dat gaf wel een erge MIquote:
wtf? en geloofde dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef Donna het volgende:
Ten tijde van de mascaraborstel heb ik trouwens nog mijn toenmalige vriend voorgehouden dat ze die borsteltjes ook gebruiken bij een SOA-test bij een man.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef Donna het volgende:
Ten tijde van de mascaraborstel heb ik trouwens nog mijn toenmalige vriend voorgehouden dat ze die borsteltjes ook gebruiken bij een SOA-test bij een man.
But what about second hole?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben al een holte waarin gepoerd moet worden.
Ja preciesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik had er in 2020 1 dat was idd een mascaraborsteltje en nu was het een lang wattenstokje.
Dat kun je ook wel wat erotischer omschrijverquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben al een holte waarin gepoerd moet worden.
Daar wordt al in gepoerd door de tandarts.quote:
Zou best kunnen! Of gewoon net wat minder onaangenaam, geen idee.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Wellicht is dat aangepast door spiraalgedoetjes?
Ik zat aan de kont te denken en dacht 'huh'?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar wordt al in gepoerd door de tandarts.
De verwarring waar ik op hoopte.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan de kont te denken en dacht 'huh'?
das een nieuw gemaakt gaatjequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
Gister met bloedprikken waren ze ook flink aan het poeren en roeren in mijn armen
Ben eigenlijk verbaasd dat ik niet enorme blauwe plekken heb
nou ik had arm gebroken en hele operatie moest, toen het erin ging wist ik niet katheter. want narcose.quote:
3 nieuwe gaatjesquote:
Gelukkig. Dat gaat in ontspannen toestand er ook een stuk makkelijker uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik had arm gebroken en hele operatie moest, toen het erin ging wist ik niet katheter. want narcose.
Eruit wel. hoewel hele leuke verpleegsters ik kreeg niet eens een harde ofzo.
voelde kut, maarja al met al viel het mee ff 6 keer knonpje indrukken morfine pomp hielp.
ik heb 1 op mn hand van het infuus. die ader is nog steeds gevoelig. zijn al bijna twee week verderquote:
haha ja denk ik, LOL. naja niet de meest fantastische tijd van mijn pener leven.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat gaat in ontspannen toestand er ook een stuk makkelijker uit.
Dat handschrift van de huisarts moet eerst worden ontcijferd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
Ik zit te wachten tot de assistenten dat recept naar me sturen
Huisarts had het vanmorgen al meteen geschreven
Heeeele diepe wortelkanaalbehendaling.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat handschrift van de huisarts moet eerst worden ontcijferd.
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Die touwtjes prikken bij mannen ook wel eens in de eikel hoor. Dan moet je ze laten bijknippen.
De touwtjes dan.
You and me both.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurde bij mij 2 dagen en toen BAM dikke blauwe plek op mijn hand.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
Gister met bloedprikken waren ze ook flink aan het poeren en roeren in mijn armen
Ben eigenlijk verbaasd dat ik niet enorme blauwe plekken heb
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeeele diepe wortelkanaalbehendaling.
omg nouja geloof niet dat ik het nodig heb, want veilig altijd gedaan. maaaaaar nee daar kijk ik niet echt naar uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof die wattenstaafjes minder erg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |