nee geloof dat thailand daar niet aan doet. Plus het is een vrij nieuw paspoort . vorig jaar af gegevenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen stempels in je paspoort die ze niet willen hoop ik?
thailand enzo. dat is toch zo corrupt als de pest, wss kun je wel weer lokale ff wat betalen en ben je oke daar....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen stempels in je paspoort die ze niet willen hoop ik?
Water in Bitterballonquote:
maak een selfie met de erasmusbrugquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ze vragen dit ook vaak als bewijs om te zien of je daadwerkelijk buiten thailand bent
Alle pagina's?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ze vragen om meer info![]()
Other request documents: completed details of confirmed Flight ticket reservation NL-Thailand (passenger name and last name must be mentioned)
Other request documents: all passport page(s)
that's what i said... days agoquote:
Misschien luistert ze wel naar mij..quote:
Lkkr koppie Tquote:
Een keertje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef kree het volgende:
is er iemand van jullie wel eens op een single reis geweest?
Al die lege pagina's inscannen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes dus dat ga ik straks maar doen dan
ik ben single en ga op reis, dus in principe: jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef kree het volgende:
Nog nooit op zo'n georganiseerde groepsreis. Wel eens op andere soorten groepsreizen (1 keer).quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:50 schreef kree het volgende:
idemquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben single en ga op reis, dus in principe: ja
nouja overweeg dat ook, maar moet er gewoon keertje op uit en hoor over het algemeen leuke verhalen die met single reis mee gaan?quote:
Het ligt eraan wat je ervan verwacht. Je moet niet denken dat iedereen mee is om te scoren. De meesten gaan op zo'n reis omdat ze niet tussen de stelletjes willen zitten en er onderling misschien meer aansluiting is.quote:
quote:
ik doe niet aan georganiseerde reizen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja overweeg dat ook, maar moet er gewoon keertje op uit en hoor over het algemeen leuke verhalen die met single reis mee gaan?
20.45 lijkt me beter voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil terug naar bed.
Vanavond eens om 21:15 naar bed.
nee ja dat is ook mijn doel niet nl. dus snap.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je ervan verwacht. Je moet niet denken dat iedereen mee is om te scoren. De meesten gaan op zo'n reis omdat ze niet tussen de stelletjes willen zitten en er onderling misschien meer aansluiting is.
Ja, misschien dat ik dan wel om 21:15 echt naar bed ga ook.quote:
Ik hoef helemaal geen aansluitingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je ervan verwacht. Je moet niet denken dat iedereen mee is om te scoren. De meesten gaan op zo'n reis omdat ze niet tussen de stelletjes willen zitten en er onderling misschien meer aansluiting is.
Oh van wie dan? Misschien moet je daar eens gaan vragen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:56 schreef kree het volgende:
hoor over het algemeen leuke verhalen die met single reis mee gaan?
Als je er zo in gaat wordt het niks inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
maar is het dan leuk ook nog? met groep opgescheept zitten?
ligt er aan hoe je er zelf in staat.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja dat is ook mijn doel niet nl. dus snap.
Ze spotten je boekjes gewoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen aansluiting![]()
That said zie ik er kennelijk wel altijd uit alsof ik alles weet. Mensen komen altijd aan mij dingen vragen. Misschien omdat ze ergens aan zien dat ik WEL aan voorbereiding doe.
Ze zien die fancy boekjes van je natuurlijk en denken "bij hem moeten we wezen"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen aansluiting![]()
That said zie ik er kennelijk wel altijd uit alsof ik alles weet. Mensen komen altijd aan mij dingen vragen. Misschien omdat ze ergens aan zien dat ik WEL aan voorbereiding doe.
GMTAquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien die fancy boekjes van je natuurlijk en denken "bij hem moeten we wezen"
3143 stapjes. De houtlijm is in huis. Veel te grote fles maar ja ¤ 4,95 dus wat rukt het ook.quote:
nouja ik denk dat niet, want over algemeen kom ik dan nog oke over in een groep. Maar als ik dat doe dan schat ik het wel in als meeste engste dingen ooit gedaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je er zelf in staat.
Als jij het ziet als "opgescheept zitten" dan gaat het niet leuk worden.
quote:
begin dan eerst maar eens te gaan bungeejumpen en skydiven, parasailen en dat soort dingen, dan is het in elk geval niet meer het engstequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik denk dat niet, want over algemeen kom ik dan nog oke over in een groep. Maar als ik dat doe dan schat ik het wel in als meeste engste dingen ooit gedaan.
Daar loop ik niet mee te wapperen hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zien die fancy boekjes van je natuurlijk en denken "bij hem moeten we wezen"
voor al die die je noemt ben ik minder bang als een onbekende groep hequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
begin dan eerst maar eens te gaan bungeejumpen en skydiven, parasailen en dat soort dingen, dan is het in elk geval niet meer het engste
Skydivenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
begin dan eerst maar eens te gaan bungeejumpen en skydiven, parasailen en dat soort dingen, dan is het in elk geval niet meer het engste
Mijn groep was erg leuk in elk geval, maar dat verschilt dus per groepquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja dat is ook mijn doel niet nl. dus snap.
ga dan eens informeren bij zo'n reisorganisatie of er dingen zijn die je als first-timer moet weten. Daar hebben ze vast veel advies over. Iedereen was ooit een first-timer daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
voor al die die je noemt ben ik minder bang als een onbekende groep he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |