Ik wil Pim zeker nog een kans gunnen, maar laat hem vooral kijken naar wat er allemaal NIET is gedaan met de vertaling van de clip naar Basel. EVA-optreden had Europa zo over de streep getrokken. Ben ik van overtuigd. Had voor die regenbui iets anders bedacht, en klaar!quote:Op zondag 18 mei 2025 14:30 schreef NLpop het volgende:
Ik ben het eens met veel opmerkingen over de staging. Ik had ook andere keuzes gemaakt. Maar het begint met een goed liedje en een sterke artiest. Dat laatste hadden we met Claude, daarom ben ik trots op wat hij en het team hebben neergezet.
Pim Brassien zou ik eerlijk gezegd houden. Hij heeft nu waardevolle ervaring. Hij had nog nooit het Songfestival gedaan. Nu weet hij wat andere landen allemaal uit de kast trekken, enkan hij wat hij dit jaar geleerd heeft meenemen naar volgend jaar.
Met een andere regisseur weer opnieuw moeten beginnen lijkt me ook zo wat. Of de Vlaamse Pannekoekenman weer (die is ook hit or miss, overigens) of een buitenlandse director. Mwah, ik weet niet. Ik zou denk ik juist nu Pim houden.
(Als Ilse het wordt dan denk ik dat ze wellicht Pannecoucke wel weer meeneemt)
Claude net zo. Van wat ik aan filmpjes heb gezien van zijn concerten is het nog net geen stuiterbal.Ik heb Claude nooit een geweldige zanger gevonden dus je had hem niet veel moeten laten dansen, maar dat had je kunnen oplossen met dansers ipv violisten, nahja, zie dus het EVA optreden. Daar leek ie veel meer in z'n element te zitten qua performenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Wie ben ik als ik niet meer durf? Ik ken m'n eigen liedjes soms niet eens uit m'n hoofd".
Dat kan inderdaad de beste overkomen. En inderdaad, wat waarschijnlijk het nummer van een betere klassering heeft weerhouden was de staging. Veel te moeilijk, Claude werd te zeer beperkt ipv dat hij zich vrij kon voelen om z'n nummer goed over te brengen. Bij het Tiktok-dansje op allerlei filmpjes zie je hem steeds helemaal opleven, maar hij zat op het podium veel te veel in een strak en saai stramien. Dat doen we altijd, Joost en S10 zijn bij elk willekeurig optreden beter en meer energiek dan ze op Eurovisie waren.
Tijd dus voor een buitenlandse staging director, want wij kunnen dit niet.
Kyle vind ik dan weer niet zo'n heel goed voorbeeld want die zong zo vals als de neten.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Claude net zo. Van wat ik aan filmpjes heb gezien van zijn concerten is het nog net geen stuiterbal.Ik heb Claude nooit een geweldige zanger gevonden dus je had hem niet veel moeten laten dansen, maar dat had je kunnen oplossen met dansers ipv violisten, nahja, zie dus het EVA optreden. Daar leek ie veel meer in z'n element te zitten qua performen
Het lijkt ook wel alsof onze artiesten minder goed met druk om kunnen gaan ofzo, want die Kyle uit Noorwegen is veel jonger, maar daar zie ik wel iemand die het podium ownt. Die zelfverzekerd is in wat hij doet. Vind ik knap hoor op zo'n leeftijd.
Bij Kyle zie ik een bepaalde lichtheid in z'n manier van performen, iemand die weet wat ie doet en bij Claude zag ik iets teveel ingestudeerde passen. Hij moest precies 'daar' en 'daar' uitkomen. Nu is het 'dansen' met de steadycam operator ook niet zo makkelijk uiteraard. Dat was ook wel te zien.
Oh echtquote:Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kyle vind ik dan weer niet zo'n heel goed voorbeeld want die zong zo vals als de neten.
Ik denk dat er inmiddels geen land zo songfestivalgek is als Nederland, het is hier echt een zaak van nationaal belang wie ons vertegenwoordigt en iedereen heeft er een mening over. Ik kan me zo voorstellen dat dit in Noorwegen wat minder is, doe je het goed is het mooi, gaat het minder: ook prima. Dat zal wel wat meer ontspannen zijn dan dat alle Johan Derksens en Gordons hun ongezouten bullshit over je ventileren.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Claude net zo. Van wat ik aan filmpjes heb gezien van zijn concerten is het nog net geen stuiterbal.Ik heb Claude nooit een geweldige zanger gevonden dus je had hem niet veel moeten laten dansen, maar dat had je kunnen oplossen met dansers ipv violisten, nahja, zie dus het EVA optreden. Daar leek ie veel meer in z'n element te zitten qua performen
Het lijkt ook wel alsof onze artiesten minder goed met druk om kunnen gaan ofzo, want die Kyle uit Noorwegen is veel jonger, maar daar zie ik wel iemand die het podium ownt. Die zelfverzekerd is in wat hij doet. Vind ik knap hoor op zo'n leeftijd.
Bij Kyle zie ik een bepaalde lichtheid in z'n manier van performen, iemand die weet wat ie doet en bij Claude zag ik iets teveel ingestudeerde passen. Hij moest precies 'daar' en 'daar' uitkomen. Nu is het 'dansen' met de steadycam operator ook niet zo makkelijk uiteraard. Dat was ook wel te zien.
Je hebt daar ook wel gelijk in hoor. Je kunt daarmee minder goede zang wel behoorlijk maskeren. Tommy Cash was live bijvoorbeeld ook niet al te best.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh echtzijn optreden straalt tenminste wel een bepaalde relaxedheid uit waar ik op doel. Misschien is het gewoon een danser die probeert te zingen.
Kyle werd 18e.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat er inmiddels geen land zo songfestivalgek is als Nederland, het is hier echt een zaak van nationaal belang wie ons vertegenwoordigt en iedereen heeft er een mening over. Ik kan me zo voorstellen dat dit in Noorwegen wat minder is, doe je het goed is het mooi, gaat het minder: ook prima. Dat zal wel wat meer ontspannen zijn dan dat alle Johan Derksens en Gordons hun ongezouten bullshit over je ventileren.
Ja. Wij Nederlanders zijn wel erg direct vergeleken met andere landen die hun meningen vaak wat liefdevoller proberen te verpakken. En niemand is ongevoelig voor bakken kritiek die over je uitgestrooid kunnen worden als je slecht presteert. En vaak begint het bij ons al door alle kritiek die ontstaat zodra de eerste foto's of reviews van de staging online komen te staan. De artiest krijgt dit ook mee. En zie daar, de artiest voelt nu nog meer druk ipv dat het hele land achter je staat. Moet je sterk voor in je schoenen staan, zeker op jongere leeftijd.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat er inmiddels geen land zo songfestivalgek is als Nederland, het is hier echt een zaak van nationaal belang wie ons vertegenwoordigt en iedereen heeft er een mening over. Ik kan me zo voorstellen dat dit in Noorwegen wat minder is, doe je het goed is het mooi, gaat het minder: ook prima. Dat zal wel wat meer ontspannen zijn dan dat alle Johan Derksens en Gordons hun ongezouten bullshit over je ventileren.
Dat is waar.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat het zingen tijdens het dansen nou zo geweldig ging. Denk dat ze het eerder hadden moeten zoeken in meer dansers, dan Claude meer laten dansen.
Klopt hoor en je kunt nog zo'n goede performer zijn, wat Kyle isquote:Op zondag 18 mei 2025 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Kyle werd 18e.
Dus dat zegt (gelukkig) ook niet alles.
Dat is ook een beetje in the eye of the beholder, denk ik, want als ik Kyle zie, zie ik een jongetje op het podium staan, en bij Claude zie ik een performer. Terwijl ze twee jaar schelen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Klopt hoor en je kunt nog zo'n goede performer zijn, wat Kyle is, maar vocaal heeft ie nog wel wat te leren. En zijn lied is ook niet heel competitief verder. Maar als ik kijk naar z'n performance dan denk ik wel, had Claude maar wat meer attitude gehad op het podium, zoals in zijn officiële clip waar hij veel meer kracht uitstraalt. In deze uitvoering was het smaakvol maar te braaf. Totaal geen impact. Al las ik hier en daar wel dat mensen geraakt zijn, maar dat is niet de meerderheid.
Dit is wel vrij extreem ja. Is dit geen "dreigende beweging" van die beveiliger?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:08 schreef Greys het volgende:
Echt supergezellig dat Songfestival.
Hoop maar dat alle deelnemers inclusief Claude amper de druk/last van de deelname van dat land hebben gevoeld en de spanning die daarmee samenhangt.
[ x ]
Precies waar ik ook even aan moest denken.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is wel vrij extreem ja. Is dit geen "dreigende beweging" van die beveiliger?
Sorry, ik had gisteravond al een klotegevoel bij het kijken naar Eurovisie, en dat komt omdat het zo nep overkomt. De emoties zijn nep, je weet dat het gejuich grotendeels nep is, en het echte gejuich hoor je niet. Het hele festival is uitgehold door de deelname van dat ene land. Dat land wint dan ook nog de televote, natuurlijk ook volledig nep. En dan nu dit, gewoon walgelijk. We kunnen zo niet vrolijk weer naar de volgende editie gaan, er moet iets gebeuren.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies waar ik ook even aan moest denken.
Ik denk dat ze niets gaan doen en elk jaar gaan bidden dat er toch nog een land is dat ze gaat redden.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:21 schreef Aadrianus het volgende:
EBU kan heel makkelijk van Israël afkomen. Gaat dan wel ten koste van Australië en Azerbeidzjan en de ambities van Canada.
VOEG EEN REGEL TOE AAN HET REGLEMENT: HET DEELNEMENDE LAND MOET IN EUROPA LIGGEN.
Laat alle landen daarover stemmen, dat gaat met meerderheid door de stemming komen. Klaar.
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:10 schreef grazz het volgende:
Het geeft wel spanning, maar de verkeerde soort spanning. Je bent alleen maar bezig met 'hopelijk wint Israël niet', en je zit dan met opluchting dat ze niet hebben gewonnen in plaats van met blij te zijn om de winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De puntentelling vind ik zelf eerlijk gezegd altijd het leukste van het ESF, maar ik vraag me nu eigenlijk af waarom, want het is de laatste jaren vanaf 2022 alleen maar zenuwen en een hoop frustratie.
Ik zou willen dat ik net als een paar users gisteren gewoon naar bed zou kunnen gaan als de puntentelling begint en het dan de volgende dag wel zien, maar daarvoor ben ik toch veel te benieuwd hoe het afloopt.
Koel en donker bewaren
Jemig wat slecht. In dit deelnemersveld gewoon een matige uitslag. Erken dat nou gewoon eensquote:Op zondag 18 mei 2025 12:05 schreef Fred_B het volgende:
Het vooraf geschreven opgeheven hoofd-artikel van Avrotros is daar
[..]
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sorry, ik had gisteravond al een klotegevoel bij het kijken naar Eurovisie, en dat komt omdat het zo nep overkomt. De emoties zijn nep, je weet dat het gejuich grotendeels nep is, en het echte gejuich hoor je niet. Het hele festival is uitgehold door de deelname van dat ene land. Dat land wint dan ook nog de televote, natuurlijk ook volledig nep. En dan nu dit, gewoon walgelijk. We kunnen zo niet vrolijk weer naar de volgende editie gaan, er moet iets gebeuren.
Het hele zaalgevoel is weg. Het voelt daardoor niet meer als een live optreden. Al komt dat ook door achtergrondzang op tape, trouwens. Ik ben daar nooit voorstander van geweest. Alle zang zou live moeten zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sorry, ik had gisteravond al een klotegevoel bij het kijken naar Eurovisie, en dat komt omdat het zo nep overkomt. De emoties zijn nep, je weet dat het gejuich grotendeels nep is, en het echte gejuich hoor je niet. Het hele festival is uitgehold door de deelname van dat ene land. Dat land wint dan ook nog de televote, natuurlijk ook volledig nep. En dan nu dit, gewoon walgelijk. We kunnen zo niet vrolijk weer naar de volgende editie gaan, er moet iets gebeuren.
Of gewoon nu echt eens overslaan tot dat ene land niet meer meedoet. Je krijgt toch geen eerlijke puntentelling meer.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:31 schreef Em31 het volgende:
Dat moet Nederland trouwens volgend jaar wel aan gaan vragen: drie keer in het optreden nep gejuich en applaus.
Dat is ook wel een van de problemen. Je hebt de buitenwacht in Nederland die echt met een vergrootglas aan het zoeken is naar een foutje om dan de deelnemer on de bus te gooien (wat een aantal eerder al noemden). Terwijl de rest eromheen, inclusief de programma's voor en na het festival. is alles wat de kandidaat en de Nederlandse organisatie briljant. Zelfde of nooit opbouwende kritiek als in 'hier is nog wel winst te behalen', maar vooral denken dat we het weer beter hebben begrepen dan de andere landen.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jemig wat slecht. In dit deelnemersveld gewoon een matige uitslag. Erken dat nou gewoon eens
En ga volgend jaar eens vol voor de winst ipv “finale zou leuk zijn”.
Eens. Ook nog eens bovenop de Oekraïne sympathie/diaspora stemmen en de de diaspora stemmen. We hebben dit jaar doodleuk vijf inzendingen gehad die om redenen buiten de act om, heel veel punten hebben gekregen. En dan is Turkije er nog niet eens bij.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Of gewoon nu echt eens overslaan tot dat ene land niet meer meedoet. Je krijgt toch geen eerlijke puntentelling meer.
Ik denk dat geld ook wel mee speelt. Ik kan het mis hebben, maar ik heb het idee dat er elk jaar vrij weinig geld beschikbaar komt voor dit onderdeel. Elk jaar ziet het vergeleken met andere landen gewoon goedkoop uit imo.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:18 schreef Kinga het volgende:
Had de AVRO Tros nou maar gewoon ballen gehad en dit jaar overgeslagen. Wat een schijnvertoning. Na het Joost debacle vorig jaar druipt de corruptie ervan af. Ik vind het niet meer leuk in ieder geval..
Niets ten nadele van Claude trouwens, die heeft er het beste van gemaakt met een middelmatig liedje.
Mag ik wel nog even kritisch zijn over die staging? Het was weer 3 keer niks he.. we kúnnen het gewoon niet.
Dat over geld schreef ik vorige week ook nog en toen schreef iemand dat er genoeg geld is.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat geld ook wel mee speelt. Ik kan het mis hebben, maar ik heb het idee dat er elk jaar vrij weinig geld beschikbaar komt voor dit onderdeel. Elk jaar ziet het vergeleken met andere landen gewoon goedkoop uit imo.
Totaal oneens. Je kunt met een land als Nederland niet verwachten dat we elk jaar voor de winst gaan. Het waren 2 goede optredens van een leuke vent met een positieve uitstraling, dat is wat telt. Ja, af en toe kunnen we voor de winst gaan, maar niet altijd meldt er een artiest zich aan met een potentieel winnend lied. Dit was dit jaar het beste wat er beschikbaar was en dat was ook prima, absoluut geen optreden om ons voor te schamen.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jemig wat slecht. In dit deelnemersveld gewoon een matige uitslag. Erken dat nou gewoon eens
En ga volgend jaar eens vol voor de winst ipv “finale zou leuk zijn”.
Echt geen idee. Misschien wordt er te weinig moeite in gestoken?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat over geld schreef ik vorige week ook nog en toen schreef iemand dat er genoeg geld is.
Waar ligt dat dan wel aan?
De kneuterigheid van Avrotros? Denk eens wat groter. Alles was weer een show gister. Genoeg aantrekkelijke optredens gezien terwijl ik soms een lied een enorme draak vond, maar het was wel de moeite om te blijven kijken.
Of juist teveel. Er wordt teveel eigenheid uit gefinetuned.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt geen idee. Misschien wordt er te weinig moeite in gestoken?
Het is zonde want je kan wel zeggen dat less more is, maar zo werkt dat niet in Songfestival landGooi er eens een keer mooie visuals tegenaan of wat vuurwerk wat mij betreft (laatste moet wel passen bij het lied natuurlijk).
Ik zeik helemaal niemand af, ik vind dat de organisatie de lat te laag legt. Dat is heel wat anders. Het uitgangspunt zou moeten zijn “we gaan winnen”. Het is een wedstrijd hè. Je hebt het over voor lul staan maar dat zeg ik nergens, het was geen Toppers of Joan Franka dus leg me geen woorden in de mond.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Totaal oneens. Je kunt met een land als Nederland niet verwachten dat we elk jaar voor de winst gaan. Het waren 2 goede optredens van een leuke vent met een positieve uitstraling, dat is wat telt. Ja, af en toe kunnen we voor de winst gaan, maar niet altijd meldt er een artiest zich aan met een potentieel winnend lied. Dit was dit jaar het beste wat er beschikbaar was en dat was ook prima, absoluut geen optreden om ons voor te schamen.
Waar we juist eens mee op moeten houden is zelfs iemand als Claude afzeiken, gebaseerd op een filmpje van 30 seconden of op 1 of 2 niet perfecte noten tijdens een liveoptreden. Want dan wil er straks helemaal niemand meer mee doen voor ons. De zeikpers en het zeikpubliek in Nederland, die worden zo langzamerhand echt een probleem. Ga gewoon eens enthousiast achter de artiest staan, zeker als het zo'n leuke enthousiaste vent als Claude is moet dat toch niet zo moeilijk zijn?
Het uitgangspunt moet dus niet zijn 'we gaan winnen', maar 'we halen het beste resultaat met wat er dit jaar beschikbaar is en gaan achter onze artiest staan'.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niemand af, ik vind dat de organisatie de lat te laag legt. Dat is heel wat anders. Het uitgangspunt zou moeten zijn “we gaan winnen”. Het is een wedstrijd hè. Je hebt het over voor lul staan maar dat zeg ik nergens, het was geen Toppers of Joan Franka dus leg me geen woorden in de mond.
De rest van wat je schrijft is niet echt een reactie op mijn post.
Ik hoop dit echt!! Ik ben helemaal klaar met de nepheid op alle fronten.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Of gewoon nu echt eens overslaan tot dat ene land niet meer meedoet. Je krijgt toch geen eerlijke puntentelling meer.
Het is toch ook een matige uitslag. Het is een wedstrijd Hanca. Als je een wedstrijd niet in gaat met de wil om te winnen, kan je net zo goed niet meedoen.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het uitgangspunt moet dus niet zijn 'we gaan winnen', maar 'we halen het beste resultaat met wat er dit jaar beschikbaar is en gaan achter onze artiest staan'.
En juist dat afkraken wat hier continue gebeurt en wat jij ook doet met je "het is een matige uitslag" zorgt er voor dat er steeds minder beschikbaar is en grote namen zich al helemaal niet meer aanmelden. Elk commentaar zorgt er voor dat een artiest wel 3x na gaat denken voor hij of zij het hoofd op het hakblok van de 18 miljoen beterweters in Nederland gaat leggen.
Nee, misschien had die Hamas boy een mes/wapen bij zich. Goed ingegrepen door de beveiligersquote:Op zondag 18 mei 2025 16:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is wel vrij extreem ja. Is dit geen "dreigende beweging" van die beveiliger?
'Dat ene land'. 🤣quote:Op zondag 18 mei 2025 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen sport. En je bent gebonden aan je beschikbare materiaal. Als je steeds als Nederland geen wereldkampioen voetbal wordt commentaar hebt, ben je ook gewoon een zeikerd.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is toch ook een matige uitslag. Het is een wedstrijd Hanca. Als je een wedstrijd niet in gaat met de wil om te winnen, kan je net zo goed niet meedoen.
Hoe denk je dat sport werkt? Met een instelling van “meedoen is belangrijker dan winnen” ga je simpelweg te top niet bereiken.
Jemig. Je moet toch gewoon onderbouwde kritiek op onze inzending kunnen hebben. Iedereen die er niet voor 100% achter staat is een zeikerd?quote:Op zondag 18 mei 2025 19:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is geen sport. En je bent gebonden aan je beschikbare materiaal. Als je steeds als Nederland geen wereldkampioen voetbal wordt commentaar hebt, ben je ook gewoon een zeikerd.
In dit geval was Claude het best beschikbare materiaal en daar hebben ze denk ik gezien de omstandigheden best wel redelijk wat uit gehaald. Ja, er was op meer gehoopt. Maar dit af doen als 'matig', dan doe je echt de waarheid geweld aan.
En nee, je kunt deze competitie niet met elk nummer en elke artiest winnen, dus winnen als doelstelling hebben op het moment dat er geen winnend nummer zich heeft aangemeld is gewoon jezelf belachelijk maken.
En het had heel veel geholpen als Nederland niet als havikken op elk foutje gesprongen was, dan was Claude waarschijnlijk minder zenuwachtig geweest. Die arme jongen moest zijn socials zelfs verwijderen in de week die een feest zou moeten zijn, gewoon omdat hij continue afgezeken werd.
Dat ja. Dat het vaak te ver gaat door critici over de Nederlandse inzending klopt. Maar het lijkt mij juist goed als er iemand binnen de delegatie is die toch zegt, hm dit kunnen we beter doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jemig. Je moet toch gewoon onderbouwde kritiek op onze inzending kunnen hebben. Iedereen die er niet voor 100% achter staat is een zeikerd?
Misschien een enkeltje Noord-Korea boeken ofzo
Precies, ik heb Nederland binnen dit deelnemersveld eerder vergeleken met AZ in de Eredivisie, waarbij winnen een wonder zou zijn, 6e redelijk in lijn met de mogelijkheden en 12e is dan gewoon onderpresteren. Het opgewekte Avrotros-nieuwsartikel ten spijt, was de reactie van onze HoD Claudia van de Pas toen de punten werden omgeroepen ook duidelijk verschrikt en teleurgesteld. Dat laatste is prima, maar ga dan eens aan de slag met dat structurele probleem.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Dat het vaak te ver gaat door critici over de Nederlandse inzending klopt. Maar het lijkt mij juist goed als er iemand binnen de delegatie is die toch zegt, hm dit kunnen we beter doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |