SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zondequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt in de kast, heb er al heel lang niet meer op gespeeld..maar beetje van die simpele spelletjes
Ik vind animal crossing wel iets voor jou.
Esf crossingI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb ik idd even gespeeld..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Zonde
Ik vind animal crossing wel iets voor jou.
En mario kart ook"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
EsfbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik kom een keertje bij jou gamen want ik wil animal crossing altijd nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik idd even gespeeld..
En mario kart ook
Nou dat mag.. en mag je ook zelf een poppetje makenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom een keertje bij jou gamen want ik wil animal crossing altijd nog een keer proberen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gaga ooh lalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wanneer kom je op mijn animal crossing's eiland langsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik idd even gespeeld..
En mario kart ook![]()
![]()
smoooothquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom een keertje bij jou gamen want ik wil animal crossing altijd nog een keer proberen.![]()
Als ik het spel weer een keer ga spelenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer kom je op mijn animal crossing's eiland langs
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat mag.. en mag je ook zelf een poppetje makenEn dat zonder me te scheren vandaag.quote:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA FERRARI.quote:
@engine had een mooi eiland. @moemoe ook. Mijn eiland is een beetje een rommeltjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik het spel weer een keer ga spelen![]()
![]()
Die van mij vast ook al heb ik die daar voor verwijderdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine had een mooi eiland. @:moemoe ook. Mijn eiland is een beetje een rommeltje![]()
Misschien wil @aeque je wel helpen met een nieuwe layoutquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die van mij vast ook al heb ik die daar voor verwijderd![]()
![]()
![]()
Zijn er hier nog HardCore ESF fan te vinden?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben al wel een keer op het eiland van @engine geweest"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Absoluut. Ik kan niet wachten tot het weer gaat beginnen volgende maandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier nog HardCore ESF fan te vinden?![]()
Ja, ik ook.1xquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
Ben al wel een keer op het eiland van @:engine geweest![]()
Denk het niet. Jij?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er hier nog HardCore ESF fan te vinden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik weet niet eens wat eigenlijk de bedoeling is van het spel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:aeque je wel helpen met een nieuwe layout
Maar het ziet er zo schattig uit.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: