SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klinkt als een goeie poes.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
En ze spoort voor geen meter.
Die van mij ook niet maar dat komt denk ik omdat ze net één jaar oud is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
dat zijn de bestenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
*noteert*quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
Nah, is zoals het hoort.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij ook niet maar dat komt denk ik omdat ze net één jaar oud is.
10 poes meer in de buurt en vechten elkaar tot de dood in de nachtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
Dat gaan nog 15 zware jaren worden dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die van mij moet nog 2 worden. Ze maakt de lastigste deuren zelf open en zit soms op plekken waarvan je denkt; hoe dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij ook niet maar dat komt denk ik omdat ze net één jaar oud is.
Donna, jij hier?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Die van mij moet nog 2 worden. Ze maakt de lastigste deuren zelf open en zit soms op plekken waarvan je denkt; hoe dan?
Maar het kattenluik is een no go.
leren dat ze de deuren ook zelf sluit dan kan ze de buitendeur zelf open en dicht doen. geen luik nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Die van mij moet nog 2 worden. Ze maakt de lastigste deuren zelf open en zit soms op plekken waarvan je denkt; hoe dan?
Oh dat doet mijn kat godzijdank niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik mis een "nog".quote:
je weet zeker dat ze er nooit meer dan 1 tegelijk uit haalt?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Donna het volgende:
Poes heeft ook een hobby; de bakken van de Kallax kast eruit trekken en dan alle Barbie kleertjes van m'n dochters 1 voor 1 naast de bak gooien.
Ik doe mijn best, maar het lukt nog niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
leren dat ze de deuren ook zelf sluit dan kan ze de buitendeur zelf open en dicht doen. geen luik nodig.
win win
geef mij maar deze (van mijn ma)quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
dresseren kun je lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar het lukt nog niet.
Hier worden de boeken uit de kast gemept en de kaarsen op de grond gegooid en mijn Swarovski beeldje is kapot.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Donna het volgende:
Poes heeft ook een hobby; de bakken van de Kallax kast eruit trekken en dan alle Barbie kleertjes van m'n dochters 1 voor 1 naast de bak gooien.
Tenzij ze met klittenband aan elkaar zitten, maar ze doet echt haar best om ze er 1 voor 1 uit te vissen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet zeker dat ze er nooit meer dan 1 tegelijk uit haalt?
geweldigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Tenzij ze met klittenband aan elkaar zitten, maar ze doet echt haar best om ze er 1 voor 1 uit te vissen.
Net als dat ze mijn beeldjes en steentjes van de kast gooit terwijl ze me aankijkt.
Soms...![]()
![]()
Iemand moet het doen!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Donna het volgende:
DIE WIL IKquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
geef mij maar deze (van mijn ma)
[ link | afbeelding ]
Mijn Lego boeket ookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Maar mijn LEGO boeket staat nog steeds na 4 maanden. Jajajajaja
mijn ma heeft twee, maar ok schattige hondjes zijn het. moet ik toegeven.quote:
Stronteigenwijs zeker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ma heeft twee, maar ok schattige hondjes zijn het. moet ik toegeven.
Gezellig!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, niks te doen op het werk, dus dan hier maar even buurten.
zo wilde laatst een bezorger hier ook een pakket voor buren afgeven. ik had zelf een pakketje en kon die van twee deuren verder dan ook wel aannemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef LTVDK het volgende:
Echt pakketbezorgers![]()
Zit hier gewoon thuis, zie het busje bij de buren wegrijden en direct daarna "Onze bezorger kon je pakket helaas niet bij je afleveren. Maar geen zorg, we hebben het bij je buren afgeleverd.". Die zak hooi heeft niet eens een poging gedaan en gebruikt de buren liever als handig pakketpunt
Maar zonder huisdieren en/of kinderen gaat dat ook wel makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Lego boeket ook
En de haakbloemen staan sinds september vorig jaar![]()
Nee dan had ik me wel opgegeven voor die ene in het asiel hier. Ik vind het gewoon echt een hoop werk voor mezelf en je zit er wel een beetje aan vast met uitlaten enzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Is 2025 het jaar dat je een hondje gaat adopteren?
Ja hier komt verder bijna niemandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zonder huisdieren en/of kinderen gaat dat ook wel makkelijk.
Oh die was wel heel cute. Maar helaas kan alleen bij stabiele katten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan had ik me wel opgegeven voor die ene in het asiel hier. Ik vind het gewoon echt een hoop werk voor mezelf en je zit er wel een beetje aan vast met uitlaten enzo.
die hebben nu lunchpauze tot half 2quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
Ik zit te wachten tot de assistenten dat recept naar me sturen
Huisarts had het vanmorgen al meteen geschreven
Hopelijk gewoon de standaard?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
Ik vind vanmiddag thuis de brief met de uitslag van het uitstrijkje. Joepie.
Oh joy. De gewone "je bent x leeftijd, dus speel even kijkdoos" hoop ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
Ik vind vanmiddag thuis de brief met de uitslag van het uitstrijkje. Joepie.
Ja en sochtends belt natuurlijk iedereenquote:
De ene schizofrene kat is de ander niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die was wel heel cute. Maar helaas kan alleen bij stabiele katten.Blijf dat mooi vinden want katten blijven gewoon onvoorspelbaar lol.
Had er laatst eentje die aanbelde, had een pakket voor mij en ook eentje voor 8 huizen verderop, of ik die ook even kon aannemen want hij had het alvast gescand en doorgegeven dat het pakket bij mij was bezorgdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo wilde laatst een bezorger hier ook een pakket voor buren afgeven. ik had zelf een pakketje en kon die van twee deuren verder dan ook wel aannemen.
dus ik vraag... joh doet ze niet open dan?
(auto stond gewoon op de stoep geparkeerd dus die was absoluut wel thuis)
had hij idd nog niet geprobeerd
Gelachenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene schizofrene kat is de ander niet.
Ja inderdaad, standaard onderzoek omdat ik 35 ben geworden. Wat wel weer jammer is, is dat er door het onderzoek waarschijnlijk een bacterie gekomen is waardoor ik een infectie opgelopen heb. Dus daar heb ik vorige week nog weer een testje voor mogen doen en op die uitslag wacht ik ook nog. Vrouwendingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh joy. De gewone "je bent x leeftijd, dus speel even kijkdoos" hoop ik?
Katten zijn stabielquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, standaard onderzoek omdat ik 35 ben geworden. Wat wel weer jammer is, is dat er door het onderzoek waarschijnlijk een bacterie gekomen is waardoor ik een infectie opgelopen heb. Dus daar heb ik vorige week nog weer een testje voor mogen doen en op die uitslag wacht ik ook nog. Vrouwendingen.![]()
Oh lekker dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, standaard onderzoek omdat ik 35 ben geworden. Wat wel weer jammer is, is dat er door het onderzoek waarschijnlijk een bacterie gekomen is waardoor ik een infectie opgelopen heb. Dus daar heb ik vorige week nog weer een testje voor mogen doen en op die uitslag wacht ik ook nog. Vrouwendingen.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Stabiel-ish. Wellicht.quote:
en dan zijn ze beledigd als je nee zegt.....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er laatst eentje die aanbelde, had een pakket voor mij en ook eentje voor 8 huizen verderop, of ik die ook even kon aannemen want hij had het alvast gescand en doorgegeven dat het pakket bij mij was bezorgd
Omdat je een alcoholist was/bent?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:13 schreef kree het volgende:
[..]
nee?
ik zie mijn fouten wel in die tijd he. begrijp me niet verkeerd. maar ik zou ff niet weten waarom ik mijn hele leven alcohol vrij zou moeten doorbrengen. hulpverlening zwaar in tegen natuurlijk.
maar is bewuste keus van mezelf. enne oke wat ik wel geleerd heb nooit meer drinken en rijden.
en bovendien presteer ik oke nu onderhand hoor op werk, zie het als black mirror.
Nou zoiets waarschijnlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ie z'n handen niet even gewassen?
de hunt komt er aan eind deze maandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)/honden/4256541-mila
Er is al een reactiestop en ze staat er pas sinds gister opIk moet er eerst even over nadenken maar andere mensen reageren meteen alsof ze op ibood zitten blijkbaar.
Ik heb het met zo'n thuisding gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou zoiets waarschijnlijk inderdaad.![]()
![]()
Thank god geen jeuk o.i.d., maar merk wel dat het niet goed zit. Fijn cadeautje.
Dat vond ik destijds een onprettig idee met spiraal.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het met zo'n thuisding gedaan
Ja hij was gelijk gefrustreerd dus heb het maar geaccepteerd want zijn aardige mensen die daar wonenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan zijn ze beledigd als je nee zegt.....
weet niet. tis maar hoe je het definieert. het was vooral drinken om psych problemen te verdoven denk.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds een onprettig idee met spiraal.
huehue?quote:
Ja die had ik ook in huis, maar ik dacht; laat ik maar meteen toch naar de huisarts gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook, zitten alleen mijn eigen doosbacteriën op.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag het niet zo zitten om die ene van weinigen te zijn die wel hun spiraal ermee uitrost.quote:
Ja dat is juist waarom ik het thuis deedquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die had ik ook in huis, maar ik dacht; laat ik maar meteen toch naar de huisarts gaan.
Ja maar mijn kat rent op straat ook achter honden aan en toen ik haar kreeg zeiden ze dat ze ook niet zo goed met honden is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:31 schreef Donna het volgende:
Wij hebben trouwens regelmatig de allerliefste Shih Tzu van de wereld te logeren. Zo leuk, zo nu en dan een logeerhondje. En daar doet poes ook lief tegen.
ik werk thuis dus ik houd er rekening mee als er hier een pakketje komt dat ik bij de laptop weg kan etc.....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij was gelijk gefrustreerd dus heb het maar geaccepteerd want zijn aardige mensen die daar wonen
Essiequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is juist waarom ik het thuis deed![]()
Anders had ik weer mijn vader moeten vragen om me te brengen
"Zeg pap kun je me even naar de huisarts brengen zodat die in mijn kijkdoos kan roeren?"
Kan me niet voorstellen hoe dat dan werkt. Er zit niet een grijpertje aan ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag het niet zo zitten om die ene van weinigen te zijn die wel hun spiraal ermee uitrost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
tja...hmms zou iedere goeie pa wel doen denk. ja niet erbij zijn danquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is juist waarom ik het thuis deed![]()
Anders had ik weer mijn vader moeten vragen om me te brengen
"Zeg pap kun je me even naar de huisarts brengen zodat die in mijn kijkdoos kan roeren?"
Ja dat heb ik dus niet gedaanquote:
Handje vasthouden is idd niet echt nodig haha.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja...hmms zou iedere goeie pa wel doen denk. ja niet erbij zijn dan
o_Oquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ok dit was weer mijn ordi uitstapje van deze maand
Nu ben ik weer gewoon normaal braaf en netjes
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen hoe dat dan werkt. Er zit niet een grijpertje aan ofzoZo grondig hoef je ook niet te roeren toch? Je steekt er geen staafmixer in ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Kan me niet voorstellen hoe dat dan werkt. Er zit niet een grijpertje aan ofzoSchijnt wel te kunnen. Dat die 'touwtjes' van het spiraal in het borsteltje blijven hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrr, moet er niet aan denken haha.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ok dit was weer mijn ordi uitstapje van deze maand
Nu ben ik weer gewoon normaal braaf en netjes
Maar hoe danquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Schijnt wel te kunnen. Dat die 'touwtjes' van het spiraal in het borsteltje blijven hangen.
[..]
Kan me niet voorstellen hoe dat dan werkt. Er zit niet een grijpertje aan ofzoIk heb nergens gezegd dat het rationeel was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is ook niet dat ik géén uitstrijkje heb laten doen erdoor, alleen dus niet zelf. Ik zie de reden tot lollerij niet zo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik wil deze M.I. niet hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Schijnt wel te kunnen. Dat die 'touwtjes' van het spiraal in het borsteltje blijven hangen.
Gister met bloedprikken stond ie op het punt om te gaan kijken of er wat mis was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Handje vasthouden is idd niet echt nodig haha.
wow mijn zusje had t ook en oke verteld ze gewoon, naar huisarts en die zei doe maar ff je broekje uit e ga maar liggen. hoe ruikt het eigenlijk als een beschimmelde kelder ofzo. wtf. Eugh ze verteld dat zo he.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Handje vasthouden is idd niet echt nodig haha.
Nee de lollerij kwam door mijn M.I. van zo'n kermisgrijpertje die dan wat cellen eruit moet plukken maar dan per ongeluk het spiraaltje grijptquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het rationeel was.
En het is ook niet dat ik géén uitstrijkje heb laten doen erdoor, alleen dus niet zelf. Ik zie de reden tot lollerij niet zo.
Tja, je hebt zomaar wat. Als man ook trouwens.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
wow mijn zusje had t ook en oke verteld ze gewoon, naar huisarts en die zei doe maar ff je broekje uit e ga maar liggen. hoe ruikt het eigenlijk als een beschimmelde kelder ofzo. wtf. Eugh ze verteld dat zo he.
Maargoed zalfje enzo en was zo opgelost, vraag me maar neit details hoe het kwam. want vertelde ze ook nog. maar oke. vriendje keer orzo.
Je moet er rondjes mee draaien toch? Met net wat langere touwtjes nog kán dat vast komen te zitten.quote:
quote:
quote:
en je ticket?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
oke alle pagina's van paspoort gescand in en ingediend
dan ben jij weer helemaal het balletje... indienen en weer afwachtenquote:
Brrrrrquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef Donna het volgende:
[..]
ik niet maar dit dan gaat op tafel met spelletjes ofzo of kaarten en iedereen wat gedronken. damn. hahahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Tja, je hebt zomaar wat. Als man ook trouwens.
*ril*quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet er rondjes mee draaien toch? Met net wat langere touwtjes nog kán dat vast komen te zitten.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben jij weer helemaal het balletje... indienen en weer afwachten
Nee hoor, wij ruiken altijd naar bloemetjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Tja, je hebt zomaar wat. Als man ook trouwens.
Lekker onderwerp zo tijdens de lunchquote:
ja dat afwachten kom je niet onderuitquote:
Ja, dan liever met de benen wijd hoor.quote:
Laatste keer moest ik een beetje heen en weer maar niet meer rondjes draaien zoals de keer ervoorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet er rondjes mee draaien toch? Met net wat langere touwtjes nog kán dat vast komen te zitten.
Gaat ook wel eens mis ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan kan een kerel ook geen piercing hebben en jij een spiraaltje?
mijn salade met couscous en falafel smaakt er niet minder doorquote:
waarom denk je dat ik gezellig met jou over de pakketbezorgers door gingquote:
Nee ben al wat gerustgesteld dat het verzoek om extra documenten zo snel kwam. Dus dan is er geen lange wachttijd voor mij denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, die menstruatiecups zijn dus ook niet altijd een goeie combi met spiraal, blijkbaar plopt er ook wel eens een mee als het vacuüm niet goed verbroken is.
Nee de laatste keer was anders. Was een soort coronatest. Eerst zat je nog met zo'n mascaraborstel te poeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer moest ik een beetje heen en weer maar niet meer rondjes draaien zoals de keer ervoor
Die touwtjes prikken bij mannen ook wel eens in de eikel hoor. Dan moet je ze laten bijknippen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan kan een kerel ook geen piercing hebben en jij een spiraaltje?
Mijn laatste is alweer drie jaar geleden, geen idee wat het huidige advies is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer moest ik een beetje heen en weer maar niet meer rondjes draaien zoals de keer ervoor
Ik heb de lunch al opquote:
een coronatest.... hmmquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de laatste keer was anders. Was een soort coronatest. Eerst zat je nog met zo'n mascaraborstel te poeren.
Watjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Die touwtjes prikken bij mannen ook wel eens in de eikel hoor. Dan moet je ze laten bijknippen.
De touwtjes dan.
Ik heb hem begin dit jaar gedaan en het was aangepastquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn laatste is alweer drie jaar geleden, geen idee wat het huidige advies is.
Whehehequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Die touwtjes prikken bij mannen ook wel eens in de eikel hoor. Dan moet je ze laten bijknippen.
De touwtjes dan.
En vrouwen poepen niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, wij ruiken altijd naar bloemetjes.
zelfs na een lange dag werken bij 35 graden
die kans acht ik grootquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze hebben de verkeerde test opgestuurd.
Is gelukkig een non-issue in mijn geval.quote:
ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben al wat gerustgesteld dat het verzoek om extra documenten zo snel kwam. Dus dan is er geen lange wachttijd voor mij denk ik.
voor mij ook lang terug. maar geen problemen toen tegen gekomen. LOL als ik jullie zo hoor?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn laatste is alweer drie jaar geleden, geen idee wat het huidige advies is.
Ja precies. Het was een heel ander ding dan 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de laatste keer was anders. Was een soort coronatest. Eerst zat je nog met zo'n mascaraborstel te poeren.
Ik was eigenlijk op zoek naar die lijkbloem.quote:
Ja ik had er in 2020 1 dat was idd een mascaraborsteltje en nu was het een lang wattenstokje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem begin dit jaar gedaan en het was aangepast
Van je uitstrijkje voor baarmoederhalskanker ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij ook lang terug. maar geen problemen toen tegen gekomen. LOL als ik jullie zo hoor?
Moet je eens proberen. Is soms echt lekkerquote:
Ik heb geen prostaat joh.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen. Is soms echt lekker
Nee de touwtjesquote:
Noted.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen. Is soms echt lekker
Sorry watquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij ook lang terug. maar geen problemen toen tegen gekomen. LOL als ik jullie zo hoor?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef Donna het volgende:
Ten tijde van de mascaraborstel heb ik trouwens nog mijn toenmalige vriend voorgehouden dat ze die borsteltjes ook gebruiken bij een SOA-test bij een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten tijde van de mascaraborstel heb ik trouwens nog mijn toenmalige vriend voorgehouden dat ze die borsteltjes ook gebruiken bij een SOA-test bij een man.
dat gaf wel een erge MIquote:
wtf? en geloofde dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef Donna het volgende:
But what about second hole?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben al een holte waarin gepoerd moet worden.
Ja preciesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik had er in 2020 1 dat was idd een mascaraborsteltje en nu was het een lang wattenstokje.
Dat kun je ook wel wat erotischer omschrijverquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben al een holte waarin gepoerd moet worden.
Daar wordt al in gepoerd door de tandarts.quote:
Zou best kunnen! Of gewoon net wat minder onaangenaam, geen idee.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Wellicht is dat aangepast door spiraalgedoetjes?
Ik zat aan de kont te denken en dacht 'huh'?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar wordt al in gepoerd door de tandarts.
De verwarring waar ik op hoopte.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan de kont te denken en dacht 'huh'?
das een nieuw gemaakt gaatjequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
Gister met bloedprikken waren ze ook flink aan het poeren en roeren in mijn armen
Ben eigenlijk verbaasd dat ik niet enorme blauwe plekken heb
nou ik had arm gebroken en hele operatie moest, toen het erin ging wist ik niet katheter. want narcose.quote:
3 nieuwe gaatjesquote:
Gelukkig. Dat gaat in ontspannen toestand er ook een stuk makkelijker uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik had arm gebroken en hele operatie moest, toen het erin ging wist ik niet katheter. want narcose.
Eruit wel. hoewel hele leuke verpleegsters ik kreeg niet eens een harde ofzo.
voelde kut, maarja al met al viel het mee ff 6 keer knonpje indrukken morfine pomp hielp.
ik heb 1 op mn hand van het infuus. die ader is nog steeds gevoelig. zijn al bijna twee week verderquote:
haha ja denk ik, LOL. naja niet de meest fantastische tijd van mijn pener leven.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat gaat in ontspannen toestand er ook een stuk makkelijker uit.
Dat handschrift van de huisarts moet eerst worden ontcijferd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
Ik zit te wachten tot de assistenten dat recept naar me sturen
Huisarts had het vanmorgen al meteen geschreven
Heeeele diepe wortelkanaalbehendaling.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat handschrift van de huisarts moet eerst worden ontcijferd.
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef Donna het volgende:
[..]
De touwtjes dan.
You and me both.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurde bij mij 2 dagen en toen BAM dikke blauwe plek op mijn hand.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
Gister met bloedprikken waren ze ook flink aan het poeren en roeren in mijn armen
Ben eigenlijk verbaasd dat ik niet enorme blauwe plekken heb
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeeele diepe wortelkanaalbehendaling.
omg nouja geloof niet dat ik het nodig heb, want veilig altijd gedaan. maaaaaar nee daar kijk ik niet echt naar uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof die wattenstaafjes minder erg zijn
Een wortelanaalbehandelingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeeele diepe wortelkanaalbehendaling.
Hoe lang heb je over deze post gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mjin spilleng is narmoletir best eko.
Ik weet nog wat er staat ookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mjin spilleng is narmoletir best eko.
Gelukkig kan je voor een hoop SOA's ook gewoon in een potje plassen als man, mocht je ooit een test moeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
omg nouja geloof niet dat ik het nodig heb, want veilig altijd gedaan. maaaaaar nee daar kijk ik niet echt naar uit.
Ik ook, maar ik kan ook vloeiend bitterbaliaans dus ik ben wel wat gewendquote:
"IT BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRNNNSSSSSSSSSSS!!!"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig kan je voor een hoop SOA's ook gewoon in een potje plassen als man, mocht je ooit een test moeten.
Fliutje ven een cant.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over deze post gedaan?
thank God gelukkig. hahaha maar denk niet echt nodig nu, maar goed om te weten, werd al bang.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig kan je voor een hoop SOA's ook gewoon in een potje plassen als man, mocht je ooit een test moeten.
Kom hierheen danquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:58 schreef Donna het volgende:
Ik ga maar naar huis. Dat werken heeft ook geen zin als er geen zak te doen is.
niks vies aan wmbquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:01 schreef mschol het volgende:
oh nevermind, ik ga weer werken, viezerikken
Daarna dan, ook goed.quote:
Ze doet het best goed de laatste tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan ook vloeiend bitterbaliaans dus ik ben wel wat gewend
Nee, alleen nieuwerwets koken. Ieder ontbijt een inverse sferificatie spiegelei op deconstructed toast.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:06 schreef kree het volgende:
ja doen jullie wel echt ff goed ouderwets koken?
Zou ze daar in Thailand gewoon stiekem een studie Nederlands volgen ipv Thaisquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet het best goed de laatste tijd.
Awwwwquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet het best goed de laatste tijd.
Misschien kan ze Nederlands nu pas echt waarderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze daar in Thailand gewoon stiekem een studie Nederlands volgen ipv Thais
wss zo voor je deurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Mijn Temu pakketje is bezorgd zegt die. Nou dan is het pakketje onzichtbaar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Mijn Temu pakketje is bezorgd zegt die. Nou dan is het pakketje onzichtbaar.
Ja dat blijft ook wel mooi als ze inderdaad vragen heb je bewijs dat het niet geweest is.quote:
Dat moet prima lukken met secondelijm.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
Ben erg benieuwd of ik mijn Swarovski beeldje weer aan elkaar kan lijmen. Er is een armpje afgebroken van Grogu.
Als dat pakketje ook nog daadwerkelijk komt kan ik het proberen.
Ja dat is wat ik besteld heb ook soort van.quote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom zou je secondelijm op temu bestellen? Het kost al geen drol.
Oh dus het kan nog komenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Duurde bij mij 2 dagen en toen BAM dikke blauwe plek op mijn hand.
Eurootje bij de action? In meerdere versies zelfs nogquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Lekker 3 maanden op je pakketje wachten en er dan achter komen dat de tube tijdens het verzenden lek is geraaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
ja maar staat daar wel bij dat het geschikt is voor Swarovski beeldjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eurootje bij de action? In meerdere versies zelfs nog
ja, maar bij de action moet je altijd voor minimaal 20 euro kopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eurootje bij de action? In meerdere versies zelfs nog
Hoef je niet naar de winkel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
bij de action ga je naar binnen en krijg je een mandje in je handen gedrukt dat magnetisch is en dan valt zomaa allemaal spul in je mandje dat de tube lijm er niet meer bij pastquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij de action moet je altijd voor minimaal 20 euro kopen
Omdat ik toch al andere dingen ging bestellen en moest toch tot 20 euro komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
En iedereen hier is ook al gewend aan mijn eeuwige typtyfus. Dat zal ook cast helpenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan ook vloeiend bitterbaliaans dus ik ben wel wat gewend
cast wel iddquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En iedereen hier is ook al gewend aan mijn eeuwige typtyfus. Dat zal ook cast helpen
Weekje maar 3 maanden mag ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 3 maanden op je pakketje wachten en er dan achter komen dat de tube tijdens het verzenden lek is geraakt
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij de action moet je altijd voor minimaal 20 euro kopen
Ja hoor. Afgelopen weekend liepen er nog kalfjes over het dak van de schuur van m'n oude huis, midden in een woonwijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef kree het volgende:
dromen jullie wel eens trouwens? en waarover dan?
Hoe dan bij de Action. Alles is leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaVind het meestal al heel wat als ik voor 5 euro heb gekocht
Ik kan de action niet uit lopen zonder een grote fles douchegel, 2 bussen remmenreiniger en 2 kaarsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de action ga je naar binnen en krijg je een mandje in je handen gedrukt dat magnetisch is en dan valt zomaa allemaal spul in je mandje dat de tube lijm er niet meer bij past
Ja jouw typtyfus die gedurende de dag stijgt tot die zo erg is dat ik je maar naar bed stuurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En iedereen hier is ook al gewend aan mijn eeuwige typtyfus. Dat zal ook cast helpen
"IK KRIJG DIE DOOS NIET OPEN."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 3 maanden op je pakketje wachten en er dan achter komen dat de tube tijdens het verzenden lek is geraakt
ja nouja heb ook van die rare dromen altijd en snap niet want ff in die droom is het alsof gebeurt enzo. totdat wakker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hoor. Afgelopen weekend liepen er nog kalfjes over het dak van de schuur van m'n oude huis, midden in een woonwijk.
Meestal alleen iets van bakpapier, schuursponsjes en een doekje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal alleen iets van bakpapier, schuursponsjes en een doekje ofzo
Ik heb hier respect voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop regelmatig bij de Action alleen iets wat ik van te voren bedacht had dat ik moest kopen. Zoals secondenlijm en dan ook niets meer dan dat.
Jij draait je halverwege het eerste gangpad al weer om ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaVind het meestal al heel wat als ik voor 5 euro heb gekocht
straks kom je alle hondesnacks tegenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop regelmatig bij de Action alleen iets wat ik van te voren bedacht had dat ik moest kopen. Zoals secondenlijm en dan ook niets meer dan dat.
Die zijn niet goed genoeg voor mijn Ambarquote:
Nee, simpeler: m'n huis puilt al genoeg uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij draait je halverwege het eerste gangpad al weer om ofzo?
Nee? Zoveel leuks ligt daar toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij draait je halverwege het eerste gangpad al weer om ofzo?
Ik word er ook steeds beter in. Had laatst 1 kabeltje nodig, dus 1 kabeltje it isquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, simpeler: m'n huis puilt al genoeg uit.
Straks overigens ook even naar de action. Ik moet bellenblaas.
die lagen laatst bij de wibra o nee Zeeman 3 voor 50ctquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, simpeler: m'n huis puilt al genoeg uit.
Straks overigens ook even naar de action. Ik moet bellenblaas.
Wij Idioten Bieden Rotzooi Aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die lagen laatst bij de wibra 3 voor 50ct
het was de zeemanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij Idioten Bieden Rotzooi Aan.
Ook prima, die zit letterlijk naast de action hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die lagen laatst bij de wibra 3 voor 50ct
Ik heb dan weer wel een zwak voor zulke dingenquote:
Ja jaquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook prima, die zit letterlijk naast de action hier.
quote:
Ik zou dat hele schap leeg kopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan weer wel een zwak voor zulke dingenhttps://nl.pepper.com/aan(...)tingen-tot-90-354227
[ afbeelding ]
Die krijgt heel veel schoon maar niet allesquote:
Whyquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil er meestal zo snel mogelijk weer uit. Vind het een frustrerende winkel.
kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat me eigenlijk alleen om het stokje, maar alleen zo'n stokje is meer gedoe dan gewoon zo'n potje halen.
Ik had laatst voor het eerst bij de Wibra besteld, die hebben best een prima webshopquote:
Voor de dingen die ik doe is het goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die krijgt heel veel schoon maar niet alles
Ik word altijd een beetje naar van het licht ofzo. Heb ik met Mediamarkt ook altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeders was laatst op zoek naar een leuk douchegordijn dus zijn we ze allemaal even langs geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:37 schreef gianni61 het volgende:
mijn dorp heeft een zeeman, maar daar kom ik nooit.
Wibra zou ik niet eens weten te vinden
Vooral ook wel een beetje afhankelijk van de vestiging en de mensen die er rondlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Top toch? Wij gebruikten het om nicotine van het plafond te krijgen in mijn oude huis. Dat ging niet helemaalquote:
nu zit ik na te denken bij welk tvprogramma een vrouw zat die overal en nergens op internet wenkies genoemd werdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt om m'n wenkies bij te laten werken. Maar kan pas over twee weken terecht
het zou echt nooit in mij opkomen dat ze daar douchegordijnen verkopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeders was laatst op zoek naar een leuk douchegordijn dus zijn we ze allemaal even langs geweest
Was vorige week weer eens voor het eerst in jaren in de mediamarkt, vind het maar een rare winkel tegenwoordig. Ik mis de rijen vol pallets met films, games en cd's. Dat is nu echt alleen maar een soort verdomhoekje met een paar rekjesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van het licht ofzo. Heb ik met Mediamarkt ook altijd.
google gevondenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu zit ik na te denken bij welk tvprogramma een vrouw zat die overal en nergens op internet wenkies genoemd werd
Ik woonde in Amsterdam aan de H.J.E Wenckebachwegquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt om m'n wenkies bij te laten werken. Maar kan pas over twee weken terecht
bij de zeeman hadden ze ook niet geloof ik. wibra wel maar die waren niet naar het zinquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou echt nooit in mij opkomen dat ze daar douchegordijnen verkopen
Ik "moest" van contant geld af en ik wilde nog een nieuw beeldscherm. Zodoende.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vorige week weer eens voor het eerst in jaren in de mediamarkt, vind het maar een rare winkel tegenwoordig. Ik mis de rijen vol pallets met films, games en cd's. Dat is nu echt alleen maar een soort verdomhoekje met een paar rekjes
Straks zijn je wenks on fleekquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
ik zou dan eerder aan een bouwmarkt denken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de zeeman hadden ze ook niet geloof ik. wibra wel maar die waren niet naar het zin
De laatste keer dat ik er één haalde, was bij de Karwei inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dan eerder aan een bouwmarkt denken.
Welk beeldscherm heb je gekocht?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "moest" van contant geld af en ik wilde nog een nieuw beeldscherm. Zodoende.
En het is nog niet helemaal weg. Nu al 11 dagen geleden.quote:
Jij bent natuurlijk in Londen geweest en wilt nu de Britse lookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
ja daar hebben ze ze ook. maar als je ze bij een action zeeman wibra oid kan vinden ben je stukken goedkoper uitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ehhhhhhhquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welk beeldscherm heb je gekocht?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Als je de hoofdprijs wil betalenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ehw.quote:
Waarom had je zo'n stapel cash dat je er een beeldscherm van kon kopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "moest" van contant geld af en ik wilde nog een nieuw beeldscherm. Zodoende.
dat is mevrouw Wenkies van MAFSquote:
Het is inmiddels ruim een half jaar geleden en ik zit er nu niet naar te kijken.quote:
Wel maf ja.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je zo'n stapel cash dat je er een beeldscherm van kon kopen
Curved toch wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is inmiddels ruim een half jaar geleden en ik zit er nu niet naar te kijken.Eentje uit de LG UltraGear serie iig, 27"
ik heb geen flauw idee. ik heb nog nooit een douchegordijn gekochtquote:
kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:46 schreef rival het volgende:
Ik heb iets tegen douchegordijnen maar dat ligt aan mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |