Ik heb pas navraag gedaan, geen reactie gekregen.quote:
staat bij mij nog 35% open.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:50 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Project SiG is dan toch volgeschreven. Stond lange tijd tonnen open, dus mogelijk met hulp van business angels.
Die dubbele rente was anders ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef zeeland6 het volgende:
hoe dan ook, zou mooi nieuws zijn voor de mensen die hier in zaten.
Inderdaad, ik klikte de link naar het oude project open. Blijkbaar gaan ze akkoord met lagere financieringquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
staat bij mij nog 35% open.
hoe dan ook, zou mooi nieuws zijn voor de mensen die hier in zaten.
Verderop staat nog dat de overeenkomst met gemeente Valkenburg een opzegtermijn van drie maanden heeft en dat TopCare zal blijven meewerken aan de vluchtelingenopvang zolang dat noodzakelijk is. Zoals het nu gaat met die hele ellendige oorlog is de opvang nog wel even nodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:09 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat weten ze blijkbaar zelf ook niet.
Zodra de vluchtelingenopvang wordt beëindigd neemt TopCare het pand in gebruik voor de huisvesting van buitenlandse werknemers.
Dat soort panden zijn nog steeds niet aan te slepen. Grote vraag naar. Dus vermoed dat dat wel goed gaat komen..
Alle drie de projecten gaan weer hard. WvjG heeft geen tekort aan (draagkrachtige) investeerders.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:05 schreef KrekelJapie het volgende:
3 projecten kaasmakerij WvjG
https://waardevoorjegeld.nl/projecten
1 met verpanding en
1 aflossingsvrij met hypothecaire dekking en
1 lineaire met hypothecaire dekking
Zie alleen de waarde van het pand niet terug.
1,5 maand boeterente.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef zeeland6 het volgende:
CCF De Hazelaardij wordt bijgschreven live.
Waarschijnlijk is het voorstel aangekomen om 2 maanden boeterente te betalen.
Kan deze dame weer afsluiten en verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker, heel fijn voor deze mevrouw dat dit is afgewikkeld.
Apart dat de 1e lening met pandrecht op voorraad en inventaris eerder vol zit dan de leningen met een 1e hypotheek. Kennelijk is de verwachting dat die drie ton kaasvoorraad ook nog aanwezig zal zijn als het mis gaat. Ik zou daar zelf wat minder vertrouwen in hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle drie de projecten gaan weer hard. WvjG heeft geen tekort aan (draagkrachtige) investeerders.
Aanwezig maar beschimmeld of met een sticker van de Belastingdienst er opquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:08 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Apart dat de 1e lening met pandrecht op voorraad en inventaris eerder vol zit dan de leningen met een 1e hypotheek. Kennelijk is de verwachting dat die drie ton kaasvoorraad ook nog aanwezig zal zijn als het mis gaat. Ik zou daar zelf wat minder vertrouwen in hebben.
Dank voor de info, hopelijk komt het snel goedquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:09 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Lening 00048728 loopt ook sinds maart achter, intussen 3 termijnen gemist. Wist niet dat de eerdere lening ook achterloopt, was dacht ik hier niet gemeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich opvallend, echter kreeg ik 2 dagen geleden een mail(van WVJG) met alleen dit project erin. Het was dat het hier genoemd werd dat er 3 projecten waren anders had ik dat vermoedelijk niet eens geweten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:08 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Apart dat de 1e lening met pandrecht op voorraad en inventaris eerder vol zit dan de leningen met een 1e hypotheek. Kennelijk is de verwachting dat die drie ton kaasvoorraad ook nog aanwezig zal zijn als het mis gaat. Ik zou daar zelf wat minder vertrouwen in hebben.
Woz waarde 381k. Ik sla over denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:58 schreef Fredericm het volgende:
Hebben mensen bedenkingen tegen wax salon Be Silk bij Collin? 9% 5 jaar, ruime dekking 2e hypotheek woonhuis
Nee toch?quote:
Op de site staat deze nog open, maar nog een paar dagen te gaan. Dus wellicht hebben ze een back-up plan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:50 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Project SiG is dan toch volgeschreven. Stond lange tijd tonnen open, dus mogelijk met hulp van business angels.
Be Silk Rotterdamquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:58 schreef Fredericm het volgende:
Hebben mensen bedenkingen tegen wax salon Be Silk bij Collin? 9% 5 jaar, ruime dekking 2e hypotheek woonhuis
Enige bedenking die ik heb is dat het een Collin direct is. Ik ga liever voor de normale Collins.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:58 schreef Fredericm het volgende:
En een vet negatief kapitaal. Magere winst. Eerste stemronde vóór de Kerst.quote:
Vraag me alleen af of dat og van die partner nou hetzelfde og is als waarop hypotheek wordt verkregen. Normaal staat dat er als een bijzin bij, nu niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:31 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Be Silk Rotterdam
¤ 125.000 | 9,0 % rente | 60 maanden
Linkje: https://www.collincrowdfu(...)3f93bd0b6cd55165f3b2
Denk het wel. Partner zit ook in de zaak: https://www.linkedin.com/(...)-santhagens-7960917/quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of dat og van die partner nou hetzelfde og is als waarop hypotheek wordt verkregen. Normaal staat dat er als een bijzin bij, nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |