Ik "moest" van contant geld af en ik wilde nog een nieuw beeldscherm. Zodoende.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vorige week weer eens voor het eerst in jaren in de mediamarkt, vind het maar een rare winkel tegenwoordig. Ik mis de rijen vol pallets met films, games en cd's. Dat is nu echt alleen maar een soort verdomhoekje met een paar rekjes
Straks zijn je wenks on fleekquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt om m'n wenkies bij te laten werken. Maar kan pas over twee weken terecht
ik zou dan eerder aan een bouwmarkt denken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de zeeman hadden ze ook niet geloof ik. wibra wel maar die waren niet naar het zin
De laatste keer dat ik er één haalde, was bij de Karwei inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dan eerder aan een bouwmarkt denken.
Welk beeldscherm heb je gekocht?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "moest" van contant geld af en ik wilde nog een nieuw beeldscherm. Zodoende.
En het is nog niet helemaal weg. Nu al 11 dagen geleden.quote:
Jij bent natuurlijk in Londen geweest en wilt nu de Britse lookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt om m'n wenkies bij te laten werken. Maar kan pas over twee weken terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja daar hebben ze ze ook. maar als je ze bij een action zeeman wibra oid kan vinden ben je stukken goedkoper uitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ehhhhhhhquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welk beeldscherm heb je gekocht?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Als je de hoofdprijs wil betalenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ehw.quote:
Waarom had je zo'n stapel cash dat je er een beeldscherm van kon kopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "moest" van contant geld af en ik wilde nog een nieuw beeldscherm. Zodoende.
dat is mevrouw Wenkies van MAFSquote:
Het is inmiddels ruim een half jaar geleden en ik zit er nu niet naar te kijken.quote:
Wel maf ja.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je zo'n stapel cash dat je er een beeldscherm van kon kopen
Curved toch wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is inmiddels ruim een half jaar geleden en ik zit er nu niet naar te kijken.Eentje uit de LG UltraGear serie iig, 27"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |