Vannacht hopelijk weer beter makker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:40 schreef ISVV het volgende:
Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, kan een verlenging niet handelen
Freek de Jonge is onwijs kutquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zeg Jan, kun jij met die Piero machine de moord op Kennedy niet oplossen?
Freek de Jonge
Heel Getafequote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinicius, Mitroglou, Lucas Perez..
Mis ik nog namen? @:Coco
Hoe zou het met Maxi Romero gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Utd nog veel minder een prijsquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik hoop dat Tottenham verliest.
Chiellini Tottenham Quote
Berg, Ball, Tardelli, Luckassenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt een tijd dat dit gehuil voorbij gaatquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat lief van je. Kans is groot, vannacht mag mijn vriendin eruit als de baby huilt
Met havermelk?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef ISVV het volgende:
Rust even goed benutten dadelijk: overnight oats maken (gay), honden laten plassen en tandjes poetsen.
Aziz Behich was ook een pareltje uit de hoed van Van Bommel. Al was dat geen spits natuurlijk. Maar dat is echt een speler waarvan ik nooit begrepen heb, waarom hij bij PSV heeft gespeeldquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Ze doen vaak hun best zich bij het juichen te blesseren
Aziz Behich, dat je die naam kunt herinneren vind ik grote klasse.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aziz Behich was ook een pareltje uit de hoed van Van Bommel. Al was dat geen spits natuurlijk. Maar dat is echt een speler waarvan ik nooit begrepen heb, waarom hij bij PSV heeft gespeeld
Ik heb twee neefjes van 12. Als ik ze vertel dat United in mijn tijd de beste club op aarde was kijken ze met net zo glazig aan als ik bij m'n pa deed toen ie vertelde dat Gladbach vroeger onverslaanbaar was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Manchester United is de grootste hedendaagse klucht.
Pics van je honten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef ISVV het volgende:
Rust even goed benutten dadelijk: overnight oats maken (gay), honden laten plassen en tandjes poetsen.
Misschien kun je ze ook vertellen dat Lyon een tijdlang volstrekt onverslaanbaar was in Frankrijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb twee neefjes van 12. Als ik ze vertel dat United in mijn tijd de beste club op aarde was kijken ze met net zo glazig aan als ik bij m'n pa deed toen ie vertelde dat Gladbach vroeger onverslaanbaar was.
Juninho-Godquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je ze ook vertellen dat Lyon een tijdlang volstrekt onverslaanbaar was in Frankrijk.
Ik moest wel googlen op de juiste schrijfwijze. Ik miste alleen de laatste h...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aziz Behich, dat je die naam kunt herinneren vind ik grote klasse.
Behich-Sainsbury-Viergever-Maxquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aziz Behich was ook een pareltje uit de hoed van Van Bommel. Al was dat geen spits natuurlijk. Maar dat is echt een speler waarvan ik nooit begrepen heb, waarom hij bij PSV heeft gespeeld
Ik heb PTSS van die tijdquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Behich-Sainsbury-Viergever-Max
Wat een tijden
Bazennaamquote:
Ik wist niet eens dat Max en Behich samen bij PSV speelden. Ik dacht dat Max later kwam in de tijd van Schmidt...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Behich-Sainsbury-Viergever-Max
Wat een tijden
Op nationaal niveau weten de huidige tieners niet dat Roda JC een geduchte club was, vroeger. Arme kids.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb twee neefjes van 12. Als ik ze vertel dat United in mijn tijd de beste club op aarde was kijken ze met net zo glazig aan als ik bij m'n pa deed toen ie vertelde dat Gladbach vroeger onverslaanbaar was.
Eric vd Luerquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op nationaal niveau weten de huidige tieners niet dat Roda JC een geduchte club was, vroeger. Arme kids.
Die was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weten die wel wat een kerstboom systeem is??quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De huidige tieners hebben Co Adriaanse nooit meegemaakt, spijtig.
Je hebt gelijk, Angelino speelde toen op linksback, Dumfries rechts.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Max en Behich samen bij PSV speelden. Ik dacht dat Max later kwam in de tijd van Schmidt...
Als kind handtekening vanquote:
Ach zo zijn er ook roemruchte clubs helemaal verdwenen uit het betaalde voetbal. Bijna niemand weet nog dat DWS de laatste ploeg is die de eredivisie won, waarvan rood niet 1 van de clubkleuren is...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op nationaal niveau weten de huidige tieners niet dat Roda JC een geduchte club was, vroeger. Arme kids.
Dordt was veelbelovend in de eerste helft, tweede helft totaal weggeblazen door Willem II wat zichzelf vergat te belonen.quote:
Jezus, heb jij echt zitten kijken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dordt was veelbelovend in de eerste helft, tweede helft totaal weggeblazen door Willem II wat zichzelf vergat te belonen.
Bombardaquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Willem II en Heerenveen in de CL is ook lekker nostalgisch.
Beterschap.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef ISVV het volgende:
Ik lig inmiddels in bed (elektrisch verstelbaar, dus ga zo lekker rechtop zitten)
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef ISVV het volgende:
Ik lig inmiddels in bed (elektrisch verstelbaar, dus ga zo lekker rechtop zitten)
Oke, boomer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef ISVV het volgende:
Leven als een boomerquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Leven als een boomer![]()
Verstelbaar bed![]()
Koophuis met tonnen overwaarde![]()
Roepen dat vroeger alles beter was (is ook zo)
Digibeet zijn![]()
Ik ben een boomer in hart en nieren, ondanks dat ik dertiger ben
Hebbie dat gezien Johan? Kijk nou wat ie doetquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHA
Die bal zo zwak controleren
Snotneusquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Leven als een boomer![]()
Verstelbaar bed![]()
Koophuis met tonnen overwaarde![]()
Roepen dat vroeger alles beter was (is ook zo)
Digibeet zijn![]()
Ik ben een boomer in hart en nieren, ondanks dat ik dertiger ben
Met zierikzee kom je tenminste aan voetballen toe. hojlund loopt alleen maar in de wegquote:
Zirkzee is toch ook niet zo bijzonder? Beiden komen te kort wat Man united nastreeft geloof ik.quote:
direct een kans door een slimme kaats van zierikzee..quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zirkzee is toch ook niet zo bijzonder? Beiden komen te kort wat Man united nastreeft geloof ik.
Nogal druk de laatste tijd. Daarnaast wil het vrouwtje ook nog even Netflixen. Dus dan spreken we af dat ik de 2e helft of iets korter kijk. Kan zij alvast klaar gaan liggenquote:
cuckedquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal druk de laatste tijd. Daarnaast wil het vrouwtje ook nog even Netflixen. Dus dan spreken we af dat ik de 2e helft of iets korter kijk. Kan zij alvast klaar gaan liggen
Een post waaruit blijkt dat je onder de plak zit toch stoer afsluiten genotquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal druk de laatste tijd. Daarnaast wil het vrouwtje ook nog even Netflixen. Dus dan spreken we af dat ik de 2e helft of iets korter kijk. Kan zij alvast klaar gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 beeldscherm in huisquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is geen Spanjoolquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Ook Garnacho is niet goed genoeg. Alleen Bruno Fernandez haalt het niveau.
Zirkzee was toch een hele tijd geblesseerd? Misschien kan hij niet langer spelen dan 30 minuten of zo.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:34 schreef PSVCL het volgende:
het voetballen gaat opeens een stuk makkelijker met zierikzee ipv kkd spits hojlund,wat een kut trainer die amaorim
Als ik hem kan vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ga jij morgen lekker de extra van RP kijken kameraad?
Penalties blijven het leukst.quote:
Niet bij deze pot.quote:
Zou kunnen, volg ze niet echtquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zirkzee was toch een hele tijd geblesseerd? Misschien kan hij niet langer spelen dan 30 minuten of zo.
Ja daarom, lekker manquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, je komt net kijken. Wij zitten al even naar deze bagger te koekeloeren
delete thisquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:38 schreef DeeBee het volgende:
Tottenham gaat achteruit lopen, Maguire scoort in 90+9
Thijmen Blokzijl genotquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:38 schreef DeeBee het volgende:
Tottenham gaat achteruit lopen, Maguire scoort in 90+9
Kloptquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jij hebt weinig naar Ajax gekeken of niet
Wat heeft dit te maken met Martijn Krabbé?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Irritant dat tijdrekken, ik hoop dat ze dat een keer beter gaan aanpakken.
Ik weet niet waarom ik zo boos werd, het is meer dat ik mij altijd ergerde aan die jury, aan alle 4 met hun zure koppenquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met Martijn Krabbé?
Typische Engelsman die na twee pinten lauw bier (zonder schuim) denkt dat ie hooligan is en dan klappen krijgt van de lokale bevolkingquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:48 schreef DeeBee het volgende:
Slabhead gaat volgende week wat kroegen kort en klein slaan in Cherso
Lijkt wel een KKD wedstrijd inderdaad.quote:
Meisje toch, het zit wel diep hequote:Op woensdag 21 mei 2025 22:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik zo boos werd, het is meer dat ik mij altijd ergerde aan die jury, aan alle 4 met hun zure koppen
Dit kan nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Nog een blik C-garnituur Afrika Cup voor Tottenham
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Opzouten met die jankende kutkoters op de tribune
Dan ga ik echt slapen, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stel je voor dat de 1-1 nog valt in deze mensonterende wedstrijd.
Ik neem aan dat Coco mij gaat feliciteren met de juiste voorspellingquote:
Tegen Spurs ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
AZ was er vorige maand ook heel dichtbij.
Hoort net dat de 1+1 gratis Big Mac deal verlopen isquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Opzouten met het in beeld brengen van die jankende kutkoters op de tribune
En autistischquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pannekoek Marco vond het leuk om te kijken
Die is Ajax gewend.
Engelse kinderen zijn vaak dikquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja waarom moet dat steeds. En vaak ook nog dikke kinderen.
Waarom mogen dikke kinderen niet in beeld?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja waarom moet dat steeds. En vaak ook nog dikke kinderen.
Hoe wordt het op 31 mei dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Coco mij gaat feliciteren met de juiste voorspelling
2-1 Interquote:
Waarom stel je zoveel vragen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom mogen dikke kinderen niet in beeld?
Hier kunnen PSV, Ajax en Feyenoord wel van winnen.quote:
Zelden zo'n lelijke finale gezien.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:01 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:mexicanobakker met de juiste voorspelling
Die andere Europese finale met Tottenham was ook vrij mensonterend.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelden zo'n lelijke finale gezien.
Maar wel lekker dat die retkliff kan fluiten naar de cl miljoenen.
Gun ik m wel.
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Vind het erg leuk voor een collega van me die al 45 jaar lid is van Tottenham.
Ik vind Tottenham wel een van de leukere Engelse clubs eigenlijk. Maar dit seizoen, ach ach achquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Tottenham doet mij ook weinig, maar de manier waarop de club (financieel) geleid wordt valt te prijzen, zeker vergeleken met de idioterie bij United
Och Jezus jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die andere Europese finale met Tottenham was ook vrij mensonterend.
Prijzen hahaha, ik snap 'mquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Tottenham doet mij ook weinig, maar de manier waarop de club (financieel) geleid wordt valt te prijzen, zeker vergeleken met de idioterie bij United
Vind dat samen met Chelsea toch wel een van de minst mooie ‘topclubs’ in de PL.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Tottenham wel een van de leukere Engelse clubs eigenlijk. Maar dit seizoen, ach ach ach
VIAPLAYED.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijke bijkomst: volgend seizoen geen United in Europa. Lekker op zaterdagen om 16:00 zwoegen, toedeloe.
Newcastle United gaat gewoon de CL in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijke bijkomst: volgend seizoen geen United in Europa. Lekker op zaterdagen om 16:00 zwoegen, toedeloe.
Het woord doorselecteren kennen ze niet bij Unitedquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:04 schreef -Deluzion- het volgende:
De laatste wedstrijd in de Premier League kan Man United beter een jeugdelftal laten spelen, deze gasten hebben geen zin meer.
Swindon Town heeft het ook niet gered.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Half Engeland gaat Europa in, behalve Manchester United.
En toch moeten ze die bolle lozen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
‘In my second season, I win things’ – Postecoglou wants to end Spurs trophy drought
Angegod
wowquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gun Onana deze nederlaag.
Verrader.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dank je wel, wij vroegen ons al even af wie er gewonnen had
Ze hebben alweer 75 miljoen in de envelop gegooidquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Heeft United nog wel geld om aankopen te doen volgend seizoen? Zo niet, dan wordt het degraderen.
Voor een spits die dit seizoen enigszins heeft overgepresteerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben alweer 75 miljoen in de envelop gegooid
Cunha kan er geen kloten van, maar United ook niet, dus het is een goede matchquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben alweer 75 miljoen in de envelop gegooid
Tranmere is DE club van Liverpoolquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool is de mooiste club van Engeland ja.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die andere Europese finale met Tottenham was ook vrij mensonterend.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:38 schreef brfootball het volgende:
The trophy-saving moment from Micky van de Ven 🚫
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:53 schreef footballontnt het volgende:
🎶 MICKY VAN DE VEN 🎶​
​
@julesbreach speaks to Micky van de Ven, who's incredible acrobatic clearance ensured Spurs' clean sheet.​
​
📺 @tntsports & @discoveryplusUK
Tottenham is geen topclub.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat samen met Chelsea toch wel een van de minst mooie ‘topclubs’ in de PL.
Oh ja en City
Head-to-headquote:∙90 minutes
∙30 minutes of extra time if necessary
∙Penalty shoot-out if scores still level
∙Maximum of twelve named substitutes
∙Maximum of five substitutions, with a sixth allowed in extra time
∙Maximum of three substitution opportunities, with a fourth allowed in extra time
Arbitragequote:Quarter-Final, UEFA Cup Winners' Cup
5/3/1998 Real Betis 1-2 Chelsea
0-1 Flo 7', 0-2 Flo 12', 1-2 Alfonso 46'
19/3/1998 Chelsea 3-1 Real Betis
0-1 Finidi 20', 1-1 Sinclair 30', 2-1 Di Matteo 50', 3-1 Zola 90'
19/10/2005 Chelsea 4-0 Real Betis
1-0 Drogba 24', 2-0 Carvalho 44', 3-0 J. Cole 59', 4-0 Crespo 64'
1/11/2005 Real Betis 1-0 Chelsea
1-0 Dani 28'
https://www.uefa.com/uefa(...)al-betis-vs-chelsea/quote:Referee
Irfan Peljto BIH
Assistant referees
Senad Ibri¨imbegović BIH
Davor Beljo BIH
Reserve Assistant referee
Kerem Ersoy TUR
Fourth official
Halil Umut Meler TUR
Video Assistant Referee
Jérôme Brisard FRA
Assistant Video Assistant Referee
Willy Delajod FRA
Video Assistant Referee Support
Marco di Bello ITA
Sevillaquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter Real Betis. Dat gun ik de vele tapasbarretjes in Sevilla van harte.
Waarom weet jij wel iets over DubbelePijn en wij niet?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Doublepain zit momenteel in Sevilla.
Tot zover deze anekdote.
Dat komt omdat jij niet in DE APP zit, makker.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom weet jij wel iets over DubbelePijn en wij niet?
Doe eens niet zo interessant en exclusief.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet in DE APP zit, makker.
@:Pisces29
Je vroeg naar de reden amice.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe eens niet zo interessant en exclusief.
Zal vast gezellig worden met die incidenten tussen Sevilla en Betis de afgelopen tijd. Of is dat voornamelijk bestuurlijk en tussen de fans iets minder?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter Real Betis. Dat gun ik de vele tapasbarretjes in Sevilla van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |