Bij het museum op het terras een keerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar loop ik niet mee te wapperen hoor![]()
Maar ze zijn idd wel handig om mijn plek aan de ontbijttafel te markeren. Zonder dat ik bang hoef te zijn dat iemand wat jat.
Dat gezegd zou het wel fijn zijn om een oude ereader te hebben of zo die ik op tafel kan laten liggen met "Alleen ff naar de plee, over 5 minuten terug, niet afruimen!" of zo![]()
Als je te veel / dure spullen laat liggen jatten ze het, doe je te weinig (bv alleen een servetje of zo) dan ruimen ze gewoon af en ben je je plek kwijt. Daar moet ik nog even wat op verzinnen.
als je echt zo bang bent voor groepjes dan zou ik maar eens beginnen met een georganiseerd reisje in Nederland ofzo...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
voor al die die je noemt ben ik minder bang als een onbekende groep he
nou wat ik me afvraag. want dat is het kutte. dan ga je op zo'n reis en zitten er kleffe stelletjes bij enzo die alleen met elkaar bezig zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn groep was erg leuk in elk geval, maar dat verschilt dus per groepIk heb ook een keer een 'gewone' groepsreis gedaan en daar zaten toevallig ook geen setjes bij.
denken in oplossingenquote:
naja ik neig gewoon wat te boeken ofzo. eigenlijk en zie wel. en denk wss komt dat wel goed want ben nou ook niet echt een moeilijk persoon hoewel dat hier soms lijkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga dan eens informeren bij zo'n reisorganisatie of er dingen zijn die je als first-timer moet weten. Daar hebben ze vast veel advies over. Iedereen was ooit een first-timer daar.
denken in oplossingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik neig gewoon wat te boeken ofzo. eigenlijk en zie wel. en denk wss komt dat wel goed want ben nou ook niet echt een moeilijk persoon hoewel dat hier soms lijkt.
maar vind t fucking eng
Gewoon doenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik neig gewoon wat te boeken ofzo. eigenlijk en zie wel. en denk wss komt dat wel goed want ben nou ook niet echt een moeilijk persoon hoewel dat hier soms lijkt.
maar vind t fucking eng
Ooww drempelvrees. Ja, gewoon doen. wordt vast superlaggequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
maar vind t fucking eng
drempelvrees is het sowieso ja, altijd al gehad, wss komt het later wel goed. maarjaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooww drempelvrees. Ja, gewoon doen. wordt vast superlagge
die drempel ligt er alleen al ruim 2,5 jaar zie ik nu... dus das inmiddels een hoogte van de berlijnse muur gewordenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooww drempelvrees. Ja, gewoon doen. wordt vast superlagge
hoe langer uitstel hoe meer ik er tegen op zie toch wel eigenlijk......quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die drempel ligt er alleen al ruim 2,5 jaar zie ik nu... dus das inmiddels een hoogte van de berlijnse muur geworden
Nou weet ik niet. Maar je moet er maar een keertje overheenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die drempel ligt er alleen al ruim 2,5 jaar zie ik nu... dus das inmiddels een hoogte van de berlijnse muur geworden
Ja, dit doe je omdat het je leuk lijkt.quote:
Pak je toch eerst een weekendje of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:18 schreef kree het volgende:
weet ke ik weet gewoon komt wel goed, maar deed meer voor werk. en ja ga je ook alleen naar Schiphol en weet ik veel wie je naast zit/. En toch komt er dan leuk praatje uit meestal wel ofzo. ben niet sociaal onhandig dus.
maar ik zit idd tegen drempel om een vakantie te boeken met singles die ik totaal niet ken en er twee weken mee op te moeten trekken.
is toch anders als werk ofzo. ?
ik denk sowieso moet ik het keer proberen, maar ben er aardig angstig voor wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit doe je omdat het je leuk lijkt.
Zou focussen op een reis/locatie die je tof lijkt. Tref je toffe lui, dan is het mooi meegenomen. Zo niet, dan heb je in ieder geval die omgeving die je wilde ontdekken om je op te storten.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk sowieso moet ik het keer proberen, maar ben er aardig angstig voor wel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak je toch eerst een weekendje of zo?
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.quote:
Dat klinkt heel verstandig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.
Euhm Kree.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eens over zitten denken om met zo'n reis mee te gaan.
Hoor er eigenlijk alleen maar positieve dingen over.
Maar het lijkt me een beetje eng (pussy dat ik ben) om zo maar ineens een hele week met een groep "vreemden" te zitten en ook geen mogelijkheid hebben om er tussen uit te knijpen
ik overweeg het. heb best mooie locaties gevonden. het is allemaal duur, maar oke ervoor over.quote:
Oh jezus, nog erger dan ik dacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
Je kan wel 14 jaar lang hetzelfde vragen. Maar op een gegeven moment moet je toch echt eens gaan.
[..]
haha jij kent me te lang, maargoed weet ook tis dat ik nu oke werk heb en inkomen he., 3 jaar terug was t bijstand.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
Je kan wel 14 jaar lang hetzelfde vragen. Maar op een gegeven moment moet je toch echt eens gaan.
[..]
ik had 21 augustus 2022 gevonden...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
[..]
Niemand hier gaat het voor je regelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:28 schreef kree het volgende:
ik kon hier 3 jaar terug niet over denken joh. stond 800 euro rood en ging allemaal net.
Nou gaan met die banaan danquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef kree het volgende:
enne wil echt niet de drama queen hier zijn, maarja dar is wel een ding, ik hoefde nog net niet op straat te slapen.
En al met al net aan met begeleid wonen en de hele shit, maarja we zijn vanaf dat wel ff 5 jaar verder en nu zou ik het wel kunnen betalen zo'n. reis.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
Oeh ik heb nog wat tonijn in xe koelkast
Straks weer lekkere lunch dus
waar ja. vraag ik ook niet. hahaha maar snap mijn onzekerheid en angst wel eroverquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand hier gaat het voor je regelen.
We gaan ook niet de reis voor je vinden waarvan jij denkt, ja die locatie en die groep lijkt me geweldig.
Er is maar 1 manier om erachter te komen of dit wat voor je is. Boek en maak het mee.
Nu al zinininquote:
verse tonijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
Oeh ik heb nog wat tonijn in xe koelkast
Straks weer lekkere lunch dus
dit gelooft echt niemandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef kree het volgende:
enne wil echt niet de drama queen hier zijn, maarja dar is wel een ding, ik hoefde nog net niet op straat te slapen.
En al met al net aan met begeleid wonen en de hele shit, maarja we zijn vanaf dat wel ff 5 jaar verder en nu zou ik het wel kunnen betalen zo'n. reis.
Nee, had gister een blikje open getrokken voor bij de lunchquote:
hmmms nou. als je het wil nalezen. heb nog vrij noukeurig bijgehouden in hele topic reeks,. vast iemand die je het linkje kan doen.quote:
raar wezen.... eten vergeten.... heel raar... wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, had gister een blikje open getrokken voor bij de lunch
En daarna vergeten dat ik de rest in se koelkast had gezet
Maar daar keek ik net en zag ik het staan
Ik heb al te veel ervaring met kree-topicsquote:
nouja iig zijn ze nooit saai, maar jij weet ook ik vertel wel waarheid. en is echt niet gelogen wat ik zeg nu.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al te veel ervaring met kree-topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |