Watjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Die touwtjes prikken bij mannen ook wel eens in de eikel hoor. Dan moet je ze laten bijknippen.
De touwtjes dan.
Ik heb hem begin dit jaar gedaan en het was aangepastquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn laatste is alweer drie jaar geleden, geen idee wat het huidige advies is.
Whehehequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Die touwtjes prikken bij mannen ook wel eens in de eikel hoor. Dan moet je ze laten bijknippen.
De touwtjes dan.
En vrouwen poepen niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, wij ruiken altijd naar bloemetjes.
zelfs na een lange dag werken bij 35 graden
die kans acht ik grootquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze hebben de verkeerde test opgestuurd.
Is gelukkig een non-issue in mijn geval.quote:
ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben al wat gerustgesteld dat het verzoek om extra documenten zo snel kwam. Dus dan is er geen lange wachttijd voor mij denk ik.
voor mij ook lang terug. maar geen problemen toen tegen gekomen. LOL als ik jullie zo hoor?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn laatste is alweer drie jaar geleden, geen idee wat het huidige advies is.
Ja precies. Het was een heel ander ding dan 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de laatste keer was anders. Was een soort coronatest. Eerst zat je nog met zo'n mascaraborstel te poeren.
Ik was eigenlijk op zoek naar die lijkbloem.quote:
Ja ik had er in 2020 1 dat was idd een mascaraborsteltje en nu was het een lang wattenstokje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem begin dit jaar gedaan en het was aangepast
Van je uitstrijkje voor baarmoederhalskanker ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij ook lang terug. maar geen problemen toen tegen gekomen. LOL als ik jullie zo hoor?
Moet je eens proberen. Is soms echt lekkerquote:
Ik heb geen prostaat joh.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen. Is soms echt lekker
Nee de touwtjesquote:
Noted.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen. Is soms echt lekker
Sorry watquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij ook lang terug. maar geen problemen toen tegen gekomen. LOL als ik jullie zo hoor?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef Donna het volgende:
Ten tijde van de mascaraborstel heb ik trouwens nog mijn toenmalige vriend voorgehouden dat ze die borsteltjes ook gebruiken bij een SOA-test bij een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef Donna het volgende:
Ten tijde van de mascaraborstel heb ik trouwens nog mijn toenmalige vriend voorgehouden dat ze die borsteltjes ook gebruiken bij een SOA-test bij een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |