SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je hebt hem 2 dagen geleden aangevraagdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
nog geen verandering in mijn visa status
Die ambtenaar heeft net zijn koffie gepakt en is bezig met het opstarten van zijn computer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Ja en begint zo aan de afronding van de week, het is tenslotte alweer bijna weekendquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ambtenaar heeft net zijn koffie gepakt en is bezig met het opstarten van zijn computer.
het is dinsdagquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en begint zo aan de afronding van de week, het is tenslotte alweer bijna weekend
Het zijn Thaise ambtenaren ...quote:
ja, maar volgende week is een gebroken week met hemelvaart, dus deze week moeten ambtenaren zich daar op voorbereidenquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar volgende week is een gebroken week met hemelvaart, dus deze week moeten ambtenaren zich daar op voorbereiden
Ik ook. Alleen de maandag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik besef me zojuist dat ik volgende week maar één dag op werk zit.
Maandag school. Dinsdag werk. Weekend.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet even iemand Buda's gezicht onder die tafel fotoshoppen.
Hmmm...quote:
Waarschijnlijk problemen met de printerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk problemen met de printer
nou gewoon zenuwachtig verder wachtenquote:
Dat moet wel lang genoeg zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Lees net dat ze in thailand een voorstel gaan doen voor een 10 jarig visa en dat men ipv 30 jaar 99 jaar grond mag huren
ja overleven de meeste niet denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat moet wel lang genoeg zijn lijkt me.
en wat betekent 1 paars balletje? Is dat een smiley voor jouw hypergespannen gezichtsuitdrukking?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gewoon zenuwachtig verder wachten![]()
en om de 10 minuten inloggen om te kijken of de status is veranderd. Dit is de huidge status
Pending Document Check ( met 1 paars balletje er voor)
HAAL ADEM IN GODSNAAMquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Pending Document Check ( met 1 paars balletje er voor)
dat weet ik niet. MIsschien als het balletje van kleur veranderd dat ze er wat mee doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat betekent 1 paars balletje? Is dat een smiley voor jouw hypergespannen gezichtsuitdrukking?
Ik ben eerder bang dat het twee paarse balletjes worden. En dan drie en dan zes en dan tachtig en dat ie dan helemaal uit elkaar klapt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. MIsschien als het balletje van kleur veranderd dat ze er wat mee doen?
ja las het net ookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn minder kwijt aan vaste lasten.
Ja, ja, niemand gelooft dit.
nou ja als ze mij maar mijn visum gevenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het twee paarse balletjes worden. En dan drie en dan zes en dan tachtig en dat ie dan helemaal uit elkaar klapt.
Dat weten ze niet zeker. Waarschijnlijk is er wel een vaste kern, maar die zit in een bal van vloeibaar waterstof verstopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
Jupiter is the largest planet in our solar system, boasting a massive diameter of 86,881 miles. Composed mainly of gas, it has no solid surface, and its immense magnetic field makes it one of the most powerful planets in our system.
🌪️ One of Jupiter’s most fascinating features is the Great Red Spot, a colossal storm that’s been raging for over 400 years. This storm is a testament to the planet’s chaotic, ever-changing atmosphere.
🚀 NASA’s Juno spacecraft, which entered Jupiter’s orbit in 2016, has provided us with stunning, high-resolution images. With its advanced instruments, including a powerful camera, Juno captures intricate details of Jupiter’s clouds, storms, and moons, offering us a closer view of this giant planet.
🌍 The images reveal not only the planet’s swirling cloud patterns but also the mysteries of its moons, like Europa, which might harbor an ocean beneath its icy surface. These close-up shots bring us one step closer to understanding the wonders of Jupiter.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Lees nu voor het eerst dat jupiter geen vast oppervlakte heeft?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weten ze niet zeker. Waarschijnlijk is er wel een vaste kern, maar die zit in een bal van vloeibaar waterstof verstopt.
Iemand heeft met inkt lopen knoeien daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je de fotos gezien. Zien er indrukwekkend uit
ja als je 99 jaar mag huren dan is kopen eigenlijk niet meer zo intressant mits je een contract kan afspreken dat de grondhuur niet zoveel stijgtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
Maar wilde je daar ook een stukje grond kopen?
misschien een van de reuzen die ons bestudeerd in zijn terrariumquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand heeft met inkt lopen knoeien daar.
Ik wist niet dat er op Jupiter ook al dat soort regels waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je 99 jaar mag huren dan is kopen eigenlijk niet meer zo intressant mits je een contract kan afspreken dat de grondhuur niet zoveel stijgt
nu mag je maar 30 jaar huren en dat is eigenlijk te kort voor veel mensen.
Het wordt eerst een rood balletje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het twee paarse balletjes worden. En dan drie en dan zes en dan tachtig en dat ie dan helemaal uit elkaar klapt.
oh dacht dat je op thailand doeldequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er op Jupiter ook al dat soort regels waren.
Omdat iedereen overal op loopt te bezuinigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn minder kwijt aan vaste lasten.
Ja, ja, niemand gelooft dit.
Heb je lastige voeten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen besteld. Zullen wel weer niet passen.
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02404762/02404762
is gewoon een gezichtsbeeldquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)7-jaar-teruggevonden
Eentje met grote zakken zodat je sushi erin kunt stoppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
twijfel wat voor jas ik straks aanmoet. Ga ook uit eten vanavond
mee eensquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje met grote zakken zodat je sushi erin kunt stoppen.
Jas?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Ah oke dan neem ik mijn jasje meequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja. Het is fris buiten. Misschien niet in de volle zon. Maar verder wel. Vanavond dus zeker.
en sowieso als je thaise warmte gewend bent is een jasje best even lekker om mee te hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja. Het is fris buiten. Misschien niet in de volle zon. Maar verder wel. Vanavond dus zeker.
Bontjas van konijntjesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Oh vond het vanochtend op de fiets ook niet koud.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs nu is het hier koud. 17 graden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh vond het vanochtend op de fiets ook niet koud.
Ik was blij met m'n jasje hoor. Was 14 graden oid, met wat rijwind erbij. En m'n ritje is eigenlijk te kort om mezelf warm te fietsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh vond het vanochtend op de fiets ook niet koud.
quote:
dat gaat me dan weer te ver.... 15 graden ja... maar 17 is een lekkere tussendag om af te koelenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs nu is het hier koud. 17 graden.
Als mijn huis 17 graden zou zijn (onmogelijk btw) dan zou ik de kachel aanzetten.
Ja raar is dat. Als het buiten 22 graden is leg ik het al bijna af, maar binnen zit ik 's avonds met een vestje aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs nu is het hier koud. 17 graden.
Als mijn huis 17 graden zou zijn (onmogelijk btw) dan zou ik de kachel aanzetten.
juichen punt gifquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
Huisarts belde net, vaste huisarts vindt het ook prima![]()
![]()
Krijg zo een recept opgestuurd waarmee ik het bij een online apotheek kan bestellen. En dan heb ik het met een paar dagen in huis
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
Krijg zo een recept opgestuurd waarmee ik het bij een online apotheek kan bestellen. En dan heb ik het met een paar dagen in huis
HA.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:
Ja ben wel opgeluchtquote:
Ik krijg het dan ook voor elkaar om nog een dekentje te pakken oidquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja raar is dat. Als het buiten 22 graden is leg ik het al bijna af, maar binnen zit ik 's avonds met een vestje aan.
We hopen met je mee!quote:
Geen stempels in je paspoort die ze niet willen hoop ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ze vragen om meer info![]()
Other request documents: completed details of confirmed Flight ticket reservation NL-Thailand (passenger name and last name must be mentioned)
Other request documents: all passport page(s)
ze voelen nattigheidquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Other request documents: completed details of confirmed Flight ticket reservation NL-Thailand (passenger name and last name must be mentioned)
Ze moeten je wel hebben hequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |