Goede stem , alleen dat pak van haar is vreselijkquote:
Belgen hebben voorlopig geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Belg heeft het over de 3 biggetjes
Ik vind het oprecht bij Nederland dus heel goed gedaan. Geen hysterie, gewoon muziek. Maar dit ook weer met flikkerlicht... tsja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Vinden jullie de staging ook fantastisch? Ik heb het idee dat het niet complimenteert maar afleidt
Uhm?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even tussendoor, hoe Cornald Claude uitspreekt is echt armoedig, het spijt me zeer. Het is Cloode. Geen wolk.
Dat is Graham elk jaar en elk jaar is ie weer teleurgesteld.quote:
Het is Cloud.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even tussendoor, hoe Cornald Claude uitspreekt is echt armoedig, het spijt me zeer. Het is Cloode. Geen wolk.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Zat weer een modje door het slotje heen te posten hoor
Die waren dan ook weer enthousiast over hun eigen inzendingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Belg heeft het over de 3 biggetjes
Gelijk op zwart zetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Zat weer een modje door het slotje heen te posten hoor
Volgens mij is het Cloud, in zijn geval.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Hitler is niet meer het ergste dat uit Oostenrijk is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |