()
![]()
Of gewoon in drop geld betaaldquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welterusten Amy en alle andere slaperts!![]()
Ik ga zo denk ik ook maar eens proberen te snurken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ben een droogkloot. Geen droogneuker.
Trust nobody![]()
drooggeiler sorryquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ben een droogkloot. Geen droogneuker.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: