Nou ja voor punten is het iig onzinnig.quote:
Johquote:Op zondag 18 mei 2025 02:12 schreef kree het volgende:
niet toch zeggen en is altijd al o dat ik beter met rouwen opschiet als mannen
tja altijd al he? van kind af aan. het stomme is ik kan er niet mee omgaan als relatie. hahahaquote:
ja ik ook. maar hoe in relatie of meer als goed opschieten dan? lukt jou wel?quote:Op zondag 18 mei 2025 02:17 schreef Shii het volgende:
Ik kan prima opschieten met mannen en vrouwen.
Eigenlijk het omgekeerdequote:Op zondag 18 mei 2025 02:14 schreef kree het volgende:
[..]
tja altijd al he? van kind af aan. het stomme is ik kan er niet mee omgaan als relatie. hahaha
Nee dat ik beter kan opschieten met mannen. En zeker in een relatiequote:
Kies degene die je het leukste vind (waar je hart naar uit gaat)quote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
leg het uit wel. probleem is heb nou twee meide n die mij leuk vinden en ok ik denk vind het wel ff best vrijgezel
maar al met al. eigenlijk vind ik alleen zijn ook niet zo leuk en nu dus twee
Het gaat erom wie jij leuk vindt.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
leg het uit wel. probleem is heb nou twee meide n die mij leuk vinden en ok ik denk vind het wel ff best vrijgezel
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%quote:Op zondag 18 mei 2025 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kies degene die je het leukste vind (waar je hart naar uit gaat)
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-05-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Huismus dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%
js mssf neig niet echt om ff te helpen met breiwerkje enzo. enne ja doet ze. die komt verhuizen en dicht bij mijquote:
Psychische moeten eerst opgelost worden, en dan kan je lang wachten.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:31 schreef kree het volgende:
bun twee moeten zich ff klonen in elkaar en dan is het perfect. lol
Volgens mij ben jij ook een huismus want een meet met een beetje reizen is al teveel moeite.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is beetje 50% beide kweet niet neig ff naar die niet zo psych problemen heeft, maar die andere is weer huismus 100%
Jij bent ook een huismus gast. Prima geregeldquote:Op zondag 18 mei 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
js mssf neig niet echt om ff te helpen met breiwerkje enzo. enne ja doet ze. die komt verhuizen en dicht bij mij
andere geen cent weer en wil wel wereld rond gaan en ik ook. naja.
quote:Op zondag 18 mei 2025 02:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een huismus want een meet met een beetje reizen is al teveel moeite.
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Psychische moeten eerst opgelost worden, en dan kan je lang wachten.
Als iemand aardig doet wil nog niet zeggen dat diegene meteen een relatie wil.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.
andere en heb beetje mijn best gedaan liet me toen zitten. en nu weer aardig ejzo.
damn. vrouwen.
Als ze je liet zitten lijkt me dat ook geen optie, gewoon afwachten. Je bent ok en je komt gerust iemand tegen. (behalve als je niks onderneemt, een meet ofzoquote:Op zondag 18 mei 2025 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar en daarom hou ik met haar af enzo en heb best geholpen en nu praat ze per week ff waar ik ook bij zat, maar idd ik zie dat neit gelijk zitten. behalve als vrienden.
andere en heb beetje mijn best gedaan liet me toen zitten. en nu weer aardig ejzo.
damn. vrouwen.
of bv als iemand beetje vraagt eigenlijk zelf in hele dikke problemen zit. en mss wat hulp nodig hebben enzo of praten???quote:Op zondag 18 mei 2025 02:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Als iemand aardig doet wil nog niet zeggen dat diegene meteen een relatie wil.
denk wel. en mss alles goed uiteindelijk, maarre. ik qweet onderhand vanzelf gaat het ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze je liet zitten lijkt me dat ook geen optie, gewoon afwachten. Je bent ok en je komt gerust iemand tegen. (behalve als je niks onderneemt, een meet ofzo
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
of bv als iemand beetje vraagt eigenlijk zelf in hele dikke problemen zit. en mss wat hulp nodig hebben enzo of praten???
dat mis die ene. andere verhuisd vrij dicht naar mij en denk die ga ik sowieso nog wel tegenkomen.
Kree durft geen van beide uit te nodigen voor een kop koffie. Dit hele euvel begon vanavond al.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.
Ja als die meid gaat verhuizen kan hij haar uitnodigen voor een drankje en een rondleiding b.v.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kree durft geen van beide uit te nodigen voor een kop koffie. Dit hele euvel begon vanavond al.
@:Kree stuur gewoon een sms naar beide: kopje koffie straks? Ga met 1 wat doen.
Ga wat doen in plaats van twijfelen
Belangrijker is : wie vind jij leukquote:Op zondag 18 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
Ja spuit 12quote:
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\quote:Op zondag 18 mei 2025 02:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet echt alsof je elkaar heel leuk vindt, maar meer dat je elkaar gewoon kent.
Iemand met psychische problemen KAN jij niet helpen, die zou ik van je lijstje strepenquote:Op zondag 18 mei 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\
en nu andere beetje zoekt
Met wie kan je lachen, jezelf zijn? Met wie zie je jezelf over 20 jaar nog lol hebben, fijn hebben, enz.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat ik de ene echt met al mijn hart wil helpen\
en nu andere beetje zoekt
Apartquote:Op zondag 18 mei 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat ik beter kan opschieten met mannen. En zeker in een relatie
Ik geloof er helemaal niets van. Ze zijn vast niet allebei even leuk. Je moet ze alleen beter leren kennen.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:01 schreef kree het volgende:
dit is echt een stom probleem voor mij want was al ok met vrijgezel enzo. maajja voel ik weer wat vppr beide
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van. Ze zijn vast niet allebei even leuk. Je moet ze alleen beter leren kennen.
Ja ik ben hetero, sorryquote:
Ik ook, maar los daarvan kan ik vaak ook beter opschieten met mannenquote:
Misschien moet je nagaan of ze überhaupt jou leuk vinden om een relatie te hebben of gewoon als vriend.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, maar los daarvan kan ik vaak ook beter opschieten met mannen
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze zijn beide leuk alleen op totaal andere manier. enne oke ik zeg wel waarheid dus vraag als je iets niet snapt>?
Alsof je alleen maar homo figuren als vriend kan hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.
Ik ookquote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd wel en hoewel ik niet gay ben. mag die homo figuren ook altijd wel.
quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.
naar die wel ja eigenlijk, maarja. is ook weer apart figuur.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je mijn advies wilt. Ga voor die huismus. Die met psychische problemen gaat voor ellende zorgen.
Wat zijn homo figuren dan? Ik ken er wel een paar waar ik de pest hekel aan heb, zijn net mensenquote:Op zondag 18 mei 2025 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
Vind eerst maar eens uit of ze jou überhaupt wel leuk vinden als eventuele relatie voordat je je van alles in je hoofd haalt.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
naar die wel ja eigenlijk, maarja. is ook weer apart figuur.
die komt vlak bij mij wonen ergens want verhuist. die andere heb ik beetje geholpen ook met wat hulp die ik eerder had
tja zijn er hier een paar van ik weer. en maakte me niet huyit. op werk ook me nier `o mowirw wem. meestal mag ik ze wel nl juist.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn homo figuren dan? Ik ken er wel een paar waar ik de pest hekel aan heb, zijn net mensen
dat dus jaquote:Op zondag 18 mei 2025 03:09 schreef Shii het volgende:
Ik voel me helemaal prima tussen mannen, zit in een bandje met alleen maar mannen, heerlijk. Maar ik kan ook prima met vrouwen. Het ligt er gewoon aan hoe iemand is, karakter, enz.
Lekker hip een homo vriend, net als een Hermes handtasquote:
Wat ik er uit op kan maken wat je typt is dat het je niet uit maakt. Daar gaat het omquote:Op zondag 18 mei 2025 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja zijn er hier een paar van ik weer. en maakte me niet huyit. op werk ook me nier `o mowirw wem. meestal mag ik ze wel nl juist.
ja hoe dan>. ik neem aan als er genoemd wordt ga ff filmpje kijken samen of bv kom ff bakje koffie te doen, dat iig er iets is wat hun dan willen he?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Vind eerst maar eens uit of ze jou überhaupt wel leuk vinden als eventuele relatie voordat je je van alles in je hoofd haalt.
Als je bij haar een kopje koffie gaat drinken en ze doet een koekje bij de koffie wil ze neuken. Just a tip.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoe dan>. ik neem aan als er genoemd wordt ga ff filmpje kijken samen of bv kom ff bakje koffie te doen, dat iig er iets is wat hun dan willen he?
leen
Een bakje koffie kun je prima drinken als je gewoon vrienden bent. Niet iedere aandacht van een vrouw is meteen dat ze een relatie wil. Ik denk dat je dat even goed moet realiseren.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoe dan>. ik neem aan als er genoemd wordt ga ff filmpje kijken samen of bv kom ff bakje koffie te doen, dat iig er iets is wat hun dan willen he?
leen
Grappig dat je dat zo invultquote:Op zondag 18 mei 2025 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hip een homo vriend, net als een Hermes handtas
Het is toch best een leuk idee als iemand vlak bij je komt wonen om ergens af te spreken (niet bij je thuis) met het excuus dat je haar een beetje de omgeving laat zien en waar de beste winkels zijn (ook al laat je zelf alles bezorgen)quote:Op zondag 18 mei 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
leen
bzkjd koffie idd haar bij haar. anders is meer die vind mij leuk en wil ff weer graag afspreken. maarre. die hadden we eerder he. en toen ineens niks.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Een bakje koffie kun je prima drinken als je gewoon vrienden bent. Niet iedere aandacht van een vrouw is meteen dat ze een relatie wil. Ik denk dat je dat even goed moet realiseren.
Nee hoor alle homo's zijn leuk en aardigquote:Op zondag 18 mei 2025 03:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo invult
Zegt dat wat over mij of over jou?
Pffffffffffff................quote:Op zondag 18 mei 2025 03:18 schreef kree het volgende:
al met al heb er geen reet zin in, moet hier ff over denken.
Ik zou gewoon lekker alleen blijven.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:18 schreef kree het volgende:
Het zijn net echte mensen , en daar vind ik ook niet iedereen leuk en aardigquote:
jaaaaa soury. ik probeer het beetje te vertellen. maar het is niet zo simpel als het lijkt. want hebben jullie dingen eroverquote:
Heb je al nagedacht?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:18 schreef kree het volgende:
quote:
ik neig ff naar chat meid he, maar kan die ander niet zo laten vallen nuquote:
Hoeft toch ook niet? Dan ga je voor iets serieus met de chat meid en help je die andere als vrienden.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ik neig ff naar chat meid he, maar kan die ander niet zo laten vallen nu
ja alleen punt vind hun beide dusnleuk. n. en weet niet wie beter is ofzo. althans zeker niet nu?quote:Op zondag 18 mei 2025 03:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Dan ga je voor iets serieus met de chat meid en help je die andere als vrienden.
Moet je alleen wel eerlijk over zijn naar chat meid anders krijg je scheve blikken.
chat meid klinkt ook echt heel liefdevol.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ik neig ff naar chat meid he, maar kan die ander niet zo laten vallen nu
Lekker hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 03:29 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren had ik door pijntjes om deze tijd nog niet geslapen
chat meid is liefdevol dag is de hele shit. en vond t wel leuk hoewel ik dr beetje conservat9ief vond en ik niet zo eigenlijkquote:Op zondag 18 mei 2025 03:28 schreef Shii het volgende:
[..]
chat meid klinkt ook echt heel liefdevol.
Wat ik al zei, weet je eigenlijk wel of ze jou zien zitten als relatie of gewoon als vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |