SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je hebt hem 2 dagen geleden aangevraagdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
nog geen verandering in mijn visa status
Die ambtenaar heeft net zijn koffie gepakt en is bezig met het opstarten van zijn computer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Ja en begint zo aan de afronding van de week, het is tenslotte alweer bijna weekendquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ambtenaar heeft net zijn koffie gepakt en is bezig met het opstarten van zijn computer.
het is dinsdagquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en begint zo aan de afronding van de week, het is tenslotte alweer bijna weekend
Het zijn Thaise ambtenaren ...quote:
ja, maar volgende week is een gebroken week met hemelvaart, dus deze week moeten ambtenaren zich daar op voorbereidenquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar volgende week is een gebroken week met hemelvaart, dus deze week moeten ambtenaren zich daar op voorbereiden
Ik ook. Alleen de maandag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik besef me zojuist dat ik volgende week maar één dag op werk zit.
Maandag school. Dinsdag werk. Weekend.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet even iemand Buda's gezicht onder die tafel fotoshoppen.
Hmmm...quote:
Waarschijnlijk problemen met de printerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk problemen met de printer
nou gewoon zenuwachtig verder wachtenquote:
Dat moet wel lang genoeg zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Lees net dat ze in thailand een voorstel gaan doen voor een 10 jarig visa en dat men ipv 30 jaar 99 jaar grond mag huren
ja overleven de meeste niet denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat moet wel lang genoeg zijn lijkt me.
en wat betekent 1 paars balletje? Is dat een smiley voor jouw hypergespannen gezichtsuitdrukking?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gewoon zenuwachtig verder wachten![]()
en om de 10 minuten inloggen om te kijken of de status is veranderd. Dit is de huidge status
Pending Document Check ( met 1 paars balletje er voor)
HAAL ADEM IN GODSNAAMquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Pending Document Check ( met 1 paars balletje er voor)
dat weet ik niet. MIsschien als het balletje van kleur veranderd dat ze er wat mee doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat betekent 1 paars balletje? Is dat een smiley voor jouw hypergespannen gezichtsuitdrukking?
Ik ben eerder bang dat het twee paarse balletjes worden. En dan drie en dan zes en dan tachtig en dat ie dan helemaal uit elkaar klapt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. MIsschien als het balletje van kleur veranderd dat ze er wat mee doen?
ja las het net ookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn minder kwijt aan vaste lasten.
Ja, ja, niemand gelooft dit.
nou ja als ze mij maar mijn visum gevenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het twee paarse balletjes worden. En dan drie en dan zes en dan tachtig en dat ie dan helemaal uit elkaar klapt.
Dat weten ze niet zeker. Waarschijnlijk is er wel een vaste kern, maar die zit in een bal van vloeibaar waterstof verstopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
Jupiter is the largest planet in our solar system, boasting a massive diameter of 86,881 miles. Composed mainly of gas, it has no solid surface, and its immense magnetic field makes it one of the most powerful planets in our system.
🌪️ One of Jupiter’s most fascinating features is the Great Red Spot, a colossal storm that’s been raging for over 400 years. This storm is a testament to the planet’s chaotic, ever-changing atmosphere.
🚀 NASA’s Juno spacecraft, which entered Jupiter’s orbit in 2016, has provided us with stunning, high-resolution images. With its advanced instruments, including a powerful camera, Juno captures intricate details of Jupiter’s clouds, storms, and moons, offering us a closer view of this giant planet.
🌍 The images reveal not only the planet’s swirling cloud patterns but also the mysteries of its moons, like Europa, which might harbor an ocean beneath its icy surface. These close-up shots bring us one step closer to understanding the wonders of Jupiter.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Lees nu voor het eerst dat jupiter geen vast oppervlakte heeft?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weten ze niet zeker. Waarschijnlijk is er wel een vaste kern, maar die zit in een bal van vloeibaar waterstof verstopt.
Iemand heeft met inkt lopen knoeien daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je de fotos gezien. Zien er indrukwekkend uit
ja als je 99 jaar mag huren dan is kopen eigenlijk niet meer zo intressant mits je een contract kan afspreken dat de grondhuur niet zoveel stijgtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
Maar wilde je daar ook een stukje grond kopen?
misschien een van de reuzen die ons bestudeerd in zijn terrariumquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand heeft met inkt lopen knoeien daar.
Ik wist niet dat er op Jupiter ook al dat soort regels waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je 99 jaar mag huren dan is kopen eigenlijk niet meer zo intressant mits je een contract kan afspreken dat de grondhuur niet zoveel stijgt
nu mag je maar 30 jaar huren en dat is eigenlijk te kort voor veel mensen.
Het wordt eerst een rood balletje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het twee paarse balletjes worden. En dan drie en dan zes en dan tachtig en dat ie dan helemaal uit elkaar klapt.
oh dacht dat je op thailand doeldequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er op Jupiter ook al dat soort regels waren.
Omdat iedereen overal op loopt te bezuinigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn minder kwijt aan vaste lasten.
Ja, ja, niemand gelooft dit.
Heb je lastige voeten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen besteld. Zullen wel weer niet passen.
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02404762/02404762
is gewoon een gezichtsbeeldquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)7-jaar-teruggevonden
Eentje met grote zakken zodat je sushi erin kunt stoppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
twijfel wat voor jas ik straks aanmoet. Ga ook uit eten vanavond
mee eensquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje met grote zakken zodat je sushi erin kunt stoppen.
Jas?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Ah oke dan neem ik mijn jasje meequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja. Het is fris buiten. Misschien niet in de volle zon. Maar verder wel. Vanavond dus zeker.
en sowieso als je thaise warmte gewend bent is een jasje best even lekker om mee te hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja. Het is fris buiten. Misschien niet in de volle zon. Maar verder wel. Vanavond dus zeker.
Bontjas van konijntjesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Oh vond het vanochtend op de fiets ook niet koud.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs nu is het hier koud. 17 graden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh vond het vanochtend op de fiets ook niet koud.
Ik was blij met m'n jasje hoor. Was 14 graden oid, met wat rijwind erbij. En m'n ritje is eigenlijk te kort om mezelf warm te fietsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh vond het vanochtend op de fiets ook niet koud.
quote:
dat gaat me dan weer te ver.... 15 graden ja... maar 17 is een lekkere tussendag om af te koelenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs nu is het hier koud. 17 graden.
Als mijn huis 17 graden zou zijn (onmogelijk btw) dan zou ik de kachel aanzetten.
Ja raar is dat. Als het buiten 22 graden is leg ik het al bijna af, maar binnen zit ik 's avonds met een vestje aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs nu is het hier koud. 17 graden.
Als mijn huis 17 graden zou zijn (onmogelijk btw) dan zou ik de kachel aanzetten.
juichen punt gifquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
Huisarts belde net, vaste huisarts vindt het ook prima![]()
![]()
Krijg zo een recept opgestuurd waarmee ik het bij een online apotheek kan bestellen. En dan heb ik het met een paar dagen in huis
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
Krijg zo een recept opgestuurd waarmee ik het bij een online apotheek kan bestellen. En dan heb ik het met een paar dagen in huis
HA.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:
Ja ben wel opgeluchtquote:
Ik krijg het dan ook voor elkaar om nog een dekentje te pakken oidquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja raar is dat. Als het buiten 22 graden is leg ik het al bijna af, maar binnen zit ik 's avonds met een vestje aan.
We hopen met je mee!quote:
Geen stempels in je paspoort die ze niet willen hoop ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ze vragen om meer info![]()
Other request documents: completed details of confirmed Flight ticket reservation NL-Thailand (passenger name and last name must be mentioned)
Other request documents: all passport page(s)
ze voelen nattigheidquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Other request documents: completed details of confirmed Flight ticket reservation NL-Thailand (passenger name and last name must be mentioned)
Ze moeten je wel hebben hequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
nee geloof dat thailand daar niet aan doet. Plus het is een vrij nieuw paspoort . vorig jaar af gegevenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen stempels in je paspoort die ze niet willen hoop ik?
thailand enzo. dat is toch zo corrupt als de pest, wss kun je wel weer lokale ff wat betalen en ben je oke daar....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen stempels in je paspoort die ze niet willen hoop ik?
Water in Bitterballonquote:
maak een selfie met de erasmusbrugquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ze vragen dit ook vaak als bewijs om te zien of je daadwerkelijk buiten thailand bent
Alle pagina's?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
that's what i said... days agoquote:
Misschien luistert ze wel naar mij..quote:
Lkkr koppie Tquote:
Een keertje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef kree het volgende:
is er iemand van jullie wel eens op een single reis geweest?
Al die lege pagina's inscannen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes dus dat ga ik straks maar doen dan
ik ben single en ga op reis, dus in principe: jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef kree het volgende:
Nog nooit op zo'n georganiseerde groepsreis. Wel eens op andere soorten groepsreizen (1 keer).quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef kree het volgende:
idemquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben single en ga op reis, dus in principe: ja
nouja overweeg dat ook, maar moet er gewoon keertje op uit en hoor over het algemeen leuke verhalen die met single reis mee gaan?quote:
Het ligt eraan wat je ervan verwacht. Je moet niet denken dat iedereen mee is om te scoren. De meesten gaan op zo'n reis omdat ze niet tussen de stelletjes willen zitten en er onderling misschien meer aansluiting is.quote:
quote:
ik doe niet aan georganiseerde reizen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja overweeg dat ook, maar moet er gewoon keertje op uit en hoor over het algemeen leuke verhalen die met single reis mee gaan?
20.45 lijkt me beter voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil terug naar bed.
Vanavond eens om 21:15 naar bed.
nee ja dat is ook mijn doel niet nl. dus snap.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je ervan verwacht. Je moet niet denken dat iedereen mee is om te scoren. De meesten gaan op zo'n reis omdat ze niet tussen de stelletjes willen zitten en er onderling misschien meer aansluiting is.
Ja, misschien dat ik dan wel om 21:15 echt naar bed ga ook.quote:
Ik hoef helemaal geen aansluitingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je ervan verwacht. Je moet niet denken dat iedereen mee is om te scoren. De meesten gaan op zo'n reis omdat ze niet tussen de stelletjes willen zitten en er onderling misschien meer aansluiting is.
Oh van wie dan? Misschien moet je daar eens gaan vragen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef kree het volgende:
hoor over het algemeen leuke verhalen die met single reis mee gaan?
Als je er zo in gaat wordt het niks inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
maar is het dan leuk ook nog? met groep opgescheept zitten?
ligt er aan hoe je er zelf in staat.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja dat is ook mijn doel niet nl. dus snap.
Ze spotten je boekjes gewoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen aansluiting![]()
That said zie ik er kennelijk wel altijd uit alsof ik alles weet. Mensen komen altijd aan mij dingen vragen. Misschien omdat ze ergens aan zien dat ik WEL aan voorbereiding doe.
Ze zien die fancy boekjes van je natuurlijk en denken "bij hem moeten we wezen"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen aansluiting![]()
That said zie ik er kennelijk wel altijd uit alsof ik alles weet. Mensen komen altijd aan mij dingen vragen. Misschien omdat ze ergens aan zien dat ik WEL aan voorbereiding doe.
GMTAquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien die fancy boekjes van je natuurlijk en denken "bij hem moeten we wezen"
3143 stapjes. De houtlijm is in huis. Veel te grote fles maar ja ¤ 4,95 dus wat rukt het ook.quote:
nouja ik denk dat niet, want over algemeen kom ik dan nog oke over in een groep. Maar als ik dat doe dan schat ik het wel in als meeste engste dingen ooit gedaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je er zelf in staat.
Als jij het ziet als "opgescheept zitten" dan gaat het niet leuk worden.
quote:
begin dan eerst maar eens te gaan bungeejumpen en skydiven, parasailen en dat soort dingen, dan is het in elk geval niet meer het engstequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik denk dat niet, want over algemeen kom ik dan nog oke over in een groep. Maar als ik dat doe dan schat ik het wel in als meeste engste dingen ooit gedaan.
Daar loop ik niet mee te wapperen hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien die fancy boekjes van je natuurlijk en denken "bij hem moeten we wezen"
voor al die die je noemt ben ik minder bang als een onbekende groep hequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
begin dan eerst maar eens te gaan bungeejumpen en skydiven, parasailen en dat soort dingen, dan is het in elk geval niet meer het engste
Skydivenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
begin dan eerst maar eens te gaan bungeejumpen en skydiven, parasailen en dat soort dingen, dan is het in elk geval niet meer het engste
Mijn groep was erg leuk in elk geval, maar dat verschilt dus per groepquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja dat is ook mijn doel niet nl. dus snap.
ga dan eens informeren bij zo'n reisorganisatie of er dingen zijn die je als first-timer moet weten. Daar hebben ze vast veel advies over. Iedereen was ooit een first-timer daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
voor al die die je noemt ben ik minder bang als een onbekende groep he
Bij het museum op het terras een keerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar loop ik niet mee te wapperen hoor![]()
Maar ze zijn idd wel handig om mijn plek aan de ontbijttafel te markeren. Zonder dat ik bang hoef te zijn dat iemand wat jat.
Dat gezegd zou het wel fijn zijn om een oude ereader te hebben of zo die ik op tafel kan laten liggen met "Alleen ff naar de plee, over 5 minuten terug, niet afruimen!" of zo![]()
Als je te veel / dure spullen laat liggen jatten ze het, doe je te weinig (bv alleen een servetje of zo) dan ruimen ze gewoon af en ben je je plek kwijt. Daar moet ik nog even wat op verzinnen.
als je echt zo bang bent voor groepjes dan zou ik maar eens beginnen met een georganiseerd reisje in Nederland ofzo...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
voor al die die je noemt ben ik minder bang als een onbekende groep he
nou wat ik me afvraag. want dat is het kutte. dan ga je op zo'n reis en zitten er kleffe stelletjes bij enzo die alleen met elkaar bezig zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn groep was erg leuk in elk geval, maar dat verschilt dus per groepIk heb ook een keer een 'gewone' groepsreis gedaan en daar zaten toevallig ook geen setjes bij.
denken in oplossingenquote:
naja ik neig gewoon wat te boeken ofzo. eigenlijk en zie wel. en denk wss komt dat wel goed want ben nou ook niet echt een moeilijk persoon hoewel dat hier soms lijkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga dan eens informeren bij zo'n reisorganisatie of er dingen zijn die je als first-timer moet weten. Daar hebben ze vast veel advies over. Iedereen was ooit een first-timer daar.
denken in oplossingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik neig gewoon wat te boeken ofzo. eigenlijk en zie wel. en denk wss komt dat wel goed want ben nou ook niet echt een moeilijk persoon hoewel dat hier soms lijkt.
maar vind t fucking eng
Gewoon doenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik neig gewoon wat te boeken ofzo. eigenlijk en zie wel. en denk wss komt dat wel goed want ben nou ook niet echt een moeilijk persoon hoewel dat hier soms lijkt.
maar vind t fucking eng
Ooww drempelvrees. Ja, gewoon doen. wordt vast superlaggequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
maar vind t fucking eng
drempelvrees is het sowieso ja, altijd al gehad, wss komt het later wel goed. maarjaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooww drempelvrees. Ja, gewoon doen. wordt vast superlagge
die drempel ligt er alleen al ruim 2,5 jaar zie ik nu... dus das inmiddels een hoogte van de berlijnse muur gewordenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooww drempelvrees. Ja, gewoon doen. wordt vast superlagge
hoe langer uitstel hoe meer ik er tegen op zie toch wel eigenlijk......quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die drempel ligt er alleen al ruim 2,5 jaar zie ik nu... dus das inmiddels een hoogte van de berlijnse muur geworden
Nou weet ik niet. Maar je moet er maar een keertje overheenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die drempel ligt er alleen al ruim 2,5 jaar zie ik nu... dus das inmiddels een hoogte van de berlijnse muur geworden
Ja, dit doe je omdat het je leuk lijkt.quote:
Pak je toch eerst een weekendje of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:18 schreef kree het volgende:
weet ke ik weet gewoon komt wel goed, maar deed meer voor werk. en ja ga je ook alleen naar Schiphol en weet ik veel wie je naast zit/. En toch komt er dan leuk praatje uit meestal wel ofzo. ben niet sociaal onhandig dus.
maar ik zit idd tegen drempel om een vakantie te boeken met singles die ik totaal niet ken en er twee weken mee op te moeten trekken.
is toch anders als werk ofzo. ?
ik denk sowieso moet ik het keer proberen, maar ben er aardig angstig voor wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit doe je omdat het je leuk lijkt.
Zou focussen op een reis/locatie die je tof lijkt. Tref je toffe lui, dan is het mooi meegenomen. Zo niet, dan heb je in ieder geval die omgeving die je wilde ontdekken om je op te storten.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk sowieso moet ik het keer proberen, maar ben er aardig angstig voor wel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak je toch eerst een weekendje of zo?
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.quote:
Dat klinkt heel verstandig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.
Euhm Kree.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eens over zitten denken om met zo'n reis mee te gaan.
Hoor er eigenlijk alleen maar positieve dingen over.
Maar het lijkt me een beetje eng (pussy dat ik ben) om zo maar ineens een hele week met een groep "vreemden" te zitten en ook geen mogelijkheid hebben om er tussen uit te knijpen
ik overweeg het. heb best mooie locaties gevonden. het is allemaal duur, maar oke ervoor over.quote:
Oh jezus, nog erger dan ik dacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
Je kan wel 14 jaar lang hetzelfde vragen. Maar op een gegeven moment moet je toch echt eens gaan.
[..]
haha jij kent me te lang, maargoed weet ook tis dat ik nu oke werk heb en inkomen he., 3 jaar terug was t bijstand.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
Je kan wel 14 jaar lang hetzelfde vragen. Maar op een gegeven moment moet je toch echt eens gaan.
[..]
ik had 21 augustus 2022 gevonden...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
[..]
Niemand hier gaat het voor je regelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:28 schreef kree het volgende:
ik kon hier 3 jaar terug niet over denken joh. stond 800 euro rood en ging allemaal net.
Nou gaan met die banaan danquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef kree het volgende:
enne wil echt niet de drama queen hier zijn, maarja dar is wel een ding, ik hoefde nog net niet op straat te slapen.
En al met al net aan met begeleid wonen en de hele shit, maarja we zijn vanaf dat wel ff 5 jaar verder en nu zou ik het wel kunnen betalen zo'n. reis.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
Oeh ik heb nog wat tonijn in xe koelkast
Straks weer lekkere lunch dus
waar ja. vraag ik ook niet. hahaha maar snap mijn onzekerheid en angst wel eroverquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand hier gaat het voor je regelen.
We gaan ook niet de reis voor je vinden waarvan jij denkt, ja die locatie en die groep lijkt me geweldig.
Er is maar 1 manier om erachter te komen of dit wat voor je is. Boek en maak het mee.
Nu al zinininquote:
verse tonijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
Oeh ik heb nog wat tonijn in xe koelkast
Straks weer lekkere lunch dus
dit gelooft echt niemandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef kree het volgende:
enne wil echt niet de drama queen hier zijn, maarja dar is wel een ding, ik hoefde nog net niet op straat te slapen.
En al met al net aan met begeleid wonen en de hele shit, maarja we zijn vanaf dat wel ff 5 jaar verder en nu zou ik het wel kunnen betalen zo'n. reis.
Nee, had gister een blikje open getrokken voor bij de lunchquote:
hmmms nou. als je het wil nalezen. heb nog vrij noukeurig bijgehouden in hele topic reeks,. vast iemand die je het linkje kan doen.quote:
raar wezen.... eten vergeten.... heel raar... wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, had gister een blikje open getrokken voor bij de lunch
En daarna vergeten dat ik de rest in se koelkast had gezet
Maar daar keek ik net en zag ik het staan
Ik heb al te veel ervaring met kree-topicsquote:
nouja iig zijn ze nooit saai, maar jij weet ook ik vertel wel waarheid. en is echt niet gelogen wat ik zeg nu.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al te veel ervaring met kree-topics
Nouja daarna had ik al die huisarts en bloedprikgedoetjesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar wezen.... eten vergeten.... heel raar... wie ben jij?
Het drinken en je bus even parkeren verhaal was wel legendarisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al te veel ervaring met kree-topics
haha ik kan er nu over lachen jaren later. maar weet dat ik nog niet van CBR af ben over dat verhaal he?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Het drinken en je bus even parkeren verhaal was wel legendarisch.
zeggen dat je een nieuw topic met nieuwe mensen eng vindtquote:
omdat niemand er op reageert maar je 14 jaar oude gesprekonderwerp single reizen er in gooien...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:42 schreef kree het volgende:
is het raar dat ik nieuw topic met allemaal nieuwe mensen eng vind enzo?
haha hoewel aantal ken ik wel beetje onderhand
uhm, ik ga hier niks op zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja iig zijn ze nooit saai, maar jij weet ook ik vertel wel waarheid. en is echt niet gelogen wat ik zeg nu.
en nog zijn ze relevant, tijd gaat snelquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
binnen komen in een sc...
[..]
zeggen dat je een nieuw topic met nieuwe mensen eng vindt
[..]
omdat niemand er op reageert maar je 14 jaar oude gesprekonderwerp single reizen er in gooien...
zo eng was het nieuwe topic dus niet.
wat voor tijd ga je voor?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, starttijden voor m'n loopje zijn bekend. Hoeveel middelbare scholieren gaan me inhalen?![]()
Ik start om 20.30 want ik betaal extra, blijkbaar is er om 20.50 een vak specifiek voor jeugd. Ben serieus benieuwd of ik ingehaald ga worden. Ik bedoel, de enige reden dat ik twijfel is omdat het "maar" 5km is, bij 10 was ik er zeker van geweest.
gelukkig doe je voor je eigen loopje mee. en niet voor de winst van de scholierenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, starttijden voor m'n loopje zijn bekend. Hoeveel middelbare scholieren gaan me inhalen?![]()
Ik start om 20.30 want ik betaal extra, blijkbaar is er om 20.50 een vak specifiek voor jeugd. Ben serieus benieuwd of ik ingehaald ga worden. Ik bedoel, de enige reden dat ik twijfel is omdat het "maar" 5km is, bij 10 was ik er zeker van geweest.
Ik ben realistisch en zet in op 33 minuten.quote:
Zeker. Vooral een "oh, die hebben ze bewust in het laatste startvak gezet".quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig doe je voor je eigen loopje mee. en niet voor de winst van de scholieren
je kan het ook zien als.... zo kun je de scholieren een beetje gebruiken als slipstreamquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker. Vooral een "oh, die hebben ze bewust in het laatste startvak gezet".
Dat zou voor mij ook een haalbare tijd zijn, denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en zet in op 33 minuten.
Nee man, dat zijn ongetwijfeld van die snelle sprietjes, dan loop ik alsnog tegen een klap luchtweerstand aan. #viesdik, jeweetz.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan het ook zien als.... zo kun je de scholieren een beetje gebruiken als slipstream
hmm oke helaasquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn ongetwijfeld van die snelle sprietjes, dan loop ik alsnog tegen een klap luchtweerstand aan. #viesdik, jeweetz.
Nou dan begin ik over te twijfelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:47 schreef kree het volgende:
mag ik ff kritische vraag stellen en dat jullie niet boos worden?
Niet slecht toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en zet in op 33 minuten.
boos word ik toch welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:47 schreef kree het volgende:
naja nee laat ik maar niet doen dan. geen zin in gezeik ook.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:47 schreef kree het volgende:
Nou als je nu al bang bent voor gezeik dan kun je het misschien beter niet doenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
naja nee laat ik maar niet doen dan. geen zin in gezeik ook.
of mijn portemonnaie was gevonden en via de plaatselijke Facebook terug kon vinden....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Gelukkig bestaan er ook nog eerlijke mensen want mijn telefoon was afgegeven bij de kassa.
haha ach bang voor gezeik ben ik niet en denk wie alle geschiedenis van mij las dat ik daar niet voor schuw.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je nu al bang bent voor gezeik dan kun je het misschien beter niet doen
ik heb hier hele beelden bijquote:
Vertel anders nog eens van dat busjequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha ach bang voor gezeik ben ik niet en denk wie alle geschiedenis van mij las dat ik daar niet voor schuw.
Maargoed. wil niet echt een discussie aanzwengelen die niet zo nodig is ook, heb geleerd van mezelf he
beelden van mij zijn niet zo heel moeilijk te vinden.quote:
jij wil te graag flash. hahahaha. ik wil best vertellen maar alleen op gerichte vragen, rest zoeken jullie maar terugquote:
Ik wist niet eens dat 'ie nog leefde.quote:
Wie was dat ook alweer?quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat 'ie nog leefde.
hehehehe. oke moest lachenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat 'ie nog leefde.
Als je bang bent voor gezeik dan is dit topic sowieso geen veilige plekquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je nu al bang bent voor gezeik dan kun je het misschien beter niet doen
Oud Minister-President.quote:
nee, zegt me niks.quote:
Ik ken 'm ook alleen van geschiedenis of maatschappijleer oid.quote:
vice volgens wikipedia.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oud Minister-President.
Ik snap dat je er moeite mee hebt na al die eeuwen Rutte
Uitstraling is even op "vakantie" dus op zich.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Als je bang bent voor gezeik dan is dit topic sowieso geen veilige plek
Wiegel werd op 25-jarige leeftijd lid van de Tweede Kamer en was van 1971 tot 1982 partijleider van de VVD. In het kabinet-Van Agt I (1977–1981) was hij vicepremier en minister van Binnenlandse Zaken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vice volgens wikipedia.
en dat voor mijn geboorte
Welnee joh ik zit wat te dollenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
jij wil te graag flash. hahahaha. ik wil best vertellen maar alleen op gerichte vragen, rest zoeken jullie maar terug
Waar is die eigenlijk jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Uitstraling is even op "vakantie" dus op zich.
zit jij dagelijks van iedereen te controleren of er een streepje door de naam staat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh was het weer zo ver? Okeequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar het kan mij ook verteld zijn. Wellicht omdat hij ook tegen mij te keer ging.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit jij dagelijks van iedereen te controleren of er een streepje door de naam staat?
jij bent dan ook generatie x. niet dat ik me die man heel veel herinner, maar oke wist wel wie of wat was.quote:
Had ik nog niet gemist.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit jij dagelijks van iedereen te controleren of hij of zij druk is met de status van een andere user?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit jij dagelijks van iedereen te controleren of er een streepje door de naam staat?
Echt hequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
weet ik, maar zeg ff voor de rest die het niet kent van mijquote:
ja dat is een terechte opmerking als haar post inderdaad pal boven mijn post staatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit jij dagelijks van iedereen te controleren of hij of zij druk is met de status van een andere user?
Zelfs al was het zo, maakt het dan echt uit?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is een terechte opmerking als haar post inderdaad pal boven mijn post staat
Ja wellicht dat je het niet door hebt maar users onderling praten ook nog wel eens met elkaar en zo kom je er ook wel eens achter wanneer iemand weg is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is een terechte opmerking als haar post inderdaad pal boven mijn post staat
het is gewoon een interessevraagquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs al was het zo, maakt het dan echt uit?
Het maakt schijnbaar wel uit als ik begin over iemand met een streep door zn naam.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is gewoon een interessevraag
maakt het echt uit waar ik interesse in heb?
ja nee dat heb ik inderdaad niet doorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wellicht dat je het niet door hebt maar users onderling praten ook nog wel eens met elkaar en zo kom je er ook wel eens achter wanneer iemand weg is.
Dan lees ik er wellicht een andere toon in dan je bedoelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is gewoon een interessevraag
maakt het echt uit waar ik interesse in heb?
omdat ik gewoon benieuwd was dat het je nu al was opgevallen. maar idd niet aan je hele tamtamnetwerk gedachtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Het maakt schijnbaar wel uit als ik begin over iemand met een streep door zn naam.
waarom is jou username roze trouwens? fok lintje?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Het maakt schijnbaar wel uit als ik begin over iemand met een streep door zn naam.
die kans is groot inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan lees ik er wellicht een andere toon in dan je bedoelde.
Was gisteravond laat al zo hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik gewoon benieuwd was dat het je nu al was opgevallen. maar idd niet aan je hele tamtamnetwerk gedacht
Volgens mij heb je dit echt 2 weken geleden ook gevraagd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
waarom is jou username roze trouwens? fok lintje?
Als er meerderen zijn die er twijfels over hebben, kan je de vraag stellen of het dan aan de lezer of aan de schrijver ligt.quote:
ja ik kan het zien idd hoe laatquote:
ja nu je het zegt? maar had bij andere ook dat ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit echt 2 weken geleden ook gevraagd.
Ik bedoel, dat mag ik hopen. Als je nu een huis hebt om te verkopen staat er meteen een rij van mensen klaar om je voeten te kussen en sushi te serveren om een kans te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
makelaar was zeer positief. Enige hobbel op de weg is de erfpacht waardoor het langer kan duren
maakt het uit aan wie het ligt dat mijn interesse anders wordt gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als er meerderen zijn die er twijfels over hebben, kan je de vraag stellen of het dan aan de lezer of aan de schrijver ligt.
Ben je volledig gestopt met drinken?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
jij wil te graag flash. hahahaha. ik wil best vertellen maar alleen op gerichte vragen, rest zoeken jullie maar terug
Watquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja nu je het zegt? maar had bij andere ook dat ofzo.
hahaha sorry
👀quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben je volledig gestopt met drinken?
Bwehehe, dat de communicatie tussen aankoop- en verkoopmakelaars is van "joe, bij deze moet je sushi beloven voor goodwill".quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat mag ik hopen. Als je nu een huis hebt om te verkopen staat er meteen een rij van mensen klaar om je voeten te kussen en sushi te serveren om een kans te maken.
Hey, jij bent de mod, lijkt me handig als mensen daadwerkelijk lezen wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maakt het uit aan wie het ligt dat mijn interesse anders wordt gelezen?
wel paar jaar maar uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben je volledig gestopt met drinken?
nee hoor ik ben de user hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jij bent de mod, lijkt me handig als mensen daadwerkelijk lezen wat je bedoelt.
"Dit klinkt misschien heel gek, maar zou je de sushi kunnen serveren op een rgb led dienblad? Trust me."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe, dat de communicatie tussen aankoop- en verkoopmakelaars is van "joe, bij deze moet je sushi beloven voor goodwill".
Je bent dus niet volledig gestopt met drinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef kree het volgende:
[..]
wel paar jaar maar uiteindelijk niet.
wat wel nu, ik drink niks meer als ik nog moet rijden.
soms is dat verwarrend, maarja oke. als ik blauw zie krijg ik al stuiptrekkingen enzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor ik ben de user hier.
mijn kleur zegt niets over hoe ik hier post
hmmm.... ik weet niet of dat de sushi nu echt aantrekkelijker maaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Dit klinkt misschien heel gek, maar zou je de sushi kunnen serveren op een rgb led dienblad? Trust me."
Laat je niet limiteren door de dingen die je nog niet weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm.... ik weet niet of dat de sushi nu echt aantrekkelijker maakt
oeh die ga ik op een tegeltje printen en in de plee hangenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat je niet limiteren door de dingen die je nog niet weet.
nee?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent dus niet volledig gestopt met drinken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Dit klinkt misschien heel gek, maar zou je de sushi kunnen serveren op een rgb led dienblad? Trust me."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
klinkt als een droomquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm.... ik weet niet of dat de sushi nu echt aantrekkelijker maakt
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Gezellig mijn tut is ook weer thuis.Luiewammes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
oke gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |