Je bent een goed mensquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Vind het erg leuk voor een collega van me die al 45 jaar lid is van Tottenham.
Ik vind Tottenham wel een van de leukere Engelse clubs eigenlijk. Maar dit seizoen, ach ach achquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Tottenham doet mij ook weinig, maar de manier waarop de club (financieel) geleid wordt valt te prijzen, zeker vergeleken met de idioterie bij United
Och Jezus jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die andere Europese finale met Tottenham was ook vrij mensonterend.
Prijzen hahaha, ik snap 'mquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Tottenham doet mij ook weinig, maar de manier waarop de club (financieel) geleid wordt valt te prijzen, zeker vergeleken met de idioterie bij United
Vind dat samen met Chelsea toch wel een van de minst mooie ‘topclubs’ in de PL.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Tottenham wel een van de leukere Engelse clubs eigenlijk. Maar dit seizoen, ach ach ach
VIAPLAYED.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijke bijkomst: volgend seizoen geen United in Europa. Lekker op zaterdagen om 16:00 zwoegen, toedeloe.
Newcastle United gaat gewoon de CL in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Belangrijke bijkomst: volgend seizoen geen United in Europa. Lekker op zaterdagen om 16:00 zwoegen, toedeloe.
Het woord doorselecteren kennen ze niet bij Unitedquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:04 schreef -Deluzion- het volgende:
De laatste wedstrijd in de Premier League kan Man United beter een jeugdelftal laten spelen, deze gasten hebben geen zin meer.
Swindon Town heeft het ook niet gered.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Half Engeland gaat Europa in, behalve Manchester United.
En toch moeten ze die bolle lozen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
‘In my second season, I win things’ – Postecoglou wants to end Spurs trophy drought
Angegod
wowquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gun Onana deze nederlaag.
Verrader.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dank je wel, wij vroegen ons al even af wie er gewonnen had
Ze hebben alweer 75 miljoen in de envelop gegooidquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Heeft United nog wel geld om aankopen te doen volgend seizoen? Zo niet, dan wordt het degraderen.
Voor een spits die dit seizoen enigszins heeft overgepresteerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben alweer 75 miljoen in de envelop gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |