Je hebt gelijk, Angelino speelde toen op linksback, Dumfries rechts.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Max en Behich samen bij PSV speelden. Ik dacht dat Max later kwam in de tijd van Schmidt...
Als kind handtekening vanquote:
Ach zo zijn er ook roemruchte clubs helemaal verdwenen uit het betaalde voetbal. Bijna niemand weet nog dat DWS de laatste ploeg is die de eredivisie won, waarvan rood niet 1 van de clubkleuren is...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op nationaal niveau weten de huidige tieners niet dat Roda JC een geduchte club was, vroeger. Arme kids.
Dordt was veelbelovend in de eerste helft, tweede helft totaal weggeblazen door Willem II wat zichzelf vergat te belonen.quote:
Jezus, heb jij echt zitten kijken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dordt was veelbelovend in de eerste helft, tweede helft totaal weggeblazen door Willem II wat zichzelf vergat te belonen.
Bombardaquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Willem II en Heerenveen in de CL is ook lekker nostalgisch.
Beterschap.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef ISVV het volgende:
Ik lig inmiddels in bed (elektrisch verstelbaar, dus ga zo lekker rechtop zitten)
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef ISVV het volgende:
Ik lig inmiddels in bed (elektrisch verstelbaar, dus ga zo lekker rechtop zitten)
Oke, boomer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef ISVV het volgende:
Leven als een boomerquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Leven als een boomer![]()
Verstelbaar bed![]()
Koophuis met tonnen overwaarde![]()
Roepen dat vroeger alles beter was (is ook zo)
Digibeet zijn![]()
Ik ben een boomer in hart en nieren, ondanks dat ik dertiger ben
Hebbie dat gezien Johan? Kijk nou wat ie doetquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHA
Die bal zo zwak controleren
Snotneusquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Leven als een boomer![]()
Verstelbaar bed![]()
Koophuis met tonnen overwaarde![]()
Roepen dat vroeger alles beter was (is ook zo)
Digibeet zijn![]()
Ik ben een boomer in hart en nieren, ondanks dat ik dertiger ben
Met zierikzee kom je tenminste aan voetballen toe. hojlund loopt alleen maar in de wegquote:
Zirkzee is toch ook niet zo bijzonder? Beiden komen te kort wat Man united nastreeft geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |