Gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom zou je secondelijm op temu bestellen? Het kost al geen drol.
Oh dus het kan nog komenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Duurde bij mij 2 dagen en toen BAM dikke blauwe plek op mijn hand.
Eurootje bij de action? In meerdere versies zelfs nogquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Lekker 3 maanden op je pakketje wachten en er dan achter komen dat de tube tijdens het verzenden lek is geraaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
ja maar staat daar wel bij dat het geschikt is voor Swarovski beeldjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eurootje bij de action? In meerdere versies zelfs nog
ja, maar bij de action moet je altijd voor minimaal 20 euro kopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eurootje bij de action? In meerdere versies zelfs nog
Hoef je niet naar de winkel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
bij de action ga je naar binnen en krijg je een mandje in je handen gedrukt dat magnetisch is en dan valt zomaa allemaal spul in je mandje dat de tube lijm er niet meer bij pastquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij de action moet je altijd voor minimaal 20 euro kopen
Omdat ik toch al andere dingen ging bestellen en moest toch tot 20 euro komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
En iedereen hier is ook al gewend aan mijn eeuwige typtyfus. Dat zal ook cast helpenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan ook vloeiend bitterbaliaans dus ik ben wel wat gewend
cast wel iddquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En iedereen hier is ook al gewend aan mijn eeuwige typtyfus. Dat zal ook cast helpen
Weekje maar 3 maanden mag ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 3 maanden op je pakketje wachten en er dan achter komen dat de tube tijdens het verzenden lek is geraakt
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar bij de action moet je altijd voor minimaal 20 euro kopen
Ja hoor. Afgelopen weekend liepen er nog kalfjes over het dak van de schuur van m'n oude huis, midden in een woonwijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef kree het volgende:
dromen jullie wel eens trouwens? en waarover dan?
Hoe dan bij de Action. Alles is leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaVind het meestal al heel wat als ik voor 5 euro heb gekocht
Ik kan de action niet uit lopen zonder een grote fles douchegel, 2 bussen remmenreiniger en 2 kaarsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de action ga je naar binnen en krijg je een mandje in je handen gedrukt dat magnetisch is en dan valt zomaa allemaal spul in je mandje dat de tube lijm er niet meer bij past
Ja jouw typtyfus die gedurende de dag stijgt tot die zo erg is dat ik je maar naar bed stuurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En iedereen hier is ook al gewend aan mijn eeuwige typtyfus. Dat zal ook cast helpen
"IK KRIJG DIE DOOS NIET OPEN."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 3 maanden op je pakketje wachten en er dan achter komen dat de tube tijdens het verzenden lek is geraakt
ja nouja heb ook van die rare dromen altijd en snap niet want ff in die droom is het alsof gebeurt enzo. totdat wakker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hoor. Afgelopen weekend liepen er nog kalfjes over het dak van de schuur van m'n oude huis, midden in een woonwijk.
Meestal alleen iets van bakpapier, schuursponsjes en een doekje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal alleen iets van bakpapier, schuursponsjes en een doekje ofzo
Ik heb hier respect voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop regelmatig bij de Action alleen iets wat ik van te voren bedacht had dat ik moest kopen. Zoals secondenlijm en dan ook niets meer dan dat.
Jij draait je halverwege het eerste gangpad al weer om ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaVind het meestal al heel wat als ik voor 5 euro heb gekocht
straks kom je alle hondesnacks tegenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop regelmatig bij de Action alleen iets wat ik van te voren bedacht had dat ik moest kopen. Zoals secondenlijm en dan ook niets meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |