Iemand moet het doen!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Donna het volgende:
Poes heeft ook een hobby; de bakken van de Kallax kast eruit trekken en dan alle Barbie kleertjes van m'n dochters 1 voor 1 naast de bak gooien.
DIE WIL IKquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
geef mij maar deze (van mijn ma)
[ link | afbeelding ]
Mijn Lego boeket ookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Maar mijn LEGO boeket staat nog steeds na 4 maanden. Jajajajaja
mijn ma heeft twee, maar ok schattige hondjes zijn het. moet ik toegeven.quote:
Stronteigenwijs zeker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ma heeft twee, maar ok schattige hondjes zijn het. moet ik toegeven.
Gezellig!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, niks te doen op het werk, dus dan hier maar even buurten.
zo wilde laatst een bezorger hier ook een pakket voor buren afgeven. ik had zelf een pakketje en kon die van twee deuren verder dan ook wel aannemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef LTVDK het volgende:
Echt pakketbezorgers![]()
Zit hier gewoon thuis, zie het busje bij de buren wegrijden en direct daarna "Onze bezorger kon je pakket helaas niet bij je afleveren. Maar geen zorg, we hebben het bij je buren afgeleverd.". Die zak hooi heeft niet eens een poging gedaan en gebruikt de buren liever als handig pakketpunt
Maar zonder huisdieren en/of kinderen gaat dat ook wel makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Lego boeket ook
En de haakbloemen staan sinds september vorig jaar![]()
Nee dan had ik me wel opgegeven voor die ene in het asiel hier. Ik vind het gewoon echt een hoop werk voor mezelf en je zit er wel een beetje aan vast met uitlaten enzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Is 2025 het jaar dat je een hondje gaat adopteren?
Ja hier komt verder bijna niemandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zonder huisdieren en/of kinderen gaat dat ook wel makkelijk.
Oh die was wel heel cute. Maar helaas kan alleen bij stabiele katten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan had ik me wel opgegeven voor die ene in het asiel hier. Ik vind het gewoon echt een hoop werk voor mezelf en je zit er wel een beetje aan vast met uitlaten enzo.
die hebben nu lunchpauze tot half 2quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
Ik zit te wachten tot de assistenten dat recept naar me sturen
Huisarts had het vanmorgen al meteen geschreven
Hopelijk gewoon de standaard?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
Ik vind vanmiddag thuis de brief met de uitslag van het uitstrijkje. Joepie.
Oh joy. De gewone "je bent x leeftijd, dus speel even kijkdoos" hoop ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Donna het volgende:
Ik vind vanmiddag thuis de brief met de uitslag van het uitstrijkje. Joepie.
Ja en sochtends belt natuurlijk iedereenquote:
De ene schizofrene kat is de ander niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die was wel heel cute. Maar helaas kan alleen bij stabiele katten.Blijf dat mooi vinden want katten blijven gewoon onvoorspelbaar lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |