Nou het kleine geval is inmiddels een jaar oud, echt mijn engeltje. Heb een flamepoint siamese kat (dus een rode/crème achtig siamese).quote:Op donderdag 22 mei 2025 06:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks mis mee idd.
Heb je een nieuwe kitten?
Neehoorquote:
Kattenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou het kleine geval is inmiddels een jaar oud, echt mijn engeltje. Heb een flamepoint siamese kat (dus een rode/crème achtig siamese).
Hij, makkelijke vraag wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Neehoor
Niks te maken met ja geen idee, heb geen ruzie met hem en geen idee wat er verder speelt.
Dus wat is dan het probleem?
Even Gegoogled, die zien er prachtig uit. Blauwe ogen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou het kleine geval is inmiddels een jaar oud, echt mijn engeltje. Heb een flamepoint siamese kat (dus een rode/crème achtig siamese).
Elke kat heeft weer zijn eigen karakterquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah geweldig, the Joy it brings. Mooi man
Hou is op, dat jij een probleem met hem hebt ok prima. Hoeft dan niet mijn probleem te zijn. Geen idee wat er speelt.quote:
Ja, ze halen elk op hun eigen manier uit naar je.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Elke kat heeft weer zijn eigen karakter
Mooi is dat, maar jij hebt ook kattengroepsdynamiek met 4, roedel kattenquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Elke kat heeft weer zijn eigen karakter
Dat laatste is nou exact het probleem.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hou is op, dat jij een probleem met hem hebt ok prima. Hoeft dan niet mijn probleem te zijn. Geen idee wat er speelt.
Verder gewoon proberen mensen in de waarde te laten.
De oudste kan weleens onverwacht uithalen, maar de rest doet dat niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ze halen elk op hun eigen manier uit naar je.
Ja als je zo begint met dat ik vroeg aan hem alles goed sorry maar ik heb daar ff geen zin in, no drama today. Je snapt mij wel verder.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat laatste is nou exact het probleem.
En ik heb nergens gezegd dat het jouw probleem is, dat maak je er zelf van.
Daarom die nageltjes korthouden. Scheelt weer bij zo'n onverwachte aanvalquote:Op donderdag 22 mei 2025 07:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De oudste kan weleens onverwacht uithalen, maar de rest doet dat niet.
Maar blijft altijd oppassen bij katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |