Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij de action moet je altijd voor minimaal 20 euro kopen
Ja hoor. Afgelopen weekend liepen er nog kalfjes over het dak van de schuur van m'n oude huis, midden in een woonwijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef kree het volgende:
dromen jullie wel eens trouwens? en waarover dan?
Hoe dan bij de Action. Alles is leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaVind het meestal al heel wat als ik voor 5 euro heb gekocht
Ik kan de action niet uit lopen zonder een grote fles douchegel, 2 bussen remmenreiniger en 2 kaarsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de action ga je naar binnen en krijg je een mandje in je handen gedrukt dat magnetisch is en dan valt zomaa allemaal spul in je mandje dat de tube lijm er niet meer bij past
Ja jouw typtyfus die gedurende de dag stijgt tot die zo erg is dat ik je maar naar bed stuurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En iedereen hier is ook al gewend aan mijn eeuwige typtyfus. Dat zal ook cast helpen
"IK KRIJG DIE DOOS NIET OPEN."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 3 maanden op je pakketje wachten en er dan achter komen dat de tube tijdens het verzenden lek is geraakt
ja nouja heb ook van die rare dromen altijd en snap niet want ff in die droom is het alsof gebeurt enzo. totdat wakker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hoor. Afgelopen weekend liepen er nog kalfjes over het dak van de schuur van m'n oude huis, midden in een woonwijk.
Meestal alleen iets van bakpapier, schuursponsjes en een doekje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal alleen iets van bakpapier, schuursponsjes en een doekje ofzo
Ik heb hier respect voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop regelmatig bij de Action alleen iets wat ik van te voren bedacht had dat ik moest kopen. Zoals secondenlijm en dan ook niets meer dan dat.
Jij draait je halverwege het eerste gangpad al weer om ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaVind het meestal al heel wat als ik voor 5 euro heb gekocht
straks kom je alle hondesnacks tegenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop regelmatig bij de Action alleen iets wat ik van te voren bedacht had dat ik moest kopen. Zoals secondenlijm en dan ook niets meer dan dat.
Die zijn niet goed genoeg voor mijn Ambarquote:
Nee, simpeler: m'n huis puilt al genoeg uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij draait je halverwege het eerste gangpad al weer om ofzo?
Nee? Zoveel leuks ligt daar toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij draait je halverwege het eerste gangpad al weer om ofzo?
Ik word er ook steeds beter in. Had laatst 1 kabeltje nodig, dus 1 kabeltje it isquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, simpeler: m'n huis puilt al genoeg uit.
Straks overigens ook even naar de action. Ik moet bellenblaas.
die lagen laatst bij de wibra o nee Zeeman 3 voor 50ctquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, simpeler: m'n huis puilt al genoeg uit.
Straks overigens ook even naar de action. Ik moet bellenblaas.
Wij Idioten Bieden Rotzooi Aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die lagen laatst bij de wibra 3 voor 50ct
het was de zeemanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij Idioten Bieden Rotzooi Aan.
Ook prima, die zit letterlijk naast de action hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die lagen laatst bij de wibra 3 voor 50ct
Ik heb dan weer wel een zwak voor zulke dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |