Vannacht hopelijk weer beter makker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:40 schreef ISVV het volgende:
Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, kan een verlenging niet handelen
Freek de Jonge is onwijs kutquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zeg Jan, kun jij met die Piero machine de moord op Kennedy niet oplossen?
Freek de Jonge
Heel Getafequote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinicius, Mitroglou, Lucas Perez..
Mis ik nog namen? @:Coco
Hoe zou het met Maxi Romero gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Utd nog veel minder een prijsquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik hoop dat Tottenham verliest.
Chiellini Tottenham Quote
Berg, Ball, Tardelli, Luckassenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt een tijd dat dit gehuil voorbij gaatquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat lief van je. Kans is groot, vannacht mag mijn vriendin eruit als de baby huilt
Met havermelk?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef ISVV het volgende:
Rust even goed benutten dadelijk: overnight oats maken (gay), honden laten plassen en tandjes poetsen.
Aziz Behich was ook een pareltje uit de hoed van Van Bommel. Al was dat geen spits natuurlijk. Maar dat is echt een speler waarvan ik nooit begrepen heb, waarom hij bij PSV heeft gespeeldquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Ze doen vaak hun best zich bij het juichen te blesseren
Aziz Behich, dat je die naam kunt herinneren vind ik grote klasse.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aziz Behich was ook een pareltje uit de hoed van Van Bommel. Al was dat geen spits natuurlijk. Maar dat is echt een speler waarvan ik nooit begrepen heb, waarom hij bij PSV heeft gespeeld
Ik heb twee neefjes van 12. Als ik ze vertel dat United in mijn tijd de beste club op aarde was kijken ze met net zo glazig aan als ik bij m'n pa deed toen ie vertelde dat Gladbach vroeger onverslaanbaar was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Manchester United is de grootste hedendaagse klucht.
Pics van je honten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef ISVV het volgende:
Rust even goed benutten dadelijk: overnight oats maken (gay), honden laten plassen en tandjes poetsen.
Misschien kun je ze ook vertellen dat Lyon een tijdlang volstrekt onverslaanbaar was in Frankrijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb twee neefjes van 12. Als ik ze vertel dat United in mijn tijd de beste club op aarde was kijken ze met net zo glazig aan als ik bij m'n pa deed toen ie vertelde dat Gladbach vroeger onverslaanbaar was.
Juninho-Godquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je ze ook vertellen dat Lyon een tijdlang volstrekt onverslaanbaar was in Frankrijk.
Ik moest wel googlen op de juiste schrijfwijze. Ik miste alleen de laatste h...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aziz Behich, dat je die naam kunt herinneren vind ik grote klasse.
Behich-Sainsbury-Viergever-Maxquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aziz Behich was ook een pareltje uit de hoed van Van Bommel. Al was dat geen spits natuurlijk. Maar dat is echt een speler waarvan ik nooit begrepen heb, waarom hij bij PSV heeft gespeeld
Ik heb PTSS van die tijdquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Behich-Sainsbury-Viergever-Max
Wat een tijden
Bazennaamquote:
Ik wist niet eens dat Max en Behich samen bij PSV speelden. Ik dacht dat Max later kwam in de tijd van Schmidt...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Behich-Sainsbury-Viergever-Max
Wat een tijden
Op nationaal niveau weten de huidige tieners niet dat Roda JC een geduchte club was, vroeger. Arme kids.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb twee neefjes van 12. Als ik ze vertel dat United in mijn tijd de beste club op aarde was kijken ze met net zo glazig aan als ik bij m'n pa deed toen ie vertelde dat Gladbach vroeger onverslaanbaar was.
Eric vd Luerquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op nationaal niveau weten de huidige tieners niet dat Roda JC een geduchte club was, vroeger. Arme kids.
Die was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weten die wel wat een kerstboom systeem is??quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De huidige tieners hebben Co Adriaanse nooit meegemaakt, spijtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |