SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zondequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt in de kast, heb er al heel lang niet meer op gespeeld..maar beetje van die simpele spelletjes
Ik vind animal crossing wel iets voor jou.
Esf crossingI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb ik idd even gespeeld..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Zonde
Ik vind animal crossing wel iets voor jou.
En mario kart ook"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
EsfbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik kom een keertje bij jou gamen want ik wil animal crossing altijd nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik idd even gespeeld..
En mario kart ook
Nou dat mag.. en mag je ook zelf een poppetje makenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom een keertje bij jou gamen want ik wil animal crossing altijd nog een keer proberen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gaga ooh lalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wanneer kom je op mijn animal crossing's eiland langsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik idd even gespeeld..
En mario kart ook![]()
![]()
smoooothquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom een keertje bij jou gamen want ik wil animal crossing altijd nog een keer proberen.![]()
Als ik het spel weer een keer ga spelenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer kom je op mijn animal crossing's eiland langs
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat mag.. en mag je ook zelf een poppetje makenEn dat zonder me te scheren vandaag.quote:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA FERRARI.quote:
@engine had een mooi eiland. @moemoe ook. Mijn eiland is een beetje een rommeltjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik het spel weer een keer ga spelen![]()
![]()
Die van mij vast ook al heb ik die daar voor verwijderdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine had een mooi eiland. @:moemoe ook. Mijn eiland is een beetje een rommeltje![]()
Misschien wil @aeque je wel helpen met een nieuwe layoutquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die van mij vast ook al heb ik die daar voor verwijderd![]()
![]()
![]()
Zijn er hier nog HardCore ESF fan te vinden?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben al wel een keer op het eiland van @engine geweest"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Absoluut. Ik kan niet wachten tot het weer gaat beginnen volgende maandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier nog HardCore ESF fan te vinden?![]()
Ja, ik ook.1xquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
Ben al wel een keer op het eiland van @:engine geweest![]()
Denk het niet. Jij?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier nog HardCore ESF fan te vinden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik weet niet eens wat eigenlijk de bedoeling is van het spel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:aeque je wel helpen met een nieuwe layout
Maar het ziet er zo schattig uit.
Ah op die manier, anders had ik de politie gebeldquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die zijn te druk bezig met koffie drinkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah op die manier, anders had ik de politie gebeld![]()
![]()
Zien er best corrupt uit, gewoon beetje met cash zwaaienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zijn te druk bezig met koffie drinken
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
BlurpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang niet meer gekeken inmiddelsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine had een mooi eiland. @:moemoe ook. Mijn eiland is een beetje een rommeltjewas wel erg leuk een tijd.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Gewoon een gouden urn vaas cadeau gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zien er best corrupt uit, gewoon beetje met cash zwaaien![]()
![]()
Ik heb mijn spel ook al een tijdje niet meer gestart. Mijn huis zal vast vol zitten met kakkerlakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Lang niet meer gekeken inmiddelswas wel erg leuk een tijd.
En overal onkruid
![]()
![]()
Vooral die linksequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zien er best corrupt uit, gewoon beetje met cash zwaaienOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker oom agent omkopen met een paar tientjes. Dat is toch hun jaar salaris
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owja, met de pauper chromebook kan ik niet qouten omdat dit ding te oud is om te updaten sinds begin vorig jaar
Das dan pechWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus jullie weten nu even niet wie ik snoeihard aan het uitschelden ben door gebrek aan de quote
Asociaal wel dat je op niemand reageert.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, met de pauper chromebook kan ik niet qouten omdat dit ding te oud is om te updaten sinds begin vorig jaar
Ohaiquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
Dus jullie weten nu even niet wie ik snoeihard aan het uitschelden ben door gebrek aan de quote
![]()
I'm surrounded by morons!
Schip ahoiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schiphol?I'm surrounded by morons!
Ik zal je een paar tientjes geven. Dat is toch je jaar salarisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
Dus jullie weten nu even niet wie ik snoeihard aan het uitschelden ben door gebrek aan de quote![]()
![]()
Ik ga morgen vroeg weer heerlijk genieten met mijn shithole op de porseleinen troon
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal je een paar tientjes geven. Dat is toch je jaar salaris
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Krijsend met je shithole op de porseleinen troon op het podium
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +208 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 632 / +32 / +116 / 1248 / 1676
3. KillemWieft / 580 / +24 / +25 / 195 / 335
4. devzero / 548 / +20 / +84 / 420 / 549
5. hemarookworst / 493 / +26 / +51 / 761 / 1091
6. HappyCharly / 459 / +5 / +16 / 387 / 525
7. Harrie / 400 / +20 / +10 / 517 / 680
8. gebrokenglas / 395 / +30 / +71 / 1094 / 1477
9. Dr.Mikey / 392 / +1 / +15 / 212 / 328
10. Lovely / 366 / +104 / +75 / 1220 / 1496
11. _UserName_ / 362 / +22 / +44 / 250 / 377
12. mario390 / 306 / +70 / +11 / 119 / 208
13. KoningWouter / 283 / +4 / +41 / 777 / 986
14. Rob / 280 / +33 / +2 / 171 / 250
15. Sally / 255 / +33 / +55 / 112 / 177
16. StevenHyde / 231 / +33 / +0 / 638 / 806
17. Fogel / 206 / +23 / +28 / 267 / 389
18. kree / 173 / +2 / +22 / 364 / 483
19. marc0871 / 171 / +11 / +30 / 11 / 58
20. sp3c / 167 / +6 / +16 / 207 / 271SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MinimaalI'm surrounded by morons!
Lekker pruttelen op de porseleinen troon op thunderdome
Dat is wanneer je een heel bescheiden maaltijd hebt gegetenquote:Uw ADH vitamine Worst
De plastic dixiquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker pruttelen op de porseleinen troon op thunderdomeI'm surrounded by morons!
En bij een bescheiden maaltijd moet ik denken aan 3 flinke rookworsten, 12 volkoren bruine bollejtes en een half volkoren brood met pindakaas
Dat is geen minimaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
En bij een bescheiden maaltijd moet ik denken aan 3 flinke rookworsten, 12 volkoren bruine bollejtes en een half volkoren brood met pindakaasUw ADH vitamine Worst
Dat is een zeer bescheiden appertiefje ?
Voorgerecht van het voorgerecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Dat is een zeer bescheiden appertiefje ?I'm surrounded by morons!
Een bescheiden aperitiefje in een viesdikke wereld zijn 3 xxl big mac menus, 3 dozen kip nuggets, 2 familie zakken friet, 1,5 kg mayo, 2 XXL frikandellen speciaal en 2 grote kapsalons.
Vraag maar aan braddie
Was het lekker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik nu echt zo fijn voor jequote:
Dit klinkt veel te sarcastisch.quote:
Dacht al dat je het zo zou opvatten vandaar diequote:erachter helaas niet geholpen dus.
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht al dat je het zo zou opvatten vandaar dieerachter helaas niet geholpen dus.
Langer dan vandaag, maar niet goed genoegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Langer dan vandaag, maar niet goed genoeg
quote:
12 points for the netherlandsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal je even aan het werk zetten.quote:
Nee niet zo ransaap.quote:
Doe niet zo gekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine had een mooi eiland. @:moemoe ook. Mijn eiland is een beetje een rommeltje.
Jouw eiland is een paradijs vergeleken bij dat van mij. En je huisje is ook leuk.
Al ben ik al een tijdje niet op de koffie geweest, maar dat doen we dan binnenkort even. Ga je mee @engine ?![]()
Andere werk had ik al klaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
Jouw eiland is een paradijs vergeleken bij dat van mij. En je huisje is ook leuk.
Al ben ik al een tijdje niet op de koffie geweest, maar dat doen we dan binnenkort even. Ga je mee @:engine ?
Staat zich gewoon te krabben 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou vooruit dan. Scheelt mij weer moeite doen.quote:
Hey Moemoequote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
Al ben ik al een tijdje niet op de koffie geweest, maar dat doen we dan binnenkort even. Ga je mee @:engine ?
Ja is goedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hoe laat ben je hier om te krabben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je moet krabben waar het jeuktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zo verhelp ik mijn 'jeuk' ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit net in bed. Kom er niet meer uit om te krabben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zit net in bed. Kom er niet meer uit om te krabben.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben om 11 uur bij de derde boom rechtsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nodig jij nu iemand in mijn bed uit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou eigenlijk niet. 🫢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal er zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben om 11 uur bij de derde boom rechtsquote:Bedtijd is heilig voor Dot.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal er zijn.
[..]Bedtijd is heilig voor Dot.
Slaap lekker. Sweet dreams en tot morgen
![]()
Doe maar wildquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
De eerste pizza zit in de oven. Met wilde paddenstoelen mix en blauwe kaasUw ADH vitamine Worst
Daar wil ik wel een puntje vanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De derde zal helemaal wild worden.... ananas en ham
@gebrokenglas mag dit wel even in zijn schriftje noteren, want veel mensen houden niet van vis op hun pizza. Hooguit een "frutti di mare" met uitgedroogde garnalen en rubberen mosselen.quote:![]()
Die mag je houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
De 2de is met makreel en rode paprika, ik betwijfel of iemand dat hier lust
Jij bestaat niet meer voor mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De derde zal helemaal wild worden.... ananas en hamOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
@:gebrokenglas mag dit wel even in zijn schriftje noteren, want veel mensen houden niet van vis op hun pizza. Hooguit een "frutti di mare" met uitgedroogde garnalen en rubberen mosselen.Lovely wil wel makreel op haar pizza
How can I make this topic about me?![]()
En de laatste pizza (met ananas) zit in de oven. Eigenlijk is zelf pizza maken best makkelijk. Je kunt het deeg al een dag of twee van te voren maken. En een grote pizzasteen hebben helpt ook![]()
wat ik me afvraag troiywes vinden jullie het raar dat er weerstand is uit katwijk over Palestina protesten....
ons als katwijkers vind hetbbinet nl denk?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind dit een interessante waarneming. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:18 schreef kree het volgende:
wat ik me afvraag troiywes vinden jullie het raar dat er weerstand is uit katwijk over Palestina protesten....
ons als katwijkers vind hetbbinet nl denk?![]()
wat ik denk, nou ik vind het opzich wel goed dat jeugd er tegen op komt, laat `eggend zonder geweld ue. maar we zijn er neit van gediend he hier, en als ze willen protesteren doe het ergens anders. dat denk ook als Katwijker.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een interessante waarneming. Wat denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
al met al dus, als ze redeza protestactie willen, ga bij regering staan in Den Haag en niet hier....
katwijk geeft grenzen.Do what you love, love what you do!![]()
Gaat die weer lekker met je kree autocorrect?
Ik lig eindelijk lekker in het hotel![]()
Zo eerst effe flink bouten en daarna douchen
het dus fucked up. maar was katwijk nog ff met vuisten iov andere dingen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op vakantie?quote:I'm surrounded by morons!
Want protesteren is eng en niet gristelijk. Wegwezen ermee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:22 schreef kree het volgende:
al met al dus, als ze redeza protestactie willen, ga bij regering staan in Den Haag en niet hier....
katwijk geeft grenzen.![]()
Protesteren tegen protesten en daar weer een metaprotest voor hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Want protesteren is eng en niet gristelijk. Wegwezen ermee.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft die kamer maar voor een uurtje
Neen, nog beter. An die noeste Arbeitquote:![]()
![]()
Gigolo best lifequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, nog beter. An die noeste Arbeit![]()
![]()
![]()
Slaap ze!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:32 schreef marc0871 het volgende:
Ik lig ook weer.
Kijken of het beter gaat dan gisteren.
Voelt alvast minder heftig.![]()
![]()
PineapplepenI'm surrounded by morons!
![]()
De dag is versI'm surrounded by morons!
Helaas, de pizza met ananas en ham is opquote:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De derde zal helemaal wild worden.... ananas en ham![]()
ZoI'm surrounded by morons!
Proost ik ook grande prestigeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Balenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas, de pizza met ananas en ham is op
[..]
Trust nobody![]()
ja hoi allen dan. help me ff deze nederlaag van songfestival te vernemen, kan opnalleerleimanieren enzo. ;'0Do what you love, love what you do!![]()
Wat is de reden van die rust hier? Als de dood voor de meet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou ja voor punten is het iig onzinnig.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
niet toch zeggen en is altijd al o dat ik beter met rouwen opschiet als mannenDo what you love, love what you do!![]()
Johquote:Op zondag 18 mei 2025 02:12 schreef kree het volgende:
niet toch zeggen en is altijd al o dat ik beter met rouwen opschiet als mannen
tja altijd al he? van kind af aan. het stomme is ik kan er niet mee omgaan als relatie. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
ja ik ook. maar hoe in relatie of meer als goed opschieten dan? lukt jou wel?quote:Op zondag 18 mei 2025 02:17 schreef Shii het volgende:
Ik kan prima opschieten met mannen en vrouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk het omgekeerdequote:Op zondag 18 mei 2025 02:14 schreef kree het volgende:
[..]
tja altijd al he? van kind af aan. het stomme is ik kan er niet mee omgaan als relatie. hahaha
Nee dat ik beter kan opschieten met mannen. En zeker in een relatiequote:
tis wel en weet niet of ik kan met aanpappen zeiden jullie min of meer en bakje koffie doe.
eide zijn ze leuk maar op heel verschillende manieren en er kan er maar eentje zijn.Do what you love, love what you do!![]()
leg het uit wel. probleem is heb nou twee meide n die mij leuk vinden en ok ik denk vind het wel ff best vrijgezel
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus tweeDo what you love, love what you do!![]()
zo lastig uit te leggen is dit ook. want beide leuk vinden maar speelt veel meerDo what you love, love what you do!![]()
Kies degene die je het leukste vind (waar je hart naar uit gaat)quote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
leg het uit wel. probleem is heb nou twee meide n die mij leuk vinden en ok ik denk vind het wel ff best vrijgezel
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus tweeIedereen is een kutlultrut
Het gaat erom wie jij leuk vindt.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus twee![]()
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%quote:Op zondag 18 mei 2025 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kies degene die je het leukste vind (waar je hart naar uit gaat)Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 661 / +137 / +8 / 1258 / 1697
3. KillemWieft / 580 / +25 / +0 / 195 / 335
4. devzero / 559 / +91 / +4 / 426 / 564
5. hemarookworst / 512 / +70 / +0 / 769 / 1106
6. HappyCharly / 483 / +16 / +24 / 395 / 539
7. Harrie / 400 / +10 / +0 / 517 / 680
8. gebrokenglas / 398 / +74 / +0 / 1094 / 1479
9. Dr.Mikey / 392 / +15 / +0 / 212 / 330
10. Lovely / 372 / +81 / +0 / 1224 / 1501
11. _UserName_ / 362 / +44 / +0 / 250 / 377
12. mario390 / 306 / +11 / +0 / 119 / 208
13. KoningWouter / 283 / +41 / +0 / 777 / 986
14. Rob / 280 / +2 / +0 / 171 / 250
15. Sally / 255 / +55 / +0 / 112 / 177
16. StevenHyde / 236 / +0 / +5 / 638 / 807
17. Fogel / 236 / +50 / +8 / 272 / 402
18. kree / 200 / +25 / +24 / 377 / 509
19. marc0871 / 172 / +31 / +0 / 12 / 60
20. sp3c / 167 / +16 / +0 / 207 / 271SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Huismus dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%
bun twee moeten zich ff klonen in elkaar en dan is het perfect. lolDo what you love, love what you do!![]()
js mssf neig niet echt om ff te helpen met breiwerkje enzo. enne ja doet ze. die komt verhuizen en dicht bij mijquote:
andere geen cent weer en wil wel wereld rond gaan en ik ook. naja.Do what you love, love what you do!![]()
Psychische moeten eerst opgelost worden, en dan kan je lang wachten.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:31 schreef kree het volgende:
bun twee moeten zich ff klonen in elkaar en dan is het perfect. lolIedereen is een kutlultrut
Volgens mij ben jij ook een huismus want een meet met een beetje reizen is al teveel moeite.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%![]()
Jij bent ook een huismus gast. Prima geregeldquote:Op zondag 18 mei 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
js mssf neig niet echt om ff te helpen met breiwerkje enzo. enne ja doet ze. die komt verhuizen en dicht bij mij
andere geen cent weer en wil wel wereld rond gaan en ik ook. naja.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 18 mei 2025 02:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een huismus want een meet met een beetje reizen is al teveel moeite.
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Psychische moeten eerst opgelost worden, en dan kan je lang wachten.
andere en heb beetje mijn best gedaan liet me toen zitten. en nu weer aardig ejzo.
damn. vrouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Als iemand aardig doet wil nog niet zeggen dat diegene meteen een relatie wil.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.
andere en heb beetje mijn best gedaan liet me toen zitten. en nu weer aardig ejzo.
damn. vrouwen.![]()
Als ze je liet zitten lijkt me dat ook geen optie, gewoon afwachten. Je bent ok en je komt gerust iemand tegen. (behalve als je niks onderneemt, een meet ofzoquote:Op zondag 18 mei 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.
damn. vrouwen.
of bv als iemand beetje vraagt eigenlijk zelf in hele dikke problemen zit. en mss wat hulp nodig hebben enzo of praten???quote:Op zondag 18 mei 2025 02:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Als iemand aardig doet wil nog niet zeggen dat diegene meteen een relatie wil.
dat mis die ene. andere verhuisd vrij dicht naar mij en denk die ga ik sowieso nog wel tegenkomen.Do what you love, love what you do!![]()
denk wel. en mss alles goed uiteindelijk, maarre. ik qweet onderhand vanzelf gaat het ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze je liet zitten lijkt me dat ook geen optie, gewoon afwachten. Je bent ok en je komt gerust iemand tegen. (behalve als je niks onderneemt, een meet ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
of bv als iemand beetje vraagt eigenlijk zelf in hele dikke problemen zit. en mss wat hulp nodig hebben enzo of praten???
dat mis die ene. andere verhuisd vrij dicht naar mij en denk die ga ik sowieso nog wel tegenkomen.![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kree durft geen van beide uit te nodigen voor een kop koffie. Dit hele euvel begon vanavond al.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.
@kree stuur gewoon een sms naar beiden: kopje koffie straks? Ga met 1 wat doen.
Ga wat doen in plaats van twijfelen
[ Bericht 1% gewijzigd door KoningWouter op 18-05-2025 03:00:01 ]![]()
Ja als die meid gaat verhuizen kan hij haar uitnodigen voor een drankje en een rondleiding b.v.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kree durft geen van beide uit te nodigen voor een kop koffie. Dit hele euvel begon vanavond al.
@:Kree stuur gewoon een sms naar beide: kopje koffie straks? Ga met 1 wat doen.
Ga wat doen in plaats van twijfelen
Belangrijker is : wie vind jij leukquote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus twee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja spuit 12quote:Iedereen is een kutlultrut
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\quote:Op zondag 18 mei 2025 02:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.
en nu andere beetje zoektDo what you love, love what you do!![]()
Iemand met psychische problemen KAN jij niet helpen, die zou ik van je lijstje strepenquote:Op zondag 18 mei 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\
en nu andere beetje zoektIedereen is een kutlultrut
Met wie kan je lachen, jezelf zijn? Met wie zie je jezelf over 20 jaar nog lol hebben, fijn hebben, enz.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\
en nu andere beetje zoekt![]()
dit is echt een stom probleem voor mij want was al ok met vrijgezel enzo. maajja voel ik weer wat gevoel beideDo what you love, love what you do!![]()
Apartquote:Op zondag 18 mei 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat ik beter kan opschieten met mannen. En zeker in een relatie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik geloof er helemaal niets van. Ze zijn vast niet allebei even leuk. Je moet ze alleen beter leren kennen.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:01 schreef kree het volgende:
dit is echt een stom probleem voor mij want was al ok met vrijgezel enzo. maajja voel ik weer wat vppr beide![]()
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van. Ze zijn vast niet allebei even leuk. Je moet ze alleen beter leren kennen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ben hetero, sorryquote:
Ik ook, maar los daarvan kan ik vaak ook beter opschieten met mannenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Misschien moet je nagaan of ze überhaupt jou leuk vinden om een relatie te hebben of gewoon als vriend.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?![]()
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, maar los daarvan kan ik vaak ook beter opschieten met mannen
Do what you love, love what you do!![]()
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?![]()
Alsof je alleen maar homo figuren als vriend kan hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.naar die wel ja eigenlijk, maarja. is ook weer apart figuur.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.
die komt vlak bij mij wonen ergens want verhuist. die andere heb ik beetje geholpen ook met wat hulp die ik eerder hadDo what you love, love what you do!![]()
Wat zijn homo figuren dan? Ik ken er wel een paar waar ik de pest hekel aan heb, zijn net mensenquote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.
Ik voel me helemaal prima tussen mannen, zit in een bandje met alleen maar mannen, heerlijk. Maar ik kan ook prima met vrouwen. Het ligt er gewoon aan hoe iemand is, karakter, enz.![]()
Vind eerst maar eens uit of ze jou überhaupt wel leuk vinden als eventuele relatie voordat je je van alles in je hoofd haalt.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
naar die wel ja eigenlijk, maarja. is ook weer apart figuur.
die komt vlak bij mij wonen ergens want verhuist. die andere heb ik beetje geholpen ook met wat hulp die ik eerder had![]()
tja zijn er hier een paar van ik weer. en maakte me niet huyit. op werk ook me nier `o mowirw wem. meestal mag ik ze wel nl juist.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn homo figuren dan? Ik ken er wel een paar waar ik de pest hekel aan heb, zijn net mensenDo what you love, love what you do!![]()
dat dus jaquote:Op zondag 18 mei 2025 03:09 schreef Shii het volgende:
Ik voel me helemaal prima tussen mannen, zit in een bandje met alleen maar mannen, heerlijk. Maar ik kan ook prima met vrouwen. Het ligt er gewoon aan hoe iemand is, karakter, enz.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker hip een homo vriend, net als een Hermes handtasquote:
Wat ik er uit op kan maken wat je typt is dat het je niet uit maakt. Daar gaat het omquote:Op zondag 18 mei 2025 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja zijn er hier een paar van ik weer. en maakte me niet huyit. op werk ook me nier `o mowirw wem. meestal mag ik ze wel nl juist.
ja hoe dan>. ik neem aan als er genoemd wordt ga ff filmpje kijken samen of bv kom ff bakje koffie te doen, dat iig er iets is wat hun dan willen he?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Vind eerst maar eens uit of ze jou überhaupt wel leuk vinden als eventuele relatie voordat je je van alles in je hoofd haalt.
leenDo what you love, love what you do!![]()
Als je bij haar een kopje koffie gaat drinken en ze doet een koekje bij de koffie wil ze neuken. Just a tip.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoe dan>. ik neem aan als er genoemd wordt ga ff filmpje kijken samen of bv kom ff bakje koffie te doen, dat iig er iets is wat hun dan willen he?
leen![]()
Een bakje koffie kun je prima drinken als je gewoon vrienden bent. Niet iedere aandacht van een vrouw is meteen dat ze een relatie wil. Ik denk dat je dat even goed moet realiseren.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoe dan>. ik neem aan als er genoemd wordt ga ff filmpje kijken samen of bv kom ff bakje koffie te doen, dat iig er iets is wat hun dan willen he?
leen![]()
Grappig dat je dat zo invultquote:Op zondag 18 mei 2025 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hip een homo vriend, net als een Hermes handtas
Zegt dat wat over mij of over jou?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is toch best een leuk idee als iemand vlak bij je komt wonen om ergens af te spreken (niet bij je thuis) met het excuus dat je haar een beetje de omgeving laat zien en waar de beste winkels zijn (ook al laat je zelf alles bezorgen)quote:Op zondag 18 mei 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
leen
bzkjd koffie idd haar bij haar. anders is meer die vind mij leuk en wil ff weer graag afspreken. maarre. die hadden we eerder he. en toen ineens niks.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakje koffie kun je prima drinken als je gewoon vrienden bent. Niet iedere aandacht van een vrouw is meteen dat ze een relatie wil. Ik denk dat je dat even goed moet realiseren.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor alle homo's zijn leuk en aardigquote:Op zondag 18 mei 2025 03:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo invult
Zegt dat wat over mij of over jou?
Pffffffffffff................quote:Op zondag 18 mei 2025 03:18 schreef kree het volgende:
al met al heb er geen reet zin in, moet hier ff over denken.
Ik zou gewoon lekker alleen blijven.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:18 schreef kree het volgende:
al met al heb er geen reet zin in, moet hier ff over denken.![]()
![]()
Het zijn net echte mensen , en daar vind ik ook niet iedereen leuk en aardigquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
jaaaaa soury. ik probeer het beetje te vertellen. maar het is niet zo simpel als het lijkt. want hebben jullie dingen eroverquote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb je al nagedacht?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:18 schreef kree het volgende:
al met al heb er geen reet zin in, moet hier ff over denken.![]()
quote:ik neig ff naar chat meid he, maar kan die ander niet zo laten vallen nuquote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoeft toch ook niet? Dan ga je voor iets serieus met de chat meid en help je die andere als vrienden.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ik neig ff naar chat meid he, maar kan die ander niet zo laten vallen nu
Moet je alleen wel eerlijk over zijn naar chat meid anders krijg je scheve blikken.![]()
ja alleen punt vind hun beide dusnleuk. n. en weet niet wie beter is ofzo. althans zeker niet nu?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Dan ga je voor iets serieus met de chat meid en help je die andere als vrienden.
Moet je alleen wel eerlijk over zijn naar chat meid anders krijg je scheve blikken.
echt vroeger mss was het dan makkelijker nu niet zo.Do what you love, love what you do!![]()
chat meid klinkt ook echt heel liefdevol.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ik neig ff naar chat meid he, maar kan die ander niet zo laten vallen nu
Wat ik al zei, weet je eigenlijk wel of ze jou zien zitten als relatie of gewoon als vriend.![]()
Lekker hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:29 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren had ik door pijntjes om deze tijd nog niet geslapen
Ik heb ook zo'n 3 uur geslapen. Wakker geworden omdat ik gruwelijk verbrand ben eergisteren.![]()
chat meid is liefdevol dag is de hele shit. en vond t wel leuk hoewel ik dr beetje conservat9ief vond en ik niet zo eigenlijkquote:Op zondag 18 mei 2025 03:28 schreef Shii het volgende:
[..]
chat meid klinkt ook echt heel liefdevol.
Wat ik al zei, weet je eigenlijk wel of ze jou zien zitten als relatie of gewoon als vriend.
a andere. juist meer uitgaande maar heeft nu psych dingen ff. die zou meer bij mij passen.
maarja dit is fucked up? mss blijf ik er gewoon nog ff tussennDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: